quote:Op zondag 8 januari 2012 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik stop er altijd een broodje bapao in
Tsja, helaas wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eh. haley is toch allang dood
iddquote:Op zondag 8 januari 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dacht dat ze naar een andere zaak zouden gaan
Ooh het is nu dus wel uit. Ik dacht dat ze nog een relatie haddenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
beetje raar, we gaan nu weer terug in de tijd ...
Net was het een andere zaakquote:Op zondag 8 januari 2012 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
beetje raar, we gaan nu weer terug in de tijd ...
Ja, net hadden we deze zaak, toen gingen we naar een ander en die was dood, en nu weer ditquote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee hoor, dit is nog steeds bryan
Ik snap er niks meer vanquote:Op zondag 8 januari 2012 23:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, net hadden we deze zaak, toen gingen we naar een ander en die was dood, en nu weer dit
huh, het is toch de hele tijd dezelfde zaak?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, net hadden we deze zaak, toen gingen we naar een ander en die was dood, en nu weer dit
Neequote:Op zondag 8 januari 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
huh, het is toch de hele tijd dezelfde zaak?
Kinkyquote:Op zondag 8 januari 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Holy shit, warom zo'n pijnlijke zelfmoord kiezen,=
Pff...quote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
meh, ik zet de tv uit, sorry
hoe ging dat dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:34 schreef Karzai het volgende:
Ik ben trouwens ook slachtoffer geweest met een facebook aanval
Maar gelukkig heb ik niet zoveel vrienden dus de dader was snel te vinden
Ze gaan heen en weerquote:Op zondag 8 januari 2012 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hayley zat toch ook in de 1e zaak?
Naja het zal wel aan mij liggen
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was weer ouderwets gezellig!
Let the good times rollquote:Op zondag 8 januari 2012 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was weer ouderwets gezellig!
Mijn stem had hijquote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef Doler12 het volgende:
bwhahah check Johan dan met zijn loden leeuw!![]()
Ja wat een ballonnen zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Filemon nu, met tetten. En straks Verona vd Leur.
Dat dit kan!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kan me nogsteeds niet voorstellen dat iemand zich laat bezwangeren door Filemon.
Alberto moet weer terug komen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
Matige zondagavondprogramma's dan krijg je dat...
Niet gekeken...quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Stephan1237 het volgende:
Al was smaakpolitie wel weer leuk
Met een vieze kokschool!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Stephan1237 het volgende:
Al was smaakpolitie wel weer leuk
In principe tot 13/02quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot wanneer kunnen die donaties gestort worden voor Albertoooooooooooooooooooo Maraca??
Ik doneer binnenkort bij Heraclesquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
In principe tot 13/02
Al 1 donatie binnenWaarvoor dank
Dat er vele nog mogen volgen!
Nee, je doneert bij mijquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik doneer binnenkort bij Heracles
Haha en terecht. Heb je een link ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Haha wat een baas is Rob, de koksschool is voorlopig dicht.
http://www.shownieuws.tv/(...)udt-gemeente-wakker/quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Haha en terecht. Heb je een link ?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Studenten waren de schuldige volgens rob
Goed nieuws dus!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/(...)udt-gemeente-wakker/
Was hij high?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Sites als Hyves, Myspace en Spacebook"
Op RTL5. Dat zei die voice-over net!!
Oei da's wel heel lullig dat hij zo eruit gepleurd wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:44 schreef tralalala het volgende:
Diep trieste dag vandaag.![]()
Leo de Haas weg bij Blik op de Weg
Noooooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:44 schreef tralalala het volgende:
Leo IS Blik op de wegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:44 schreef tralalala het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog nooit blik op de weg gezien
Serieus, wegmisbruikers oké, maar ik ga geen PO versie kijkenquote:
Oké, je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Serieus, wegmisbruikers oké, maar ik ga geen PO versie kijken
Omdat samen tegelijkertijd pauperseries kijken leuker is.quote:
Stomme ding kan geen verbinding meer maken met het netwerkquote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND! EEN VERKEERSCONTROLE IN SAMENWERKING MET DE BELASTINGDIENST, NOG NOOIT VERTOOND IN WEGMISBRUIKERS!!!11234!quote:Aflevering 217
zondag 15 januari 2012 om 20:30 uur
De politie Haaglanden houdt een grote verkeerscontrole in samenwerking met de Belastingdienst. En dat leidt tot een hoogoplopend conflict met een fiscale wanbetaler die nog enkele vorderingen heeft openstaan. Limburgse surveillanten treffen een losgeslagen wegpiraat die links om de vluchtheuvel slingert en het rode verkeerslicht negeert en de politie Midden-Nederland heeft zijn handen vol aan drie vandalen die de ruiten van een leegstaand bedrijfspand ingooien.
quote:Op zondag 15 januari 2012 11:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND! EEN VERKEERSCONTROLE IN SAMENWERKING MET DE BELASTINGDIENST, NOG NOOIT VERTOOND IN WEGMISBRUIKERS!!!11234!
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja...vrouwen en techniek...zeg gewoon dat je er niet mee kan omgaan
Hou mij er buiten.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja...vrouwen en techniek...zeg gewoon dat je er niet mee kan omgaan
Hij deed het in het verleden perfect, maar sinds ik mijn computer opnieuw heb geïnstalleerd werkt het niet meer. Heb de handleiding al doorgenomen en youtube filmpjes bekeken maar nog steeds gaat het mis. Dit terwijl de WD Live direct verbonden is met mijn laptopquote:
Ik sta pafquote:Op zondag 15 januari 2012 11:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND! EEN VERKEERSCONTROLE IN SAMENWERKING MET DE BELASTINGDIENST, NOG NOOIT VERTOOND IN WEGMISBRUIKERS!!!11234!
Ik kijk het dartenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'de 25 grootste pechvogels'
aight, ik zit eigenlijk meer te wachten tot Alberto weer komt.. ben stiekem niet zo'n fan van Robs show...quote:Op zondag 15 januari 2012 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het dartenHopelijk is dat op half 9 afgelopen maar ik denk het wel.
Dat mag hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
aight, ik zit eigenlijk meer te wachten tot Alberto weer komt.. ben stiekem niet zo'n fan van Robs show...
Maar ik vind het niet zo heel boeiend, hij gaat een restaurant in, alles afzeiken met een enorme SBS6 sausquote:Op zondag 15 januari 2012 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag hoorBij Alberto is het wel de ene keer heel spannend en de andere keer best saai, net als bij Peter R. eigenlijk. Rob is gewoon elke week hetzelfde
Het leuke aan Smaakpolitie vind ik het voorspelbare: altijd de rubbertjes, de codering, je zit er gewoon op te wachten dat hij er iets over zegt, dat is het grappige.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ik vind het niet zo heel boeiend, hij gaat een restaurant in, alles afzeiken met een enorme SBS6 sausHoewel er nu wel geinige items zijn zoals voedseltest enzo.
Alberto valt vaak tegen, maar dan is het alsnog boeiend, Peter R de Vries heeft wel echt zwaar teleurgesteld dat laatste seizoen... als je niks oplost of er veranderd niks en je verteld gewoon een verhaal, dan is het gewoon niet zo spannend, vooral voor een aflevering van 1.5 uur..
Inderdaad ja!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:02 schreef Studiotje het volgende:
Smaakpolitie heeft toffe one-liners, zoals over het ijs in een diepvries: "Hier zou de titanic nog op stuk varen"
Het was niet zo ingewikkeld als je oplette hoor, maar opletten was dan weer moeilijk door de saaiheidquote:Op zondag 15 januari 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leuke aan Smaakpolitie vind ik het voorspelbare: altijd de rubbertjes, de codering, je zit er gewoon op te wachten dat hij er iets over zegt, dat is het grappige.
Peter was het afgelopen seizoen veel te saai en dan soms ook nog een onderwerp dat over twee afleveringen werd uitgespreid.. en vaak zo ingewikkeld dat er geen touw aan vast te knopen was.
das dan weer weinig verrassendquote:Op zondag 15 januari 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leuke aan Smaakpolitie vind ik het voorspelbare: altijd de rubbertjes, de codering, je zit er gewoon op te wachten dat hij er iets over zegt, dat is het grappige.
Peter was het afgelopen seizoen veel te saai en dan soms ook nog een onderwerp dat over twee afleveringen werd uitgespreid.. en vaak zo ingewikkeld dat er geen touw aan vast te knopen was.
Peter is de koning van saaiheid, maar die wapen aflevering was wel baas!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het was niet zo ingewikkeld als je oplette hoor, maar opletten was dan weer moeilijk door de saaiheid
Dat was ongekende kwaliteit, dat zou hij vaker moeten doen. binnen kort dus de laatste paar episodes...quote:Op zondag 15 januari 2012 16:49 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Peter is de koning van saaiheid, maar die wapen aflevering was wel baas!
Dat was het denk ik, doordat het zo saai was werd je afgeleid door andere dingen en raakte je de draad kwijt.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het was niet zo ingewikkeld als je oplette hoor, maar opletten was dan weer moeilijk door de saaiheid
Een andere ook, maar dat was een herhaling van 2008quote:Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was het denk ik, doordat het zo saai was werd je afgeleid door andere dingen en raakte je de draad kwijt.
De wapenaflevering was inderdaad WEL interessant.
Jep, na border securityquote:Op zondag 15 januari 2012 18:37 schreef Studiotje het volgende:
Vanavond komt toch ook die pawn shop op Veronica?
Dat is net zo nep als Operation repo!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:37 schreef Studiotje het volgende:
Vanavond komt toch ook die pawn shop op Veronica?
Nou enquote:Op zondag 15 januari 2012 18:40 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat is net zo nep als Operation repo!
Hebt gij een tv gidsquote:Op zondag 15 januari 2012 19:22 schreef Ties02 het volgende:
Sorry als het al gevraagd is maar wanneer begint peter rrrrrr weer?
hahaquote:Op zondag 15 januari 2012 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
nee zeg nou even pleaseeeee. Ik zit in de trein, reed net nog langs pauperdorp
Gelukkig is het nu rustigerquote:Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef Bitlord het volgende:
Werd hier gisteren naar toe verwezen; wist helemaal niet dat hier nog steeds elke zondagavond de SBS6-programma's werden besproken! Leuk tijdsverdrijf was dat altijd zondagavond. Zitten hier nog steeds posters die destijds meededen aan de besprekingen?
[SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#18
Bovenstaand topic was zo'n beetje de climax, toen we met z'n allen in 4 minuten een topic hadden volgepost.
Mooie tijdenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef Bitlord het volgende:
Werd hier gisteren naar toe verwezen; wist helemaal niet dat hier nog steeds elke zondagavond de SBS6-programma's werden besproken! Leuk tijdsverdrijf was dat altijd zondagavond. Zitten hier nog steeds posters die destijds meededen aan de besprekingen?
Bovenstaand topic was zo'n beetje de climax, toen we met z'n allen in 4 minuten een topic hadden volgepost.
Peter R is er toch mee gestopt?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:22 schreef Ties02 het volgende:
Sorry als het al gevraagd is maar wanneer begint peter rrrrrr weer?
Dat waren goede tijden!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef Bitlord het volgende:
He, daar heb ik nog net de laatste topics van meegemaaktquote:Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef Bitlord het volgende:
Om de twee seconden werd er wel een bericht achtergelaten en soms om de seconde!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
He, daar heb ik nog net de laatste topics van meegemaakt
Niet te volgen, snelste topic was toch 30 seconden ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:49 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Om de twee seconden werd er wel een bericht achtergelaten en soms om de seconde!
Volgens mij vier minuten, 30 seconden is wel heel erg snel, dat kunnen de servers niet aanquote:Op zondag 15 januari 2012 19:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet te volgen, snelste topic was toch 30 seconden ofzo?
Weet ik veelquote:Op zondag 15 januari 2012 19:51 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volgens mij vier minuten, 30 seconden is wel heel erg snel, dat kunnen de servers niet aan
Ik ben er ook weer bijquote:Op zondag 15 januari 2012 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooie tijden
Is nog veel van over hoor, ik, maraca, doler12, theKC, wcpot, karina...
Maar nu pas doodverklaard lol!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Saab was toch allang dood?
Nee is er niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:01 schreef FL_Freak het volgende:
Misschien een stomme vraag...maar is er toevallig een SBS 6 livestream?
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:21 schreef Studiotje het volgende:
Wel als je een iPad hebt, maar ja
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 15 januari 2012 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mr Bean op nummer 1 pechvogels!!!!!1 sbs weer hoor
Wat zielig!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef donald_dick het volgende:
Hoi allemaal, ik ben ziekjes dus ik zal niet snel posten
dat wel ja vooral op die smalle wegquote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef Bitlord het volgende:
Ik vind het wel erg gevaarlijk weggedrag van die man.
quote:
Beterschapquote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef donald_dick het volgende:
Hoi allemaal, ik ben ziekjes dus ik zal niet snel posten
dank jequote:
Om volgende week niet geblurd te zijn met dezelfde stemquote:
SBS gaat ook met z'n tijd meequote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef Bitlord het volgende:
Hé, tegenwoordig een Google Maps-kaartje?
waarom doet die paria dan mee aan het programmaquote:
lees ik nooitquote:
serieusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |