Haterzquote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef kilozout het volgende:
Waarom is iedereen blij dat Barcelona geen 3 punten haalt?
Catalonie tegen buitenlanders bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef Rickazio het volgende:
Punt voor Spanje tegen de buitenlanders
omdat het jankerds zijn met het beste voetbal ter wereldquote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef kilozout het volgende:
?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Catalonie tegen buitenlanders bedoel je?
Waarom niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef kilozout het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Omdat er allemaal fanatieke Real hardcore fans zijn hier.
quote:
Omdat dat altijd zo wasquote:Op zondag 8 januari 2012 23:29 schreef kilozout het volgende:
[..]
Omdat ze nu 1 wedstrijd gelijk hebben gespeeld?
1? 5quote:Op zondag 8 januari 2012 23:29 schreef kilozout het volgende:
[..]
Omdat ze nu 1 wedstrijd gelijk hebben gespeeld?
Duidelijk argument. Je hebt mij overtuigd, wat spelen ze toch kut voetbal, echt heel slecht. Slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat dat altijd zo was
Voetbal van een ander planeet
Kk toch op man
Waar je je druk om maakt als PSV'er.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat dat altijd zo was
Kk toch op man
Lachwekkend inderdaad. En de halve wereld doet mee aan die onzin. Terwijl Real in de tussentijd gewoon de titel aan het binnenslepen is..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat dat altijd zo was
Kk toch op man
Achterin rondtikken en wachten op een gaatje.. Goh wat mooiquote:Op zondag 8 januari 2012 23:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Duidelijk argument. Je hebt mij overtuigd, wat spelen ze toch kut voetbal, echt heel slecht. Slaat helemaal nergens op.
Wat heeft dat er mee te makenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar je je druk om maakt als PSV'er.
Een onderdeel van het spel. De bal in het team houden, de tegenstander niet aan de bal laten komen zodat je zelf kansen kan creëren.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achterin rondtikken en wachten op een gaatje.. Goh wat mooi
Real doet wat het moet doen, naar voren pompen en scoren.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:36 schreef kilozout het volgende:
[..]
Een onderdeel van het spel. De bal in het team houden, de tegenstander niet aan de bal laten komen zodat je zelf kansen kan creëren.
Als ik je goed begrijp moet het altijd mooi zijn? Volgens mij werkt het spelletje niet zo.
Real doet hetzelfde, maar niet in extreme mate.
Ja gelukkig heeft Barcelona ook niks gewonnen afgelopen jaren.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad. En de halve wereld doet mee aan die onzin. Terwijl Real in de tussentijd gewoon de titel aan het binnenslepen is..
Naar voren pompen en scoren.. Goh, wat mooi.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Real doet wat het moet doen, naar voren pompen en scoren.
Waarom je zo druk maken om die 2 clubs uit Spanje, af en toe lijkt het hier wel alsof het Feyenoord vs. Ajax is ofzo.quote:
Espanyol - Barca is vergelijkbaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom je zo druk maken om die 2 clubs uit Spanje, af en toe lijkt het hier wel alsof het Feyenoord vs. Ajax is ofzo.
Waarom hoor ik dan altijd dat Barcelona zo'n mooi voetbal speelt?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:36 schreef kilozout het volgende:
[..]
Een onderdeel van het spel. De bal in het team houden, de tegenstander niet aan de bal laten komen zodat je zelf kansen kan creëren.
Als ik je goed begrijp moet het altijd mooi zijn? Volgens mij werkt het spelletje niet zo.
Real doet hetzelfde, maar niet in extreme mate.
Dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja gelukkig heeft Barcelona ook niks gewonnen afgelopen jaren.
Alle topics maar sluiten dan de niet over het Nederlands voetbal gaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom je zo druk maken om die 2 clubs uit Spanje, af en toe lijkt het hier wel alsof het Feyenoord vs. Ajax is ofzo.
Eerder Sparta-Feyenoord, maar dat doet er nog niet eens toe want het is iedere keer hetzelfde trieste niveau hier als het over Barca/Real gaat.quote:
Nee hoor, maar iets meer inhoud zou geen kwaad kunnen, nu is het iedere keer een herhaling.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dan altijd dat Barcelona zo'n mooi voetbal speelt?
[..]
Dus?
[..]
Alle topics maar sluiten dan de niet over het Nederlands voetbal gaan?
Jankerd. Ga lekker in een hoekje zitten huilen dat Barcelona gewonnen heeft.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eerder Sparta-Feyenoord, maar dat doet er nog niet eens toe want het is iedere keer hetzelfde trieste niveau hier als het over Barca/Real gaat.
Je maakt mijn punt bij deze alleen maar sterker.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jankerd. Ga lekker in een hoekje zitten huilen dat Barcelona gewonnen heeft.
Nee hoor. Je komt een beetje gefrustreerd over zo.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je maakt mijn punt bij deze alleen maar sterker.
Dat ben ik anders totaal niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor. Je komt een beetje gefrustreerd over zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |