Hoop dat Kieft zolang mogelijk zijn smoel houdtquote:Op zondag 8 januari 2012 18:53 schreef Trystar het volgende:
Straks Sierd en Wim Kieft bij Espanyol - Barcelona.
Gewoon weer een zak coke voor zijn neus zetten.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoop dat Kieft zolang mogelijk zijn smoel houdt
Maakt weinig verschil met dat gesmak en gesnuif van de beste man.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoop dat Kieft zolang mogelijk zijn smoel houdt
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
Dan hoor je de hele tijd *sniiiiffffff* ipv *tsssssssss*
Feitelijk onjuist. Guardiola is nooit trainer van Real Madrid geweest en kan daar dus ook geen prijzen hebben gewonnen. (hihihihiquote:
Vooral slecht gekeeptquote:
Schrik niet, hij komt uit Argentinië.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:52 schreef inZanity het volgende:
Tuurlijk weet Messi wat het belang is bij deze wedstrijd, lijkt me niet zo gek bij een Catalaan..
Dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Schrik niet, hij komt uit Argentinië.
This is madnessquote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Schrik niet, hij komt uit Argentinië.
Is hij geen Catalaan. Moet jou in het echte leven ook alles worden uitgelegd wat voor zich spreekt?quote:
Messi is een Catalaan hoor, wijsneus.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is hij geen Catalaan. Moet jou in het echte leven ook alles worden uitgelegd wat voor zich spreekt?
Geboren in het Catalonië van Argentina zeker?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi is een Catalaan hoor, wijsneus.
klopt want het is Catetina.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doet het er wat toe waar ie geboren is danquote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geboren in het Catalonië van Argentina zeker?
Ja, of ben je ook opeens een Duitser als je in Berlijn gaat wonen?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doet het er wat toe waar ie geboren is dan
Wel als je in Munchen geboren bentquote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, of ben je ook opeens een Duitser als je in Berlijn gaat wonen?
Touché.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:04 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wel als je in Munchen geboren bent
Hij doet niet andersquote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet zien dat inZanity aan het trollen is
Ik help het je hopen maar ik denk dat de beste man daadwerkelijk denkt dat Messi Catalaan is omdat hij voor Barca speelt.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet zien dat inZanity aan het trollen is
Ligt eraan.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, of ben je ook opeens een Duitser als je in Berlijn gaat wonen?
Dus omdat hij voor Barcelona speelt is het een Catalaan? Affelay is toch ook niet opeens een Catalaan sinds hij bij Barcelona speelt?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik help het je hopen maar ik denk dat de beste man daadwerkelijk denkt dat Messi Catalaan is omdat hij voor Barca speelt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus omdat hij voor Barcelona speelt is het een Catalaan? Affelay is toch ook niet opeens een Catalaan sinds hij bij Barcelona speelt?
quote:Lionel Andrés Messi Cuccittini[1] (Rosario, 24 juni 1987) is een Argentijnse profvoetballer. De aanvaller speelt sinds 2004 voor het eerste team van FC Barcelona en verlengde in september 2009 zijn contract tot en met het seizoen 2015/16. Messi bezit naast de Argentijnse ook de Spaanse nationaliteit. Zijn bijnaam is La Pulga (De Vlo). Deze kreeg hij vanwege zijn lengte en snelheid.
Dit is toch het antwoord wat je zocht?quote:
Antwoord op wat?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is toch het antwoord wat je zocht?
Of Messi Catalaan isquote:
Jij hebt een hekel aan homo's ?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
En daar komen de homo's weer uit het kastje van Barca.
Of hij homo's als scheldwoord gebruiktquote:
Als je ziet hoe geliefd Barcelona wereldwijd is zou je het niet als scheldwoord op kunnen vatten toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Of hij homo's als scheldwoord gebruikt
Hoezo niet ?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je ziet hoe geliefd Barcelona wereldwijd is zou je het niet als scheldwoord op kunnen vatten toch?
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus die combinatie van Villarreal net.
Zie ik elke week bij PSV.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus die combinatie van Villarreal net.
MOEHAHAHAHAHAHAHHWHAHAHAHAHHAHAquote:
Niks mis mee ..quote:
Geen idee, ik woon in 020quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee ..
In Amsterdam zie je elke week Barca voetbal.
Wat zie je daar bij Twente dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |