SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
lolzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, met een leuke orgie film hoor je het geluid uit elke hoekquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is vaak wel overdreven veel werk om de surroundspeakers op de juiste plaats op te hangen. Rekening houden met afstanden tot de het primaire luisterpunt e.d. Dan nog die dingen vastmaken, kabels trekken en wegwerken. Maar goed, als je eindelijk een keer een goede film kijkt met surroundgeluid heb je geen spijt van de verrichte arbeid
Arie en silvester:quote:Op maandag 9 januari 2012 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, met een leuke orgie film hoor je het geluid uit elke hoek
we zijn zaterdag in the heat of te moment toch wat verder gegaan als we eigenlijk hadden gedachtquote:Op maandag 9 januari 2012 13:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
LIPJES.
wat is er gebeurd met dat leuke meisje?
Denk het wel, het is wel snel, maar dat ging het zaterdag ook ineensquote:Op maandag 9 januari 2012 13:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
gosh![]()
Denk je dat ze ervoor gaat?
you go girl!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Denk het wel, het is wel snel, maar dat ging het zaterdag ook ineens
En even wat afgezaagds, het is echt letterlijk de vrouw van mijn dromen
nee zij hoeft niet op fokquote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
en nu komt zij nog op fok en dan hebben we de nieuwe CC en utopie
Zo klink ik wel de afgelopen week jaquote:
wat is deze emo muziek?quote:
Natuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Laat je ons wel weten hoe het is gegaan.
Jij moet met Prof-Hoax gaan pratenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Denk het wel, het is wel snel, maar dat ging het zaterdag ook ineens
En even wat afgezaagds, het is echt letterlijk de vrouw van mijn dromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |