Hoop dat Kieft zolang mogelijk zijn smoel houdtquote:Op zondag 8 januari 2012 18:53 schreef Trystar het volgende:
Straks Sierd en Wim Kieft bij Espanyol - Barcelona.
Gewoon weer een zak coke voor zijn neus zetten.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoop dat Kieft zolang mogelijk zijn smoel houdt
Maakt weinig verschil met dat gesmak en gesnuif van de beste man.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoop dat Kieft zolang mogelijk zijn smoel houdt
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
Dan hoor je de hele tijd *sniiiiffffff* ipv *tsssssssss*
Feitelijk onjuist. Guardiola is nooit trainer van Real Madrid geweest en kan daar dus ook geen prijzen hebben gewonnen. (hihihihiquote:
Vooral slecht gekeeptquote:
Schrik niet, hij komt uit Argentinië.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:52 schreef inZanity het volgende:
Tuurlijk weet Messi wat het belang is bij deze wedstrijd, lijkt me niet zo gek bij een Catalaan..
Dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Schrik niet, hij komt uit Argentinië.
This is madnessquote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Schrik niet, hij komt uit Argentinië.
Is hij geen Catalaan. Moet jou in het echte leven ook alles worden uitgelegd wat voor zich spreekt?quote:
Messi is een Catalaan hoor, wijsneus.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is hij geen Catalaan. Moet jou in het echte leven ook alles worden uitgelegd wat voor zich spreekt?
Geboren in het Catalonië van Argentina zeker?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi is een Catalaan hoor, wijsneus.
klopt want het is Catetina.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doet het er wat toe waar ie geboren is danquote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geboren in het Catalonië van Argentina zeker?
Ja, of ben je ook opeens een Duitser als je in Berlijn gaat wonen?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doet het er wat toe waar ie geboren is dan
Wel als je in Munchen geboren bentquote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, of ben je ook opeens een Duitser als je in Berlijn gaat wonen?
Touché.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:04 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wel als je in Munchen geboren bent
Hij doet niet andersquote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet zien dat inZanity aan het trollen is
Ik help het je hopen maar ik denk dat de beste man daadwerkelijk denkt dat Messi Catalaan is omdat hij voor Barca speelt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet zien dat inZanity aan het trollen is
Ligt eraan.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, of ben je ook opeens een Duitser als je in Berlijn gaat wonen?
Dus omdat hij voor Barcelona speelt is het een Catalaan? Affelay is toch ook niet opeens een Catalaan sinds hij bij Barcelona speelt?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik help het je hopen maar ik denk dat de beste man daadwerkelijk denkt dat Messi Catalaan is omdat hij voor Barca speelt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus omdat hij voor Barcelona speelt is het een Catalaan? Affelay is toch ook niet opeens een Catalaan sinds hij bij Barcelona speelt?
quote:Lionel Andrés Messi Cuccittini[1] (Rosario, 24 juni 1987) is een Argentijnse profvoetballer. De aanvaller speelt sinds 2004 voor het eerste team van FC Barcelona en verlengde in september 2009 zijn contract tot en met het seizoen 2015/16. Messi bezit naast de Argentijnse ook de Spaanse nationaliteit. Zijn bijnaam is La Pulga (De Vlo). Deze kreeg hij vanwege zijn lengte en snelheid.
Dit is toch het antwoord wat je zocht?quote:
Antwoord op wat?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is toch het antwoord wat je zocht?
Of Messi Catalaan isquote:
Jij hebt een hekel aan homo's ?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
En daar komen de homo's weer uit het kastje van Barca.
Of hij homo's als scheldwoord gebruiktquote:
Als je ziet hoe geliefd Barcelona wereldwijd is zou je het niet als scheldwoord op kunnen vatten toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Of hij homo's als scheldwoord gebruikt
Hoezo niet ?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je ziet hoe geliefd Barcelona wereldwijd is zou je het niet als scheldwoord op kunnen vatten toch?
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus die combinatie van Villarreal net.
Zie ik elke week bij PSV.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus die combinatie van Villarreal net.
MOEHAHAHAHAHAHAHHWHAHAHAHAHHAHAquote:
Niks mis mee ..quote:
Geen idee, ik woon in 020quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee ..
In Amsterdam zie je elke week Barca voetbal.
Wat zie je daar bij Twente dan?
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon in 020Volg alleen teams die winnen en kampioen worden
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:59 schreef inZanity het volgende:
En de theatervoorstelling is weer begonnen hoor.
Dacht ik welquote:Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan moet je naar de wedstrijd kijken.
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
NET OP TIJD
GOOOOOOOOOOLAAAAAAAASOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon in 020Volg alleen Barca en Ajax
en penalty voor Barca. Is standaard regelquote:
Doe normaal man.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Gooolasooooooooo jaaaa fuck jaaaaa jaaa jaaaaa jaaa fuck barca!!!
Haterzquote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef kilozout het volgende:
Waarom is iedereen blij dat Barcelona geen 3 punten haalt?
Catalonie tegen buitenlanders bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef Rickazio het volgende:
Punt voor Spanje tegen de buitenlanders
omdat het jankerds zijn met het beste voetbal ter wereldquote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef kilozout het volgende:
?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Catalonie tegen buitenlanders bedoel je?
Waarom niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef kilozout het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Omdat er allemaal fanatieke Real hardcore fans zijn hier.
quote:
Omdat dat altijd zo wasquote:Op zondag 8 januari 2012 23:29 schreef kilozout het volgende:
[..]
Omdat ze nu 1 wedstrijd gelijk hebben gespeeld?
1? 5quote:Op zondag 8 januari 2012 23:29 schreef kilozout het volgende:
[..]
Omdat ze nu 1 wedstrijd gelijk hebben gespeeld?
Duidelijk argument. Je hebt mij overtuigd, wat spelen ze toch kut voetbal, echt heel slecht. Slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat dat altijd zo was
Voetbal van een ander planeet
Kk toch op man
Waar je je druk om maakt als PSV'er.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat dat altijd zo was
Kk toch op man
Lachwekkend inderdaad. En de halve wereld doet mee aan die onzin. Terwijl Real in de tussentijd gewoon de titel aan het binnenslepen is..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat dat altijd zo was
Kk toch op man
Achterin rondtikken en wachten op een gaatje.. Goh wat mooiquote:Op zondag 8 januari 2012 23:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Duidelijk argument. Je hebt mij overtuigd, wat spelen ze toch kut voetbal, echt heel slecht. Slaat helemaal nergens op.
Wat heeft dat er mee te makenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar je je druk om maakt als PSV'er.
Een onderdeel van het spel. De bal in het team houden, de tegenstander niet aan de bal laten komen zodat je zelf kansen kan creëren.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achterin rondtikken en wachten op een gaatje.. Goh wat mooi
Real doet wat het moet doen, naar voren pompen en scoren.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:36 schreef kilozout het volgende:
[..]
Een onderdeel van het spel. De bal in het team houden, de tegenstander niet aan de bal laten komen zodat je zelf kansen kan creëren.
Als ik je goed begrijp moet het altijd mooi zijn? Volgens mij werkt het spelletje niet zo.
Real doet hetzelfde, maar niet in extreme mate.
Ja gelukkig heeft Barcelona ook niks gewonnen afgelopen jaren.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad. En de halve wereld doet mee aan die onzin. Terwijl Real in de tussentijd gewoon de titel aan het binnenslepen is..
Naar voren pompen en scoren.. Goh, wat mooi.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Real doet wat het moet doen, naar voren pompen en scoren.
Waarom je zo druk maken om die 2 clubs uit Spanje, af en toe lijkt het hier wel alsof het Feyenoord vs. Ajax is ofzo.quote:
Espanyol - Barca is vergelijkbaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom je zo druk maken om die 2 clubs uit Spanje, af en toe lijkt het hier wel alsof het Feyenoord vs. Ajax is ofzo.
Waarom hoor ik dan altijd dat Barcelona zo'n mooi voetbal speelt?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:36 schreef kilozout het volgende:
[..]
Een onderdeel van het spel. De bal in het team houden, de tegenstander niet aan de bal laten komen zodat je zelf kansen kan creëren.
Als ik je goed begrijp moet het altijd mooi zijn? Volgens mij werkt het spelletje niet zo.
Real doet hetzelfde, maar niet in extreme mate.
Dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja gelukkig heeft Barcelona ook niks gewonnen afgelopen jaren.
Alle topics maar sluiten dan de niet over het Nederlands voetbal gaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom je zo druk maken om die 2 clubs uit Spanje, af en toe lijkt het hier wel alsof het Feyenoord vs. Ajax is ofzo.
Eerder Sparta-Feyenoord, maar dat doet er nog niet eens toe want het is iedere keer hetzelfde trieste niveau hier als het over Barca/Real gaat.quote:
Nee hoor, maar iets meer inhoud zou geen kwaad kunnen, nu is het iedere keer een herhaling.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dan altijd dat Barcelona zo'n mooi voetbal speelt?
[..]
Dus?
[..]
Alle topics maar sluiten dan de niet over het Nederlands voetbal gaan?
Jankerd. Ga lekker in een hoekje zitten huilen dat Barcelona gewonnen heeft.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eerder Sparta-Feyenoord, maar dat doet er nog niet eens toe want het is iedere keer hetzelfde trieste niveau hier als het over Barca/Real gaat.
Je maakt mijn punt bij deze alleen maar sterker.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jankerd. Ga lekker in een hoekje zitten huilen dat Barcelona gewonnen heeft.
Nee hoor. Je komt een beetje gefrustreerd over zo.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je maakt mijn punt bij deze alleen maar sterker.
Dat ben ik anders totaal niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor. Je komt een beetje gefrustreerd over zo.
Zie je niet hoe hard hij op zijn strot slaat?quote:
Nee?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zie je niet hoe hard hij op zijn strot slaat?
Doe ik ook niet, ik geef alleen aan dat wat meer inhoud in dit topic geen kwaad zou kunnen. Maar als jij dat als frustratie ziet, prima.quote:
Waarom ben jij gefrustreerd dat Barcelona de hele wereld gedomineerd heeft afgelopen jaren? Heeft een Barcelona speler/fan jou anaal vernederd?quote:
Zonder Xavi/Iniesta is Ronaldo sowieso beterquote:Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Mensen die niet zien dat Messi één van de beste ooit is.
Mensen die zeggen dat CR7slechter is dan messi
.
Barca![]()
![]()
![]()
Een gemiddeld speler als Pedro wordt als een goede speler gezien.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zonder Xavi/Iniesta is Ronaldo sowieso beter
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zonder Xavi/Iniesta is Ronaldo sowieso beter
In bed ook toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een gemiddeld speler als Pedro wordt als een goede speler gezien.
Mensen willen maar niet zien dat Xavi en Iniesta Messi maken.
Ja, zlatan.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom ben jij gefrustreerd dat Barcelona de hele wereld gedomineerd heeft afgelopen jaren? Heeft een Barcelona speler/fan jou anaal vernederd?
Brazzers heeft het gefilmd.quote:
Moet ik je troosten schat?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, zlatan.
Vergeef ik barca nooit meer
Doe het dan goed.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet ik je troosten schat?
Hierzo
[ afbeelding ]
Nou wat let je? In plaats van hier te lopen zeuren(lees: gefrusteerd loopt te zijn) kun je ook een keer een poging wagen om iets inhoudelijk neer te zetten. Het enige dat Doublepain deed was het zogenaamde 'buitenaardse voetbal' van Barcelona in twijfel trekken, in mijn ogen nog terecht ook. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik geef alleen aan dat wat meer inhoud in dit topic geen kwaad zou kunnen. Maar als jij dat als frustratie ziet, prima.
Omdat ik er een beetje doodziek van word dat Barcelona zo ontzettend opgehemeld en overschat word. En ik erger me dood aan het spelbederf die de club met enige regelmaat toepast. Waar ik me misschien nog wel meer aan erger is dat Barca-fappers constant hun mening door willen drijven en geen enkele tegenspraak lijken te dulden.. 'Barca' speelt het mooiste voetbal ooit/allertijden/van de wereld/van een andere planeet/buitenaards/ongeevenaard Messi precies hetzelfde verhaal als je het daar niet mee eens bent snap je er niks van of hou je niet van voetbal.. Heeft men er wel eens aan gedacht dat er ook mensen zijn die niet van het eeuwige rondgetik van Barcelona houden? Ik(en velen met mij) vind het eeuwige rondgetik van Barcelona niet om aan te gluren. Persoonlijk vind ik FC Barcelona een schande voor het voetbal. En dan vind ik het soms best frustrerend als zij daar dan ook nog voor beloond worden met een prijs, dat durf ik best toe te geven hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom ben jij gefrustreerd dat Barcelona de hele wereld gedomineerd heeft afgelopen jaren?
Dit dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:05 schreef inZanity het volgende:
Omdat ik er een beetje doodziek van word dat Barcelona zo ontzettend opgehemeld en overschat word. En ik erger me dood aan het spelbederf die de club met enige regelmaat toepast. Waar ik me misschien nog wel meer aan erger is dat Barca-fappers constant hun mening door willen drijven en geen enkele tegenspraak lijken te dulden.. 'Barca' speelt het mooiste voetbal ooit/allertijden/van de wereld/van een andere planeet/buitenaards/ongeevenaard Messi precies hetzelfde verhaal als je het daar niet mee eens bent snap je er niks van of hou je niet van voetbal.. Heeft men er wel eens aan gedacht dat er ook mensen zijn die niet van het eeuwige rondgetik van Barcelona houden? Ik(en velen met mij) vind het eeuwige rondgetik van Barcelona niet om aan te gluren. Persoonlijk vind ik FC Barcelona een schande voor het voetbal. En dan vind ik het soms best frustrerend als zij daar dan ook nog voor beloond worden met een prijs, dat durf ik best toe te geven hoor.
Vaak genoeg gedaan maar bij sommige is het gewoon pure haat richting Barca ( ik vraag me af hoe je daar aankomt als NL'erquote:Op maandag 9 januari 2012 00:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou wat let je? In plaats van hier te lopen zeuren(lees: gefrusteerd loopt te zijn) kun je ook een keer een poging wagen om iets inhoudelijk neer te zetten. Het enige dat Doublepain deed was het zogenaamde 'buitenaardse voetbal' van Barcelona in twijfel trekken, in mijn ogen nog terecht ook. Wat is daar mis mee?
Weet ik. Maar in plaats van je er zo druk om te maken kun je je toch ook afvragen waar het vandaan komt? Ik denk dat steeds meer voetballiefhebbers gewoon een beetje moe van dat hele Barcelona beginnen te worden. Is dat zo gek dan? In plaats van je aangevallen te voelen als je geliefde Barcelona weer eens overrated word genoemd kun je misschien ook een keer afvragen of het niet misschien ook wel een beetje zo is?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan maar bij sommige is het gewoon pure haat richting Barca ( ik vraag me af hoe je daar aankomt als NL'er) en dus kunnen ze niet meer realistisch kijken en is het alleen maar, Barca is overrated, Barca-(fappers)
, Messi
enz. enz.
En iedere keer als daar ook maar een beetje aanleiding toe is dan zie je het weer gebeuren in dit topic of eventueel in een wedstrijdtopic van Real - Barca.
Kijk de topics maar terug, is nu al zeker anderhalf jaar lang een herhaling.
Lol.quote:
Je kunt je ook afvragen waarom mensen zich zo druk kunnen maken om iets waar ze toch niets mee hebben/een hekel aan hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in plaats van je er zo druk om te maken kun je je toch ook afvragen waar het vandaan komt? Ik denk dat steeds meer voetballiefhebbers gewoon een beetje moe van dat hele Barcelona beginnen te worden. Is dat zo gek dan? In plaats van je aangevallen te voelen als je geliefde Barcelona weer eens overrated word genoemd kun je misschien ook een keer afvragen of het niet misschien ook wel een beetje zo is?
ik denk eerder chelsea - barcaquote:Op maandag 9 januari 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat bij veel mensen de knop is omgedraaid na het voorval Busquets in de CL.
Precies, waar maak je je druk om?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Je kunt je ook afvragen waarom mensen zich zo druk kunnen maken om iets waar ze toch niets mee hebben/een hekel aan hebben.
Wel leuk, maar niet zo overdreven blij doen. Het is voor z.g.a. iedereen een ver van m'n bed show.quote:
TV, krant, radio en internet zorgen er voor dat ik bijna net zoveel op de hoogte ben als de gemiddelde Catalaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wel leuk, maar niet zo overdreven blij doen. Het is voor z.g.a. iedereen een ver van m'n bed show.
Er is een verschil tussen genieten en fappen.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:23 schreef kilozout het volgende:
En dan nog dat gejank over Messi.![]()
Je hebt niks in het voetbal te zoeken als je niet van de acties van Messi kan genieten.
ditquote:Op maandag 9 januari 2012 09:21 schreef JaafkeGB het volgende:
Hoop dat madrid alles wint, gaat de hype even liggen
Als je werkelijk zo moe wordt van Barca waarom kijk je dan zo'n wedstrijd ?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in plaats van je er zo druk om te maken kun je je toch ook afvragen waar het vandaan komt? Ik denk dat steeds meer voetballiefhebbers gewoon een beetje moe van dat hele Barcelona beginnen te worden. Is dat zo gek dan? In plaats van je aangevallen te voelen als je geliefde Barcelona weer eens overrated word genoemd kun je misschien ook een keer afvragen of het niet misschien ook wel een beetje zo is?
Noem er eens 5 die fappen en Messi aflikken ?quote:Op maandag 9 januari 2012 08:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen genieten en fappen.
Word een beetje moe van die successupporters die Messi aflikken
5? Zullen er wel 1000den zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:53 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Noem er eens 5 die fappen en Messi aflikken ?
Noem eens 2 voorbeelden van gisteravond ?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
Weet je wat zo irritant is aan barca.
Als het niet gaat hoe ze willen dat het gaat. Dan gaan ze scheids manipuleren, kaarten aannaaien, slachtoffer spelen etc.
En dat de media ook nog al die acteurs beschermd.
Vooral NOS
Ok, maar wees eens concreet.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:53 schreef TheFatLady het volgende:
Noem er eens 5 die fappen en Messi aflikken ?
Wat loop jij nu dom te lullenquote:Op maandag 9 januari 2012 09:55 schreef TheFatLady het volgende:
Noem eens 2 voorbeelden van gisteravond ?
Bij een discussie moeten er minimaal 2 mensen meedoen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:11 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde mens dat doet tijdens het voeren van een discussie.
Iemand vroeg iets en jij reageert erop. Dat zijn dus twee personen.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij een discussie moeten er minimaal 2 mensen meedoen.
Helaas
Laat maar joh, tis mij duidelijkquote:Op maandag 9 januari 2012 10:13 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Iemand vroeg iets en jij reageert erop. Dat zijn dus twee personen.
Ah, eindelijkquote:Op maandag 9 januari 2012 10:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Laat maar joh, tis mij duidelijk
Ik geloof niet dat jij echt begrijpt wat ik bedoelquote:
okéquote:Op maandag 9 januari 2012 10:17 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij echt begrijpt wat ik bedoel
Goede post en ik kan me in de meeste punten ook wel vinden, al hoor ik zelf nooit Jack van Gelder.quote:
Ben het wel met je eens, dat Barcelona CL wedstrijden wanneer ze de kans hebben worden uitgezonden heeft echter niet met de voorkeur van deze analytici te maken maar gewoon met waar de interesse voor de kijker het hoogst is, het gaat nog steeds om de kijkcijfers. Met Sport1 kan je gelukkig zelf bepalen welke CL wedstrijd je live wil zien.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik sta sowieso wel met mijn beide benen op de grond (hoop ik), en daarom ben ik sowieso tegen overdreven en constante 'heiligverklaring' van dingen of bepaalde personen (in of buiten het voetbal).
Toegegeven, in het VI topic hier lijkt het ook wel eens of wij JD hebben heilig verklaard, maar wij nemen onszelf tenminste niet zo serieus, en dat kan ik van de NOS analytici niet zeggen.
Psv heeft inderdaad gele shirts tegenwoordigquote:Op maandag 9 januari 2012 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moet een PSV gifje in het Primera Division topic?
En dan vervolgens alsnog 2-2 spelenquote:
Ik kan er niet meezitten, was een mooie wedstrijd.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En dan vervolgens alsnog 2-2 spelen
Ging aardig gelijk op ja, alleen die eerste goal van Villareal, die defence van Valencia was wel baggerquote:Op maandag 9 januari 2012 13:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kan er niet meezitten, was een mooie wedstrijd.
Gelukkig hebben we Oranje nog.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:59 schreef Tarado het volgende:
De tijd dat er in de eredivisie zulk combinatievoetbal (op tempo) gespeeld werd ligt ver achter ons
Jack van Gelder moet je ook niet serieus nemen. Die zei ergens in Studio Voetbal ooit "Oh, ik wil even melden dat Real Madrid - Barcelona 1-2 staat, altijd leuk". Een tafelgast vervolgens "Waarom vindt je dat leuk dan?" Jack weer: "Ja ik ben nogal fan van Barcelona en haat Real Madrid"quote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Goede post en ik kan me in de meeste punten ook wel vinden, al hoor ik zelf nooit Jack van Gelder.
En ja, Barca wordt ,vooral door hem, gehyped. Mede dankzij de resultaten en het vertoonde spel van de laatste jaren, maar er wordt helaas veelal te sterk overdreven. Dat vind ik (en menig ander Barca-fan) ook !
Dat “beste team ooit en beste speler ooit” wordt dan ook vooral door de media gecreëerd.
Ik kan alleen niet begrijpen dat je omwille van de media je sympathie voor een club gaat verliezen of zelf gaat haten.
Daar kunnen zij zelf toch ook niets aan doen ?
Gezonde gefundeerde kritiek is trouwens de basis voor een goede discussie. Laat dat duidelijk zijn.
Maar dat is dan ook heel wat anders dan dat blinde gehaat van een aantal users hier bij elke wedstrijd van Barca.
Dit komt ook mede door Messi zijn hele persoon, hij is gewoon ondanks zijn successen een "hele normale jongen" althans zo komt hij over. Altijd vrolijk, weinig negatieve zaken in zijn voorkomen. Daarvoor vallen mensen en dat speelt absoluut mee in het beoordelen van iemands kwaliteiten. Messi is wel de beste speler van dit moment vind ik, al blijf ik erbij dat het hele team van Barcelona daaraan bijdraagt, maar persoonlijk kan ik hem niet de beste speler ooit noemen. Als mensen dat zeggen zijn het ook vaak fans van Barcelona of in ieder geval lieden die er niet helemaal kleurloos naar kunnen kijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik naar Barcelona kijk zie ik wel fraai voetbal (in het algemeen, gisteravond niet echt), maar dan denk ik "is dit nou het beste voetbal.... ooit? Messi is goed, maar de beste... ooit?" Voor het beste voetbal ooit wil ik het gevoel hebben dat mensen hebben die Cruijff hebben zien voetballen, dat je haast met de mond vol tanden zit, te gapen van "hoe doet hij dat?", en dat heb ik niet bij Messi. Ik kan mij tenminste niet voorstellen dat ik over 50 jaar nog eens tegen iemand zeg, "Cruijff, Pele, Maradona etc. waren goed, maar Messi, die was beter." En dat is iets wat Jack van Gelder blijkbaar wel de mensen wil doen laten geloven, en dat vind ik echt misselijkmakend. Het 'wow' gevoel dat hij blijkbaar wel heeft ontbreekt bij mij.
De Barcelona-stijl is het combinatievoetbal, 30 keer passen, en dat de bal dan in het net ligt. Is vaak mooi, maar bijvoorbeeld de goal van Real tegen Ajax, dat in 20 seconden de bal van de ene helft van het veld opeens in het doel van Ajax ligt vind ik dan mooier. Dat dit laatste totaal onderbelicht wordt door de NL media komt op mij als objectieve toeschouwer oneerlijk over. In de Spaanse competitie heeft Real 10 doelpunten meer gemaakt dan Barcelona, maar alsnog hoor ik de analytici alleen maar offers brengen aan Barcelona, en dat jaren lang.
Prachtig positiespel van Villareal, kan ik van genieten.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:10 schreef Luckypenguin het volgende:
Nog even het filmpje van Villareal gisteren, begrijpen jullie waarom we Wow zeiden. Haha.
http://www.sport1.nl/vide(...)barca-dan-barca.html
Iemand van 24 kan naar mijn idee sowieso nooit de beste allertijden zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit komt ook mede door Messi zijn hele persoon, hij is gewoon ondanks zijn successen een "hele normale jongen" althans zo komt hij over. Altijd vrolijk, weinig negatieve zaken in zijn voorkomen. Daarvoor vallen mensen en dat speelt absoluut mee in het beoordelen van iemands kwaliteiten. Messi is wel de beste speler van dit moment vind ik, al blijf ik erbij dat het hele team van Barcelona daaraan bijdraagt, maar persoonlijk kan ik hem niet de beste speler ooit noemen. Als mensen dat zeggen zijn het ook vaak fans van Barcelona of in ieder geval lieden die er niet helemaal kleurloos naar kunnen kijken.
Het spel van Barcleona vind ik overigens wel schitterend, heel knap gewoon, dus daar geniet ik dan weer wel van. En die counters van Real overigens ook.
quote:Tijdens de derby tussen Espanyol en FC Barcelona hebben de supporters van de thuisclub zich van hun slechte kant laten zien. Het was Braziliaans international Daniel Alves die het vrijwel de gehele wedstrijd moest ontgelden. De apengeluiden waren steeds beter te horen op de tribunes
quote:Arrestatie voorzitter Sevilla gelast
Het Spaans Openbaar Ministerie heeft maandag een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen José Maria del Nido, de voorzitter van voetbalclub FC Sevilla. Die werd in december veroordeeld tot 7,5 jaar celstraf wegens betrokkenheid bij een financieel schandaal. Del Nido ging tegen het vonnis in beroep.
De officier van justitie wilde de uitkomst daarvan niet afwachten en gaf opdracht de preses van Sevilla op te pakken wegens mogelijk vluchtgevaar. De rechter in Malaga achtte bewezen dat Del Nido als advocaat van badplaats Marbella in samenwerking met de toenmalige burgemeester Julian Muñoz miljoenen heeft verduisterd door middel van valse rekeningen. (ANP)
Komt door Busquets. Moest hij maar niet de 'goede' voorbeeld geven.quote:
Beetje kinderlijke reactie, vind je zelf niet ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt door Busquets. Moest hij maar niet de 'goede' voorbeeld geven.
Mono Mono was het toch?
Ik acht Malaga best in staat om met 1-0 of 2-1 te winnen hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:15 schreef Paul-89 het volgende:
Wel leuk dat het nog enigszins spannend is, maar Real werd vorige week op tijd wakker en ik zie het ze nu niet meer verprutsen, maar een boeiende wedstrijd zou al leuk zijn.
Wie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:57 schreef kilozout het volgende:
[..]
Klaar om weer door Barcelona te worden vernederd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |