30 februari kan ik wel.quote:
Just ruined my appetite.quote:
goed zoquote:
is toch niet leuk ? wat wel leuk is om met je vriendin te doen is een bootje huren hier in het westland, kan je lekker rondvaren. ik zou alleen 6 maanden wachten tot het lekker weer isquote:Op maandag 9 januari 2012 13:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je kan daar toch ook zo een rondvaart maken oid?
Achievement reached!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed zoverrekte gestoorde aardappel
Ja weet niet, ken rotterdam niet zo goedquote:Op maandag 9 januari 2012 13:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Lipjes, de spido is echt bagger.
Euromast valt nog wel mee dan
i iz 1337quote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef lipjes het volgende:
@WL want kan jou niet quoten
Ja weet ik, maar zoek iets leuks te doen voor zondag of zaterdag overdag
ze was laatst al naar zoiets geweest.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ga naar de dierentuin ofzo.
Dagje Amsterdam?
quote:
Ja weet ik, maar elke keer binnen zitten film kijken is ook niks.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
i iz 1337
ja ik weet weinig leuke dingen met dit weer. dierentuin is ook geen ruk aan nu
dan zit je wel droogquote:
een stuk rijden vind ik niet erg, heb ik wel overquote:Op maandag 9 januari 2012 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zit je wel droogis wel cool ja, moet ie wel naar den haag dat wel
Omniversum is mooi, leerzaam, leuk en donker. En Scheveningse strand is dichtbij.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
een stuk rijden vind ik niet erg, heb ik wel over
zat te kijken om te schaatsen, maar dat gaat op ten duur ook wel vervelen....
Lees: na een uurtje
Klop, maar ben er zelf ook nog nooit geweestquote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Omniversum is mooi, leerzaam, leuk en donker. En Scheveningse strand is dichtbij.
is het nou ook niet echt weer voorquote:
je wil niet gezellig wat drinken ofzo ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |