SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de Stats
zoals?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
ook zo fijn, maak je een afspraak met een gebruiker, wil je pc overnemen staat er nog van alles open
Ah, een IT versie van fubar dusquote:Op maandag 9 januari 2012 10:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Problem exists between keybord and chair
excel enzoquote:
ow, ik dacht fokquote:
naaktfoto's die moeder de vrouw net heeft opgestuurt naar zijn mailbox als verrassing voor die ene wilde hete nacht in het jaarquote:
quote:
FUBAR!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat ook zo'n acroniem heet dat volgens mij
Tja, de echt fubar is die gianni zei, bekend geworden door Saving Private Ryanquote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
FUBAR!
Andere varianten ervan zijn:
Fucked up beyond all repair
Fucked up beyond all reality
Fucked up beyond all reason
Fucked up beyond all recall
Fucked up beyond all recovery
Fucked up beyond all relief
Fucked up beyond all restitution
Fucked up beyond all renaissance
Fucked up beyond any resolvability
Fucked up by all rights
Fucked up but all right.
ohw, ik dacht door married with childrenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, de echt fubar is die gianni zei, bekend geworden door Saving Private Ryan
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ik dacht door married with children
Ik ken m echt alleen uit Saving Private Ryan...quote:Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
allebei fout
De uitdrukking is onder het grote publiek verspreid door de film Tango & Cash (1989,
ik had helemaal geen idee waar het vandaan kwamquote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Ik ken m echt alleen uit Saving Private Ryan...
Tja, in mexico city is het er wel de temperatuur voor...quote:Op maandag 9 januari 2012 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)ts-Subway-Ride.dhtml
ik weet niet waar die vandaan komtquote:Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
allebei fout
De uitdrukking is onder het grote publiek verspreid door de film Tango & Cash (1989,
* lipjes gooit een emmer ijswater over Dakgoot heen, slaat hem daarna 6 keer tegen zijn wangen en zet een tray energydrink naast hemquote:
maar new york dan ?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, in mexico city is het er wel de temperatuur voor...
moet ik je even onder een koude douche zetten? Of een vinger in je poepert, dan ben je zo wakkerquote:
Bood hem net al vanalles aan, maar hij wilde het nietquote:Op maandag 9 januari 2012 11:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moet ik je even onder een koude douche zetten? Of een vinger in je poepert, dan ben je zo wakker
Waar?quote:
alleen de energy. Maar dan stop je toch een vinger in zijn poepert?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Bood hem net al vanalles aan, maar hij wilde het niet
vluchtig op de wang, ik moet zo weg!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vluchtig op de wang, ik moet zo weg!
je bent langzamer dan je dacht?quote:
kan dat dan ?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
zijn er mensen hier dei media streamen naar een tablet ?
ja volgens mij wel. lijkt me wel relaxed voor in bed ofzo.quote:
oh geen ideequote:Op maandag 9 januari 2012 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja volgens mij wel. lijkt me wel relaxed voor in bed ofzo.
geen zin om te haasten, nu kan ik de was namelijk ook nog normaal ophangen, ipv als ik morgen of woensdag terug kom.quote:
moet wel kunnen jahquote:Op maandag 9 januari 2012 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja volgens mij wel. lijkt me wel relaxed voor in bed ofzo.
wat is er dan ?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Lipjes, je bent echt walgelijk soms.
cutequote:Op maandag 9 januari 2012 11:43 schreef lipjes het volgende:
denk dat ik trouwens vanavond aanga vragen of ze mijn lieve vriendinnetje wilt zijn
is wel vrij snel, maar dat is het sowieso al allemaal gegaan.
ik houd niet van kleffe, verliefde mensen.quote:
ja voel me echt als een jong pubertje weerquote:
tenzij je het zelf bent ?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik houd niet van kleffe, verliefde mensen.
ja ik heb geen tv op de slaapkamer, en heb geen zin in nog meer kabelsquote:Op maandag 9 januari 2012 11:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
oh geen idee
ik heb een mediaspeler dus kijk toch alles op de tv
ik heb weinig keus, woon nog thuisquote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb geen tv op de slaapkamer, en heb geen zin in nog meer kabels
die staat dus bij mij, inclusief dedicated media pc in de woonkamerquote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb weinig keus, woon nog thuis
heb wel een big-ass tv met home cinema
ik heb een hekel aan mezelf als ik zo doe. Wil het liefst mezelf tegen mijn bakkes slaan, in de hoop dat ik weer normaal doe.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja voel me echt als een jong pubertje weer
[..]
tenzij je het zelf bent ?
ja dat kan ik nietquote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die staat dus bij mij, inclusief dedicated media pc in de woonkamer
Zal wel meevallen denk ik zoquote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan mezelf als ik zo doe. Wil het liefst mezelf tegen mijn bakkes slaan, in de hoop dat ik weer normaal doe.
ik woon niet thuis, maar heb wel een geluidsset die de meeste home cinema sets eruit blaast.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb weinig keus, woon nog thuis
heb wel een big-ass tv met home cinema
nope.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja dat kan ik niet
probeer wel nog steeds mijn ouders over te halen om ook een mediaspeler te nemen.
[..]
Zal wel meevallen denk ik zo
net of dat leuk isquote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik woon niet thuis, maar heb wel een geluidsset die de meeste home cinema sets eruit blaast.
thuis beneden ook goede geluidsinstallatie, maar jah zetten nooit vol open.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net of dat leuk is
mijne gaat ook té hard, ramen / glas alles trilt
ik heb geen idee hoe ver die van mij gaat, maar ik zet hem altijd op 6 en subwoofer uit. volgens mij gaat hij tot 30 of 40 ofzo. best een oud setje, heeft geen DTS ook,maar wel erg goed.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
thuis beneden ook goede geluidsinstallatie, maar jah zetten nooit vol open.
Is die van Bose 3,2,1 systeem. net een bioscoop
wel als je weet dat ik maar 2 boxen heb.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net of dat leuk is
mijne gaat ook té hard, ramen / glas alles trilt
ik heb niet eens een sub nodig, moet standaard ook de bas uitzetten, anders gaan mijn huisgenoten zeuren.quote:
dat past niet eens in mn woonkamerquote:Op maandag 9 januari 2012 12:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Home cinema?![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
Het zal vast wel passen, maar de twee frontspeakers zijn wat onhandig. Heb m'n interieur ook een beetje op m'n home cinema aangepastquote:Op maandag 9 januari 2012 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat past niet eens in mn woonkamer
de surround speakers krijg ik toch al niet geplaatst en als ik dat zou willen zou ik al kabels over het plafond moeten laten lopenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het zal vast wel passen, maar de twee frontspeakers zijn wat onhandig. Heb m'n interieur ook een beetje op m'n home cinema aangepast
als je dan wat meer geld uitgeeft de Bose 3, 2, 1 systeem is dan echt een aanrader.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de surround speakers krijg ik toch al niet geplaatst en als ik dat zou willen zou ik al kabels over het plafond moeten laten lopen
de set die ik nu heb heb ik vorige week gratis gekregen omdat mn ouders hem niet meer gebruikt. iets met een gegeven paard in de bek schijten..quote:Op maandag 9 januari 2012 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je dan wat meer geld uitgeeft de Bose 3, 2, 1 systeem is dan echt een aanrader.
wij zaten ook met kabel probleem, maar nu gewoon 2 speakers die wel het surround effect geven. en het valt echt niet tegen, klinkt gewoon echt
Het is vaak wel overdreven veel werk om de surroundspeakers op de juiste plaats op te hangen. Rekening houden met afstanden tot de het primaire luisterpunt e.d. Dan nog die dingen vastmaken, kabels trekken en wegwerken. Maar goed, als je eindelijk een keer een goede film kijkt met surroundgeluid heb je geen spijt van de verrichte arbeidquote:Op maandag 9 januari 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de surround speakers krijg ik toch al niet geplaatst en als ik dat zou willen zou ik al kabels over het plafond moeten laten lopen
dat klopt danquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de set die ik nu heb heb ik vorige week gratis gekregen omdat mn ouders hem niet meer gebruikt. iets met een gegeven paard in de bek schijten..
Zwemmen ?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga richting friesland, doei schatjes!
zwemse!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
zwemsequote:Op maandag 9 januari 2012 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Is wel erg lekker thoughquote:Op maandag 9 januari 2012 12:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
bah. die fishcuisine ziet er helemaal niet uit als op de verpakking.
[ afbeelding ]
Nou, die op je afbeelding ken ik niet... maar deze vind ik lekker:quote:Op maandag 9 januari 2012 12:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind je?
ik heb het maar laten liggen. Hij valt helemaal uit elkaar en ik proef alleen knoflook
is er iets aan verandert dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WAHR! heb ik al dankjewel voor UI gezegd
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WAHR! heb ik al dankjewel voor UI gezegd
Je moet die in de_dakgoot's fobo zienquote:Op maandag 9 januari 2012 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
toch moet ik een nieuwe.
Deze is echt pervers
ik snap de nieuwe niet zoquote:Op maandag 9 januari 2012 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
toch moet ik een nieuwe.
Deze is echt pervers
Verrader :pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
lolzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, met een leuke orgie film hoor je het geluid uit elke hoekquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is vaak wel overdreven veel werk om de surroundspeakers op de juiste plaats op te hangen. Rekening houden met afstanden tot de het primaire luisterpunt e.d. Dan nog die dingen vastmaken, kabels trekken en wegwerken. Maar goed, als je eindelijk een keer een goede film kijkt met surroundgeluid heb je geen spijt van de verrichte arbeid
Arie en silvester:quote:Op maandag 9 januari 2012 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, met een leuke orgie film hoor je het geluid uit elke hoek
we zijn zaterdag in the heat of te moment toch wat verder gegaan als we eigenlijk hadden gedachtquote:Op maandag 9 januari 2012 13:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
LIPJES.
wat is er gebeurd met dat leuke meisje?
Denk het wel, het is wel snel, maar dat ging het zaterdag ook ineensquote:Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
gosh![]()
Denk je dat ze ervoor gaat?
you go girl!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Denk het wel, het is wel snel, maar dat ging het zaterdag ook ineens
En even wat afgezaagds, het is echt letterlijk de vrouw van mijn dromen
nee zij hoeft niet op fokquote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
en nu komt zij nog op fok en dan hebben we de nieuwe CC en utopie
Zo klink ik wel de afgelopen week jaquote:
wat is deze emo muziek?quote:
Natuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Laat je ons wel weten hoe het is gegaan.
Jij moet met Prof-Hoax gaan pratenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Denk het wel, het is wel snel, maar dat ging het zaterdag ook ineens
En even wat afgezaagds, het is echt letterlijk de vrouw van mijn dromen
Jij had vroeger smaakquote:Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ahw wat lief, ghehe![]()
stefan jij hebt geen smaak.
Dat bedoel ik met voel me net een klein pubertje, net als vrijdag toen we in de bios zaten, pakte haar hand en het was perfect, voelde me helemaal warm worden van binnenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ahw wat lief, ghehe![]()
stefan jij hebt geen smaak.
wat dan ?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij moet met Prof-Hoax gaan praten
heb ik nog steeds.quote:
RHCPquote:Op maandag 9 januari 2012 13:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb ik nog steeds.
heb je het over John Mayer, RHCP etc?
je was vroeger toch een alternatief metalheadje?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb ik nog steeds.
heb je het over John Mayer, RHCP etc?
quote:
ik weet niet hoelang terug dat wasquote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je was vroeger toch een alternatief metalheadje?
Neeeeeeeeequote:
Jaja stiekem wil je wel een keer mee naar een concert om te gaan headbangen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang terug dat was
Ik heb vrij weinig met metal.
Neeee daar krijg ik tegenwoordig echt hoofdpijn van.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaja stiekem wil je wel een keer mee naar een concert om te gaan headbangen.
Hij claimt de perfecte vriendin te hebben, en jouw statement: vrouw van je dromen... komt daar wel bij in de buurtquote:Op maandag 9 januari 2012 13:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met voel me net een klein pubertje, net als vrijdag toen we in de bios zaten, pakte haar hand en het was perfect, voelde me helemaal warm worden van binnen
[..]
wat dan ?
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Neeee daar krijg ik tegenwoordig echt hoofdpijn van.
Ik wil wel nog steeds een keer naar John.![]()
![]()
zodra hij in de buurt van ehv komt gaan wij samen wel naar john mayer
ja ze woont in limburgquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hahaha dat zei ik niet eens!
Hoe is met je vriendinnetje? Woonde ze nou in Limbo?
ze is ook de perfecte meidquote:Op maandag 9 januari 2012 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hij claimt de perfecte vriendin te hebben, en jouw statement: vrouw van je dromen... komt daar wel bij in de buurt
Nee nee, zuid-hollandquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hahaha dat zei ik niet eens!
Hoe is met je vriendinnetje? Woonde ze nou in Limbo?
Ben je mn buurvrouw?quote:
hallo, ik moet toch beetje onderkoffer blijven!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
rijkelijk begrip
Cappelle, drechtsteden, ridderkerk, ligt er allemaal omheen
beter dan Eindhoven. Vind daar echt geen zak aanquote:
ik ben toch niet thuis...quote:
wat is deze haat nou weerquote:Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hallo, ik moet toch beetje onderkoffer blijven!.
[..]
beter dan Eindhoven. Vind daar echt geen zak aan
nu been je weer liefquote:
DM het mequote:Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hallo, ik moet toch beetje onderkoffer blijven!.
weggerend van jouquote:Op maandag 9 januari 2012 13:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
ah, vroeg me al af waar die idioot was P
jaquote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stefan ben je al bekeerd of niet?
spido!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je kan daar toch ook zo een rondvaart maken oid?
30 februari kan ik wel.quote:
Just ruined my appetite.quote:
goed zoquote:
is toch niet leuk ? wat wel leuk is om met je vriendin te doen is een bootje huren hier in het westland, kan je lekker rondvaren. ik zou alleen 6 maanden wachten tot het lekker weer isquote:Op maandag 9 januari 2012 13:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je kan daar toch ook zo een rondvaart maken oid?
Achievement reached!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed zoverrekte gestoorde aardappel
Ja weet niet, ken rotterdam niet zo goedquote:Op maandag 9 januari 2012 13:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Lipjes, de spido is echt bagger.
Euromast valt nog wel mee dan
i iz 1337quote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef lipjes het volgende:
@WL want kan jou niet quoten
Ja weet ik, maar zoek iets leuks te doen voor zondag of zaterdag overdag
ze was laatst al naar zoiets geweest.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ga naar de dierentuin ofzo.
Dagje Amsterdam?
quote:
Ja weet ik, maar elke keer binnen zitten film kijken is ook niks.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
i iz 1337
ja ik weet weinig leuke dingen met dit weer. dierentuin is ook geen ruk aan nu
dan zit je wel droogquote:
een stuk rijden vind ik niet erg, heb ik wel overquote:Op maandag 9 januari 2012 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zit je wel droogis wel cool ja, moet ie wel naar den haag dat wel
Omniversum is mooi, leerzaam, leuk en donker. En Scheveningse strand is dichtbij.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
een stuk rijden vind ik niet erg, heb ik wel over
zat te kijken om te schaatsen, maar dat gaat op ten duur ook wel vervelen....
Lees: na een uurtje
Klop, maar ben er zelf ook nog nooit geweestquote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Omniversum is mooi, leerzaam, leuk en donker. En Scheveningse strand is dichtbij.
is het nou ook niet echt weer voorquote:
je wil niet gezellig wat drinken ofzo ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |