ik houd niet van kleffe, verliefde mensen.quote:
ja voel me echt als een jong pubertje weerquote:
tenzij je het zelf bent ?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik houd niet van kleffe, verliefde mensen.
ja ik heb geen tv op de slaapkamer, en heb geen zin in nog meer kabelsquote:Op maandag 9 januari 2012 11:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
oh geen idee
ik heb een mediaspeler dus kijk toch alles op de tv
ik heb weinig keus, woon nog thuisquote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb geen tv op de slaapkamer, en heb geen zin in nog meer kabels
die staat dus bij mij, inclusief dedicated media pc in de woonkamerquote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb weinig keus, woon nog thuis
heb wel een big-ass tv met home cinema
ik heb een hekel aan mezelf als ik zo doe. Wil het liefst mezelf tegen mijn bakkes slaan, in de hoop dat ik weer normaal doe.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja voel me echt als een jong pubertje weer
[..]
tenzij je het zelf bent ?
ja dat kan ik nietquote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die staat dus bij mij, inclusief dedicated media pc in de woonkamer
Zal wel meevallen denk ik zoquote:Op maandag 9 januari 2012 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan mezelf als ik zo doe. Wil het liefst mezelf tegen mijn bakkes slaan, in de hoop dat ik weer normaal doe.
ik woon niet thuis, maar heb wel een geluidsset die de meeste home cinema sets eruit blaast.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb weinig keus, woon nog thuis
heb wel een big-ass tv met home cinema
nope.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja dat kan ik niet
probeer wel nog steeds mijn ouders over te halen om ook een mediaspeler te nemen.
[..]
Zal wel meevallen denk ik zo
net of dat leuk isquote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik woon niet thuis, maar heb wel een geluidsset die de meeste home cinema sets eruit blaast.
thuis beneden ook goede geluidsinstallatie, maar jah zetten nooit vol open.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net of dat leuk is
mijne gaat ook té hard, ramen / glas alles trilt
ik heb geen idee hoe ver die van mij gaat, maar ik zet hem altijd op 6 en subwoofer uit. volgens mij gaat hij tot 30 of 40 ofzo. best een oud setje, heeft geen DTS ook,maar wel erg goed.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
thuis beneden ook goede geluidsinstallatie, maar jah zetten nooit vol open.
Is die van Bose 3,2,1 systeem. net een bioscoop
wel als je weet dat ik maar 2 boxen heb.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net of dat leuk is
mijne gaat ook té hard, ramen / glas alles trilt
ik heb niet eens een sub nodig, moet standaard ook de bas uitzetten, anders gaan mijn huisgenoten zeuren.quote:
dat past niet eens in mn woonkamerquote:Op maandag 9 januari 2012 12:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Home cinema?![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
Het zal vast wel passen, maar de twee frontspeakers zijn wat onhandig. Heb m'n interieur ook een beetje op m'n home cinema aangepastquote:Op maandag 9 januari 2012 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat past niet eens in mn woonkamer
de surround speakers krijg ik toch al niet geplaatst en als ik dat zou willen zou ik al kabels over het plafond moeten laten lopenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het zal vast wel passen, maar de twee frontspeakers zijn wat onhandig. Heb m'n interieur ook een beetje op m'n home cinema aangepast
als je dan wat meer geld uitgeeft de Bose 3, 2, 1 systeem is dan echt een aanrader.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de surround speakers krijg ik toch al niet geplaatst en als ik dat zou willen zou ik al kabels over het plafond moeten laten lopen
de set die ik nu heb heb ik vorige week gratis gekregen omdat mn ouders hem niet meer gebruikt. iets met een gegeven paard in de bek schijten..quote:Op maandag 9 januari 2012 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je dan wat meer geld uitgeeft de Bose 3, 2, 1 systeem is dan echt een aanrader.
wij zaten ook met kabel probleem, maar nu gewoon 2 speakers die wel het surround effect geven. en het valt echt niet tegen, klinkt gewoon echt
Het is vaak wel overdreven veel werk om de surroundspeakers op de juiste plaats op te hangen. Rekening houden met afstanden tot de het primaire luisterpunt e.d. Dan nog die dingen vastmaken, kabels trekken en wegwerken. Maar goed, als je eindelijk een keer een goede film kijkt met surroundgeluid heb je geen spijt van de verrichte arbeidquote:Op maandag 9 januari 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de surround speakers krijg ik toch al niet geplaatst en als ik dat zou willen zou ik al kabels over het plafond moeten laten lopen
dat klopt danquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de set die ik nu heb heb ik vorige week gratis gekregen omdat mn ouders hem niet meer gebruikt. iets met een gegeven paard in de bek schijten..
Zwemmen ?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga richting friesland, doei schatjes!
zwemse!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
zwemsequote:Op maandag 9 januari 2012 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Is wel erg lekker thoughquote:Op maandag 9 januari 2012 12:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
bah. die fishcuisine ziet er helemaal niet uit als op de verpakking.
[ afbeelding ]
Nou, die op je afbeelding ken ik niet... maar deze vind ik lekker:quote:Op maandag 9 januari 2012 12:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind je?
ik heb het maar laten liggen. Hij valt helemaal uit elkaar en ik proef alleen knoflook
is er iets aan verandert dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WAHR! heb ik al dankjewel voor UI gezegd
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WAHR! heb ik al dankjewel voor UI gezegd
Je moet die in de_dakgoot's fobo zienquote:Op maandag 9 januari 2012 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
toch moet ik een nieuwe.
Deze is echt pervers
ik snap de nieuwe niet zoquote:Op maandag 9 januari 2012 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
toch moet ik een nieuwe.
Deze is echt pervers
Verrader :pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |