abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:36:10 #1
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_24413480
Na het kleermaker Gumüs hotel heeft men weer wat mallotigs bedacht in Turkije:
quote:
In het vijfsterrenhotel Orange County in de Turkse badplaats Kemer kunnen klanten van Holland International niet alleen kiezen voor een Hollandse maaltijd, maar ook overnachten in een Volendams huisje. Hotel Orange County is geheel opgetrokken in Amsterdamse stijl en daarmee een opvallende verschijning aan de zonnige Turkse kust.

Jaap de Carpentier Wolf, woordvoerder van Holland International: Hotel Orange County ligt vlakbij het centrum van Kemer en is helemaal in Amsterdamse stijl opgetrokken. Dat begint al bij de receptie. Daar wordt niet alleen Nederlands gesproken, het heeft ook nog eens verdacht veel weg van het historische Centraal Station in Amsterdam. De comfortabele kamers zijn ondergebracht in semi-grachtenpanden en typisch Volendamse huisjes. Dát maakt dit hotel zeer geschikt voor klanten die zelfs aan de Turkse kust wel eens een beetje last hebben van heimwee.

Zou hier echt belangstelling voor zijn?

zie hier verder: http://www.tourpress.nl/index_vervolg_pers.php?id=3249

[ Bericht 5% gewijzigd door Litman op 05-01-2005 16:45:53 ]
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_24413526
Fipo
pi_24413531
Ik vind het leuk!

Waar kan ik boeken?
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:50:51 #4
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_24413736
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik vind het leuk!

Waar kan ik boeken?
quote:
Het is vanaf mei 2005 beschikbaar. Holland International biedt Orange County aan vanaf ¤ 461,- per persoon inclusief vlucht, transfer en zeven nachten op basis van all inclusive.
Als polsbandje zul je wel zo'n oranje respect2all bandje krijgen.
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:51:21 #5
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24413746
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:52:37 #6
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_24413766
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:51 schreef Hik het volgende:
Boos omdat het nog niet geopend is?
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:58:49 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24413881
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:52 schreef Litman het volgende:

[..]

Boos omdat het nog niet geopend is?
Niet boos, teléúrgesteld...

Mijn gód. Als hier een markt voor is, is het alleen maar meer bewijs voor mijn stelling dat mensen voortan examen moeten doen voor ze een paspoort ontvangen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24413930
jammer dat daar toch de zon ietsie beter schijnt dan hier

anders kan je beter thuis blijven
pi_24413939
Belachelijk dit. Kan me wel ongeveer voorstellen wat voor volk hier een vakantie boekt .
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_24414047
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:50 schreef Litman het volgende:

[..]

[..]

Als polsbandje zul je wel zo'n oranje respect2all bandje krijgen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:10:27 #11
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_24414070
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:58 schreef Hik het volgende:

[..]

Mijn gód. Als hier een markt voor is, is het alleen maar meer bewijs voor mijn stelling dat mensen voortan examen moeten doen voor ze een paspoort ontvangen.
vraag 4:

Waarvoor is het niet toegestaan uw paspoort te gebruiken:

a. Een all-in reis naar het Orange county hotel in Gemer
b. Een all-in reis naar Isla Margarita
c. Een all-in reis naar Cuba
d. Alle bovenstaande mogelijkheden
pi_24414366
Beetje het Las Vegas idee.

Wel leuk, maar niet echt aantrekkelijk voor Amsterdammers/Nederlanders denk ik.
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:43:53 #13
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24418091

Ik ken trouwens mensen die nooit uit Nederland weggingen op vakantie omdat zowel de moeder als 1 van de dochters ontzettende heimwee problemen had..... Ze gingen ooit naar Normandie op vakantie voor 2 weken, en na 9 dagen hielden ze het niet meer uit en zijn ze weer naar Nederland gereden. Dat was tevens hun verste trip..... De vader ging wel vaak alleen op reis want die wilde de wereld zien!

Ik weet niet of zo'n hotel ook echt werkt voor dit soort heimwee gevoelens trouwens......
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:10:28 #14
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_31489945
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:28 schreef Dizzee het volgende:
Beetje het Las Vegas idee.

Wel leuk, maar niet echt aantrekkelijk voor Amsterdammers/Nederlanders denk ik.
Denk het ook niet
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_31512522
Dit is laatst op netwerk geweest. Kun je lekker bitterballetje, pataje oorlog en sateetje eten en in de kroeg fransje bauer draaien. En er zitten alleen maar paupers, sjonnies en hoogblonde 50+ mutsen.

KOTS
Bloed, zweet en tranen!
pi_31515402
Er zijn zat mensen die naar Salou gaan, lekker de hele week Nederlands praten en elke avond een broodje Bal halen bij broodje van Kootje, waarna ze uitgaan in een Hollandsche kroeg. Zulke mensen gaan vast ook naar Turkije.

Wel lekker weer, maar toch 'net als thuis'.
pi_31515742
Moet er niet aan denken. Ga wel lekker zoals alle jongeren op zuipvakantie (voor 2 maanden dan) naar Turkije maar ik huur lekker een appartementje..
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:08:55 #18
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_31516116
Dus je gaat lekker op vakantie naar Turkije. Krijg je vervolgens nog die ranzige nederlandse kost voorgeschoteld.

Ik vindt het een belachelijk idee, waarom in hemelsnaam helemaal naar Turkijke gaan als je toch Nederlands wil eten enz.
It's okay to be white
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')