Op mij wel. Ik verafschuw Tom-Toms. Alleen kan ik dan weer niet rijdenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Shit, kan ik geen indruk op je maken met mijn kaartleesskills als vrouw zijnde
Dan meugt gij hem af en toe gebruiken ja, heul wat anders.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zodra we in Amsterdam wonen wel ja
Opel navigatiesystemenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op mij wel. Ik verafschuw Tom-Toms. Alleen kan ik dan weer niet rijden
kutgrap :pquote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb geen stomstom. Ik heb Bartbart. In de bovenkamer![]()
Wegenkennis en richtingsgevoel FTW
En zo hoort het inderdaad.quote:
Ik verdwaal altijd overal, maar dan met de fiets...Een keer helemaal uitgehongerd thuisgekomen, want ook geen geld bij me :")quote:
Nietes, jij woont en werkt in Amsterdam, dus OV! Tenzij je met de katten naar de DA moetquote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef Detroit het volgende:
[..]
Dan meugt gij hem af en toe gebruiken ja, heul wat anders..
that sounds like mequote:Op zondag 8 januari 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik verdwaal altijd overal, maar dan met de fiets...Een keer helemaal uitgehongerd thuisgekomen, want ook geen geld bij me :")
Issiegoedofissiegoedquote:Op zondag 8 januari 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel![]()
Die TT trouwensNou vind ik benzinsletje wel hét woord van 2012, nu al
Hoe doe je dat? Het is toch onmogelijk om op de fiets te verdwalenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik verdwaal altijd overal, maar dan met de fiets...Een keer helemaal uitgehongerd thuisgekomen, want ook geen geld bij me :")
Mijn oom had de zijne Mabel genoemd, want ze loog altijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had ook moeten zeggen: ik verafschuw navigatiesystemen in het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik ben geen Benzinsletje, ik ben een Detroitgroupie. Maar mijn nr heb je alquote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar nu moeten die benzinsletjes even allemaal nog hun nummer per pm doorsturen![]()
![]()
Mijn nummer heb je.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar nu moeten die benzinsletjes even allemaal nog hun nummer per pm doorsturen![]()
![]()
Het klinkt bijna als een aflevering uit een soap.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij mij is het aandoenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
maar ik ben een man; helemaal beschamend als ik dit vertel...
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijn oom had de zijne Mabel genoemd, want ze loog altijd.En toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al die mensen die niet meer kunnen rijden zonder navigatiesysteem. Ik vind het al heel wat als ze tegenwoordig nog een landkaart tevoorschijn halenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:46 schreef Detroit het volgende:
Sowieso ben je een opvallende verschijning als man: als je een landkaart omdraait omdat je hem anders niet begrijpt..
ik heb google maps met spraakquote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef LostInSpace het volgende:
Ik heb daarvoor een TomTom app.
Tsja, moderne tijden he? Te dom ook maar iets zelf te doen, dus download je maar een app ervoor.
Onze tomtom bleef steken op een noorse plaats dus toen moesten we wel de kaart pakkenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al die mensen die niet meer kunnen rijden zonder navigatiesysteem. Ik vind het al heel wat als ze tegenwoordig nog een landkaart tevoorschijn halen
Precies. Die fossielen met hun landkaarten!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al die mensen die niet meer kunnen rijden zonder navigatiesysteem. Ik vind het al heel wat als ze tegenwoordig nog een landkaart tevoorschijn halen
Pffff jij wordt zo snel chagrijnig (als je op tijd moet wezen) dat ik niet eens durf uit te spreken welke kant we op moetenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef Detroit het volgende:
[..]
Precies. Die fossielen met hun landkaarten!
Humor met betrekking tot de slechte kaartenlees-skillz van vrouwen zullen weldra tot het verleden behoren.
Ook daar hebben ze last van weeën.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Onze tomtom bleef steken op een noorse plaats dus toen moesten we wel de kaart pakken(in noorween dus
Ik hoop dat ik ooit nog eens tijd heb. De eerste 3 weekend nadat ik terug ben zitten alweer volquote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Zal je binnenkort wel smsen als ik weer wat wil gaan drinken
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Onze tomtom bleef steken op een noorse plaats dus toen moesten we wel de kaart pakken(in noorween dus
Ik vind het ergens wel jammer dat ik niet eerder aan mijn rijbewijs ben begonnen. Nu moet ik straks ook slagen voor rijden met een navigatiesysteemquote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef Detroit het volgende:
[..]
Precies. Die fossielen met hun landkaarten!
Humor met betrekking tot de slechte kaartenlees-skillz van vrouwen zullen weldra tot het verleden behoren.
Niks, maar ik probeer Silk over te halen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat heb ik daar nou aan in mijn auto
Ik heb geen zin het te fixen. 1000den getallen. Zucht...quote:
Dat mag ook, als je wilt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Shit, kan ik geen indruk op je maken met mijn kaartleesskills als vrouw zijnde
Echt handig hoor. Ik kan mijn vader bellen, zeggen ik sta daar en daar maar er is file, dan weet ie zo zonder te kijken tien alternatieve routes op te noemenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens, wegenkennis bouw je niet op door met een Tomtom te rijden. Zelf ook vaak genoeg gedaan, en dan moet je voor de zoveelste keer precies dezelfde route rijden en dan weet je het _nog_ niet
Geloof ik geheid in... Je moet maar wat bewuster gaan rijden en de tomtom als side-kick gaan zien.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens, wegenkennis bouw je niet op door met een Tomtom te rijden. Zelf ook vaak genoeg gedaan, en dan moet je voor de zoveelste keer precies dezelfde route rijden en dan weet je het _nog_ niet
Dat is simpel, ik ben geneigd te zeggen dat je dan minder snel een fout maakt dan als de instructeur zegt dat je bij de rotonde naar rechts moet gaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ergens wel jammer dat ik niet eerder aan mijn rijbewijs ben begonnen. Nu moet ik straks ook slagen voor rijden met een navigatiesysteem
Ok, nice. Ik woon in Utrecht, dus ik weet niet of het heel handig is, want het is wel een beetje om zie ik net. Ik kan ook wel een eindje richting Leiden komen, of even afwachten of misschien iemand van dichterbij gaat.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als je me wingmanned die rit.(waar woon je ook al weer?
Je mag kiezen, zelfstandig naar een punt rijden, via tomtom of via meerdere instructies. Ik koos voor de eerste. Met tomtom ben ik veel te veel bezig hoeveel 150 meter is etc.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ergens wel jammer dat ik niet eerder aan mijn rijbewijs ben begonnen. Nu moet ik straks ook slagen voor rijden met een navigatiesysteem
In mijn tijd kreeg je ook meteen een echt rijbewijs dat niet bij het geringste weer wordt ingetrokkenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ja nou dat doet mijn beste vriendin dus ook bij mij. 'Ik sta midden in nijmegen, ik zie dit en dat, en ik moet naar *vul hier een gat in de klei in niemandsland in*, en nu?'quote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Echt handig hoor. Ik kan mijn vader bellen, zeggen ik sta daar en daar maar er is file, dan weet ie zo zonder te kijken tien alternatieve routes op te noemen
Precies, het is een hulpmiddel, geen gidsquote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geloof ik geheid in... Je moet maar wat bewuster gaan rijden en de tomtom als side-kick gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |