SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de Stats
zoals?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
ook zo fijn, maak je een afspraak met een gebruiker, wil je pc overnemen staat er nog van alles open
Ah, een IT versie van fubar dusquote:Op maandag 9 januari 2012 10:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Problem exists between keybord and chair
excel enzoquote:
ow, ik dacht fokquote:
naaktfoto's die moeder de vrouw net heeft opgestuurt naar zijn mailbox als verrassing voor die ene wilde hete nacht in het jaarquote:
quote:
FUBAR!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat ook zo'n acroniem heet dat volgens mij
Tja, de echt fubar is die gianni zei, bekend geworden door Saving Private Ryanquote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
FUBAR!
Andere varianten ervan zijn:
Fucked up beyond all repair
Fucked up beyond all reality
Fucked up beyond all reason
Fucked up beyond all recall
Fucked up beyond all recovery
Fucked up beyond all relief
Fucked up beyond all restitution
Fucked up beyond all renaissance
Fucked up beyond any resolvability
Fucked up by all rights
Fucked up but all right.
ohw, ik dacht door married with childrenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, de echt fubar is die gianni zei, bekend geworden door Saving Private Ryan
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ik dacht door married with children
Ik ken m echt alleen uit Saving Private Ryan...quote:Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
allebei fout
De uitdrukking is onder het grote publiek verspreid door de film Tango & Cash (1989,
ik had helemaal geen idee waar het vandaan kwamquote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Ik ken m echt alleen uit Saving Private Ryan...
Tja, in mexico city is het er wel de temperatuur voor...quote:Op maandag 9 januari 2012 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)ts-Subway-Ride.dhtml
ik weet niet waar die vandaan komtquote:Op maandag 9 januari 2012 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
allebei fout
De uitdrukking is onder het grote publiek verspreid door de film Tango & Cash (1989,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |