Op mij wel. Ik verafschuw Tom-Toms. Alleen kan ik dan weer niet rijdenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Shit, kan ik geen indruk op je maken met mijn kaartleesskills als vrouw zijnde
Dan meugt gij hem af en toe gebruiken ja, heul wat anders.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zodra we in Amsterdam wonen wel ja
Opel navigatiesystemenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op mij wel. Ik verafschuw Tom-Toms. Alleen kan ik dan weer niet rijden
kutgrap :pquote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb geen stomstom. Ik heb Bartbart. In de bovenkamer![]()
Wegenkennis en richtingsgevoel FTW
En zo hoort het inderdaad.quote:
Ik verdwaal altijd overal, maar dan met de fiets...Een keer helemaal uitgehongerd thuisgekomen, want ook geen geld bij me :")quote:
Nietes, jij woont en werkt in Amsterdam, dus OV! Tenzij je met de katten naar de DA moetquote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef Detroit het volgende:
[..]
Dan meugt gij hem af en toe gebruiken ja, heul wat anders..
that sounds like mequote:Op zondag 8 januari 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik verdwaal altijd overal, maar dan met de fiets...Een keer helemaal uitgehongerd thuisgekomen, want ook geen geld bij me :")
Issiegoedofissiegoedquote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel![]()
Die TT trouwensNou vind ik benzinsletje wel hét woord van 2012, nu al
Hoe doe je dat? Het is toch onmogelijk om op de fiets te verdwalenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik verdwaal altijd overal, maar dan met de fiets...Een keer helemaal uitgehongerd thuisgekomen, want ook geen geld bij me :")
Mijn oom had de zijne Mabel genoemd, want ze loog altijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had ook moeten zeggen: ik verafschuw navigatiesystemen in het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik ben geen Benzinsletje, ik ben een Detroitgroupie. Maar mijn nr heb je alquote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar nu moeten die benzinsletjes even allemaal nog hun nummer per pm doorsturen![]()
![]()
Mijn nummer heb je.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar nu moeten die benzinsletjes even allemaal nog hun nummer per pm doorsturen![]()
![]()
Het klinkt bijna als een aflevering uit een soap.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij mij is het aandoenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
maar ik ben een man; helemaal beschamend als ik dit vertel...
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijn oom had de zijne Mabel genoemd, want ze loog altijd.En toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al die mensen die niet meer kunnen rijden zonder navigatiesysteem. Ik vind het al heel wat als ze tegenwoordig nog een landkaart tevoorschijn halenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef Detroit het volgende:
Sowieso ben je een opvallende verschijning als man: als je een landkaart omdraait omdat je hem anders niet begrijpt..
ik heb google maps met spraakquote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef LostInSpace het volgende:
Ik heb daarvoor een TomTom app.
Tsja, moderne tijden he? Te dom ook maar iets zelf te doen, dus download je maar een app ervoor.
Onze tomtom bleef steken op een noorse plaats dus toen moesten we wel de kaart pakkenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al die mensen die niet meer kunnen rijden zonder navigatiesysteem. Ik vind het al heel wat als ze tegenwoordig nog een landkaart tevoorschijn halen
Precies. Die fossielen met hun landkaarten!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al die mensen die niet meer kunnen rijden zonder navigatiesysteem. Ik vind het al heel wat als ze tegenwoordig nog een landkaart tevoorschijn halen
Pffff jij wordt zo snel chagrijnig (als je op tijd moet wezen) dat ik niet eens durf uit te spreken welke kant we op moetenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef Detroit het volgende:
[..]
Precies. Die fossielen met hun landkaarten!
Humor met betrekking tot de slechte kaartenlees-skillz van vrouwen zullen weldra tot het verleden behoren.
Ook daar hebben ze last van weeën.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Onze tomtom bleef steken op een noorse plaats dus toen moesten we wel de kaart pakken(in noorween dus
Ik hoop dat ik ooit nog eens tijd heb. De eerste 3 weekend nadat ik terug ben zitten alweer volquote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Zal je binnenkort wel smsen als ik weer wat wil gaan drinken
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Onze tomtom bleef steken op een noorse plaats dus toen moesten we wel de kaart pakken(in noorween dus
Ik vind het ergens wel jammer dat ik niet eerder aan mijn rijbewijs ben begonnen. Nu moet ik straks ook slagen voor rijden met een navigatiesysteemquote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef Detroit het volgende:
[..]
Precies. Die fossielen met hun landkaarten!
Humor met betrekking tot de slechte kaartenlees-skillz van vrouwen zullen weldra tot het verleden behoren.
Niks, maar ik probeer Silk over te halen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat heb ik daar nou aan in mijn auto
Ik heb geen zin het te fixen. 1000den getallen. Zucht...quote:
Dat mag ook, als je wilt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Shit, kan ik geen indruk op je maken met mijn kaartleesskills als vrouw zijnde
Echt handig hoor. Ik kan mijn vader bellen, zeggen ik sta daar en daar maar er is file, dan weet ie zo zonder te kijken tien alternatieve routes op te noemenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens, wegenkennis bouw je niet op door met een Tomtom te rijden. Zelf ook vaak genoeg gedaan, en dan moet je voor de zoveelste keer precies dezelfde route rijden en dan weet je het _nog_ niet
Geloof ik geheid in... Je moet maar wat bewuster gaan rijden en de tomtom als side-kick gaan zien.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens, wegenkennis bouw je niet op door met een Tomtom te rijden. Zelf ook vaak genoeg gedaan, en dan moet je voor de zoveelste keer precies dezelfde route rijden en dan weet je het _nog_ niet
Dat is simpel, ik ben geneigd te zeggen dat je dan minder snel een fout maakt dan als de instructeur zegt dat je bij de rotonde naar rechts moet gaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ergens wel jammer dat ik niet eerder aan mijn rijbewijs ben begonnen. Nu moet ik straks ook slagen voor rijden met een navigatiesysteem
Ok, nice. Ik woon in Utrecht, dus ik weet niet of het heel handig is, want het is wel een beetje om zie ik net. Ik kan ook wel een eindje richting Leiden komen, of even afwachten of misschien iemand van dichterbij gaat.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als je me wingmanned die rit.(waar woon je ook al weer?
Je mag kiezen, zelfstandig naar een punt rijden, via tomtom of via meerdere instructies. Ik koos voor de eerste. Met tomtom ben ik veel te veel bezig hoeveel 150 meter is etc.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ergens wel jammer dat ik niet eerder aan mijn rijbewijs ben begonnen. Nu moet ik straks ook slagen voor rijden met een navigatiesysteem
In mijn tijd kreeg je ook meteen een echt rijbewijs dat niet bij het geringste weer wordt ingetrokkenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ja nou dat doet mijn beste vriendin dus ook bij mij. 'Ik sta midden in nijmegen, ik zie dit en dat, en ik moet naar *vul hier een gat in de klei in niemandsland in*, en nu?'quote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Echt handig hoor. Ik kan mijn vader bellen, zeggen ik sta daar en daar maar er is file, dan weet ie zo zonder te kijken tien alternatieve routes op te noemen
Precies, het is een hulpmiddel, geen gidsquote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geloof ik geheid in... Je moet maar wat bewuster gaan rijden en de tomtom als side-kick gaan zien.
Mag ik jouw nummer? Mijn vader bel ik liever niet meerquote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja nou dat doet mijn beste vriendin dus ook bij mij. 'Ik sta midden in nijmegen, ik zie dit en dat, en ik moet naar *vul hier een gat in de klei in niemandsland in*, en nu?'
En dan sta je daar.. midden in de stad en durf je je auto nergens te parkerenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens, zelf je bijzondere verrichtingen kiezen was wel chill. Fileparkeren of achteruit inparkeren was hell, dus die koos ik lekker niet
Oh, je mag wel kiezen? Ja, dan weet ik het ook welquote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, zelfstandig naar een punt rijden, via tomtom of via meerdere instructies. Ik koos voor de eerste. Met tomtom ben ik veel te veel bezig hoeveel 150 meter is etc.
Voor mij is het absoluut een gids ik heb 0 aan richtingsgevoelquote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja nou dat doet mijn beste vriendin dus ook bij mij. 'Ik sta midden in nijmegen, ik zie dit en dat, en ik moet naar *vul hier een gat in de klei in niemandsland in*, en nu?'
[..]
Precies, het is een hulpmiddel, geen gids
Utrecht...hmmm. Dan zit je al halverwege mang.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok, nice. Ik woon in Utrecht, dus ik weet niet of het heel handig is, want het is wel een beetje om zie ik net. Ik kan ook wel een eindje richting Leiden komen, of even afwachten of misschien iemand van dichterbij gaat.
Serieus, k ging altijd mee met Boris van Idols, fotograferen, en had altijd het nummer van een van de bandleden paraat om mijn auto te parkerenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En dan sta je daar.. midden in de stad en durf je je auto nergens te parkeren
Ja zonder tomtom navigeren wij gewoon op de sterren inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voor mij is het absoluut een gids ik heb 0 aan richtingsgevoel
Boris van Idols? Geen flauw idee wie dat isquote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Serieus, k ging altijd mee met Boris van Idols, fotograferen, en had altijd het nummer van een van de bandleden paraat om mijn auto te parkeren
Somehow that didn't surprise me.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voor mij is het absoluut een gids ik heb 0 aan richtingsgevoel
Die is van na jouw tijdquote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Boris van Idols? Geen flauw idee wie dat is
Tenzij haar vriend Heloef is. Dan hoor je een echo.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat je daar niets van voelt
Iets met vrouwen he?quote:
LOL.quote:
Zullen we het nog eens over multitasken hebben?quote:
Mijn msn staat zo stil dat ie bijna standby valt, but enjoy mequote:Op zondag 8 januari 2012 23:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zullen we het nog eens over multitasken hebben?
Breng jij geen geluk danquote:Op zondag 8 januari 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik gun haar haar geluk teveel om het stuk te maken
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
*google ontbeert*quote:Op zondag 8 januari 2012 23:02 schreef Detroit het volgende:
[..]
LOL..
Maar Lott vertelt al erg vaak dat ze dingen ontbeert, dus dit is dan ook te verwachten..
Taalkennis.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
*google ontbeert*
ontberen
ont` be - ren (ontbeerde, h. ontbeerd) missen (wat men eigenlijk hard nodig heeft): wij kunnen uw hulp niet ontberen
wat mis ik volgens jou?
U heeft toestemming om te slaan hequote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
*google ontbeert*
ontberen
ont` be - ren (ontbeerde, h. ontbeerd) missen (wat men eigenlijk hard nodig heeft): wij kunnen uw hulp niet ontberen
wat mis ik volgens jou?
Ik twijfel daar ook wel eens aan, hoor. Als iemand zo gelukkig is geweest in een bepaalde relatie, hoe kan iemand als ik, die nog moet beginnen, zo iemand dan ooit nog gelukkig maken?quote:
iemand als jij?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik twijfel daar ook wel eens aan, hoor. Als iemand zo gelukkig is geweest in een bepaalde relatie, hoe kan iemand als ik, die nog moet beginnen, zo iemand dan ooit nog gelukkig maken?
Maar daar moeten we maar niet te veel aan denken.
Jij gaat dat heul nie voele nie.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar nu zijn er maar 2 happy als jij haar neemt neem ik Detroit wel op mij zijn we met zijn 4 enquote:Op zondag 8 januari 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik gun haar haar geluk teveel om het stuk te maken
Bij je scharrel.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:08 schreef SiIk het volgende:
Iemand nog suggesties waar ik vanacht m'n borstel en telefoonoplader heb gelaten?![]()
Hij zingt wel goedquote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef LostInSpace het volgende:
@Cassandra87, als je trouwens deze Boris bedoelt:
"Boris Titulaer (Venlo, 3 oktober 1980), beter bekend als Boris en sinds kort als Bo Saris is een Nederlands zanger en de winnaar van het televisieprogramma Idols in het seizoen 2003/2004."
Hij is ouder dan ik
Het scheelt maar een paar maanden, maar toch
Eh, waar je ze het laatst gelaten hebtquote:Op zondag 8 januari 2012 23:08 schreef SiIk het volgende:
Iemand nog suggesties waar ik vanacht m'n borstel en telefoonoplader heb gelaten?![]()
Volgens mij was het gisteren dat jij zei dat er op enkele gebieden wel dingen aan te merken waren waar je niet zo tevreden over was. Wat die dingen dan precies zijn zul je zelf het beste weten omdat ik er niet bewust naar ben gaan hengelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
*google ontbeert*
ontberen
wat mis ik volgens jou?
Moet.... foute grap.... niet.... maken.....quote:Op zondag 8 januari 2012 23:08 schreef SiIk het volgende:
wat is iemand als jij?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, ik mis iets, volgens mij...heb je een toelichting bij je vraag?
Vanacht toen ik naar huis liep zaten ze in m'n jaszak. Toen heb ik ze daaruit gehaald en ergens gelaten, maar kan echt niet vinden waar. Zelfs al op de kapstok gekeken ondertussenquote:
Neem jij mij op je? Kun je dat wel tillen? Let op uw rug!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar nu zijn er maar 2 happy als jij haar neemt neem ik Detroit wel op mij zijn we met zijn 4 en
Dat is niet mijn schuld.. Zit een lang verhaal aan vooraf. Ik zal je nu meteen even op de hoogte brengen van mijn anderen ontbrekende delen. Ik kan niet rekenen. Ik kan geen digitale klok lezen. Ik kan geen relaties onderhouden en ben geen top model.quote:
In deze zin bedoelde ik met iemand als mij dus iemand die net als ik nog helemaal onderdaan de ladder moet beginnen qua relaties en ervaringen die daarmee samenhangen.quote:
Pas maar op dat dalijk niet alles gevuld wordt!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn schuld.. Zit een lang verhaal aan vooraf. Ik zal je nu meteen even op de hoogte brengen van mijn anderen ontbrekende delen. Ik kan niet rekenen. Ik kan geen digitale klok lezen. Ik kan geen relaties onderhouden en ben geen top model.
wacht!
Ik ben net een echt mens.. Gelukkig hebben we jou om al mijn te kortkomingen op te vullen.
Niet zo negatief, ik maakte maar een grapje.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn schuld.. Zit een lang verhaal aan vooraf. Ik zal je nu meteen even op de hoogte brengen van mijn anderen ontbrekende delen. Ik kan niet rekenen. Ik kan geen digitale klok lezen. Ik kan geen relaties onderhouden en ben geen top model.
wacht!
Ik ben net een echt mens.. Gelukkig hebben we jou om al mijn te kortkomingen op te vullen.
Ja en? Als je van iemand houdt, dan is dat zoquote:Op zondag 8 januari 2012 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
In deze zin bedoelde ik met iemand als mij dus iemand die net als ik nog helemaal onderdaan de ladder moet beginnen qua relaties en ervaringen die daarmee samenhangen.
Niemand is perfect toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wacht!
My point exactly, thank youquote:Op zondag 8 januari 2012 23:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn msn staat zo stil dat ie bijna standby valt, but enjoy me
om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee waar dit over moet gaanquote:Op zondag 8 januari 2012 23:08 schreef Detroit het volgende:
[..]
Volgens mij was het gisteren dat jij zei dat er op enkele gebieden wel dingen aan te merken waren waar je niet zo tevreden over was. Wat die dingen dan precies zijn zul je zelf het beste weten omdat ik er niet bewust naar ben gaan hengelen..
Hehe, je hebt dus een scharrel in Zweden.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vanacht toen ik naar huis liep zaten ze in m'n jaszak. Toen heb ik ze daaruit gehaald en ergens gelaten, maar kan echt niet vinden waar. Zelfs al op de kapstok gekeken ondertussen
Ik vind jou wel tofquote:Op zondag 8 januari 2012 23:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wacht!
Slechte conclusiequote:Op zondag 8 januari 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, je hebt dus een scharrel in Zweden.![]()
Hij heeft je dus terug gesms't?
Waarschijnlijk heb je ze op een plek laten liggen waarvan je toen dacht dat het heel logisch was en dat je wel zou weten dat ze daar zouden liggen omdat het zo'n logische plek was. Ergens in een keukenla ofzo.
Dat begrijp ik. Wat je gisteren vertelde is geschiedenis. Om daar nou al te lang bij stil te blijven staan.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee waar dit over moet gaanMaar ik vertrouw op jouw verhaal.
En over dat tillen ik heb stiekem pipi langkous powers ik kan ook een paard op tillen
Is hier iets voorgevallen dan? Ik niet snappen...quote:Op zondag 8 januari 2012 23:14 schreef Detroit het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat je gisteren vertelde is geschiedenis. Om daar nou al te lang bij stil te blijven staan..
Heb je dan ook zo'n leuk aapje?
Nee, TCquote:Op zondag 8 januari 2012 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is hier iets voorgevallen dan? Ik niet snappen...
Nee dat heb ik opgelost door een 2de paard dat zich gedraagt als een brulaap, en een hond die ik op schoot kan nemen (met veel moeite). Soms moet je creatief zijn..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:14 schreef Detroit het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat je gisteren vertelde is geschiedenis. Om daar nou al te lang bij stil te blijven staan..
Heb je dan ook zo'n leuk aapje?
Hoij doelt op je opmerking dat er wel meer haperdequote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee waar dit over moet gaanMaar ik vertrouw op jouw verhaal.
En over dat tillen ik heb stiekem pipi langkous powers ik kan ook een paard op tillen
Ondankbaar, hoor. Trustenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
Ik ga mijn naamtopic achter me laten om mijn bed op te zoeken![]()
Trusten!
Ik ben niet goed in conclusies trekken. Of in vrouwen begrijpen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Slechte conclusie![]()
En ik zal eens in de keukenlades kijken.
Ha ha (?)quote:Op zondag 8 januari 2012 23:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet zo negatief, ik maakte maar een grapje.
Bah warm bierquote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in conclusies trekken. Of in vrouwen begrijpen.
He, ik heb nog bier in mijn blikje zitten.
Hmm, heerlijk warm bodem bier...
foei!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ooh ik was ook een beetje lullig tegen haar...
Slaap lekker Peter Parker.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
Ik ga mijn naamtopic achter me laten om mijn bed op te zoeken![]()
Trusten!
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef SiIk het volgende:
Ah, gevonden. In mijn bed. Logische plek weer. Kan me ook totaal niet meer herinneren dat ik het daar vanochtend heb neergegooid
Lol ja het leven is zwaarquote:Op zondag 8 januari 2012 23:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoij doelt op je opmerking dat er wel meer haperdedan je mic
Niets bijzonders. Grappen over vrouwen en kaarten liggen soms gevoelig.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is hier iets voorgevallen dan? Ik niet snappen...
Ja, klopt. Maar geen zin om naar de koelkast te lopen.quote:
Dan maak je maar zinquote:Op zondag 8 januari 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar geen zin om naar de koelkast te lopen.
Hij heeft niet teruggesmst, en ik ben gewoon vanuit de club naar huis gegaan...quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in conclusies trekken. Of in vrouwen begrijpen.
He, ik heb nog bier in mijn blikje zitten.
Hmm, heerlijk warm bodem bier...
Ik heb hier bier, energy drink, double chocolate muffins, mijn excel en Past. En mijn porno. Ik blijft zitten.quote:
Wat een lul.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij heeft niet teruggesmst, en ik ben gewoon vanuit de club naar huis gegaan...
Ach, ik snap het niet, maar het zal wel. Boeiend.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier bier, energy drink, double chocolate muffins, mijn excel en Past. En mijn porno. Ik blijft zitten.
[..]
Wat een lul.
Muffinsquote:Op zondag 8 januari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier bier, energy drink, double chocolate muffins, mijn excel en Past. En mijn porno. Ik blijft zitten.
[..]
Wat een lul.
Das toch geen bier... Net zoals witte chocola geen chocola is.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb wel mangobier op, dat was wel lekker
Dat is geen bierquote:Op zondag 8 januari 2012 23:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb wel mangobier op, dat was wel lekker
Nou, het bier is om me de statistiek te laten begrijpen. De energy drink om me langer door te laten werken. De muffins omdat ik niet heb avond gegeten.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, ik snap het niet, maar het zal wel. Boeiend.
Ik neem wel eens wat muffins of triple chocolate koekjes mee naar werk. Zo'n meisje gaat dan altijd bietsen. Maar ze is schattig. Dus ik geef altijd wat.quote:
aantijging verworpen, pertinent onwaarquote:Op zondag 8 januari 2012 23:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Das toch geen bier... Net zoals witte chocola geen chocola is..
imitatie-Sociosquote:Op zondag 8 januari 2012 23:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
aantijging verworpen, pertinent onwaar
Mag ik mee?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef Detroit het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Morgen vroeg op. Bye all.
Trusten, sterkte morgen!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef Detroit het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Morgen vroeg op. Bye all.
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens kwam vandaag een meisje waarvan ik niet weet of ik haar al kende een praatje met me maken op werk. En mijn collega's deden heel vriendelijk en zulks. Ik had het gevoel dat ik in de maling werd genomen.
Ja, ik bedoelde hem, maar goed antwoordquote:Op zondag 8 januari 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, het bier is om me de statistiek te laten begrijpen. De energy drink om me langer door te laten werken. De muffins omdat ik niet heb avond gegeten.
Of bedoel je die kerel?
Ja, ik voel me soms echt wereldvreemd. Ik heb echt veel te veel tijd in het lab doorgebracht. En in het veld.quote:
Omnomnom.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde hem, maar goed antwoord
En nu heb ik zin in muffins.![]()
Nicequote:Op zondag 8 januari 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik voel me soms echt wereldvreemd. Ik heb echt veel te veel tijd in het lab doorgebracht. En in het veld.
[..]
Omnomnom.![]()
Mensen die niet terug sms'en.![]()
Ik heb al 8 specimens herstelt.
zal ik je een geheimpje verklappen? Je bent niet de enige die onzeker isquote:Op zondag 8 januari 2012 23:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Je gaat je toch niet zo onzeker voelen als ik gisteren deed, hè?
aah joah. Ook niet te veel waarde aan oordeel van mensen daar hechten. Die proberen ook soms maar een beetje uit te lokken en oneliners te maken.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Je gaat je toch niet zo onzeker voelen als ik gisteren deed, hè?
Nou dr gaat een wereld voor me openquote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zal ik je een geheimpje verklappen? Je bent niet de enige die onzeker is
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dr gaat een wereld voor me open
Ik vind je echt niet wereldvreemd hoor, als dat je geruststeltquote:Op zondag 8 januari 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik voel me soms echt wereldvreemd. Ik heb echt veel te veel tijd in het lab doorgebracht. En in het veld.
Ik had het niet tegen jou maar tegen capstan. Soms moet je je ook een keer niet aangesproken voelenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dr gaat een wereld voor me open
Denk dat de meeste die hier zitten onzeker zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar ik voelde me helemaal niet aangesproken!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou maar tegen capstan. Soms moet je je ook een keer niet aangesproken voelen
ik quote debeterbob er staat geen kutkloon7quote:Op zondag 8 januari 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Maar ik voelde me helemaal niet aangesproken!
Een heel groot geheim is dat nietquote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik maakte een geintjequote:Op zondag 8 januari 2012 23:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik quote debeterbob er staat geen kutkloon7
Enigszins. Maar jij bent dan een wiskundige. Die zijn niet helemaal te vertrouwen op dit gebied.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind je echt niet wereldvreemd hoor, als dat je geruststelt
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enigszins. Maar jij bent dan een wiskundige. Die zijn niet helemaal te vertrouwen op dit gebied.
Jij met mij, laat hem ook evenquote:
Ik weet dat ik onzeker ben en mogelijk ziet niet iedereen dat maar ik doe geen moeite om het te maskeren. Zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Ik ben wie ik ben en als men daar geen genoeg mee neemt dan hoeft het van mij ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een heel groot geheim is dat niet
Maar soms vergeet ik dat nog wel eens, omdat ik denk dat veel mensen weer over heel andere dingen onzeker zijn dan waarover ik onzeker ben. Of omdat mensen heel verschillende manier hebben om die onzekerheid te uiten, of juist te maskeren.
Maar je hebt natuurlijk groot gelijk
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee hoor. Informatici zijn erger. Helaas ben ik dat ook.
Niet echt, ik vind je gewoon niet zo grappig.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik maakte een geintje
of zit je me nu te trollen?
Ja, dit wordt em niet voor kutkloon..quote:
Van dat voorval van gisteren heb ik natuurlijk ook geleerd. Ik moet het me ook niet zoveel aantrekken.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik onzeker ben en mogelijk ziet niet iedereen dat maar ik doe geen moeite om het te maskeren. Zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Ik ben wie ik ben en als men daar geen genoeg mee neemt dan hoeft het van mij ook niet.
In dat opzicht heb ik nog wel ergens een greintje eigenwaarde en weetje die zou jij ook moeten hebben. Jouw leven jouw keuzes.
Als je onzeker bent heb je iig nog gevoel voor andere mensen.
Ja.quote:
Wut?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, dit wordt em niet voor kutkloon..
Kans op een date voor je 25e 3%, kans op vrouw voor je 30e 18%.
Niet zo veel. Kaneelstokje en ik zijn wereldvreemd. En ik maak grappen die Lot niet grappig vindquote:
Borisssquote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Boris van Idols? Geen flauw idee wie dat is
Omdat Lotquote:Op zondag 8 januari 2012 23:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij met lot knuffelt
Hij is niet heel erg tof maar soms wel aardigquote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Borisss
Sorry, ik was destijds een zwaar verliefd bakvisje op hem dus ik moest even reageren.
Aan betere grappen werken danquote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet zo veel. Kaneelstokje en ik zijn wereldvreemd. En ik maak grappen die Lot niet grappig vind![]()
.
Je ava gaat terug in de tijdquote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Borisss
Sorry, ik was destijds een zwaar verliefd bakvisje op hem dus ik moest even reageren.
Het voordeel is, de dag is over 14 minuutjes afgelopen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Oww het is vandaag lotte dwarszit dag ofzo
Doe vooral wat je niet laten kuntquote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef debeterebob het volgende:
Lot, mag ik nog even inhoudelijk op de discussie ingaan?
Dat is niet lief van zequote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whehe. Even melden dat ik Jamai NIET tof vond. Ter verduidelijking.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Borisss
Wat is er niet tof aan hem?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij is niet heel erg tof maar soms wel aardig
Waar is deze?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er is een topic voor, daar wordt je vaak echt goed en snel geholpen.
Ik heb bijna het hele seizoen met de band rond gehangen en had gewoon niet zoveel met hem. Maar hij is verder wel aardigquote:
Waarheid.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:41 schreef Lot88 het volgende:
Als je onzeker bent heb je iig nog gevoel voor andere mensen.
Klopt je ziet en merkt het niet aan iedereen. Overigens was Joysa dr reactie naar jou opzich niet bedoeld vervelend denk ik. En ik denk dat jij je niet druk moet maken om t feit of mensen denken dat jij veel uitgaat of niet. Ik ga ook nauwelijks of eigenlijk gewoon niet uit. Mogelijk maakt jou dat saai voor leeftijdsgenootjes maar er zullen meer mensen zijn die niet uitgaan dan jij denktquote:Op zondag 8 januari 2012 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Van dat voorval van gisteren heb ik natuurlijk ook geleerd. Ik moet het me ook niet zoveel aantrekken.
En ik kan alleen voor mezelf spreken, maar aan jou heb nooit ernstige onzekerheid gemerkt. Maar natuurlijk zie je bij jezelf dingen die niemand anders ziet.
Beter dan Jim wel, stiekem. Met z'n droogklootstem.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
whehe. Even melden dat ik Jamai NIET tof vond. Ter verduidelijking.
Dat kan natuurlijk. Ik weet niks van hem, smolt alleen van zijn uiterlijk en performance.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb bijna het hele seizoen met de band rond gehangen en had gewoon niet zoveel met hem. Maar hij is verder wel aardig
is het zo erg?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
* twi steekt zijn hand opquote:Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt je ziet en merkt het niet aan iedereen. Overigens was Joysa dr reactie naar jou opzich niet bedoeld vervelend denk ik. En ik denk dat jij je niet druk moet maken om t feit of mensen denken dat jij veel uitgaat of niet. Ik ga ook nauwelijks of eigenlijk gewoon niet uit. Mogelijk maakt jou dat saai voor leeftijdsgenootjes maar er zullen meer mensen zijn die niet uitgaan dan jij denkt
Boris was inderdaad jummi.. Jim vond ik niks Jamai vond ik ook niet boeiendquote:Op zondag 8 januari 2012 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Ik weet niks van hem, smolt alleen van zijn uiterlijk en performance.
Ik weet nu wel dat het niet vervelend bedoeld was, ja. En het is ook aan mij om er dan iets mee te doen, voor zover ik dat zelf nodig vind.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt je ziet en merkt het niet aan iedereen. Overigens was Joysa dr reactie naar jou opzich niet bedoeld vervelend denk ik. En ik denk dat jij je niet druk moet maken om t feit of mensen denken dat jij veel uitgaat of niet. Ik ga ook nauwelijks of eigenlijk gewoon niet uit. Mogelijk maakt jou dat saai voor leeftijdsgenootjes maar er zullen meer mensen zijn die niet uitgaan dan jij denkt
Kijk, uitgaan is de standaard. Als in daar ontmoet je mensen en zie je je vrienden vaak. Dus meerderheid snapt niet dat je dat wat minder trekt. En ik kan me best voorstellen als je bijvoorbeeld niet tegen roken kan of echt geen alcohol wil drinken en je je moet afvragen waar je nu weer bent beland bent ook niet optimaal is. Maar de maatschappij vindt het raar dat mensen ook gewoon haast alleen thuis kunnen zijn en dat ook prima vinden. Dat je geen toffe buitenlandse reizen hebt of in het weekend bent uitgeweest. Ook bijvoorbeeld te merken hoe wordt gereageerd op mensen die bij oud en nieuw thuis bleven.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat Sinji zegt. Ben zelf ook fan van Jordy van Loon en vroeger van Zanger Bob, maar goed die deden niet mee met idols...quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat het niet vervelend bedoeld was, ja. En het is ook aan mij om er dan iets mee te doen, voor zover ik dat zelf nodig vind.
Niet meer druk maken is een heel goede les. Ik hoop dat jij daar uiteraard zelf ook iets aan hebt, voor zover je dat nu nodig hebt
Mijn ervaring is daar anders mee, stom toeval dat ik dan ook in een geweldige klas vol totaal verschillende mensen ben beland. Mijn oudste klasgenoot is 30 de jongste 18. Maar er zitten er 2 bij die uitgaan. Ik vind het geen probleem en zit er totaal niet mee dat ik niet aan die '' standaard'' eis voldoe. Andere mensen tot nu toe ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk, uitgaan is de standaard. Als in daar ontmoet je mensen en zie je je vrienden vaak. Dus meerderheid snapt niet dat je dat wat minder trekt. En ik kan me best voorstellen als je bijvoorbeeld niet tegen roken kan of echt geen alcohol wil drinken en je je moet afvragen waar je nu weer bent beland bent ook niet optimaal is. Maar de maatschappij vindt het raar dat mensen ook gewoon haast alleen thuis kunnen zijn en dat ook prima vinden. Dat je geen toffe buitenlandse reizen hebt of in het weekend bent uitgeweest. Ook bijvoorbeeld te merken hoe wordt gereageerd op mensen die bij oud en nieuw thuis bleven.
Ik vind het juist steeds vaker heerlijk om gewoon lekker thuis te blijven.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kijk, uitgaan is de standaard. Als in daar ontmoet je mensen en zie je je vrienden vaak. Dus meerderheid snapt niet dat je dat wat minder trekt. En ik kan me best voorstellen als je bijvoorbeeld niet tegen roken kan of echt geen alcohol wil drinken en je je moet afvragen waar je nu weer bent beland bent ook niet optimaal is. Maar de maatschappij vindt het raar dat mensen ook gewoon haast alleen thuis kunnen zijn en dat ook prima vinden. Dat je geen toffe buitenlandse reizen hebt of in het weekend bent uitgeweest. Ook bijvoorbeeld te merken hoe wordt gereageerd op mensen die bij oud en nieuw thuis bleven.
Ben ik dan ook niet dus dat kan wel kloppenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Lot, ik vond je niet echt een Friesin hoor. Geheel accentloos eig. Je hapte alleen zo lekker.
Of gaat het daar niet over?
Ja, oke. Maar ik bedoel meer dat mensen geacht worden sociaal te zijn en veel met vrienden om te gaan. Vaak is dat uitgaan, maar je kan natuurlijk ook mensen bij jezelf uitnodigen. Dat is voor mij hetzelfde.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het juist steeds vaker heerlijk om gewoon lekker thuis te blijven.
Zeker met oud en nieuw enzo, gewoon lekker met vrienden thuis
Herkenbaar. Helaasquote:Op maandag 9 januari 2012 00:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ben ik dan ook niet dus dat kan wel kloppenMaar dat was deels idd ook de reden. Heb gewoon beetje een pesthumeur en dan trek ik mij wat meer dingen aan dan normaal
Me2, en ik ben daar extreem in.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ben ik dan ook niet dus dat kan wel kloppenMaar dat was deels idd ook de reden. Heb gewoon beetje een pesthumeur en dan trek ik mij wat meer dingen aan dan normaal
Het was mij niet duidelijk dat je het oprecht vervelend vond. Meer als plagen was het echt niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
In mijn geval was het natuurlijk nog anders omdat ik er eerst zelf om vroeg. Maar uiteindelijk kwam het wel hard aan. Harder dan ik had gewildquote:Op maandag 9 januari 2012 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was mij niet duidelijk dat je het oprecht vervelend vond. Meer als plagen was het echt niet.
Maar dan weten we dat voor een volgende keer.
Dan doe je het duidelijk verkeerd. Of je woont in een kutdorp.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef Faxie het volgende:
Uitgaan90% drukte, mongolen en kutmuziek
Ik vind uitgaan in Utrecht over het algemeen wel ok. Studenten zijn wel ok.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef Faxie het volgende:
Uitgaan90% drukte, mongolen en kutmuziek
Faillissementsrecht is in deze tijd nog wel handigquote:Op maandag 9 januari 2012 00:16 schreef Lot88 het volgende:
Nu wil ik nog ff ouderwets op zijn vrouw zeiken. Bah ik moet morgen naar school. En ik kan geen goede reden blijven om thuis te blijven. Al vind ik het ook geen goede reden om morgen ochtend vroeg uit bed te gaan voor een les failssementsrecht
Faillissementsrecht IS dan ook geen goede reden om vroeg op te staan. Ik heb er ook alleen maar last vanquote:Op maandag 9 januari 2012 00:16 schreef Lot88 het volgende:
Nu wil ik nog ff ouderwets op zijn vrouw zeiken. Bah ik moet morgen naar school. En ik kan geen goede reden blijven om thuis te blijven. Al vind ik het ook geen goede reden om morgen ochtend vroeg uit bed te gaan voor een les failssementsrecht
Gewoon altijd surseance van betaling aanvragen.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:16 schreef Lot88 het volgende:
Wut, proquote:Op maandag 9 januari 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon altijd surseance van betaling aanvragen.
Goed hoor.quote:
Jawel, hoor, nu gaat het wel weerquote:Op maandag 9 januari 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed hoor.
Met jou en de rest hopelijk ook.
Of bij de gemeente aankloppen als het bedrijf van belang is voor de stadquote:
Ik hoe meer van de vleeskroket.quote:
Iets zegt me dat als ik dat als antwoord op een toets van 60 openvragen zet hij niet voldoende is:')quote:Op maandag 9 januari 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon altijd surseance van betaling aanvragen.
Dit.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:23 schreef SiIk het volgende:
Heloef, kom naar Leiden, gaan we met z'n allen met Kaneel mee
Misschien kan je er nog wat puntjes bijkletsen?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat als ik dat als antwoord op een toets van 60 openvragen zet hij niet voldoende is:')
Okidoquote:Op maandag 9 januari 2012 00:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Loef ik heb de 28e een verjaardag dus je kan niet meerijden
Mur wil ook al mee.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:23 schreef SiIk het volgende:
Ik was eerstquote:Op maandag 9 januari 2012 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur wil ook al mee.![]()
Ik kan alleen een klein autotje lenen heur. Er passen er denk ik niet 4 extra in.
Was ik al van plan.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:23 schreef SiIk het volgende:
Tweedst?quote:
quote:
Ik ben nog nooit zo populair geweest.quote:
Silk, Mur, Kutkloon en Heloef. En ik. Met luchtbedden en paraplus en kleding.quote:
Ik heb lang genoeg geprobeerd het leuk te vinden en ben in meerdere steden geweest. Dorp begin ik niet eens aanquote:Op maandag 9 januari 2012 00:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan doe je het duidelijk verkeerd. Of je woont in een kutdorp.
Het is geen misbruik. Wij zouden immers vorige maand al datenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo populair geweest.
[..]
Silk, Mur, Kutkloon en Heloef. En ik. Met luchtbedden en paraplus en kleding.
Zie je ze durft niet zonder ik moet wel mee.quote:
True.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is geen misbruik. Wij zouden immers vorige maand al daten
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Silk gaat sowieso mee. Anders zijn er teveel piemels.
Goed plan.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Silk gaat sowieso mee. Anders zijn er teveel piemels.
Heb je al een date geregeld voor de 28e?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je ze durft niet zonder ik moet wel mee.
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik neem haar wel op schoot.
Huh?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je al een date geregeld voor de 28e?
Slaap lekker. Ik zit hier nog wel tot 4.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:37 schreef SiIk het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen weer optijd op.
hehe ben benieuwd... Ff kijken of hij dm's krijgt van hopeloze fokkertjes...quote:Op maandag 9 januari 2012 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loef heeft nog 47,5 uur om ontmaagd te worden.
Zet hem op kerel!
Welterusten!quote:Op maandag 9 januari 2012 00:37 schreef SiIk het volgende:
Oh dat, dat is nog niks.quote:
Weltruste silkquote:Op maandag 9 januari 2012 00:37 schreef SiIk het volgende:
Ik zou eerder inzetten op mijn 19de verjaardag.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loef heeft nog 47,5 uur om ontmaagd te worden.
Zet hem op kerel!
Truste.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:37 schreef SiIk het volgende:
Ik sta overal voor open, ik neuk alles wat vrouwelijk is jwz.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hehe ben benieuwd... Ff kijken of hij dm's krijgt van hopeloze fokkertjes...
Je had gister hier moeten zijn Heloef.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta overal voor open, ik neuk alles wat vrouwelijk is jwz.
Hmmm zonde.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had gister hier moeten zijn Heloef.
Stuk of 20 vrouwen van jouw leeftijd.
Precies. Maak je niet zo druk om haar Karzai, ze redt zich vast primaquote:Op maandag 9 januari 2012 01:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag haar vanmiddag in een topic in R&P ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |