abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106565190
Op internet valt veel te lezen over groepsstalking.Ik vraag me echter af hoe zoiets te organiseren valt op een wereldwijde grote schaal met grote aantallen stalkers zonder dat dat uitlekt?
Het is De Stroom
pi_106565236
:?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  FOK!fotograaf zondag 8 januari 2012 @ 17:00:41 #3
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_106565359
is een website voor.. www.groupstalking.co.uk :)

maar on-topic... heb er nog nooit van gehoord eigenlijk..
pi_106565507
Wat ik bedoel is dat bij het werven van de stalkers er toch ook mensen zullen zijn die daar niet aan mee willen werken en slachtoffer en/of politie verwittigen!?
Het is De Stroom
pi_106565632
Waar heb je het nu precies over TS?
  Moderator zondag 8 januari 2012 @ 17:09:37 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_106565717
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Dat je met zijn alleen 1 persoon in de gaten houdt? En waarom doe je dat? Of wordt er een groep in de gaten gehouden?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zondag 8 januari 2012 @ 17:12:05 #7
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_106565825
:?
Are you fokking to me?
  zondag 8 januari 2012 @ 17:13:13 #8
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_106565864
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:07 schreef Nemephis het volgende:
Waar heb je het nu precies over TS?
www.aivd.nl
pi_106565920
Dat je met velen een persoon 24 uur per dag observeert en lastig valt,maar je wisselt dan af.Waarom mensen zoiets doen en wie weet ik ook niet.
Het is De Stroom
pi_106566005
Zelfs als de AIVD erachter zit,waar ik niet zeker van ben,bedrijfsleven,illuminati,criminele organisaties??,dan nog,hoe houden ze het geheim?,waarom zijn er geen klokkenluiders??
Het is De Stroom
pi_106566013
eigenlijk een soort complot theorie, waar het op neerkomt dat veiligheidsdiensten graag van iemand af willen. en dat doen ze door iemand het dusdanig moeilijk te maken, dat diegene psychotisch, of levens moe word, en zelfmoordpleegd.
pi_106566066
Ik hoor er voor het eerst van, eerlijk gezegd. Lijkt me gezellig, waar kan ik me opgeven?
pi_106566488
Ik heb het dan voornamelijk over de zogenaamde straattheaterstukjes.Het stalkingsslachtoffer wordt elke dag op straat lastig gevallen door (on) bekende mensen die duidelijk of cryptisch dingen doorgeven via gesprekken of gedragingen in het voorbijgaan die slaan op iets in het leven van het slachtoffer.Deze info moet dan toch eerst dus aan hen zijn doorgegeven plus hoe het slachtoffer uitziet en waar ie is!
Het is De Stroom
  Boks-Chick zondag 8 januari 2012 @ 17:28:05 #14
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106566566
Ja of de gestalkte in dit verhaal betrekt alles tot in den overdrevene op zichzelf, ziet spoken, hoort dingen die er niet zijn en is gewoon paranoia :??
lolwut
pi_106566643
Dat kan ook maar zie het als filosofisch/wetenschappelijk probleem,STEL dat het waar is,hoe doen ze dat dan?
Het is De Stroom
  Moderator zondag 8 januari 2012 @ 17:32:08 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_106566788
ALS dit bestaat en je bent het slachtoffer: ik moet er niet aan denken dat je lastig gevallen wordt door vreemden. Ik vind het al verschrikkelijk als je, zoals al als voorbeeld werd genoemd, achterna wordt gelopen door een pantomimespeler op straat :{

Organiseren is toch niet zo moeilijk: dat kan toch per email of via een website met een wachtwoord? Volgens mij heb ik weleens zoiets in een film gezien, ik weet niet meer welke, iets met een universiteit :?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106566846
Ik zou zeggen met een groep medewerkers, een regisseur en strakke communicatie. Dan denk ik aan zo'n programma als Punk'd, waarbij het allemaal echt lijkt, maar wel georganiseerd blijkt.

Wellicht kan je op zo'n manier iemand conditioneren, zodanig beïnvloeden dat diegene gaat doen wat jij wil?

Maar dit gaat dus ook gewoon via internet? Wat voor baat heeft een vreemde van het target hierbij?
pi_106567097
Een theorie is dat ze de stalkers wijsmaken dat het slachtoffer een slecht persoon is die het verdiend gestalkt te worden.Uiteindelijk zullen enkele stalkers echter inzien dat dat niet zo is.Waarom gaan ze dan door of lichten het slachtoffer niet in?
Het is De Stroom
pi_106567544
Straattheaterstukjes wil trouwens niet zeggen in dit verband een pantomimespeler,het gaat om mensen die anders doen dan ze normaal zouden doen,ze hebben opdracht gekregen denk ik dan om bepaalde woorden te zeggen,gebaren te maken,gezichtsuitdrukkingen te vertonen enz. waarvan alleen het slachtoffer de betekenis kent.
Het is De Stroom
pi_106569244
Waarom zouden ze de werknemer wijs maken dat de gestalkte persoon slecht is?

Er zijn genoeg werknemers op de wereld die slechte dingen doen en daar volledig van op de hoogte zijn.

Toevallig was gisteren op het nieuws dat een medewerker van gitmo wist dat de "verdachte" de verkeerde persoon bleek. Hij heeft hem toch 7 jaar gemarteld om te voorkomen dat hij de waarheid aan het licht b bracht.
pi_106569283
Denk ook aan huurmoordenaars, de juiste personen hoef je niks wijs te maken ;)
pi_106569449
Kijk hier TS:

http://www.petermooring.nl/blog/

:')

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 18:39:10 ]
  zondag 8 januari 2012 @ 19:56:01 #23
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106572785
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_106573419
dankjewel voor deze links
Het is De Stroom
  zondag 8 januari 2012 @ 23:17:00 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106584841
quote:
Oh ja! Die site heb ik ook eens met stijgende verbazing zitten lezen. Nooit geweten dat verbazing tot zulke hoogtes kon stijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 09:15:05 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_106592745
Zijn al een aantal topics over geweest. Van de hand van Lord of the Strings:

Organized stalking, de discussie heropend, maar nu serieus!
  maandag 9 januari 2012 @ 11:59:45 #27
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_106596380
Interessante links. Ik heb van een betrouwbare bron vernomen dat iig het begrip Borderline is ontstaan in een theeleut-meeting van psychiaters ergens in een zaaltje in een heel bekende universiteit in Amerika.

Degene die daarbij was vertelde dat er over een scala aan 'restgedragingen' werd gesproken waar geen naam voor was.
Doordat er geen naam voor was konden zij niet behandelen volgens plan. Ook werd hier uiteraard de farmaceutische industrie bijgehaald. (lees:geld)

Er waren er velen bij die zeiden dat bij heftige levensproblematiek het ook niet meer dan logisch is dat er heftige gedragingen ontstaan. Deze ebben na verloop van tijd weg wanneer het leven van de persoon in kwestie in rustiger vaarwater terecht komt.
Desalnietemin is Borderline ter wereld gekomen als een stoornis waar amper vanaf te komen is.

Waarom?...tjah geld waarschijnlijk.

Het erge is ook dat wanneer je als professional tegen een mens zegt dat hij lijdt aan iets waar je nooit meer vanaf komt, de geest zo sterk is dat degene er in blijft hangen.

De geest is extreem sterk. En ik ben ervan overtuigd dat in sommige gevallen er om heel verkeerde doeleinden diezelfde sterke geest tegen de persoon in kwestie wordt gebruikt.
Inbeeldingskracht maar ook doemdenken is menseigen en meestal heel sterk ontwikkeld.
Een miniscuul voorbeeld is bijvoorbeeld wanneer je iets hoort/ leest over luizen... dat negen van de tien mensen direct gekriebel voelen terwijl er van echte luizen geen sprake is.
Nog zo'n voorbeeld: Hypochonders zijn mensen die zo'n extreem ontwikkelde inlevingspower hebben dat ze van alles voelen wat er niet is. (Een mooie keerzijde trouwens daarbij is dat zij ook de mooie dingen (muziek bijv) intenser beleven.)

Of dit ook voor schizofrenie geldt, daar durf ik echter geen uitspraken over te doen.

Of dat groepsstalking ook echt gebeurd, geen idee. Maar ik weet wel zeker dat je daar mensen echt goed 'gek' mee kan maken.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:40:30 #28
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106597493
Ja maar om nou meteen te roepen dat iedere psycholoog een moordenaar is, terwijl er ook psychologen zijn die hun cliënten niet zomaar recepten voorschrijven, maar andere technieken gebruiken.
Het artikel gaat wel erg ver, vind ik dan.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:17:36 #29
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_106598593
Het artikel gaat idd veel te ver. Mensen met allerhande problematiek moeten gewoon zorg kunnen krijgen van psychologen en desnoods psychiaters.
Deze professionals zijn ook zeker wel nodig. Maar ik denk wel dat er een bepaalde stroming binnen de psychologie is ontstaan die juist door het specificeren van bepaalde symptomen/gedragingen een hele groep doorgaans gezonde mensen labelen met een stoornis.
En dan juist nog meer schade op kunnen lopen door de label.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_106604114
Bedankt Lavender voor de link,ga ik daar eens alles lezen.De discussie ging trouwens meer ( zie mijn eerste bijdrage ) specifiek over hoe groepsstalking mogelijk is zonder dat een aantal stalkers klokkeluiders worden ( of mensen die benaderd worden om te stalken en dit weigeren ).Een theorie is bijvoorbeeld dat velen niet weten dat ze stalken,omdat ze bijvoorbeeld iets anders is wijs gemaakt of iemand met een draadloos control device door ze heen spreekt.
Het is De Stroom
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 16:32:28 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_106605078
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Bedankt Lavender voor de link,ga ik daar eens alles lezen.De discussie ging trouwens meer ( zie mijn eerste bijdrage ) specifiek over hoe groepsstalking mogelijk is zonder dat een aantal stalkers klokkeluiders worden ( of mensen die benaderd worden om te stalken en dit weigeren ).Een theorie is bijvoorbeeld dat velen niet weten dat ze stalken,omdat ze bijvoorbeeld iets anders is wijs gemaakt of iemand met een draadloos control device door ze heen spreekt.
Dus zonder dat je er zelf ook maar iets van weet kun je er aan meedoen? Hoe krijgt men dat voor elkaar? En met welk doel?
*topics nog eens doorlezen gaat
pi_106605945
Ja,ik weet het antwoord niet,maar ik bestudeer dit onderwerp al jaren en heb vele verhalen van slachtoffers gelezen.Wat vaak terugkomt is dat op straat mensen dingen zeggen over het slachtoffer in de buurt van het slachtoffer zodat die het meekrijgt die ze niet kunnen weten en dat verpakken in normale gesprekken.Toeval is het niet omdat dit jaren achter elkar meermaals per dag voorkomt.Hoe weten de stalkers dit? Dat moet ze toch zijn doorgegeven? Omdat zelfs gedachten van slachtoffers letterlijk en figuurlijk op straat komen te liggen zijn er blijkbaar onbekende electronische wapens op het gebied van mindcontrol in het spel.Dan is een verdere mogelijkheid dat die op hun beurt ook op mensen in de omgeving van het slachtoffer worden toegepast om dingen te zeggen,te denken,te voelen,of zelfs hun lichaam in een bepaalde pose te krijgen die het slachtoffer bijvoorbeeld binnenshuis innam waardoor hij weer weet dat hij zelfs binnenskamers wordt geobserveerd.Het doel kan men over speculeren maar menselijke experimentatie is een theorie ( het uittesten van nieuwe wapens op willekeurige onschuldige burgers )
Het is De Stroom
pi_106613956
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:54 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ja,ik weet het antwoord niet,maar ik bestudeer dit onderwerp al jaren en heb vele verhalen van slachtoffers gelezen.Wat vaak terugkomt is dat op straat mensen dingen zeggen over het slachtoffer in de buurt van het slachtoffer zodat die het meekrijgt die ze niet kunnen weten en dat verpakken in normale gesprekken.Toeval is het niet omdat dit jaren achter elkar meermaals per dag voorkomt.Hoe weten de stalkers dit? Dat moet ze toch zijn doorgegeven? Omdat zelfs gedachten van slachtoffers letterlijk en figuurlijk op straat komen te liggen zijn er blijkbaar onbekende electronische wapens op het gebied van mindcontrol in het spel.Dan is een verdere mogelijkheid dat die op hun beurt ook op mensen in de omgeving van het slachtoffer worden toegepast om dingen te zeggen,te denken,te voelen,of zelfs hun lichaam in een bepaalde pose te krijgen die het slachtoffer bijvoorbeeld binnenshuis innam waardoor hij weer weet dat hij zelfs binnenskamers wordt geobserveerd.Het doel kan men over speculeren maar menselijke experimentatie is een theorie ( het uittesten van nieuwe wapens op willekeurige onschuldige burgers )
Je bestudeert het onderwerp al jaren, maar weet niet of en hoe mensen er onbewust aan mee kunnen werken?

Wellicht dat je wat (meer) bronmateriaal aan kan dragen, zodat wij een beetje context kunnen krijgen omtrent de vragen en het onderwerp. Het is mij namelijk nog niet heel duidelijk waar we nu over spreken.
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 20:11:50 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_106614377
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Je bestudeert het onderwerp al jaren, maar weet niet of en hoe mensen er onbewust aan mee kunnen werken?

Wellicht dat je wat (meer) bronmateriaal aan kan dragen, zodat wij een beetje context kunnen krijgen omtrent de vragen en het onderwerp. Het is mij namelijk nog niet heel duidelijk waar we nu over spreken.
Hier over:Organized stalking, de discussie heropend, maar nu serieus!
dat heeft best een tijd gelopen, dat topic.
pi_106615994
Het topic Organized stalking,de discussie heropend,maar nu serieus; ging wel over groepsstalking,maar de Urhebers waren bekend,meestal blijven degene die je op de lijst zetten en de uitvoerende organisaties achter de schermen.De groepsstalking waar ik het over heb wordt tamelijk goed beschreven op de volgende sites: http://www.groepstalking.nl/
http://www.thehiddenevil.com/
http://www.stopos.info/osatv-dutch.pdf

Dat ik nog steeds niet weet hoe het zit is omdat het onderwerp complex is.
Het is De Stroom
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 20:42:28 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_106616143
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:40 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Het topic Organized stalking,de discussie heropend,maar nu serieus; ging wel over groepsstalking,maar de daders waren bekend.De groepsstalking waar ik het over heb wordt tamelijk goed beschreven op de volgende sites: http://www.groepstalking.nl/
http://www.thehiddenevil.com/
http://www.stopos.info/osatv-dutch.pdf

Dat ik nog steeds niet weet hoe het zit is omdat het onderwerp complex is.
Ah bedankt.
Ja, complex is het zeker :o
pi_106618481
Na een beetje inlezen denk ik dat ik begin te begrijpen waar het over gaat. Probleem is denk wel dat er meerdere definities zijn te geven aan groupstalking, wat het ook zo complex maakt denk ik.

Maar echt onbewust meedoen aan zeer gericht groupstalken? Via specifieke woorden te zeggen bij een enkel persoon bijvoorbeeld? Kan me er geen voorstelling van maken.

In grotere lijnen wel; bijvoorbeeld bevolkingen opzetten tegen minderheidsgroepen, een pispaal in de klas, of iets vergelijkbaars. Maar dat is niet zo specifiek en strak georganiseerd. In je vraag van de OP (openingspost), doelde je daar op een enkel persoon als target, of een doelgroep?
pi_106619742
Ik bedoelde een enkel persoon.Ik geef een voorbeeld.Target is in zijn woning en denkt ik ga eens een lekkere abrikozenvlaai kopen.Hij loopt naar de bakker en opeens komen enkele jongeren hem tegemoet die in het voorbijgaan zeggen: Ik krijg opeens zin in abrikozenvlaai.Volgende dag loopt target alleen in het bos en zingt hardop,hij loopt daarna naar de stad en 2 vrouwen lopen hem voorbij,de een kijkt hem aan en zegt mooi gezongen,waarna ze weer snel wegkijkt en doorloopt.En zo gebeurt er dan elke dag wat jaren achter elkaar waarmee het statistisch gezien geen toeval meer kan zijn.Het zijn echter steeds andere mensen! Vaak is het wel zo dat als target vaak op dezelfde plekken komt zoals bieb of sportclub het wel vaak dezelfde personen zijn,ik noem ze even veelplegers.De niet veelplegers lijken echter niet door te hebben dat ze stalken,terwijl de veelplegers gezien hun lichaamstaal dat wel hebben.Ik snap dat ook nog niet,maar gezien de technologie die nu bekend is bij de wetenschap ga ik ervan uit dat er dan ook geheime technologie is ( misschien in gebruik bij leger,geheime diensten,criminele organisaties,politie enz.) waar men nog veel meer mee kan.Dit zet in ieder geval ieders wereldparadigma op zijn kop als men dat eenmaal begrijpt en is nog griezeliger dan de film de matrix.
Het is De Stroom
  maandag 9 januari 2012 @ 21:54:23 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106620407
En waarom zouden al die mensen zoveel moeite steken in een onbenullige Target? Is Target niet het target van zijn eigen paranoia?
pi_106620633
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Copycat het volgende:
En waarom zouden al die mensen zoveel moeite steken in een onbenullige Target? Is Target niet het target van zijn eigen paranoia?
Ik ben nog nooit vacatures tegengekomen om eens ff lekker betaald te gaan groepstalken. Ik denk dan ook dat het paranoia is en sinds internet weten deze paranoide personen elkaar ook te vinden en hun hersenspinsels te versterken.
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 22:00:11 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_106620743
quote:
5s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:54 schreef Copycat het volgende:
Dat is dus ook hetgene wat ik me afvraag. Dat verwacht je niet bij een 'gewoon' persoon met een 'gewoon' leven. Waarom jarenlang die moeite doen met ingewikkelde schema's. :?
  maandag 9 januari 2012 @ 22:00:47 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106620794
En, in het geval dat al die stalkers onwetend zijn over hun stalkdeelname, waarom zou de overkoepelende kwade genius een onbeduidend Target tot target maken? Omdat het kan?
  maandag 9 januari 2012 @ 22:03:19 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106620955
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ik ben nog nooit vacatures tegengekomen om eens ff lekker betaald te gaan groepstalken. Ik denk dan ook dat het paranoia is en sinds internet weten deze paranoide personen elkaar ook te vinden en hun hersenspinsels te versterken.
Gezocht: stalkers m/v
Taakomschrijving: het niet zo onopvallend stalken van gewone Nederlanders met als doel deze gewone Nederlanders helemaal gek te maken. En uiteindelijk dood te martelen.
Ben jij een vasthoudend type, dan is dit de job voor jou!
pi_106621087
Ik denk dat er bij de miljoenen vermeende slachtoffers idd vele gevallen van paranoide waanstoornissen zullen zitten.Statistisch gezien blijven er dan nog genoeg echte targets over.Waarom dat vaak 'onbenullige' personen zijn is onduidelijk en jouw vraag Copycat is interessant en legitiem.Een verklaring zou kunnen zijn dat er sprake is van het testen van nieuwe electronische wapens op onschuldige burgers,in gebruik sinds het nazitijdperk en overgewaaid naar o.a. Amerika.Deze vorm van marteling,experimentatie op mensen verklaart ook waarom alle beroepsgroepen van hoog tot laag bij de targets vertegenwoordigd zijn,ze worden bij geboorte willekeurig uitgekozen,volgens deze theorie althans,meerdere verklaringen zijn theoretisch denkbaar,te bewijzen is niks.
Het is De Stroom
  maandag 9 januari 2012 @ 22:11:20 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106621387
Het testen van nieuwe. elektronische wapens door argeloze burgers in te zetten om andere argeloze burgers te group stalken. Kweenie, maar op mij komt dat nogal omslachtig en artificieel over. En way out there.
pi_106621418
Welke miljoenen slachtoffers?
Als er miljoenen slachtoffers zijn, waarom horen we hier dan voor het eerst van?

Ik heb veel moeite om dit te geloven, TS.
  maandag 9 januari 2012 @ 22:19:27 #47
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106621842
De stalkers zijn robots, testrobots :') :D
pi_106622490
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik denk dat er bij de miljoenen vermeende slachtoffers idd vele gevallen van paranoide waanstoornissen zullen zitten.Statistisch gezien blijven er dan nog genoeg echte targets over.
Niet-paranoide personen hoeven niet per se targets te zijn. ;)

quote:
Waarom dat vaak 'onbenullige' personen zijn is onduidelijk en jouw vraag Copycat is interessant en legitiem.Een verklaring zou kunnen zijn dat er sprake is van het testen van nieuwe electronische wapens op onschuldige burgers,in gebruik sinds het nazitijdperk en overgewaaid naar o.a. Amerika.Deze vorm van marteling,experimentatie op mensen verklaart ook waarom alle beroepsgroepen van hoog tot laag bij de targets vertegenwoordigd zijn,ze worden bij geboorte willekeurig uitgekozen,volgens deze theorie althans,meerdere verklaringen zijn theoretisch denkbaar,te bewijzen is niks.
Dat niets betekende burgers targets zouden kunnen zijn kan ik me nog in vinden. Het zou een prima experiment kunnen zijn, want onwetend van het experiment en onvrijwillig.

Toch zou ik iets van bewijs willen zien, of dat nu fysieke schade is, of een (bouw)plaat van een apparaat waarmee men invloed uit kan oefenen.
pi_106622546
Waarom niet gewoon iemand laten verdwijnen? Gebeurt ook vaak en lijkt eenvoudiger te organiseren.
Whatever...
pi_106622622
Geloof wordt niet gevraagd,men moet proberen tot weten te komen.Waarom het hier nog niet goed stond weet ik ook niet,maar op youtube en via google is al heel veel te vinden.Interessant idee dat de stalkers ergens ook slachtoffers zijn van de organisatie.Het uiteindelijke doel lijkt me totale controle door preventie omdat dan niemand meer privacy heeft.
Het is De Stroom
  maandag 9 januari 2012 @ 22:37:16 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106622825
En wie is de kwade genius die aan de touwtjes trekt?
Maw: wie is de puppet master?

Pull the strings, pull the strings!
pi_106623006
Ja,als we dat wisten
Het is De Stroom
  maandag 9 januari 2012 @ 22:43:42 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106623180
'We' weten wel dat het bestaat, dat er miljoenen slachtoffers en onwetende deelnemers zijn van deze top secret operatie die al jaren en jaren gaande is, maar wie de puppet master is, is en blijft ongewis ...

Zul je altijd zien.
pi_106623596
TS: de vraag is al eerder gesteld, maar ik wilde hem eigenlijk ook stellen.

Miljoenen slachtoffers? Hoe kom je aan die informatie?

Het fenomeen bestaat. Dat moge duidelijk zijn. Als 1 idiote ex kan stalken, dan zullen er ook wel groepen zijn die dit kunnen. Alleen op welke schaal en in welke context vindt dit plaats? Ik kan me niet voorstellen dat geheime diensten zomaar onbelangrijke personen gaan stalken en gek proberen te maken. Ook niet bij wijze van experiment.
  Moderator maandag 9 januari 2012 @ 23:01:29 #55
249559 crew  Lavenderr
pi_106624039
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:33 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Geloof wordt niet gevraagd,men moet proberen tot weten te komen.Waarom het hier nog niet goed stond weet ik ook niet,maar op youtube en via google is al heel veel te vinden.Interessant idee dat de stalkers ergens ook slachtoffers zijn van de organisatie.Het uiteindelijke doel lijkt me totale controle door preventie omdat dan niemand meer privacy heeft.
Maar wie maakt dan de keuze van de slachtoffers, of is dat random?
En wat is het nut? Het doel? Het wegnemen van de privacy?
Ik begrijp het niet.
pi_106636999
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
TS: de vraag is al eerder gesteld, maar ik wilde hem eigenlijk ook stellen.

Miljoenen slachtoffers? Hoe kom je aan die informatie?

Het fenomeen bestaat. Dat moge duidelijk zijn. Als 1 idiote ex kan stalken, dan zullen er ook wel groepen zijn die dit kunnen. Alleen op welke schaal en in welke context vindt dit plaats? Ik kan me niet voorstellen dat geheime diensten zomaar onbelangrijke personen gaan stalken en gek proberen te maken. Ook niet bij wijze van experiment.
Ik ben het met je eens dat ik alhoewel ik dat aantal via openbronnenonderzoek heb vernomen ( google,youtube ) ik zelf ook niet weet of dat aantal klopt.Ik kan me verder ook niet voorstellen dat geheime diensten het doen om mensen gek te maken of anderszins zonder bewijs uit te schakelen die sowieso niet staatsgevaarlijk zijn.Alhoewel:-) , waarom viel de voormalige AIVD, de BVD dan leden van de CPN lastig toen iedereen allang duidelijk was dat deze kleine partij,die zich inmiddels zelfs had gedistantieerd van de Sovjets,niet staatsgevaarlijk kon zijn? Duidelijk is dat zelfs een geheime dienst bestaat uit onvolmaakte mensen met hun gebrekkige negatieve emoties zoals haat,jaloezie enzovoorts.Verder hebben deze mensen een bepaalde ideologische achtergrond bijvoorbeeld gereformeerd.Welnu,kan het dan niet zo zijn dat er onbelangrijke mensen op de lijst worden gezet die zonder het te weten een van de duizenden medewerkers van de dienst op zijn zere teentjes hebben getrapt?
Verder beweer ik niet zonder bewijs dat dit de geheime diensten doen,dat zou smaad of laster zijn en dat weze verre van me.Ik zeg dat het zo zou kunnen zijn,maar dat het evt. ook andere organisaties kunnen zijn zoals criminele organisaties,het bedrijfsleven,het leger,burgerwachten,illuminati of anderszins.We weten niet de schaal of de context,maar het is wel voorstelbaar dat het hier gaat om immorele juridisch ontoelaatbare experimenten op de onschuldige burgerbevolking.
Het is De Stroom
pi_106637300
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wie maakt dan de keuze van de slachtoffers, of is dat random?
En wat is het nut? Het doel? Het wegnemen van de privacy?
Ik begrijp het niet.
Ik wil hier niet de indruk wekken zelf alles te weten,maar er zijn vele theorieen en ik hoop ook nieuwe info te vernemen.De slachtofferkeuze zou random kunnen zijn,stel dat de organisatie zegt we volgen gewoonweg een bepaald aantal mensen vanaf hun geboorte .Deze theorie verklaart waarom targets in alle lagen van de bevolking te vinden zijn.Target heeft in dat geval gewoon pech gehad,shit happens.Indien de keuze niet willekeurig is dan is target of iemand die teveel weet en door zijn gepraat/geschrijf en wat dies meer zij perps uit het netwerk heeft geirriteerd of iemand die zonder het te weten een persoonlijk conflict heeft gehad met een insider die hem vervolgens op de lijst plaatst.Target is het dan volgens die personen zelf schuld omdat hij zich 'slecht' gedragen heeft.Het nut zou kunnen zijn in het eerste geval het geleidelijk veroveren van totale wereldcontrole door idd het wegnemen van de privacy waardoor controle en veiligheid voor die personen althans absoluut wordt.In het 2e geval kan het nut zijn het uitschakelen van grote groepen mensen ( door ze op te laten nemen in inrichting omdat ze gek zijn geworden van alles,in gevangenis omdat ze uit onmacht geweld hebben gebruikt,of in een urn omdat ze zelfmoord hebben gepleegd )
Het is De Stroom
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:20:28 #58
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_106643288
Het doet mij een beetje denken aan 'The Game', volgens mij deze week nog ergens op TV..
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_106643538
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:38 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Ik wil hier niet de indruk wekken zelf alles te weten,maar er zijn vele theorieen en ik hoop ook nieuwe info te vernemen.De slachtofferkeuze zou random kunnen zijn,stel dat de organisatie zegt we volgen gewoonweg een bepaald aantal mensen vanaf hun geboorte .Deze theorie verklaart waarom targets in alle lagen van de bevolking te vinden zijn.Target heeft in dat geval gewoon pech gehad,shit happens.Indien de keuze niet willekeurig is dan is target of iemand die teveel weet en door zijn gepraat/geschrijf en wat dies meer zij perps uit het netwerk heeft geirriteerd of iemand die zonder het te weten een persoonlijk conflict heeft gehad met een insider die hem vervolgens op de lijst plaatst.Target is het dan volgens die personen zelf schuld omdat hij zich 'slecht' gedragen heeft.Het nut zou kunnen zijn in het eerste geval het geleidelijk veroveren van totale wereldcontrole door idd het wegnemen van de privacy waardoor controle en veiligheid voor die personen althans absoluut wordt.In het 2e geval kan het nut zijn het uitschakelen van grote groepen mensen ( door ze op te laten nemen in inrichting omdat ze gek zijn geworden van alles,in gevangenis omdat ze uit onmacht geweld hebben gebruikt,of in een urn omdat ze zelfmoord hebben gepleegd )
Dat klinkt heel erg eng.
Vooral dat random vind ik scary. Want dan kan dus iedereen het slachtoffer van deze praktijken worden.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:30:34 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106643597
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:28 schreef Lavenderr het volgende:

Dat klinkt heel erg eng.
Vooral dat random vind ik scary. Want dan kan dus iedereen het slachtoffer van deze praktijken worden.
Heb je toevallig recent nieuwe buren gekregen?
pi_106643687
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je toevallig recent nieuwe buren gekregen?
Nee, nog steeds mijn eeuwig klussende buurman.....gelukkig ;)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:34:22 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106643719
Eeuwig aan het klussen aan devices om jouw brein te infiltreren.
Beware! Take care!
pi_106643780
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef Copycat het volgende:
Beware! Take care!
Hij boort wel heel veel aan mijn kant :o die muur is als een vergiet ;(
pi_106644373
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat klinkt heel erg eng.
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, nog steeds mijn eeuwig klussende buurman.....gelukkig ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef Copycat het volgende:
Beware! Take care!
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ok,dat is nog normaal te verklaren allemaal en als dat het enige was dat buren deden( bij groepsstalkingsverdenking ) dan was er niks aan de hand en zou de verdenker gewoon paranoide zijn.Helaas en dat vind ik echt jammer speelt er meer.Wat als jij in een denkproces zit en opeens schreeuwt een van de buren exact wat je denkt? Of hij draait een plaat en gaat meezingen bij de tekst we are watching you? Of als er steeds ander bezoek is die zelfs de sleutels van de hoofdbewoner krijgen wanneer die weg is en dan hard gaan praten en het over jou hebben.Dit is met een voice recorder in herhaaldelijke gevallen bewezen.Of iemand schreeuwt en nou is het afgelopen en opeens valt de tv verbinding uit en doet de afstandsbediening het niet meer.Ook deze dingen komen voor,helaas kan het dus idd iedereen overkomen,maar zelfs als het je niet overkomt moet men solidair zijn met de slachtoffers.
Het is De Stroom
pi_106657894
Even een cross post uit dit topic: Voice to skull device

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Zover ik het begrijp is er sprake van een wereldwijd netwerk en gaat het gewoon bij een verhuizing door,radiogolven reizen ver overigens.
Ik wil graag in het verhaal meegaan, maar het klinkt allemaal erg paranoïde en veel te vergezocht. Als ik wat youtube filmpjes kijk van mensen die beweren dat ze slachtoffer zijn, dan heb ik bij al die filmpjes de indruk dat de mensen geestesziek (Schizofreen, psychotisch) zijn en dat ze zelf niet doorhebben dat wat ze meemaken, hun eigen fantasie is.

Natuurlijk zullen er wel bestaande verhalen zijn van gangstalking, maar ik ga er niet vanuit dat dit op de grote schaal gebeurt, zoals jij ons wilt doen geloven.

Check deze bijvoorbeeld:

Die on screen comments bij onderstaande video :')

8)7
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:12:35 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106659042
Ik word ook elke keer gegroepstalkt als ik naar de AH ga, besef ik nu.
Sommige vakkenvullers kom ik wel vier keer per bezoek tegen en de caissières vragen altijd of ik zegeltjes wil. Terwijl ik die nooit wil.
En andere zgn klanten zetten hun fiets altijd naast die van mij. Altijd.
Als dat geen afdoende bewijs is.
pi_106659181
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Even een cross post uit dit topic: Voice to skull device

[..]

Ik wil graag in het verhaal meegaan, maar het klinkt allemaal erg paranoïde en veel te vergezocht. Als ik wat youtube filmpjes kijk van mensen die beweren dat ze slachtoffer zijn, dan heb ik bij al die filmpjes de indruk dat de mensen geestesziek (Schizofreen, psychotisch) zijn en dat ze zelf niet doorhebben dat wat ze meemaken, hun eigen fantasie is.

Natuurlijk zullen er wel bestaande verhalen zijn van gangstalking, maar ik ga er niet vanuit dat dit op de grote schaal gebeurt, zoals jij ons wilt doen geloven.

Check deze bijvoorbeeld:

Die on screen comments bij onderstaande video :')

8)7
Leuk dat je deze filmpjes plaatst maar dit is ook niet waar dit topic over gaat.Het gaat er niet over of groepsstalking bestaat en of mensen die dat menen te ervaren een persoonlijkheidsstoornis hebben,m.i. zijn beide kanten onbewijsbaar;maar als gedachteexperiment heb ik gesteld dat groepsstalking bestaat en was de vraag: Hoe doen ze dat zonder dat het uitlekt? Voorbeeld: Stel ze vragen gewoon mensen om iemand te stalken,dan zullen er van 100 recruten toch een aantal zijn die weigeren en weer een aantal die het zullen vertellen aan het target.Aangezien dit niet gebeurt doen ze het dan anders? En hoe?
Het is De Stroom
pi_106659259
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef Copycat het volgende:
Sommige vakkenvullers kom ik wel vier keer per bezoek tegen en de caissières vragen altijd of ik zegeltjes wil. Terwijl ik die nooit wil.
Copycat nogmaals vervuil niet steeds de discussie,ontopic of anders moven svp.
Het is De Stroom
pi_106659338
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Leuk dat je deze filmpjes plaatst maar dit is ook niet waar dit topic over gaat.Het gaat er niet over of groepsstalking bestaat en of mensen die dat menen te ervaren een persoonlijkheidsstoornis hebben,m.i. zijn beide kanten onbewijsbaar;maar als gedachteexperiment heb ik gesteld dat groepsstalking bestaat en was de vraag: Hoe doen ze dat zonder dat het uitlekt? Voorbeeld: Stel ze vragen gewoon mensen om iemand te stalken,dan zullen er van 100 recruten toch een aantal zijn die weigeren en weer een aantal die het zullen vertellen aan het target.Aangezien dit niet gebeurt doen ze het dan anders? En hoe?
Hmmm, dan zou ik denken aan buitengewoon sterke prikkels om fout gedrag te belonen en het geweten/de moraal te ondermijnen. Zodoende kan je mensen overtuigen van het begaan van een daad, terwijl zij weten dat het niet netjes is.
pi_106659473
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Laatst was er in het nieuws een bericht over homo's die een wijk uit zouden zijn gepest. Dat lijkt me een bestaande vorm van groepsstalking. De andere fenomenen die bijvoorbeeld door Peter Mooring worden geschetst, lijken mij klinkklare onzin. Stuur hem anders eens een mailtje en stel de vragen die je hebt aan hem. Hij beweert immers slachtoffer te zijn. Hier zitten voor zover ik weet geen slachtoffers. :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:20:27 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106659474
Als ik die filmpjes bekijk, dan spreekt daar imo enkel paranoia uit. Mensen die zich een slachtoffer wanen. De premise dat group stalking op dit niveau zou bestaan vind ik nergens uit spreken.
pi_106659550
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Laatst was er in het nieuws een bericht over homo's die een wijk uit zouden zijn gepest. Dat lijkt me een bestaande vorm van groepsstalking. De andere fenomenen die bijvoorbeeld door Peter Mooring worden geschetst, lijken mij klinkklare onzin. Stuur hem anders eens een mailtje en stel de vragen die je hebt aan hem. Hij beweert immers slachtoffer te zijn. Hier zitten voor zover ik weet geen slachtoffers. :)
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:20 schreef Copycat het volgende:
Als ik die filmpjes bekijk, dan spreekt daar imo enkel paranoia uit. Mensen die zich een slachtoffer wanen. De premise dat group stalking op dit niveau zou bestaan vind ik nergens uit spreken.
En nog steeds snappen jullie de discussie niet,probeer eerst de probleemstelling die ik heb geschetst te begrijpen.
Het is De Stroom
pi_106659572
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef Copycat het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:16 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Copycat nogmaals vervuil niet steeds de discussie,ontopic of anders moven svp.
Nou, waar Copycat het over heeft is wel ongeveer het niveau wat je in die filmpjes te zien krijgt.
pi_106659628
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

[..]

En nog steeds snappen jullie de discussie niet,probeer eerst de probleemstelling die ik heb geschetst te begrijpen.
Misschien snappen wij het wel, maar zijn wij gang stalkers die je gek proberen te maken ;)

Nee sorry dude, eerlijk gezegd weet ik niet zo heel goed waar je heen wilt met dit topic. :)
pi_106659670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Hmmm, dan zou ik denken aan buitengewoon sterke prikkels om fout gedrag te belonen en het geweten/de moraal te ondermijnen. Zodoende kan je mensen overtuigen van het begaan van een daad, terwijl zij weten dat het niet netjes is.
Zou kunnen,ook het target zwart maken dmv laster is een mogelijkheid.
Het is De Stroom
pi_106659698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien snappen wij het wel, maar zijn wij gang stalkers die je gek proberen te maken ;)

Nee sorry dude, eerlijk gezegd weet ik niet zo heel goed waar je heen wilt met dit topic. :)
Dan ga toch naar een ander topic please.
Het is De Stroom
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:25:04 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106659745
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef DeGoeroeloze het volgende:

Excuus dat ik niet kan meegaan in deze premise. Ik vind het gegeven echter wel interessant vanuit psychologisch perspectief, vandaar dat ik me hierin meng. Maar ik kan met de beste wil van de wereld niet meegaan in deze voor mij overduidelijke voorbeelden van achtervolgingswaanzin.
pi_106659800
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Excuus dat ik niet kan meegaan in deze premise. Ik vind het gegeven echter wel interessant vanuit psychologisch perspectief, vandaar dat ik me hierin meng. Maar ik kan met de beste wil van de wereld niet meegaan in deze voor mij overduidelijke voorbeelden van achtervolgingswaanzin.
Dan vraag ik ook jou om naar een ander topic te gaan,premisse wordt voorondersteld hier.
Het is De Stroom
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:26:21 #80
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_106659823
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Zou kunnen,ook het target zwart maken dmv laster is een mogelijkheid.
Wat is dan precies het doel van groepsstalking?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:26:54 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106659860
Vraag genoteerd. Besef echter dat dit een openbaar forum is.
pi_106659870
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:26 schreef zyntex het volgende:

[..]

Wat is dan precies het doel van groepsstalking?
Mijn theorie zou zijn totale controle.
Het is De Stroom
pi_106659889
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo sta ik er voorlopig ook in, tenzij de TS mij weet te overtuigen door middel van bewijzen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Dan ga toch naar een ander topic please.
Ik ben hier niet om het te verstieren, dus ik blijf nog even... if you don't mind?

Heb je hier iets aan?:

quote:
VICTIMS (12nov2009)

When you are a victim of gang stalking (organized stalking) and/or electronic harassment/electronic torture

After I started writing on the internet I have been contacted both by victims and perpetrators (undercover agents), telling me they were harassed and asking me what they should do. Below Is a summary of what I tell them, based on my research, my personal experience, and observations. At the moment there is no solution, there is no way to stop gang stalking (organized stalking) or electronic harassment/electronic torture. But with increasing number of victims (survivors) putting their stories on the internet, you will find you are not alone, that this is really happening, that you are not crazy. Do not consider this a manual, a page with solutions, I just hope you will find something you can use from the story below. Peter

When do you know you are a victim of gang stalking (organized stalking) and/or electronic harassment?

In general you will start noticing things that do not fit, things that are happening too often, you get feedback about things in your life nobody could know but yourself. Somehow you never are alone, everywhere you go other people come sit on the table next to you, walk in a store with you.

In a next phase they want you to notice all these things. Now they are also programming you. They may start driving with several cars before your house, and every time they pass they honk the
horn. For three days they do this. After this you have become very sensitive to the sound of a horn. This is called NLP, or Neuro Linguistic Programming. They may also use other methods to make you very sensitive to certain things.

So now, everytime when you walk out of your house or a store, somewhere you cannot see or far away they honk a horn. You will notice this, other people do not. And if you tell them they will think you are crazy. To make things worst, your attackers will try to hear every word you say. So when you tell your friend that you are followed by honking horns, the horns will disappear temporarily so your friend will not believe you. This probably will be the first time you will feel desperate recognizing that your attackers want only you to see and hear these things and not other people around you. Although you may feel depressed by this, stay calm, keep thinking, and try to keep doing what normally do/would have done in your life.

Why you are a victim of gang stalking (organized stalking) and/or electronic harassment

Many survivors of these attacks who put their stories on the internet do not know exactly why they became a target, they can only guess. Most of the time they conclude the reason is personal, i.e. the target runs into one or more psychopaths connected to the secret services network. Psychopaths don’t like people who are strong, intelligent, outspoken, they don’t like people who know to much, they don’t like normal people anyway, they are afraid of them.

The secret services network in your country wants to control everything. They need people to spy on other people, to stalk, to murder. They setup persons and point them terrorist, pedophile, alcoholic, dangerous, etc. and then recruit persons around the target. They do this all the time, if they do not do this they cannot exist because their system is totally corrupted. No one will talk because every person in the system is compromised in one way or another. They prefer to murder innocent people, to destroy the lives of innocent children the rest of their lives instead of going to trial for the crimes they have committed and be jailed for life.

You have been put on a list and after a selection process you were chosen to be eliminated, read murdered. I believe selection is a simple process. They check your life and assign points. If you are a friendly person, you get extra points because you probably will not shoot back. If you are living by yourself you get extra points because nobody is there to notice the things they do. If your age is 40+ you get extra points, it is not so special if a person this age dies or collapses suddenly. If you have some money you get extra points, they will make some of it disappear when you collapse. These psychopaths are just playing gods while they are no more than pieces of shit.
They ultimately abuse the powers that have been given to them.

Will the harassment ever stop?

It may be possible that you are harassed because they want you out of a neighbourhood and that the harassment stops after you have moved. Most victims of these crimes however are being harassed the rest of their lives. After they move, the attacks soon start again, they move again this time to a city on the other side of the country and after some time they get attacked again.

The main reason for this continuous harassment is that the illegal and often horrible crimes that have been committed against the target must be kept a secret. Everything must be done to keep it a secret. They do this by blocking the target e.g. by filtering email, phone calls. But also by keeping the target busy with work, constructed incidents, meetings with so-called targets, and eventually electronic torture.

The system that is harassing you is not just some local gang, but a very well coordinated system. They need enemies, they cannot exist without enemies. If you are a target and visit a Chinese restaurant often they may write a story in their annual report that they have been watching possible terrorists and found that some of them were making contact with Chinese elements. This is not to make you smile, this is just the way these psychopaths operate.

This is costing a lot of money, who is paying for this?

For one, they will ask people to cooperate without payment. Also people are promised special discounts at network companies or when calling in network services. Sometimes they get payed some extra money. A director of the CIA once said it was so easy to get cooperation from reporters. They just gave them 100-200 US$ extra a month and the reporters wrote everything they were being asked.

The secret services network can be considered an illegal organization making money by illegal activities, e.g. google: cia drug smuggling. On a local scale they rob their targets in various ways.

Do you want to get back at them?

Sometimes people write to me that they were harassed into a psychiatric patient, some even spend some time into a mental institution, but recovered and then searched the internet and one day stumble upon gang stalking (organized stalking) and electronic harassment. Although their harassment (mostly) stopped after they were labeled crazy they want to get the psychopaths that ruined their lives trialed and jailed.

If you are such a person and your harassment stopped then please think twice before you start coming after them. If you accept the harassment and try to live your life again, you may lead a life without too much problems. They may contact you and ask your cooperaion in certain matters just to compromise you, so you will not talk.

If you go after them you must prepare for the worst. It is between you and them, you abide the law, they do not, you are normal, they are not, they are murderers. You are an individual, they are a very big organization with access to resources you will never have.

Gang stalking (organized stalking) and/or electronic harassment is a war

Your attackers may want you to believe they are playing a game but this is NOT a game! This is about your life. They want to cause your mental or physical death. They are murderers. They do not care about the law, they do not care about human rights. The crimes they commit often are beyond the imagination of normal people. They involve anybody in their horrible crimes including children, they don’t care.

Mark Rich, see TheHiddenEvil.com has a section on his website he calls ‘The war against me’. And that’s just what it is, a war. This war is not a war between equal parties but between one party having all the resources one can ask for, operating illegal, not abiding any law, violating human rights in horrible ways, and .. you. Not really fair is it? You can compare this with the war of the USA, UK and Australia against Iraq. Iraq did not stand a chance.

This is about your life. When this started for me I could not believe people would be capable of committing such horrible crimes. But you better believe it. Your attackers are the degenerates of society, they don’t care about about anything. You cannot reason with them because they are sick, mentally ill. Some probably were carefully kept without any prospect for years and prepared for their final job, ruthless murderer. This is the way the system works. The lower class people are kept poor and without education so they can be abused by the elite for all kinds of dirty work, which in effect will keep the lower class poor and uneducated. Irony.

Your attackers want your physical or mental death

At a certain moment you will realize you are on some kind of death list. You are being attacked very systematically with intention to end your life, either physically or mentally. There is one very important thing to keep in mind: they want you to end your life yourself (at least in the beginning). They will ‘help’ you by preventing you to sleep, by driving you insane, but they want you to pull the trigger yourself. This is what they want you to do:

Commit suicide, do not do this!
Collapse into a psychiatric patient, do not do this!
Commit a crime, do not do this!
Collapse of continuous suffering, do not do this!

In the mean time they will also use other elimination methods. You may be poisened. When you drive a car they will also try to involve you in constructed car accidents, or divert your attention from what you are doing to get you in a sometime life-threatening situation. Example: you are jogging on the sidewalk in a very quiet street, almost no cars. A woman is cleaning the sidewalk in front of her house with a broom. There is room on the sidewalk to pass her without problem. When you come very close she steps forward without looking at you, your first reaction will be to leave the sidewalk and continue on the road. But on the road there suddenly appears to be a car right behind you.

Your attackers are murderers. They do not care if you collapse or commit a crime or commit suicide.
Of course everybody would feel better if you only collapsed and not die. But that is not what they aim. They just don’t care. This is like following pages in a book, many methods originate from the FBI Counter Intelligence Program (COINTELPRO). Because your elimination also is a systematic process, it is premeditated murder.

Do not let fear for things they might do block your life

In the beginning the harassment may appear not very intense, even innocent, sometimes amusing. They want to make you think they are playing a game. You are provoced to respond to emails sent to you, to shout at people blocking you on the street. When the harassment increases you will start thinking again about this. You will wonder how they know you are at certain locations, you wonder how they know the exact words you said to your friends. You will start feeling uncomfortable, and after sometime you become paranoid. Everywhere you go you will look around you, see if you are being followed. When you are in a public place you will examine the people sitting around you.

It appears that everywhere you go, you are surrounded by people connected somehow to your attackers. That is a frightening feeling, you are one person, they are everywhere. Neighbors are involved and say things to you they should not know, or start acting strange. They start walking around you with men with mobile phones, sometimes looking at you. They start walking in front of your house, at the back of your house, you cannot get out anymore (at least that is what they want you to think). They make you hear parts of sentences when they walk by your window, when they cross you. Something like, he is a strange man, we must get of him, etc. You are exhausted and begin to think that they want to murder you, that they will kidnap you and throw you into the back of car.

Depending on the intensity you can get very frightened (I had real agony for a few weeks). Do not worry at this time! This feeling may last a few weeks or months but it will go away leaving you stronger than ever.

They constanly remind you that they are so powerful, and indeed they are powerful psychopaths, losers, murderers, child abusers. They can kill you if they want to, but in general they will not because they want you to pull the trigger yourself.

The network that is attacking you is 5% to 10% (or even more) of the population. If you live in a city of 10.000 inhabitants then there may be 500 to 1000 persons that can follow you, make remarks you must hear, etc. Remember that the ones involved and actively participating are criminals, murderers. They may smile at you in a learned superior smile. This is just to hide their fear, they know they are criminals but don’t want to go to jail. So look at them and smile your own smile to them and think of the other 90% to 95% who agree with you and want murderers and child abusers jailed.

Think of other things that may get you killed, a car accident, plane crash, terminal disease, etc. Do you think of these all the time? No, because if you would, you could not live anymore. So, do not stop doing things because the bastards may interfere. Do your thing! Visit a friend, family, buy a new stereo, just try to do the things as if there is no harassment. Of course they will try to interfere, they will make you feel stressed or uncomforatble during visits and meetings, goods you ordered may have been damaged, just return it and wait for a new one. You win because you did it.

They can make this very difficult. They harass your friends or family and you are the only one who can understand this. Of course you do not want them hurt. But do not isolate yourself because of this. You need your friends and family and they need you.

Make progress with what you do, let them waste their miserable lives

I agree with you, being followed everywhere you go is (illegal and) not what you want. Getting feedback of everything you do, or from events around you, is (illegal and) pretty horrible. Being blocked when driving your car every crossroad is (illegal and) crazy. Neighbors coming out of their houses when leaving your home or arriving there, is (illegal and) sick. But if you can put these things beside you, then these are things that not really block you. Driving to your favorite shop may take you five minutes more … so? Who cares? You shouldn’t. If your attackers want to waste their miserable lives, let them waste their miserable lives.

Concentrate on things that really matter, make a plan with what you want to achieve. Your attackers will want to block you, they will try to change your focus, wear you out. Do not waste energy by reacting to what these idiots do. Smile and do your thing. If you have to start your central heating ten times a day, then start it eight times. If they hack your computer, then try having it fixed by a friend, try another computer, try other ways, may be you can use the internet to do the things you want. They want you to spend days on repairing your computer, while may be nothing is wrong with it. In general always have a backup plan, other things to do that also must be done that day, that week, that month. If you do them now, then you won’t have to do them tomorrow!

Maximum visibility can help you and others

Becoming a target is an overwhelming experience. A single human being against an army of psychopaths, murderers, child abusers. In the beginning you will be afraid that they will murder you. This the way they want you to feel, your life ending soon, desperate. After some time you will recover and conclude that they do everything to eliminate you but want you to pull the trigger yourself.

Many people are involved by your attackers, saying things to you, looking at you. A major reason why these people attack you is because they do not know you! Probably if they would know you they would not laugh, they would not do these things, they would be ashamed. They are told lies, and because they do not know you, participate in these crimes. They may have been told you are are schizophrenic, a terrorist, an alcoholic, etc.

You cannot go to all these people and explain your story. But there are things you can do. You can open a website and write about the crimes against you and print business cards with your name and hyperlink (url) on it. You can make a sign for your window and put the hyperlink of your blog or website on it. You can put the hyperlink of your website on your car (you can buy these letters for a few dollars). You can put pictures of yourself on your website. You can start a foundation fighting the crimes against you and distribute materials. Etc. These are all ways to make you a real person, instead of mr. or mrs. anonymous. Positive side effect is that you also help other victims. The more websites describing these crimes exist, the more chances victims can find them.

What can you do when you are a target of gang stalking and/or electronic harassment?

In the very beginning of the attacks you probably are busy surviving, looking for ways how to deal with this. Then, when this harassment does not appear to stop you start thinking about things you can do. I came up with the following list.

Run away, try to find a safe location somewhere on this planet
Pretend to be a psychiatric patient
Fight back

You may think there is one more option and that is: accept the harassment. I personally do not consider this an option. But maybe you do.

Running away to find a safe place may be a very good choice but the difficulty is that you have to run very far, probably to some location where there is no electricity. Do not think that going to Russia will stop your harassment. Victims report that they fled to India, Russia, Switzerland, etc. and that the harassment continued there as well.

Pretending to be a psychiatric patient also may be not such a bad idea. You can stay in your country and try to pick up your life again. It is also very dangerous because once you have been labeled crazy your attackers can also increase their harassement because nobody will believe you anymore. Also they may try to poison you with drugs and medicine.

Fighting back is not an easy decision. You know you can never win. On the other hand your attackers also cannot win. They can murder you, but that is just a confirmation of what they are: lowlifes, garbage of society, murderers and child abusers. Choosing to fight back will escalate the situation. Your attackers may see no more way out and just murder you in one way or another.

After having regained my strength six years after the harassment against me exploded, I chose to fight back. So many innocent people murdered, lives of innocent children destroyed. Being a survivor I feel it is my duty to inform the people of the world of these horrible crimes. I chose for maximum visibility. I wrote and write down everything they do and put it on the internet. Since that time I am also 24/7 electronically tortured. I also started the STOPEG foundation (STOP Electronic weapons and Gang stalking) and advertise every two weeks in national Dutch newspapers, a small advertisement in the section Political parties with the text: SAVE DEMOCRACY, and a list of my websites and phone number. People sometimes ask me what I do to help other victims. I sometimes respond by saying: I give my life.

What can you do to fight back?

When you decide to fight back you must prepare yourself for the worst, even your death. Your attackers do not want to go to jail, they prefer living their miserable lives destroying the lives of innocent people and innocent children. They know they are involved in causing the mental or physical death of human beings, in murder, but they continue anyway. When you decide to fight back some things are very important:

Make sure you have a place to stay
Write a letter to authorities
Stay where you are

Make sure you have a place to stay. If you do not have money or a job, do not wait until you are out of money but move in with family or a friend. Try to live cheap, do not spend money on expensive things. You can also buy these more expensive things the following year. Although you will be harassed anywhere, it is good to have a place you can call your home. It may not be safe but it is your place, it is your home.

Write a letter about what is being done to you and send it to local or national authorities, e.g. the mayor of your city, the president of your country. Try to start with a summary, then explain, then end your letter with questions, or demands, so that they MUST answer your letter. Put lists, records of harassment in appendices. Do not expect anything other from this action. You will probably receive a letter stating that there is nothing wrong. This may be very important for the years to come. It may seem easy to write such a letter but it is not. Your attackers certainly do not want this and will do everything to prevent you from completing this letter and sending it. When delivering the letter personally once, everywhere people surrounded me, blocking my way, making remarks while passing, sirens, … it was a frightening and surrealistic experience, like being in a movie.

What I did is defined my attackers the secret services operating in The Netherlands. I accused them of harassing me, my family, etc. and demanded that the government would investigate this and give me the information and the names of the ones involved so I could prosecute them in a court of law. I sent this letter to the Prime Minister of The Netherlands. I did this by registered mail and also asked some friends to do the same, reducing the probability of the letter getting lost to zero. Once you get a reply, e.g. your letter has been received you will feel much better because now your story is in the government archives. Tell family, friends of this letter and the response you got. The reply I received was that my case had been investigated by the Dutch secret service and that there was nothing against Peter Mooring. I would have liked another reply of course but this reply is proof of the fact my letter got there.

Stay where you are. Whatever happens. If there is one thing your attackers do not want, it is you to stay where you are. They spread lies about you, but if you stick around they soon have a very big problem. Their lies do not hold anymore, if anyone believed them in the first place. In general lies hold for 2-3 years. Staying is not easy, it can be life threatening, staying may become your death. At a certain moment my attackers (the ones in control) gave up that I would collapse using intense 24/7 gang stalking (organized stalking) with limited electronic harassment methods. From that moment on they started to cook and burn me 24/7 to remove from my house, to cook/burn me out of my car, to cook/burn me out of the swimming pool, to cook/burn me out of the streets while running, etc. I am still here but my body is paying a very high price.

Ways to continue your life

Remember that this is not a game, but a war. The aim is to cause your (mental or physical) death. You are one person abiding the law against thousands of psychopaths, murderers who don’t care about the law. So, in a lot of ways you have to live your life like you are at war. You have to give a top performance every day. And you must not give them reasons they can use against you e.g. you being an alcoholic. When fighting back you have several ways to continue your life:

Dedicate your life to exposing these crimes and criminals
Try to live your life the way you would have if this phenomenon did not enter your life and spend part of it to expose these crimes and criminals

The first option is feasible only if you have a lot of money, have family or friends supporting you, or accept a life with poverty (which is very difficult if you have children). The second option is for most targets a better option. Because the attackers want to block everything pleasant in your life you must create some filter in your head allowing you to enjoy the wonderful moments (never forget life really is a wonderful thing and that most people on this are nice persons who ony want to live their lives in peace) and separate these from the crimes committed against you by your attackers. This is very difficult because your attackers do not want you to enjoy yourself. The level of harassment is increased every time you just got used to, you thought you could cope with it. Every once in a while you will think it cannot get worse, it will get worse. Normal people just have a block for beyond imagination cruelty. No privacy, even no privacy in your mind as they are reading your subvocal speech and react to it to show you they can do it. Maybe you will never have a partner (anymore), children. Can you have sex while being watched and harassed 24/7?

Make sure you can smile or laugh every day, taking you take a step forward, not to a solution of the problem but you get closer to yourself.

Important things to read over and over again

You may loose track of your life sometimes. I have a list I sometimes recall. Take a deep breath, what is happening exactly, start thinking again. This is my list:

They are murderers, you are a better person than all of them together
They want you to pull the trigger but will help you with it anywhere anytime (in fact they create conditions for you to pull the trigger)
Try to continue your life as it would have been without the harassment
Never focus on one solution but prepare yourself always to have more
Never hurry, be cool and relaxed, take your time even if your think your time has ran out
Try to make money, to earn a living, this will give you better position
Do not respond to provocations, never provoke yourself
Stay healthy, eat good stuff like vegetables, fruits
Do sports, several, so if they stop you from doing one you continue doing the other
Be random, choose different roads, etc. make them work
Be prepared for your things and property to be damaged
Keep detailed records of the harassment but let this not block you from living your life
Take pictures of neighbours or other stalkers, they do not like this
Be prepared this is not over in a year or two, it may continue many years
Be prepared your body may be damaged by directed energy weapons to make you suffer, break, or block your life
Be prepared all your communication with other people is disrupted
Be very careful driving your car or bike, they will try to involve you in an accident

Do not ask the impossible of yourself

You are just a person, not a superman or superwoman. What I do is try to do difficult things one step at a time. Every day, try to define an activity that is difficult for you to do. But do not exaggerate, this activity should not take you more than 1-2 hours. It can be as simple as calling a tax consultant, or vacuum cleaning your house. But it can also be something like working one hour on a letter, a website. When you complete this daily task, give yourself a compliment, be proud you you did this. Then after some time you can plan ahead, plan activities for the next week, etc. If you feel tired or depressed, try to live your live this way. If you do these things every day, you make a (small) step everyday and finally will reach your goals! To summarize:

You have to work at least twice as hard to get the same things done
Do not ask the impossible of yourself
Compliment yourself with your performance and achievements
Try to do at least one thing every day you think that is difficult for you to do

Things to watch out for

Never ever believe your attackers. They may even come to you and suggest you become friends. Then the next moment, five minutes later they will attack you again. They will do everything to break you, they don’t care as long they get their money (which is in fact the blood of the people they murder, the blood of the children who’s lives they destroy).

Be careful when you are outside, when you are visiting friends, when you are at a wedding, etc. If you are electronically tortured these are the moments when they will increase intensities of their horrible electronic weapons, like high power microwave weapons. They may cook you with insane levels. Or they poison you and then cook you. I believe one reason they do this is to prevent you having a good time. Another very important reason can be that they prefer to murder you outside your home. They do not want police and ambulance in front of your house with all neighbors they involved watching and understanding what happened.

How to deal with electronic harassment/electronic torture

I sometimes get questions about how you can protect yourself against electronic weapons, e.g. directed energy weapons. If you really are a target, you cannot protect yourself. Your attackers simply increase intensities and/or attack you from different angles, different locations. At a certain point, see also above, they decided to cook and burn me out of my house. To protect myself, I did a lot of testing. This ranged from tin foil sheet, thick metal sheets, hot water bottles, thick water barriers. These measures helped for short periods of time because they do not know what you feel when you protect yourself with these kind of things. I believe they do some testing themselves and at the moment they know, then they just increase intensity so you will experience the same harassment as without the protection.

When you feel your body has been damaged very seriously, then consider going to a hospital and have the doctors make photos (x-rays) of the damaged area. If you are lucky, the damage will show and you have some evidence.

Electronic harassment is a form of torture. Electronic torture itself certainly is one of the most horrible and cruel forms of torture. In general they will not murder you instantly. They start with low intensity and progress towards high intensity with almost no pause in between. I believe in the long run this will kill you because electromagnetic radiation destroys your DNA and other good things in your body, so you will get strange diseases (often called cancer) you would never have gotten without this harassment. When they cook you they destroy body cells, it is as simple as that. They still want you to pull the trigger. Also they try not to leave evidence, like cooked or burned wounds, cooked flesh inside your body etc.

Concluding remarks

When you really are a target of gang stalking (organized stalking) and electronic harassment / electronic torture, then you are on your own. Your attackers do everything to isolate you. Other people will help you but most of them do not understand, others do not want to understand because they are afraid of it.

Basically, if you are looking for someone to help you to get rid of this problem, you will not find such a person. I understand your problems, your questions, your anger, but I cannot help you. I can offer you a place to stay for a limited time, I can talk to you but I cannot solve your problem. If I knew how to do that, I would. You have to try to make the best of it, which can be very difficult, and probably you will live with a lot of physical and mental pain. Do the good moments compensate for the bad moments? That is up to you.

You can also contact other victims. This can be very difficult. In real life you are surrounded by people who attack you in various ways. The same is true on the internet. They will act like victims but just want you to join their group, come back every day to chat. Even if they are perpetrators you may find it amusing to chat. But they will get you nowhere. They want you to waste your time and get depressed.

If you are a victim I hope you find a way to live with this. I hope someday these crimes will get attention and that the ones responsible, facilitating and executing these crimes will be jailed for life.

Peter
http://www.petermooring.nl/blog/?page_id=124

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 21:29:28 ]
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:28:03 #84
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_106659919
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Mijn theorie zou zijn totale controle.
Controle op individuen die niet mee willen met de rest?
pi_106659956
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef zyntex het volgende:

[..]

Controle op individuen die niet mee willen met de rest?
Ja,en uiteindelijk door een kleine elite over de hele wereldbevolking.
Het is De Stroom
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:29:07 #86
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_106659971
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:26 schreef Copycat het volgende:
Dat dit een openbaar forum is maakt me niet bang.
pi_106660038
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zo sta ik er voorlopig ook in, tenzij de TS mij weet te overtuigen door middel van bewijzen.

[..]

Ik ben hier niet om het te verstieren, dus ik blijf nog even... if you don't mind?

Heb je hier iets aan?:

[..]

http://www.petermooring.nl/blog/?page_id=124
Ok,ga het echter morgen lezen en dan reageer ik dan weer.
Het is De Stroom
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:30:45 #88
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_106660052
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Ja,en uiteindelijk door een kleine elite over de hele wereldbevolking.
Dan zal die gene die gestalkt word wel een bepaalde mate van invloed moeten hebben op de "rest". Ze gaan niet voor elke anders denkende zoveel moeite doen.
pi_106660062
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:29 schreef zyntex het volgende:

[..]

Moet dat dan? Volgens mij wil ze alleen maar zeggen dat sinds dit een openbaar forum is, ze vrij is om in welk topic dan ook te posten, mits de regels worden nagestreefd, that is. :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:31:56 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106660119
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:29 schreef zyntex het volgende:

Gelukkig maar! Want het lijkt me serieus een hel om te geloven dat je slachtoffer bent van zoiets als group stalking.
pi_106660247
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou inderdaad, dat is een duidelijk geval van groepsstalking.

Dat wat Peter Mooring schrijft vind ik ook erg ver gezocht.
pi_106664526
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gelukkig maar! Want het lijkt me serieus een hel om te geloven dat je slachtoffer bent van zoiets als group stalking.
Lijkt me nog erger wanneer je geloof waarheid blijkt te zijn. :o
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:06:06 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106664791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:59 schreef Gray het volgende:

Lijkt me nog erger wanneer je geloof waarheid blijkt te zijn. :o
Ik denk dat dat voor de 'slachtoffers' lood om oud ijzer is. Het is immers al hun waarheid, reëel of niet.
pi_106664899
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor de 'slachtoffers' lood om oud ijzer is. Het is immers al hun waarheid, reëel of niet.
Dat. Die angst lijkt me vreselijk, of die angst gegrond is of niet.
pi_106665137
quote:

[..]

Goed punt! Maar wat nou als: ECHT? Dat zou het nog veeeeeel erger maken!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:16:37 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106665311
Het is voor hen al ECHT. Dus same difference.

En nu ga ik verder in Stephen King's 11/22/63. Over scary scenarios gesproken!
pi_106665402
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:16 schreef Copycat het volgende:
Het is voor hen al ECHT. Dus same difference.

En nu ga ik verder in Stephen King's 11/22/63. Over scary scenarios gesproken!
Maar wat nou ook als jij ziet dat het ECHT is, ook al overkomt het een ander? Dat je het (nu) niet ziet, wil niet zeggen dat het (nu) niet kan...
pi_106670769
zo eindelijk iets erover... welke links raad je aan te lezen? welke filmpjes te bekijken?

ik dacht al ik kan nooit de enige zijn met zoiets...

de mensen op straat die hebben naar mijn idee zeker niet altijd ermee te maken, maar hebben dus wel een open aura en onvoldoende bewustzijn welke gedachtes wel en niet te volgen zodat ze via hen kunnen spreken... op een forum zelfde idee..

als ik bedenk hoe erg ze martelen dan denk ik niet dat iemand die eenmaal bij die club zit het zou wagen om eruit te stappen of anderen te waarschuwen.. daarbij denk ik dat het grootste gedeelte zo donker is qua ziel... ze hebben geen geweten meer net als huurmoordenaars dat hebben..
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
  woensdag 11 januari 2012 @ 07:03:20 #99
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106670943
quote:

[..]

Wishfull thinking he. Kan zich in de vreemdste vormen uiten. :{
  woensdag 11 januari 2012 @ 07:07:00 #100
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106670962
Wat ik me ook afvraag, heeft een slachtoffer hiervan ooit een officiele aangifte gedaan of aanklacht ingediend?
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:22:14 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106671530
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:18 schreef Gray het volgende:

Maar wat nou ook als jij ziet dat het ECHT is, ook al overkomt het een ander? Dat je het (nu) niet ziet, wil niet zeggen dat het (nu) niet kan...
Dat zou letterlijk gekmakend waanzinnig zijn. Maar nogmaals: ik ben ervan overtuigd dat het all in the mind is.
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:29:13 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106671586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 07:03 schreef heartz het volgende:

In dat denken is voor mij echt geen enkel stukje whisful. Ik geloof er niet in en alles wat ik tot nu toe erover heb gelezen en heb gezien, sterkt die overtuiging.
pi_106672031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 07:03 schreef heartz het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me niet dat je zoietsgruwelijks onbewust 'wenst'.
pi_106674883
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 08:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zou letterlijk gekmakend waanzinnig zijn. Maar nogmaals: ik ben ervan overtuigd dat het all in the mind is.
Hèhè eindelijk,en dat is dus het topic hier,we beginnen met de vooronderstelling dat het echt waar is en vandaaruit gaan we naar oplossingen zoeken.Ik heb juist deze probleemstelling dusdanig geformuleerd om de overigens ook onbewijsbare onwetenschappelijke onvruchtbare psychobabble uit te sluiten bij voorbaat.Het heeft geen zin dat jij dan steeds gaat herhalen dat het tussen de oren zit.
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:26 schreef Copycat het volgende:
Dat dit een openbaar forum is is me bekend.Dat wil echter niet zeggen dat men herhaaldelijk off topic mag gaan,bij nieuwkomers accepteer ik dat even,maar jij weet nu de inhoud van dit topic.Ik leid uit je bijdragen af dat je geinteresseerd bent in psychologie met betrekking tot dit onderwerp.Waarom start je dan niet je eigen topic?
Het is De Stroom
pi_106674978
[quote]0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Ik hoef niets te bewijzen,ik heb het als filosofisch gedachte experiment gewoonweg gesteld en deze topic gaat om het vinden van antwoorden op de vraag hoe de stalking georganiseerd wordt en niet of het bestaat.
Het is De Stroom
pi_106675130
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef zyntex het volgende:

[..]

Dan zal die gene die gestalkt word wel een bepaalde mate van invloed moeten hebben op de "rest". Ze gaan niet voor elke anders denkende zoveel moeite doen.
Toch blijken veel targets niets voor te stellen in dat opzicht,wat kan dan een andere verklaring zijn?
Het is De Stroom
pi_106675310
uittesten hoewel ik er van overtuigd ben dat ze je scannen en toch echt iets ontdekken misschien is het op dat moment nog niet duidelijk...
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
pi_106675935
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:22 schreef sientelo het volgende:
uittesten hoewel ik er van overtuigd ben dat ze je scannen en toch echt iets ontdekken misschien is het op dat moment nog niet duidelijk...
Dat zou kunnen,want als zij een volmaakte samenleving voor ogen hebben met hun elitefamilies aan top van de pyramide dan moeten de meerderheid der mensen een slavenstructuur hebben of en is dat niet dan gaan ze je stalken.Stel echter ook dat soort mensen wordt gestalkt dan kan het zo zijn dat deze mensen ook eigenschappen hebben dat niet in hun toekomstplan past ( helaas is dat plan geheim anders wisten we meer.)
Het is De Stroom
pi_106676480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:42 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Dat zou kunnen,want als zij een volmaakte samenleving voor ogen hebben met hun elitefamilies aan top van de pyramide dan moeten de meerderheid der mensen een slavenstructuur hebben of en is dat niet dan gaan ze je stalken.Stel echter ook dat soort mensen wordt gestalkt dan kan het zo zijn dat deze mensen ook eigenschappen hebben dat niet in hun toekomstplan past ( helaas is dat plan geheim anders wisten we meer.)
ja idd... als je niet in de slavencultuur wilt leven vorm je een bedreiging voor hen... in de middeleeuwen hadden ze de brandstapel.. gelukkig is de meerderheid van de mensen nu zo dat ze daar niet mee instemmen nu proberen ze je gek te maken of zelfmoord te laten plegen
pi_106677396
Het kan natuurlijk ook allemaal nog paranoïde schizofrenie zijn; door een redelijk intelligent persoon omgezet in een vaag soort grootschalig complot, waardoor hij of zij als een soort laatste strohalm met de gevolgen van zijn of haar aandoening nog min of meer een redelijk alledaags leven kan leiden...
Nou lees ik op die site van Mooring dat schizofrenie niet bestaat, maar dat lijkt me precies dezelfde uitspraak als de extreemrechtse user die beweert dat racisme niet bestaat, maar een uitvinding is van alles wat links is...
I´m back.
pi_106677623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:12 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]
Ik hoef niets te bewijzen,ik heb het als filosofisch gedachte experiment gewoonweg gesteld en deze topic gaat om het vinden van antwoorden op de vraag hoe de stalking georganiseerd wordt en niet of het bestaat.
Okay, gezien ik me de voorstelling niet kan maken, wens ik je succes met je topique! :)
pi_106690624
Ik heb na talloze gesprekken met slachtoffers veel info over de straattoneelstukjes verzameld die de naam eer aan doen,echt een soort absurdistisch theater.Ik vraag op dit podium of een romanschrijver of filmregisseur belangstelling heeft,dit moet een uitermate goed boek/film op kunnen leveren wat het grote publiek wakker kan schudden.Dus bij belangstelling,neem svp even contact op.
Het is De Stroom
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:33:00 #113
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106691180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik heb na talloze gesprekken met slachtoffers veel info over de straattoneelstukjes verzameld die de naam eer aan doen,echt een soort absurdistisch theater.Ik vraag op dit podium of een romanschrijver of filmregisseur belangstelling heeft,dit moet een uitermate goed boek/film op kunnen leveren wat het grote publiek wakker kan schudden.Dus bij belangstelling,neem svp even contact op.
En met wie moet er dan contact worden opgenomen? Peter Mooring?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_106691523
Nee met mij.
Het is De Stroom
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:43:58 #115
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_106691642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
Het kan natuurlijk ook allemaal nog paranoïde schizofrenie zijn; door een redelijk intelligent persoon omgezet in een vaag soort grootschalig complot, waardoor hij of zij als een soort laatste strohalm met de gevolgen van zijn of haar aandoening nog min of meer een redelijk alledaags leven kan leiden...
Nou lees ik op die site van Mooring dat schizofrenie niet bestaat, maar dat lijkt me precies dezelfde uitspraak als de extreemrechtse user die beweert dat racisme niet bestaat, maar een uitvinding is van alles wat links is...
Toch fijn, scheelt mij weer formuleren :P

Selffullfilling paranoia. :P
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:44:12 #116
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106691653
ALS het niet echt is zien ze dus iets wat zij zelf willen zien: wishfull thinking.
Dat gedrag zie je regelmatig bij verschillende overtuigingen.
Of ze leiden allemaal aan een geesteziekte.
pi_106692059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:44 schreef heartz het volgende:
ALS het niet echt is zien ze dus iets wat zij zelf willen zien: wishfull thinking.
Dat gedrag zie je regelmatig bij verschillende overtuigingen.
Of ze leiden allemaal aan een geesteziekte.
Het lijkt mij dat niemand zoiets afschuwelijks wenst.
pi_106692064
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Doet me een beetje denken aan de Truman show, of juist Fallen. Dat mensen op straat je allemaal kennen en aanspreken alsof ze iets weten wat jij niet weet... Brrr!

quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef HighLander het volgende:

[..]

Toch fijn, scheelt mij weer formuleren :P

Selffullfilling paranoia. :P
Just because I'm paranoid, doesn't mean they aren't chasing me!
pi_106692156
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan de Truman show, of juist Fallen. Dat mensen op straat je allemaal kennen en aanspreken alsof ze iets weten wat jij niet weet... Brrr!
Schitterende film,alleen heb ik nog een veel beter script,hopelijk kan er ooit iets gerealiseerd worden.
Het is De Stroom
pi_106692248
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik heb het dan voornamelijk over de zogenaamde straattheaterstukjes.Het stalkingsslachtoffer wordt elke dag op straat lastig gevallen door (on) bekende mensen die duidelijk of cryptisch dingen doorgeven via gesprekken of gedragingen in het voorbijgaan die slaan op iets in het leven van het slachtoffer.Deze info moet dan toch eerst dus aan hen zijn doorgegeven plus hoe het slachtoffer uitziet en waar ie is!
Zo iemand zit toch gewoon midden in een psychose? :?
Dan lijdt je toch ook vaak aan achtervolgingswaanzin?

Of geloof je hier serieus in? :')

da's ook niet best dan :P
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:08:30 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106692704
Een film maak je niet voor een habbekrats. Heb je daar de financiële middelen voor?
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:59:33 #122
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106695148
The stalker perps project :D
pi_106695337
quote:
5s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef Copycat het volgende:
Een film maak je niet voor een habbekrats. Heb je daar de financiële middelen voor?
Nee, maar je kunt je idee voor een filmscript goed verpatsen in Hollywood bijvoorbeeld.

Check deze site. Mocht je er veel geld aan overhouden, dan verwacht ik een leuk presentje van je TS :P

http://www.moviepitch.com/index.html
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:07:18 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106695509
Doe er je voordeel mee! Wie weet wordt het wel een blockbuster.
pi_106695662
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:07 schreef Copycat het volgende:
Doe er je voordeel mee! Wie weet wordt het wel een blockbuster.
Vorige week was The Game weer eens op televisie. Hetgeen Michael Douglas overkomt, heeft ook wel iets weg van gangstalking. Blijft een goede film.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:16:03 #126
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106695942
The Blair Witch Project was toch ook een soort lowbudget studentenfilm.
Of niet? :P
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:17:00 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106695997
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

Vorige week was The Game weer eens op televisie. Hetgeen Michael Douglas overkomt, heeft ook wel iets weg van gangstalking. Blijft een goede film.
Het is alweer even geleden dat ik die heb gezien. Maar dat bleek op het eind toch allemaal een gezellig fuifnummertje te zijn of zo?
Komen straks alle buren met toeters en bellen uit de kast: surprise!!!!

Maar zonder dollen, die film is natuurlijk fictie. In de geest van TS en andere slachtoffers in de breedste zin des woords is dit realiteit.
pi_106696039
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef heartz het volgende:
Die was inderdaad lowbudget. The Game heeft wel de nodige centen gekost.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:21:48 #129
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106696292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die was inderdaad lowbudget. The Game heeft wel de nodige centen gekost.
Met acteurs als Micheal Douglas, tja :D
Hij doet et nie voor nix, volgens mij :P
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:22:11 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106696314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef heartz het volgende:
quote:
A list of production budget figures have circulated over the years, appearing as low as $20,000. In an interview with Entertainment Weekly, Sánchez revealed that when principal photography first wrapped, approximately $20,000 to $25,000 had been spent.[14] Other figures list a final budget ranging between $500,000 and $750,000.[15]
Laten we uitgaan van het laagste bedrag: 20.000 dollar. Ik heb het niet op de plank liggen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:29:16 #131
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106696806
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Laten we uitgaan van het laagste bedrag: 20.0000 dollar. Ik heb het niet op de plank liggen.
Was dat niet echt low budget camerawerk en knip en plakwerk?
Een stel studenten die het probeerden met weinig middelen omdat ze juist zowat geen budget hadden?
Even amateuristisch als een Youtube spookverhaal. Tenminste dat idee had ik altijd. Kweet ook nie cker hoor :P
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:31:42 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106696980
Dat is het romantische beeld die ze er heel succesvol omheen hebben gebouwd.
Die film was in feite meer een mockumentary dan een speelfilm.

Sowieso is 20.000 dollar al peanuts, qua budget.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:36:00 #133
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106697279
Ik zie het op wiki. 22000 :P
Distributie door Artisan Entertainment.
pi_106697506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt je idee voor een filmscript goed verpatsen in Hollywood bijvoorbeeld.

Check deze site. Mocht je er veel geld aan overhouden, dan verwacht ik een leuk presentje van je TS :P

http://www.moviepitch.com/index.html
thnx haha
Het is De Stroom
pi_106697860
Maar goed,anyways,ik heb mijn zegje weer gedaan en had nog wel veel te melden,maar daar ga ik idd eens een script van maken.Bedankt voor de weerstand waardoor mijn breinkracht is toegenomen en bedankt voor de bijdragen,tot lezens op een ander topic wellicht.Have fun and take over now:-)
Het is De Stroom
pi_106697956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Maar goed,anyways,ik heb mijn zegje weer gedaan en had nog wel veel te melden,maar daar ga ik idd eens een script van maken.Bedankt voor de weerstand waardoor mijn breinkracht is toegenomen en bedankt voor de bijdragen,tot lezens op een ander topic wellicht.Have fun and take over now:-)
Suukzes!
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:46:11 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106697962
Dag Peter!
pi_106707059
o well whatever nevermind...
pi_108078913
Organised stalking/ Group stalking / Revenge stalking / Cause stalking bestaat wel.

Toch moeillijk te geloven en nog moelijker te begrijpen maar het bestaat wel.
Er zijn duizenden slachtoffers over het hele wereld die ervaren precies of omgeveer hetzelfde taktieken van groepjes engerts en aso's die vinden het leuk om mensen te pesten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:33:33 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108079019
En door wie worden die groepen engerds en aso's dan ingehuurd?
Who is the puppet master that pulls the strings?
pi_108079139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:30 schreef Tingo het volgende:
Organised stalking/ Group stalking / Revenge stalking / Cause stalking bestaat wel.

Toch moeillijk te geloven en nog moelijker te begrijpen maar het bestaat wel.
Er zijn duizenden slachtoffers over het hele wereld die ervaren precies of omgeveer hetzelfde taktieken van groepjes engerts en aso's die vinden het leuk om mensen te pesten.
Ja, pesters hou je altijd. Ook in groepjes.
Maar ja, wat Cc ook zegt, wie is de opdrachtgever?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:42:26 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108079381
En uiteraard: van harte welkom, Tingo!
pi_108084661
"En door wie worden die groepen engerds en aso's dan ingehuurd?
Who is the puppet master that pulls the strings? "

Jaloese ex, ex-business partner,anybody die vindt je niet leuk.
Ik weet niks over 'puppet-masters'- dat klinkt 'n beetje James Bond en deze mensen zijn dat zeker niet - ondanks het feit dat willen ze graag :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_108084792
Copycat said : "En uiteraard: van harte welkom, Tingo! "

Dankje wel.
Ik weet niet hoe ik moet 'n quote doen....
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:50:27 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108084977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Tingo het volgende:
Copycat said : "En uiteraard: van harte welkom, Tingo! "

Dankje wel.
Ik weet niet hoe ik moet 'n quote doen....
Ga met je muis over de " aan de rechterbovenkant van een post en 'quote deze post' verschijnt. Klik en quote.
pi_108087024
Er zijn heel veel verhalen met verschillende redenen over....

http://vocct.blogspot.com(...)urveillance-and.html

Deel van het probleem is is dat die politie/authoriteiten weet niet hoe ze moeten het aanpakken....het is 'n redelijk nieuwe misdaad.....en je moet harde bewijs van hebben en dat is moeillijk te krijgen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:12:16 #147
380740 Epyc
Hou het legit ..
pi_114687982
Heb niet het alles doorgelezen in dit topic , maar wil graag wel kwijt aan jullie dat dit inderdaad bestaat.
Ben er zelf al zo'n 4 jaar slachtoffer van en deze mensen gaan ver , van inderdaad de straattheatergedeeltes tot aan hypnose in je slaap , mindcontrol etc.
Maar wat nou als je ze 24/7 een stap voor bent. Dan wordt het ineens allemaal makkelijker en helderder.
Als jij voorbereidt bent op dingen en weet wat de bedoelingen zijn van de mensen die erin betrokken zijn dan is hier best makkelijk mee om te gaan.

Hoe gaan ze te werk ... Ze hoeven niet perse een reden te hebben , dat dachten ze in mijn geval wel te hebben. Ik werd er namelijk van beschuldigd dat ik geluiden naar de mensen maakten die langs liepen op gegeven moment kregen invloedrijke mensen hierover te horen. Deze besloten mij dus in hun ogen " aan te pakken " d.m.v. groepsstalking. Uiteindelijk zijn ze erachter gekomen dat ik het niet was/ben , maar na 4 jaar kan de schade niet meer teruggedraaid worden dus hebben ze besloten het uit handen te geven aan de buurt , die ook erbij betrokken waren. Maar ze beginnen dus met het betrekken van je buren. Dit alles gebeurt vanuit de gemeente/regering hoe je het noemen wilt dus de mogelijkheden zijn eindeloos. Ze verzinnen een leugen of een verdraaide versie van de roddel die ze over je hebben gehoort en verzinnen een reden waardoor je buren toestemming geven om je in de gaten te houden. Dit gebeurt uiteraard d.m.v. afluisterapparatuur , verborgen camera's maar ook apparatuur dat nog ongekend is voor het grote publiek.
Op gegeven moment vragen ze de buren om hulp desnoods tegen vergoeding .. Tuurlijk dat wanneer jij gevraagd wordt om voor bv. een 1000 euro extra per maand het spionnetje uit te hangen dan doe je dat. ( Lang niet iedereen hoor , maar als ik op m'n gevoel af ga zal 1 op de 18 gezinnen het niet doen ) De mensen bespieden zonder dat diegene het door heeft , leuk toch ? , wordt gedacht. Om hier mee weg te komen zijn ze genoodzaakt de hele buurt hierbij te betrekken zodat het min of meer " geaccepteerd " wordt en zodat niet de hele buurt tegen hun keert. -" Jah maar hoe krijg je dat dan voor elkaar? " Nou heel makkelijk ... Nederland is een land waarin iedereen elkaar napraat en nadoet (hartstikke kortzichtig als je het mij vraagt maar goed) dus het enige wat je hoeft te doen is een paar roddels te verspreiden en een paar situaties te creeeren waardoor de omgeving gaat denken " Ow jah hij doet het inderdaad " en het balletje begint vanzelf te rollen.
Na verloop van tijd weet de hele blok erover en dan kunnen de spelletjes beginnen en nu komt ook de hightech apparatuur van pas. Voornamelijk in je slaap komen ze je ermee lastig vallen , erg logisch natuurlijk aangezien je dan een makkelijke prooi bent, de meeste mensen in de buurt slapen en dat ze wanneer je er ooit eens voor uit zou komen ze dan kunnen zeggen dat je het waarschijnlijk gedroomd hebt. Nou moet ik iets met jullie mededelen , wat ik eigenlijk altijd voor mezelf had willen houden maar wel belangrijk is om meer zekerheid te brengen aan de situatie en dat is dat ik hooggevoelig/heldervoelend/helderhorend ben. Dit heeft iedereen alleen bij de een wat meer ontwikkeld dan bij de andere. Het klinkt allemaal wat spannender dat het is , maar dat is het niet.
Eerst was dit een vermoeden , maar heb een paragnost benadert en die heeft mij meegegeven dat ik hier niet meer aan hoefde te twijfelen.
Maar goed dit meenemend in het verhaal zal ik een aantal voorbeelden noemen van wat mij is overkomen. Op een avond hoorde ik voetstappen in mijn tuin , in de hal , en op het dak vlak voordat ik ging slapen. Door het flinterdunne muurtje heb ik altijd al de buren horen praten. Enfin .. ik besloot net te doen als ik ging slapen en heb een paar uur lang gedaan alsof ik lag te slapen om mee te krijgen wat er om me heen aan het gebeuren was. Dit was op het begin toen alles begon en natuurlijk als je weet dat ze je aan het groepstalken zijn dat je helemaal paranoide wordt en dat je heel veel dingen denkt de horen. Nou heb ik die dingen waarvan ik niet zeker wist of ik ze gehoort had of niet eruit gefilterd en alleen op de dingen gefocussed waarvan ik het 100% zeker wist.
Deed dus m'n ogen dicht en ben blijven luisteren. De voetstappen op het platte dak verplaatsten zich en aan de kant van de buren hoorde ik iemand zeggen: " Je valt steeds dieper in slaap , en dieper .. je wordt steeds meer moe " .... eigenlijk het gebruikelijke wat je ook op de tv ziet om de persoon in staat van hypnose te brengen. Gek genoeg voelde ik me ook steeds meer moe worden , maar deed er alles aan om niet in slaap te vallen. " Hij moet nu toch wel in een diepe slaap zitten " zei een stem aan de kant van de buren. Vanaf dat moment hoorde ik voetstappen in de hal en op het dak zich verplaatsen. Ik sprong uit mijn bed pakte mijn hamer en knuppel in de handen en rende richting de tuindeur om te zien wie er was. Tijdens mijn sprint hoorde ik bij de buren geklop op het raam en iemand tegen de mensen die in mijn tuin stonden " Kom terug ! Kom terug !! "
Even later hoorde ik nog mensen van het dak afspringen en tasers afgaan in de hal.
" Waarom loop je dan niet gewoon naar buiten om te kijken wie het is " Nou als jij weet dat je omsingeld bent dan hoor jij voorzichtig te zijn om niet in hun gebied te treden waar zij alles voorbereid hebben en dan hoor jij juist degene te zijn die afwacht totdat zij je pand betreden waar jij het overzicht hebt.
Vanaf dit moment had ik besloten tactische zetten te nemen door me te verplaatsen naar een andere stad zodat je iig een hele grote groep van je afschud. En hierbij bedoel ik dus de buren en iedereen aan wie het doorverteld is. Het kost hun nu weer tijd om de buurt aan hun zijde te krijgen en dat geeft jou de tijd om alles op een rijtje te zetten en je voor te bereiden om wat er nog komen gaat.
Acceptatie is hierbij heel belangrijk. Op het begin ga je denken waarom overkomt mij dit nou , why me , waarom ik? Maar als snel had ik er vrede mee en begon ik te zoeken naar de uiteindelijk diepere reden die ik tot heden nog altijd niet gevonden heb ,maar door deze situatie ben ik mentaal extreem sterk geworden en heb een aan en uit knop kunnen ontwikkelen wat ik wel of niet wil horen of meekrijgen van de wereld. Ook heel belangrijk is dicht bij jezelf te blijven tijdens deze periode , onthoud waar je vandaan komt wie je bent , aan je opvoeding en wijk hier niet van af want alle nieuwe gedachtes zijn waarschijnlijk niet die van jou. Ze hadden op gegeven moment het punt bij me bereikt dat ik zelfmoord wilde gaan plegen , ik had de mensen al benaderd om me een pistool te regelen en zou op een ochtend deze ontvangen , had het geld op zak alleen was deze man niet komen opdagen. Toen was de andere keuze dus het verhuizen naar een andere stad geworden.
Pas hier mee op dit is hun bedoeling dat jij jezelf van je leven beroofd of dat je als psychopaat verklaard wordt.
Wees voorzichtig met nieuwe mensen om je heen vertrouw eigenlijk niemand. Blijf gewoon trouw aan de mensen die je hebt. Hoogstwaarschijnlijk zal je leven nooit meer als vanouds worden, maar nogmaals accepteer dit .. leg je erbij neer en probeer alsnog het beste van je leven te maken. Heb respect voor je medemens blijf ze liefdevol behandelen want alleen dit kunnen ze niet van je afpakken. Blijf positief!
Nou met mijn karakter heb ik niet zo heel moeilijk ermee omdat ik altijd een einzelganger ben geweest en mijn doel is om zo veel mogelijk van de wereld te zien. Daarom is mijn " taktiek " nou om me continue te verplaatsen om de x aantal jaar. Nadat ik zie dat de buurt weer in de ban is van hun dan zoek ik weer een ander land uit. Dit is goed voor m'n persoonlijke ontwikkeling , iets wat ik altijd heb gewild en tegelijkertijd hoop ik zo min mogelijk last ervan te hebben.
Mocht jij een totaal andere karakter hebben dan mij en ben je genoodzaakt te blijven waar je bent , dan heb ik ook nog een tip voor je en dat is investeer in camera's of afluisterapparatuur en probeer zo veel mogelijk bewijs hiervan vast te leggen. Het mag niet , maar wat zij doen ook niet en er valt altijd wel een reden te verzinnen waarom jij die apparatuur hebt.
De apparatuur die zij gebruiken is ongelooflijk high tech. maar om sommige dingen tegen te gaan is om de ramen van je kamer helemaal , maar dan ook helemaal af te sluiten als je gaat slapen. Geen enkel gaatje mag zichtbaar zijn en mag geen licht naar binnen schijnen. Helpt dit alles tegen te gaan? Neej helaas niet. Ze werken met shockwaves , microwaves en voor de meeste mensen nog ongebruikelijke taktieken zoals telekinese en astrale projectie. Je kan het zo gek niet benoemen.
Ik woon nu in andere stad waar precies hetzelfde dus gebeurt en ook hier werd ik wakker tijdens een sessie van hun. Ik sprong wakker met m'n ogen gericht op het raam naar de enige opening die er is en zag iets van een laserstraal op me gericht te vergelijken met het crosshair die in de film Predator wordt gebruikt alleen ronddraaiend ( Ey joh je kijkt gewoon te veel films!! ) Ik wou dat je gelijk had ..
Het moment dat ik wakker sprong hoorde ik iemand zeggen " Dat heeft hij gezien " Ik sloot hierna weer m'n ogen en het was weg nadat ik ze paar minuten later weer open had gedaan.
Hoe ik het aanvoelde was het inderdaad een microwaveapparaatje dat je brain scanned wat ermee gebeurt durf ik niet te zeggen want kan niet zeggen dat ik me veel anders voel dan normaal. Misschien is het een apparaat dat langzaam kanker verwekt of signaaltjes verspreidt om jou in een bepaalde mindstate te krijgen. Je weet het niet en laat dit ook gaan omdat je hier hoogstwaarschijnlijk toch geen antwoord op gaat krijgen tenzij je misschien vrienden in het leger hebt die weten van het bestaan ervan.

Soms heb je van die momenten dat je het met iemand erover wilt hebben , maar dat niet kan omdat iedereen je dan voor gek zal verklaren. ( Ook dit is hun bedoeling )
Wil je mijn opinie weten , het gros hoort dit te doen en ik vind dat ze je niet zouden moeten geloven want dan haal je ze uit hun fantasiewereled die wel door iedereen wordt geaccepteerd en als de normale gang van zaken wordt gezien. Dit is niet hun pakkie an , ga het dan liever zoeken bij de mensen die hetzelfde mee maken als jij.
Dit heb ik proberen te doen en had de volgende forum geopend puur voor meer informatie en bepaalden mensen uit hun tent te lokken omdat ik wist dat er meegekeken werd naar mijn internetgedrag. Natuurlijk zullen zij anoniem een reply plaatsen om je een bepaalde richting in te sturen.
Lees het volgende goed door en houd rekening met de volgende dingen:
Voor veel dingen had ik nog geen benaming en heb geopened met dat er ' containerscanners ' werden gebruikt om door muren te kijken. Dit heb ik gedaan omdat ik het niet kon benoemen , maar wel wilde dat iedereen het goede beeld erbij kreeg.
Ik had nog nooit van de site http://groepstalking.nl gehoord.
Sinds een paar weken geleden kwam ik op de site terecht en de conclusie die ik genomen had kwamen ineens 100% overeen met het fenomeen ' groepstalking ' . Opeens had ik een benaming ervoor. Als je deze site nog niet gelezen hebt + de bijbehorende links dan vraag ik je om eerst mijn topic te lezen: http://www.security.nl/ar(...)der_de_loep_genomen_....html
Heb af en toe ook als anoniem gereageerd maar het is vrij duidelijk wanneer ik het ben of niet.

Veel lees plezier!

Nogmaals aan degenen die hetzelfde meemaken als ik , blijf dicht bij jezelf , blijf positief , en ga vredelievend om met je medemens ook al denk je dat ze in het complot zitten , liefde is iets dat ze je niet kunnen afnemen. Accepteer het
Illuminati want my mind soul and my body ... Secret society tryin' to keep their eye on me
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:20:52 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_114688277
Heftig :o
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:26:44 #149
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_114690361
Ik heb ook wel een verhaal en omdat ik vandaag weer wat beter in mijn vel zit wil ik mijn mening delen.

Alles wat ik hier ga vertellen is mijn mening. Ik kan helaas niet "bewijzen" dat deze personen hierachter zitten.

Groepsstalking is heel vervelend. Ik denk dat de meeste "jongeren" het meemaken op een moment dat ze "voor een deel" bewuster in het leven komen te staan(bijv. in de pubertijd). Wat ik denk is dat je dan de "verkeerde vrienden" hebt en door een te naieve opvoeding je je grenzen nog niet goed kent(helaas). Daar kom je dan binnen "korte tijd" wel achter. De pech is. Ik had goede en "verkeerde vrienden". De "slechte vrienden"waren aan de coke. Ze snoven onder het autorijden en ik zat ( n.m.m.) onschuldig op de achterbank en wilde daar absoluut niks mee te maken hebben(coke en al die andere troep). Ik blowde wel. Waar het op neerkomt is dat "deze mensen" een breekpunt zoeken. De duw in de afgrond is op een gegeven moment al "gebeurd".

Ikzelf ontwikkelde in de tijd een psychose. Door de triggers uit mijn omgeving kijk ik nu heel erg waar ik mij prettig voel en waar niet. Het is niet dat ik angstig ben over het algemeen. Ik heb gelukkig weer mijn vertrouwen terug gevonden, maar het was zover dat ik bijna niemand meer vertrouwde.

Het "vreemde is" dat zoiets eigenlijk nooit te bewijzen is en je kan in dit geval niet achteraf je vingers uitsteken dat zij het waren omdat ik het eigenlijk misschien ook wel zelf was. Ik was op een bepaalde manier opgevoed door mijn ouders dat ik (hoe naief dit ook klinkt) de wereld als "alleen maar goed zag". Laten we wel wezen (jah, wat is goed en wat is slecht) dat is hij natuurlijk niet.

Ik ben achteraf wel "blij" (op dit moment vooral) dat ik dit mee heb moeten/mogen maken omdat het "gewoonweg niet reeël was" hoe ik in het leven stond. Er is namelijk (nu) naar mijn mening meer balans in mijn wereld en daar wordt ik zelf ook sterker van omdat ik juist wil werken aan bepaalde zaken.

Wanneer iemand vragen hebt dan hoor ik die wel.
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 20:18:42 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_114692337
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef Spellmeista het volgende:
Ik heb ook wel een verhaal en omdat ik vandaag weer wat beter in mijn vel zit wil ik mijn mening delen.

Alles wat ik hier ga vertellen is mijn mening. Ik kan helaas niet "bewijzen" dat deze personen hierachter zitten.

Groepsstalking is heel vervelend. Ik denk dat de meeste "jongeren" het meemaken op een moment dat ze "voor een deel" bewuster in het leven komen te staan(bijv. in de pubertijd). Wat ik denk is dat je dan de "verkeerde vrienden" hebt en door een te naieve opvoeding je je grenzen nog niet goed kent(helaas). Daar kom je dan binnen "korte tijd" wel achter. De pech is. Ik had goede en "verkeerde vrienden". De "slechte vrienden"waren aan de coke. Ze snoven onder het autorijden en ik zat ( n.m.m.) onschuldig op de achterbank en wilde daar absoluut niks mee te maken hebben(coke en al die andere troep). Ik blowde wel. Waar het op neerkomt is dat "deze mensen" een breekpunt zoeken. De duw in de afgrond is op een gegeven moment al "gebeurd".

Ikzelf ontwikkelde in de tijd een psychose. Door de triggers uit mijn omgeving kijk ik nu heel erg waar ik mij prettig voel en waar niet. Het is niet dat ik angstig ben over het algemeen. Ik heb gelukkig weer mijn vertrouwen terug gevonden, maar het was zover dat ik bijna niemand meer vertrouwde.

Het "vreemde is" dat zoiets eigenlijk nooit te bewijzen is en je kan in dit geval niet achteraf je vingers uitsteken dat zij het waren omdat ik het eigenlijk misschien ook wel zelf was. Ik was op een bepaalde manier opgevoed door mijn ouders dat ik (hoe naief dit ook klinkt) de wereld als "alleen maar goed zag". Laten we wel wezen (jah, wat is goed en wat is slecht) dat is hij natuurlijk niet.

Ik ben achteraf wel "blij" (op dit moment vooral) dat ik dit mee heb moeten/mogen maken omdat het "gewoonweg niet reeël was" hoe ik in het leven stond. Er is namelijk (nu) naar mijn mening meer balans in mijn wereld en daar wordt ik zelf ook sterker van omdat ik juist wil werken aan bepaalde zaken.

Wanneer iemand vragen hebt dan hoor ik die wel.
Niet zozeer een vraag als wel een compliment dat je hier zo eerlijk en open over vertelt. Blij voor je dat het nu beter gaat ^O^
pi_114709006
delete
pi_114709060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:12 schreef Epyc het volgende:
Heb niet het alles doorgelezen in dit topic , maar wil graag wel kwijt aan jullie dat dit inderdaad bestaat.
Ben er zelf al zo'n 4 jaar slachtoffer van en deze mensen gaan ver , van inderdaad de straattheatergedeeltes tot aan hypnose in je slaap , mindcontrol etc.
Maar wat nou als je ze 24/7 een stap voor bent. Dan wordt het ineens allemaal makkelijker en helderder.
Als jij voorbereidt bent op dingen en weet wat de bedoelingen zijn van de mensen die erin betrokken zijn dan is hier best makkelijk mee om te gaan.

Hoe gaan ze te werk ... Ze hoeven niet perse een reden te hebben , dat dachten ze in mijn geval wel te hebben. Ik werd er namelijk van beschuldigd dat ik geluiden naar de mensen maakten die langs liepen op gegeven moment kregen invloedrijke mensen hierover te horen. Deze besloten mij dus in hun ogen " aan te pakken " d.m.v. groepsstalking. Uiteindelijk zijn ze erachter gekomen dat ik het niet was/ben , maar na 4 jaar kan de schade niet meer teruggedraaid worden dus hebben ze besloten het uit handen te geven aan de buurt , die ook erbij betrokken waren. Maar ze beginnen dus met het betrekken van je buren. Dit alles gebeurt vanuit de gemeente/regering hoe je het noemen wilt dus de mogelijkheden zijn eindeloos. Ze verzinnen een leugen of een verdraaide versie van de roddel die ze over je hebben gehoort en verzinnen een reden waardoor je buren toestemming geven om je in de gaten te houden. Dit gebeurt uiteraard d.m.v. afluisterapparatuur , verborgen camera's maar ook apparatuur dat nog ongekend is voor het grote publiek.
Op gegeven moment vragen ze de buren om hulp desnoods tegen vergoeding .. Tuurlijk dat wanneer jij gevraagd wordt om voor bv. een 1000 euro extra per maand het spionnetje uit te hangen dan doe je dat. ( Lang niet iedereen hoor , maar als ik op m'n gevoel af ga zal 1 op de 18 gezinnen het niet doen ) De mensen bespieden zonder dat diegene het door heeft , leuk toch ? , wordt gedacht. Om hier mee weg te komen zijn ze genoodzaakt de hele buurt hierbij te betrekken zodat het min of meer " geaccepteerd " wordt en zodat niet de hele buurt tegen hun keert. -" Jah maar hoe krijg je dat dan voor elkaar? " Nou heel makkelijk ... Nederland is een land waarin iedereen elkaar napraat en nadoet (hartstikke kortzichtig als je het mij vraagt maar goed) dus het enige wat je hoeft te doen is een paar roddels te verspreiden en een paar situaties te creeeren waardoor de omgeving gaat denken " Ow jah hij doet het inderdaad " en het balletje begint vanzelf te rollen.
Na verloop van tijd weet de hele blok erover en dan kunnen de spelletjes beginnen en nu komt ook de hightech apparatuur van pas. Voornamelijk in je slaap komen ze je ermee lastig vallen , erg logisch natuurlijk aangezien je dan een makkelijke prooi bent, de meeste mensen in de buurt slapen en dat ze wanneer je er ooit eens voor uit zou komen ze dan kunnen zeggen dat je het waarschijnlijk gedroomd hebt. Nou moet ik iets met jullie mededelen , wat ik eigenlijk altijd voor mezelf had willen houden maar wel belangrijk is om meer zekerheid te brengen aan de situatie en dat is dat ik hooggevoelig/heldervoelend/helderhorend ben. Dit heeft iedereen alleen bij de een wat meer ontwikkeld dan bij de andere. Het klinkt allemaal wat spannender dat het is , maar dat is het niet.
Eerst was dit een vermoeden , maar heb een paragnost benadert en die heeft mij meegegeven dat ik hier niet meer aan hoefde te twijfelen.
Maar goed dit meenemend in het verhaal zal ik een aantal voorbeelden noemen van wat mij is overkomen. Op een avond hoorde ik voetstappen in mijn tuin , in de hal , en op het dak vlak voordat ik ging slapen. Door het flinterdunne muurtje heb ik altijd al de buren horen praten. Enfin .. ik besloot net te doen als ik ging slapen en heb een paar uur lang gedaan alsof ik lag te slapen om mee te krijgen wat er om me heen aan het gebeuren was. Dit was op het begin toen alles begon en natuurlijk als je weet dat ze je aan het groepstalken zijn dat je helemaal paranoide wordt en dat je heel veel dingen denkt de horen. Nou heb ik die dingen waarvan ik niet zeker wist of ik ze gehoort had of niet eruit gefilterd en alleen op de dingen gefocussed waarvan ik het 100% zeker wist.
Deed dus m'n ogen dicht en ben blijven luisteren. De voetstappen op het platte dak verplaatsten zich en aan de kant van de buren hoorde ik iemand zeggen: " Je valt steeds dieper in slaap , en dieper .. je wordt steeds meer moe " .... eigenlijk het gebruikelijke wat je ook op de tv ziet om de persoon in staat van hypnose te brengen. Gek genoeg voelde ik me ook steeds meer moe worden , maar deed er alles aan om niet in slaap te vallen. " Hij moet nu toch wel in een diepe slaap zitten " zei een stem aan de kant van de buren. Vanaf dat moment hoorde ik voetstappen in de hal en op het dak zich verplaatsen. Ik sprong uit mijn bed pakte mijn hamer en knuppel in de handen en rende richting de tuindeur om te zien wie er was. Tijdens mijn sprint hoorde ik bij de buren geklop op het raam en iemand tegen de mensen die in mijn tuin stonden " Kom terug ! Kom terug !! "
Even later hoorde ik nog mensen van het dak afspringen en tasers afgaan in de hal.
" Waarom loop je dan niet gewoon naar buiten om te kijken wie het is " Nou als jij weet dat je omsingeld bent dan hoor jij voorzichtig te zijn om niet in hun gebied te treden waar zij alles voorbereid hebben en dan hoor jij juist degene te zijn die afwacht totdat zij je pand betreden waar jij het overzicht hebt.
Vanaf dit moment had ik besloten tactische zetten te nemen door me te verplaatsen naar een andere stad zodat je iig een hele grote groep van je afschud. En hierbij bedoel ik dus de buren en iedereen aan wie het doorverteld is. Het kost hun nu weer tijd om de buurt aan hun zijde te krijgen en dat geeft jou de tijd om alles op een rijtje te zetten en je voor te bereiden om wat er nog komen gaat.
Acceptatie is hierbij heel belangrijk. Op het begin ga je denken waarom overkomt mij dit nou , why me , waarom ik? Maar als snel had ik er vrede mee en begon ik te zoeken naar de uiteindelijk diepere reden die ik tot heden nog altijd niet gevonden heb ,maar door deze situatie ben ik mentaal extreem sterk geworden en heb een aan en uit knop kunnen ontwikkelen wat ik wel of niet wil horen of meekrijgen van de wereld. Ook heel belangrijk is dicht bij jezelf te blijven tijdens deze periode , onthoud waar je vandaan komt wie je bent , aan je opvoeding en wijk hier niet van af want alle nieuwe gedachtes zijn waarschijnlijk niet die van jou. Ze hadden op gegeven moment het punt bij me bereikt dat ik zelfmoord wilde gaan plegen , ik had de mensen al benaderd om me een pistool te regelen en zou op een ochtend deze ontvangen , had het geld op zak alleen was deze man niet komen opdagen. Toen was de andere keuze dus het verhuizen naar een andere stad geworden.
Pas hier mee op dit is hun bedoeling dat jij jezelf van je leven beroofd of dat je als psychopaat verklaard wordt.
Wees voorzichtig met nieuwe mensen om je heen vertrouw eigenlijk niemand. Blijf gewoon trouw aan de mensen die je hebt. Hoogstwaarschijnlijk zal je leven nooit meer als vanouds worden, maar nogmaals accepteer dit .. leg je erbij neer en probeer alsnog het beste van je leven te maken. Heb respect voor je medemens blijf ze liefdevol behandelen want alleen dit kunnen ze niet van je afpakken. Blijf positief!
Nou met mijn karakter heb ik niet zo heel moeilijk ermee omdat ik altijd een einzelganger ben geweest en mijn doel is om zo veel mogelijk van de wereld te zien. Daarom is mijn " taktiek " nou om me continue te verplaatsen om de x aantal jaar. Nadat ik zie dat de buurt weer in de ban is van hun dan zoek ik weer een ander land uit. Dit is goed voor m'n persoonlijke ontwikkeling , iets wat ik altijd heb gewild en tegelijkertijd hoop ik zo min mogelijk last ervan te hebben.
Mocht jij een totaal andere karakter hebben dan mij en ben je genoodzaakt te blijven waar je bent , dan heb ik ook nog een tip voor je en dat is investeer in camera's of afluisterapparatuur en probeer zo veel mogelijk bewijs hiervan vast te leggen. Het mag niet , maar wat zij doen ook niet en er valt altijd wel een reden te verzinnen waarom jij die apparatuur hebt.
De apparatuur die zij gebruiken is ongelooflijk high tech. maar om sommige dingen tegen te gaan is om de ramen van je kamer helemaal , maar dan ook helemaal af te sluiten als je gaat slapen. Geen enkel gaatje mag zichtbaar zijn en mag geen licht naar binnen schijnen. Helpt dit alles tegen te gaan? Neej helaas niet. Ze werken met shockwaves , microwaves en voor de meeste mensen nog ongebruikelijke taktieken zoals telekinese en astrale projectie. Je kan het zo gek niet benoemen.
Ik woon nu in andere stad waar precies hetzelfde dus gebeurt en ook hier werd ik wakker tijdens een sessie van hun. Ik sprong wakker met m'n ogen gericht op het raam naar de enige opening die er is en zag iets van een laserstraal op me gericht te vergelijken met het crosshair die in de film Predator wordt gebruikt alleen ronddraaiend ( Ey joh je kijkt gewoon te veel films!! ) Ik wou dat je gelijk had ..
Het moment dat ik wakker sprong hoorde ik iemand zeggen " Dat heeft hij gezien " Ik sloot hierna weer m'n ogen en het was weg nadat ik ze paar minuten later weer open had gedaan.
Hoe ik het aanvoelde was het inderdaad een microwaveapparaatje dat je brain scanned wat ermee gebeurt durf ik niet te zeggen want kan niet zeggen dat ik me veel anders voel dan normaal. Misschien is het een apparaat dat langzaam kanker verwekt of signaaltjes verspreidt om jou in een bepaalde mindstate te krijgen. Je weet het niet en laat dit ook gaan omdat je hier hoogstwaarschijnlijk toch geen antwoord op gaat krijgen tenzij je misschien vrienden in het leger hebt die weten van het bestaan ervan.

Soms heb je van die momenten dat je het met iemand erover wilt hebben , maar dat niet kan omdat iedereen je dan voor gek zal verklaren. ( Ook dit is hun bedoeling )
Wil je mijn opinie weten , het gros hoort dit te doen en ik vind dat ze je niet zouden moeten geloven want dan haal je ze uit hun fantasiewereled die wel door iedereen wordt geaccepteerd en als de normale gang van zaken wordt gezien. Dit is niet hun pakkie an , ga het dan liever zoeken bij de mensen die hetzelfde mee maken als jij.
Dit heb ik proberen te doen en had de volgende forum geopend puur voor meer informatie en bepaalden mensen uit hun tent te lokken omdat ik wist dat er meegekeken werd naar mijn internetgedrag. Natuurlijk zullen zij anoniem een reply plaatsen om je een bepaalde richting in te sturen.
Voor veel dingen had ik nog geen benaming en heb geopened met dat er ' containerscanners ' werden gebruikt om door muren te kijken. Dit heb ik gedaan omdat ik het niet kon benoemen , maar wel wilde dat iedereen het goede beeld erbij kreeg.
Sinds een paar weken geleden kwam ik op de site terecht en de conclusie die ik genomen had kwamen ineens 100% overeen met het fenomeen ' groepstalking ' . Opeens had ik een benaming ervoor. Als je deze site nog niet gelezen hebt + de bijbehorende links dan vraag ik je om eerst mijn topic te lezen: http://www.security.nl/ar(...)der_de_loep_genomen_....html
Heb af en toe ook als anoniem gereageerd maar het is vrij duidelijk wanneer ik het ben of niet.

Veel lees plezier!

Nogmaals aan degenen die hetzelfde meemaken als ik , blijf dicht bij jezelf , blijf positief , en ga vredelievend om met je medemens ook al denk je dat ze in het complot zitten , liefde is iets dat ze je niet kunnen afnemen. Accepteer het
Kun jij misschien wat meer over jezelf vertellen? Zoals of je werkt of naar school gaat, leeftijd etcetera?
If not now, then when.
pi_114709089
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:12 schreef Epyc het volgende:

Veel lees plezier!

Geen gebash maar misschien moet je eens een echte dokter opzoeken ofzo. Je denkt toch niet werkelijk dat mensen zoveel moeite steken in iets waarmee je helemaal niets bereikt. :) Het klinkt zeer onrealistisch allemaal. En jammer dat er gespot wordt met stalken hier.
pi_114711395
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 07:05 schreef Ziba het volgende:

[..]

Geen gebash maar misschien moet je eens een echte dokter opzoeken ofzo.
Dokters helpt niet met dit soort zaken.
Dokters helpt misschien als je ziek bent.
pi_114715369
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:16 schreef cjan het volgende:
Eigenlijk een soort complottheorie waar het er op neerkomt dat veiligheidsdiensten graag van iemand af willen. en Dat doen ze door iemand het dusdanig moeilijk te maken zodat diegene psychotisch of levensmoe wordt, en zelfmoord pleegt.
Geen dank.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:52:34 #156
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_114716442
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:21 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Geen dank.
Wat is eigenlijk de reden dat veiligheidsdiensten dit doen?
pi_114720972
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:52 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Moet je niet aan mij vragen ik ben van de afdeling spellingscontrole. ;) Maar als zoiets werkelijk gebeurt zal het zijn om mensen die eventueel een grote invloed kunnen hebben tegen de regering tegen te werken. De meeste mensen zijn denk ik trouwens gewoon paranoia.
pi_114724930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:52 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Surveillance en training in harassment taktieken.
Het testen van nieuwe hi-tech wapens en apparatuur.....fabrikanten betalen grote geld ervoor.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:57:15 #159
380740 Epyc
Hou het legit ..
pi_114727707
@Ziba , ik wil je graag duidelijk maken wat voor een extreme vormen de roddel had aangenomen.
Maar het komt er op neer dat het op gegeven moment gezien ging worden als een vorm van het terroriseren van de mensen. En luister , als een stad/gemeente/land je eruit wilt hebben gaan ze ver. Vrij logisch toch dat ze de kennis en middelen hebben om dit te doen?

Alleen zegt mijn logica dat wanneer ik straks het land heb verlaten ik er nog steeds niet vanaf ben. Natuurlijk laat je zo iemand ( in hun ogen ) niet z'n vrije loop gaan.
Kan het niet vaak genoeg zeggen tegen de slachtoffers , accepteer het en heb door wat hun bedoelingen zijn. Dan is het allemaal best te doen.
Ik praat hier tegen de onschuldigen die hier mee te doen hebben. Ben jij een echte terrorist , moordenaar of wat dan ook dan heb je het waarschijnlijk verdiend en hoop ook ik dat je eraan onderuit gaat. ( Al is het best een harde aanpak als je er niet op voorbereid bent )

@Yuri Boyka

Ik ben 30 jaar , ben op het moment werkeloos en wil hier graag over kwijt dat het een bewuste keuze is. Sinds m'n 15e ben ik al aan het werk dus vind dat dit best door de beugel kan tijdens periodes als deze. Ik wil gewoon graag dat het duidelijk is dat ik hier niet ben om van de mensen te profiteren. Woon nu bijna 2 jaar in een andere stad en had na het hele gebeuren zeker een jaar nodig gehad om alles op een rijtje te kunnen zetten daarna ben ik uit de roulatie geweest wegens een hernia en heb nu nog een paar maanden voordat ik vertrek naar het buitenland.
Zoals eerder genoemd ben ik nu een dikke 4 jaar bewust van wat er om me heen gebeurt. En tjah wat valt er nog meer te vertellen... In m'n oude stad ben ik voornamelijk werkzaam geweest binnen de beveiligingsbranche sinds 2000 eigenlijk met zo nu en dan een switch van baan.
Ben altijd een strijder geweest van het " goede " , maar heb nu een totaal andere definitie gevormd van dat woord. Bijvoorbeeld als ik naar mezelf kijk ben ik altijd een bewaarder van het systeem geweest en nu het systeem zich tegen me gekeerd heeft zijn ook m'n doelen, interesses en keuzes veranderd.
Mijn grote hobbie is gamen op het moment. Een gedeelte om te ontsnappen aan de " realiteit "
maar voornamelijk omdat ik leef van een uitkering en ik niks anders kan doen behalve m'n huur te betalen , rekeningen en boodschappen. Dan is dit een goedkoop alternatief. En dan heb ik sommigen mensen horen zeggen: " Dan ga je toch naar buiten? " Even serieus .. Wat doen dan beetje rondwandelen om toch onder de mensen te zijn? Kijk ik doe gewoon m'n ding , wat ik moet doen doe ik en het is niet zo dat ik niet meer onder de mensen durf te zijn. Maar ik ben nu wel extreem voorzichtig ..
Als er iets is wat je nog graag wilt weten dan laat maar wat weten en zal proberen je hier een antwoord op te geven.
Illuminati want my mind soul and my body ... Secret society tryin' to keep their eye on me
pi_114728050
quote:
[
Dankje voor je sterkte en openhartigheid Epyc.
Ik wens je heel veel sterkte met je strijd tegen die idioten.
En bedankt voor het advies - doe ik ook zoiets.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:03:00 #161
380740 Epyc
Hou het legit ..
pi_114729786
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje voor je sterkte en openhartigheid Epyc.
Ik wens je heel veel sterkte met je strijd tegen die idioten.
En bedankt voor het advies - doe ik ook zoiets.
Jij ook Tingo .. Kan ik jouw verhaal hier ook ergens terugvinden op dit forum. Zou graag willen weten wat jij aan het meemaken bent.
Sterkte indeed ...

(Ik zal zowieso nog eens alle topics afgaan kijken of ik je ergens tegenkom)
pi_114730626
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:03 schreef Epyc het volgende:

[..]

Jij ook Tingo .. Kan ik jouw verhaal hier ook ergens terugvinden op dit forum. Zou graag willen weten wat jij aan het meemaken bent.
Sterkte indeed ...

(Ik zal zowieso nog eens alle topics afgaan kijken of ik je ergens tegenkom)
Ik heb m'n hele verhaal opgeshrijven van het begin....met gebeurtinissen,namen etc.Die verhaal ligt ook bij de politie en 'n advocaat en bij goede vrienden...hier ga ik dat niet doen want het is bijna 'n boek(en ik schrijf veel beter in m'n moedertaal natuurlijk)
Ik ben 'way past' dat het (of ik) klinkt gek of wat dan ook....voor mij ik geef gewoon informatie door,mensen moeten zelf weten als ze geloof het of niet. :)
The more people become aware of this bullshit.....if they don't beleive me well maybe they will beleive it when it happens to a friend of theirs :)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:40:40 #163
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_114760261
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Surveillance en training in harassment taktieken.
Het testen van nieuwe hi-tech wapens en apparatuur.....fabrikanten betalen grote geld ervoor.
Ideaal voor de begroting toch, zo kan Epyc onder het genot van een uitkering blijven gamen op zijn zolderkamer zonder dat het de samenleving teveel kost.
pi_114843564
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:40 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ideaal voor de begroting toch, zo kan Epyc onder het genot van een uitkering blijven gamen op zijn zolderkamer zonder dat het de samenleving teveel kost.
Docters tijd en politie tijd kost de samenleving wel wat meer dan 'n uitkering.
pi_114909937
Het overkomt blijkbaar ook acteurs:
http://9-11themotherofall(...)hollywood-actor.html

Randy Quaid gaat spelen in de film Deus Ex naar het gelijknamige spel waar hij voice-acteur in speelde. Dit spel gaat over de Illuminati en vrijwel alle conspiracy theorieen.
pi_114916745
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef Gray het volgende:

Randy Quaid gaat spelen in de film Deus Ex naar het gelijknamige spel waar hij voice-acteur in speelde. Dit spel gaat over de Illuminati en vrijwel alle conspiracy theorieen.
Staat een goed filmpje over Steven Shellen, acteur die het meegemaakt heeft en er ook helder over kan vertellen.
pi_114917776
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:36 schreef sientelo het volgende:

[..]

Staat een goed filmpje over Steven Shellen, acteur die het meegemaakt heeft en er ook helder over kan vertellen.
Crap, die bedoelde ik ipv Randy Quaid. |:(
pi_114920124
hoewel dat filmpje op fok dan weer niet helder is... jammer weer...

Deus Ex voice-actor bang voor Illuminati
pi_114920359
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:34 schreef sientelo het volgende:

Helder?
pi_114920748
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Helder?
Ja, niet helder...Ik bedoel raar gebabbel, dat je idd kan denken die is nuts... in het andere filmpje ging het erover dat hij niet nuts was, maar al jaren lastig gevallen werd...
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:56:04 #171
370662 Zytijov
Sovjet-ambassadeur.
pi_114924912
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken. Vooral de totaal willekeurige motieven en vergaande situaties klinken eerder als een paranoïde waan. Waarom pakken ze niet mensen die een veel grotere bedreiging vormen voor, tja.. wat eigenlijk? Ik vind het tamelijk vaag. Bovendien, als ik zeker wist dat mijn buren dit zouden flikkeren zou ik gewoon verhaal halen. Directheid is een vreemde trigger. Ik heb, al zeg ik het zelf, best veel kennis vergaard over deze wereld m.b.t. complotten, Illuminati, matrix etc. Ik heb mensen hier wel eens mee geconfronteerd als ik iets vermoedde, werkelijk bizar. Mensen werden agressief, begonnen zelfs fysiek te worden, alleen maar omdat ik de diepste ziel heb gelezen en die waarheid naar boven breng. Misschien helpt dat ook bij dit soort dingen... desondanks blijft het een vreemd thema.
Ideas are more powerful than guns. We would not let our enemies have guns, why should we let them have ideas?
pi_114929197
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:45 schreef sientelo het volgende:

[..]

Ja, niet helder...Ik bedoel raar gebabbel, dat je idd kan denken die is nuts... in het andere filmpje ging het erover dat hij niet nuts was, maar al jaren lastig gevallen werd...
Hij vertelt dat z'n vriendin ingehuurd is en dat z'n kleren veranderd worden als hij weg is, dat klinkt voor de meeste mensen toch ook aardig nuts.
Firm but Friendly.
pi_114935090
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:12 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Hij vertelt dat z'n vriendin ingehuurd is en dat z'n kleren veranderd worden als hij weg is, dat klinkt voor de meeste mensen toch ook aardig nuts.
Gaslighting noemen ze dat (naar die film Gaslighting ,van de jaren 40 ?)
pi_114935219
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef Gray het volgende:

Dankje wel voor de link.
pi_114935283
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:34 schreef sientelo het volgende:

http://www.examiner.com/a(...)d-individuals?page=1
pi_114935425
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:42 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik bedoelde een enkel persoon.Ik geef een voorbeeld.Target is in zijn woning en denkt ik ga eens een lekkere abrikozenvlaai kopen.Hij loopt naar de bakker en opeens komen enkele jongeren hem tegemoet die in het voorbijgaan zeggen: Ik krijg opeens zin in abrikozenvlaai.Volgende dag loopt target alleen in het bos en zingt hardop,hij loopt daarna naar de stad en 2 vrouwen lopen hem voorbij,de een kijkt hem aan en zegt mooi gezongen,waarna ze weer snel wegkijkt en doorloopt.En zo gebeurt er dan elke dag wat jaren achter elkaar waarmee het statistisch gezien geen toeval meer kan zijn.Het zijn echter steeds andere mensen! Vaak is het wel zo dat als target vaak op dezelfde plekken komt zoals bieb of sportclub het wel vaak dezelfde personen zijn,ik noem ze even veelplegers.De niet veelplegers lijken echter niet door te hebben dat ze stalken,terwijl de veelplegers gezien hun lichaamstaal dat wel hebben.Ik snap dat ook nog niet,maar gezien de technologie die nu bekend is bij de wetenschap ga ik ervan uit dat er dan ook geheime technologie is ( misschien in gebruik bij leger,geheime diensten,criminele organisaties,politie enz.) waar men nog veel meer mee kan.Dit zet in ieder geval ieders wereldparadigma op zijn kop als men dat eenmaal begrijpt en is nog griezeliger dan de film de matrix.
Ik hoor zo vaak mensen over dingen praten die oets met mij te maken hebben, ik zeg ook wel eens iets tegen een vriendin terwijl ik iemand anders aankijk.
Toen ik een vriendje kreeg dat Pim heette, zag ik ineens overal zijn naam opduiken, terwijl ik daarvoor nooit iets had gezien waar Pim op stond, toen ik zwanger was, zag ik ineens overal zwangere vrouwen.

Ik geloof niet in groepsstalking zoals jij het ziet, met vreemden die je boodschappen geven, wel geloof ik dat mensen onbewust een zelfde persoon uit de buurt kunnen willen 'verjagen'.
compact en kleverig.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:11:38 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114941185
Het is niet toevallig dat dat spel nu wordt verfilmd? Dat YT-filmpje komt op mij nl over als een guerrilla marketingstunt.
pi_114942140
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik hoor zo vaak mensen over dingen praten die oets met mij te maken hebben, ik zeg ook wel eens iets tegen een vriendin terwijl ik iemand anders aankijk.
Toen ik een vriendje kreeg dat Pim heette, zag ik ineens overal zijn naam opduiken, terwijl ik daarvoor nooit iets had gezien waar Pim op stond, toen ik zwanger was, zag ik ineens overal zwangere vrouwen.

Ik geloof niet in groepsstalking zoals jij het ziet, met vreemden die je boodschappen geven, wel geloof ik dat mensen onbewust een zelfde persoon uit de buurt kunnen willen 'verjagen'.
Het gaat niet zoveel over 'n paar roddelende buren (die hebben we overal) maar meer over 'n goed ge-organiseerd,obsessief smaad/laster campagne.
Maar dankje voor je mening.
pi_114942177
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat niet zoveel over 'n paar roddelende buren (die hebben we overal) maar meer over 'n goed ge-organiseerd,obsessief smaad/laster campagne.
Dat zeg ik, daar geloof ik dus niet in.
Die burem geloof ik dan weer wel.
compact en kleverig.
pi_114942301
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat zeg ik, daar geloof ik dus niet in.
Die burem geloof ik dan weer wel.
OK. Maar je heb toch iets van gehoord nu ,dus als je t nog 'n keer horen van 'n andere bron misschien heb je 'n andere mening over.
pi_114942678
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Maar je heb toch iets van gehoord nu ,dus als je t nog 'n keer horen van 'n andere bron misschien heb je 'n andere maning over.
Ik heb hier al vaker iets over gehoord en gelezen en ik geloof het gewoon niet.

Als je Ergens op gefocust bent, kom je het ineens veel tegen. Als jij toevallig drie dagen achter elkaar iets hoort waarvan je denkt: dat heeft met mij te maken en je gaat er daarna op letten, is de kans groot dat je meer dingen hoort die met jou te maken hebben.

Mijn beide ouders trouwen dit jaar en nu lag er bij de orthodontist (! Gemiddelde leeftijd is daar 13 oid) een trouw magazine, nooit eerder gezien en ben er toch al vaak geweest.
Wij hebben op dit moment kittens en nu hoorde ik een vrouw praten in de winkel dat ze een nestje van 6 had waarvan 1 katertje dood is gegaan, precies hetzelfde als bij ons!
Laatst zag ik drie keer op dezelfde dag een vrouw wandelen met haar hond op plekken die kilometers uit elkaar liggen en ze keek me drie keer nadrukkelijk niet aan, ook al groette ik steeds.

Als ik erop ga letten, kom ik vast elke dag wel iets tegen dat met mij te maken heeft ( kan hebben ) en dat is het gevaar. Je gaat erop letten. Zoals in mijn voorbeeld als je een vriendje krijgt dat je zijn naam overal ziet, of als je zwanger bent dat je ineens heel veel zwangere vrouwen ziet.
Er zijn er niet meer, maar onbewust let je er gewoon op.
compact en kleverig.
pi_114943008
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb hier al vaker iets over gehoord en gelezen en ik geloof het gewoon niet.

OK.
Maar je spreekt over kleine toevalligheden....organised stalking and harassment is totaal anders.

Zoals ik heb al gezegd - ben niet opzoek naar mensen die het gelooft....ik geef gewoon informatie door.
pi_114963619
quote:

Dit artikel over Lauryn Hill stond zo pas in een ander topic. Haar muziek zegt ook wel iets denk ik...

http://vigilantcitizen.co(...)-the-music-business/

[ Bericht 14% gewijzigd door sientelo op 01-08-2012 23:05:38 ]
pi_115069622
over hollywood

(ff los van de illuminati en "de geest van Michael" , wat de zus van michael zegt kan waardevolle info zijn)
don't worry about the lies in disguise
pi_115169532

deze tekst staat erbij

Politie samenwerkingsverband met o.a. Brijderstichting, Reclassering, ICT bedrijven.Via microgolf techniek en navigatie satellieten, de burger begeleidende stemmen in het hoofd laten horen gedurende 24 uur, 7 dagen in de week, vele jaren achter elkaar, het inspreken in het hoofd van een uitgekozen burger. En dat het liefst met meerdere politie agenten tegelijk inspreken in het hoofd van een slachtoffer.
De waarheid achter deze nieuwe manier van mensen begeleiden. Groupstalking en electronic harassment.
Het nieuwe wapen van de geheime politie... Wat is uw mening ? Kan je in een democratie dit zomaar doen of niet ?

[ Bericht 38% gewijzigd door sientelo op 06-08-2012 01:13:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')