Je spelling ookquote:
Jij rekel jij!quote:
Ik heb liever een gijtje!quote:
Is per persoon verschillend, je kan je onderhoud berekenen (2000nog wat voor mij) en wat je minimaal moet eten om je lichaam in stand te houden (BMR, 1400nog wat)quote:Op maandag 9 januari 2012 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeveel kcals eten jullie op een dag? Ben benieuwd wat jullie doen om zf te vallen
De taart was absoluut goddelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef Perruche het volgende:
Ewelina wat een baggerleistje(ik ook maar dat weet ik we'll :p)
Superveel suiker en geen groenvoer! Was de taard we'll lekker?
Dzdmovquote:Op maandag 9 januari 2012 18:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Overigens vind ik bruine bonen wel als groente tellen.
Moet bekennen dat ik die dus niet tel.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeveel kcals eten jullie op een dag? Ben benieuwd wat jullie doen om zf te vallen
quote:
Nee, je moet iig meer eten dan je BMR in kcal en daarnaast eerst zorgen dat je je voedingsstoffen binnen krijgt (eiwitten, 2 stuks fruit, groente, enz enz) niet dat je niet kan afvallen met 1400 kcal aan McDonalds maar dan heb je waarschijnlijk alsnog een buikje en ben je heel erg ongezond (bezig)quote:Op maandag 9 januari 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als je wilt afvallen moet je toch niet alleen kcals gaan schrappen naar rond de 1300-1400?
Ik hoor wat van mensen dus ik ben benieuwd hoe het precies zit
Dat doet dus ook niemand hier.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als je wilt afvallen moet je toch niet alleen kcals gaan schrappen naar rond de 1300-1400?
Ik hoor wat van mensen dus ik ben benieuwd hoe het precies zit
Dat weet ik, daarom vraag ik het ook. Ik doe het zelf ook niet hoor. Ik vind zelfs dat ik te weinig eet nog.quote:
ze zijn in elk geval gezond. er zitten vezels, vitaminen, eiwitten en koolhydraten in. bij de dietiste telden ze of als aardappel+groente of als aardappel+vlees dus dan at je er vlees of groente bij. meestal eet ik er vlees bij en nog iets van rauwkost of uien.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze zijn in elk geval gezond. er zitten vezels, vitaminen, eiwitten en koolhydraten in. bij de dietiste telden ze of als aardappel+groente of als aardappel+vlees dus dan at je er vlees of groente bij. meestal eet ik er vlees bij en nog iets van rauwkost of uien.
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, bonen en uien? Laat de dekens maar wapperen!
Who cares, ik ben toch alleen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik eet nooit bonen, maar zuurkool does the trickquote:Op maandag 9 januari 2012 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ja is dat zo erg?
Heb daar nou echt nooit last van
Dan heb je Bo nog nooit gerokenquote:
Och, dan kan ik een keer terugruften.quote:
Itt thuisquote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef Xennia het volgende:
Ik heb lekker uit geslapen vandaag, dus geen O
Ik heb laten uitrekenen door een dietiste dat ik rond de 1380 kcal per dag moet blijven om niet aan te komen, dit ivm 0 activiteitenniveau want rolstoel en zulks.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet Wordfeud gaan spelen met XM dan. Staat garant voor een kutbuiquote:Op maandag 9 januari 2012 19:17 schreef MarMar het volgende:
Boh ik ben een partij chagrijnig! Maar even een spelletje opzoeken waar ik goed in ben en mensen bij kan inmaken ofzo.. (veel verder dan bubbels kom ik dan niet)
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet Wordfeud gaan spelen met XM dan. Staat garant voor een kutbui.
/spuit elf!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:27 schreef MarMar het volgende:
Dat scheelt dan alvast, ik ben een van de 10 mensen die geen wordfeud spelen
Dit! Ik wil het ook wel wetenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo te zien is 'topicvervuiling' gewenst XMertIk wil het ook graag weten
Bezig met de laatste tekstjes voor mijn uitzendwerk! Morgen naar A'dam met zus
Dat ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo te zien is 'topicvervuiling' gewenst XMertIk wil het ook graag weten
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:27 schreef MarMar het volgende:
Dat scheelt dan alvast, ik ben een van de 10 mensen die geen wordfeud spelen
Oh ik ook niet idd! Al klinkt het als iets wat ik best leuk zou kunnen vindenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik ook niet idd! Al klinkt het als iets wat ik best leuk zou kunnen vindenMaar heb een telefoon die belt en smst en verder weinig doet geloof ik
Krijg wel per februari een nieuwe als het goed is!
Ja dan kan ik ook eindelijk eens uitvissen hoe dat werktquote:
Krijgen? Kado?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik ook niet idd! Al klinkt het als iets wat ik best leuk zou kunnen vindenMaar heb een telefoon die belt en smst en verder weinig doet geloof ik
Krijg wel per februari een nieuwe als het goed is!
0! 0 koekies!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef sigme het volgende:
Lijst van de dag, tellen jullie mee?
(roeien overgeslagen)
• yoghurt met havermout
• 2 roggebroodjes pindakaas
• 1,5 kg groente/fruit
• 4 boterhammen vlees, 1 boterham zoet
• 2 bittergarnituurfrituurdingetjes
• 1 glas "champagne" oid
• 1 rivella
• avondeten: rauwe witlof met spinaziesaus met wat spekjes
• toe: griesmeelpudding
Nounounou? Hoeveel tellen jullie er?
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
0! 0 koekies!Zo, stiekeme editert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Er ging wat mis met mijn plaatjequote:
Ja want mijn abbo verloopt dus wil Vodafone me wel iets geven om me te lijmen, denk ik zoquote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Krijgen? Kado?
Mijn telefoon kan ook precies dat, niet eens een camera erop. En hij kan een nacht in de regen liggen en dan alleen wat stickeronderdelen verliezen. Als hij ooit wel de geest geeft wil ik zoeen die mijn lief nu heeft. Die kan twee weken met 1 batterij! En bellen en sms'en.
quote:
Lol! Deze is ook goed:quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Lol! Deze is ook goed:
[ afbeelding ]
Vandaag in een schoenenwinkel geweest. Nou ja, in wel meer. Niet geslaagd. Conclusie: afwijkende voetvorm. Idem met jurkjes.
Donderdag!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:45 schreef sigme het volgende:
Mariaenzo, wanneer begin je op je werk eigenlijk?
Wat snelquote:
Ik heb in de sale basic nette truien gekocht van Esprit en Benetton, voor weinig!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
Ben online aan het shoppen.
Ik wilde truien voor mezelf dat lukt dus niet.
Nu beddengoed en dan truien voor de Mr.
Bohhhquote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan. Blijkbaar is er vandaag bij mijn schoonbroertje & vrouw ingebroken. Tv weg, playstation, camara's.. Hele huis overhoop. Lakens van het bed af waarin ze waarschijnlijk spullen hebben vervoerd etc. Bah![]()
Rekenen ja?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat snel![]()
Dat wordt rekenen voor de boekiehouderT.
15,00 bij de bijenkorfquote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef loveli het volgende:
Beddegoed weer in de actie bij de Makro. Lions beddenshop had ook goede aanbiedingen van kwaliteitsmerken.
Ramp ja mensen die niet op de 1e of de 15e beginnen wordt onze salarisadmin niet blij vanquote:Op maandag 9 januari 2012 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb in de sale basic nette truien gekocht van Esprit en Benetton, voor weinig!Voelt als prima materiaal
Bij de V&D hiero
50% korting!
[..]
BohhhWat balen! En schrikken ook, hoe is het nu met hen? Beetje bekomen?
[..]
Rekenen ja?Nouja hij wou zsm en ik vind zsm dikke prima!
Activiteit, ritme, centjes!
Jeetjequote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan. Blijkbaar is er vandaag bij mijn schoonbroertje & vrouw ingebroken. Tv weg, playstation, camara's.. Hele huis overhoop. Lakens van het bed af waarin ze waarschijnlijk spullen hebben vervoerd etc. Bah![]()
Zo hee, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik zou het ook zo erg vinden als er inbrekers in mijn huis lopen terwijl mijn kat er gewoon isquote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nee man, dat is heul geen stomme vraagquote:Op maandag 9 januari 2012 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ml: oh op die fiets! Nouja moeten zij weten, als ik maar betaald krijg aan het eind van de maand![]()
Coco: ohja idd.Stomme vraag was dat eigenlijkMeh rottig.
Allemaal rauw, koolrabi is rauw heel lekkerquote:Op maandag 9 januari 2012 20:47 schreef loveli het volgende:
Sigme, eet je dat allemaal rauw? Kan de koolrabi niet zo plaatsen dan.
Ja, volgens mij heeft zoiets idd een flinke impact. Lijkt me een heel eng/vies idee.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef sigme het volgende:
He bah Cocotrimonium! Bij mijn liefste is ooit ingebroken, werkelijk het hele huis leeggeroofd, en die hanteert sindsdien een "voor de inbraak" en "na de inbraak"-tijdsindeling (mbt bezittingen).
Wat naar, het idee ook dat je niet de enige bent die in je eigen huis kan komen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft zoiets idd een flinke impact. Lijkt me een heel eng/vies idee.
Ah gatver, da´s hard schrikken weet ik maar al te goed helaas Sterkte voor ze!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
^^ Ik zou het verschrikkelijk vinden.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat naar, het idee ook dat je niet de enige bent die in je eigen huis kan komen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Lol! Deze is ook goed:
[ afbeelding ]
Vandaag in een schoenenwinkel geweest. Nou ja, in wel meer. Niet geslaagd. Conclusie: afwijkende voetvorm. Idem met jurkjes.
^^quote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo hee, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik zou het ook zo erg vinden als er inbrekers in mijn huis lopen terwijl mijn kat er gewoon is
Nou, reken maar dat die flink bang is.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Blurred86 het volgende:
Jeetje coco, dat is schrikken!
Heb het zelf ook meegemaakt, 's nachts terwijl wij boven lagen te slapen (en allebei niet gehoord hoe het raam werd ingeslagen met een stoeptegelmaar er wakker van worden lijkt me helemaal eng). Was best naar maar aan de andere kant was ik er eigenlijk ook wel best snel overheen
veel sneller dan ik gedacht zou hebben. Waarom het erg zou zijn dat je kat binnen zit kan ik dan weer helemaal niet inkomen eerlijk gezegd
wat maakt dat zo'n beest nou weer uit?
Persoonlijk was denk ik het verkeerde woord, bedoel mee dingen die ik niet kwijt zou willen raken. Foto's en documenten ed.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef loveli het volgende:
Voor je foon zijn er apps die bepaalde gegevens wissen als je foon gestolen wordt, met sms te bedienen ofzo. Zullen ook wel progjes voor laptops zijn die bij bepaalde security-breaches geactiveerd worden.
Scary!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:31 schreef Lago het volgende:
Ik ben wel eens wakker geworden van een inbreker die mijn kamer binnen kwam. Maar dat had ik op dat moment niet echt bewust door, dus was niet zo eng.Maar daardoor was er toen wel niks gestolen bij mij, dus ik kwam er nog goed vanaf.
Lijkt me echt erg als al je spullen weg zijn.Vooral m'n laptop, daar staan ook zo veel persoonlijke dingen op.
Achteraf vond ik het wel een beetje eng ja. Maar op het moment zelf was ik vooral een beetje verbaasd "huh die ken ik niet, zou hij verdwaald zijn?" (Eh. Midden in de nacht. In een vrouwenstudentenhuis?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat rot Coco
[..]
Scary!
Ik werd laatst wakker door mijn huisgenoot die dronken mijn kamer in kwam. Natuurlijk niet erg, maar wat grappig/eng was is dat hij bijna geen geluid maakte maar ik voelde dat er een vreemd iemand in mijn kamer was. Dus laat staan een inbreker
^^quote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef progje het volgende:
xm, mag ik ook PM, kwam speciaal even kijken of je nog nieuws had
bah wat super vervelendquote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja toch lastig als je voet niet in je jurkje past.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Lol! Deze is ook goed:
[ afbeelding ]
Toch fijn dat er mensen zijn die uitgebreide info hier zettenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owjee... ik heb een hardloopdate...
Nouja, ik hoop vooral dat ik 5 km vol kan houden zonder er al te onflatteus uit te zien.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef loveli het volgende:
En nu wil je advies wat je aan moet trekken?
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nouja, ik hoop vooral dat ik 5 km vol kan houden zonder er al te onflatteus uit te zien.
Truste uniekje!! Je mag me per pm bestoken met vragen hoor.
In de herhaling! Omdat ik 'm écht heel tof vind. Vooral de tekstquote:Als je onvoorwaarlijk voor me kiest.
Stel dat je je hart aan me verliest.
Met alle risico's van dien.
Zul je zien……..dan zul je zien.
Hoe egocentrisch, ijdel, ambitieus ik ben.
Hoe autistisch, onbereikbaar, en nerveus ik ben.
Dat ik ben bedachtzaam, rationeel, en ongenaakbaar ben.
Dat ik een heleboel geflipte idioten ken.
Dat ik niet koken kan en nooit een formulier invul.
Dat ik ook als ik ongelijk heb me er toch uit lul.
Dat ik soms nijg naar paranoia en geen mens vertrouw.
Dat ik niet huil maar soms m'n hele interieur verbouw.
Als je me dit allemaal kan vergeven.
Kies voor mij, en red mijn leven.
Ah, dat ging je nog even shoppenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
Mine
[ afbeelding ]
Voor 30 euro het bed weer aangekleed
Die is mooi!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
Mine
[ afbeelding ]
Voor 30 euro het bed weer aangekleed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |