Dat zou letterlijk gekmakend waanzinnig zijn. Maar nogmaals: ik ben ervan overtuigd dat het all in the mind is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:18 schreef Gray het volgende:
Maar wat nou ook als jij ziet dat het ECHT is, ook al overkomt het een ander? Dat je het (nu) niet ziet, wil niet zeggen dat het (nu) niet kan...
In dat denken is voor mij echt geen enkel stukje whisful. Ik geloof er niet in en alles wat ik tot nu toe erover heb gelezen en heb gezien, sterkt die overtuiging.quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:03 schreef heartz het volgende:
Wishfull thinking he. Kan zich in de vreemdste vormen uiten.
Nou dat lijkt me niet dat je zoietsgruwelijks onbewust 'wenst'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:03 schreef heartz het volgende:
[..]
Wishfull thinking he. Kan zich in de vreemdste vormen uiten.
Hèhè eindelijk,en dat is dus het topic hier,we beginnen met de vooronderstelling dat het echt waar is en vandaaruit gaan we naar oplossingen zoeken.Ik heb juist deze probleemstelling dusdanig geformuleerd om de overigens ook onbewijsbare onwetenschappelijke onvruchtbare psychobabble uit te sluiten bij voorbaat.Het heeft geen zin dat jij dan steeds gaat herhalen dat het tussen de oren zit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou letterlijk gekmakend waanzinnig zijn. Maar nogmaals: ik ben ervan overtuigd dat het all in the mind is.
Dat dit een openbaar forum is is me bekend.Dat wil echter niet zeggen dat men herhaaldelijk off topic mag gaan,bij nieuwkomers accepteer ik dat even,maar jij weet nu de inhoud van dit topic.Ik leid uit je bijdragen af dat je geinteresseerd bent in psychologie met betrekking tot dit onderwerp.Waarom start je dan niet je eigen topic?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:26 schreef Copycat het volgende:
Vraag genoteerd. Besef echter dat dit een openbaar forum is.
Toch blijken veel targets niets voor te stellen in dat opzicht,wat kan dan een andere verklaring zijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef zyntex het volgende:
[..]
Dan zal die gene die gestalkt word wel een bepaalde mate van invloed moeten hebben op de "rest". Ze gaan niet voor elke anders denkende zoveel moeite doen.
Dat zou kunnen,want als zij een volmaakte samenleving voor ogen hebben met hun elitefamilies aan top van de pyramide dan moeten de meerderheid der mensen een slavenstructuur hebben of en is dat niet dan gaan ze je stalken.Stel echter ook dat soort mensen wordt gestalkt dan kan het zo zijn dat deze mensen ook eigenschappen hebben dat niet in hun toekomstplan past ( helaas is dat plan geheim anders wisten we meer.)quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:22 schreef sientelo het volgende:
uittesten hoewel ik er van overtuigd ben dat ze je scannen en toch echt iets ontdekken misschien is het op dat moment nog niet duidelijk...
ja idd... als je niet in de slavencultuur wilt leven vorm je een bedreiging voor hen... in de middeleeuwen hadden ze de brandstapel.. gelukkig is de meerderheid van de mensen nu zo dat ze daar niet mee instemmen nu proberen ze je gek te maken of zelfmoord te laten plegenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:42 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Dat zou kunnen,want als zij een volmaakte samenleving voor ogen hebben met hun elitefamilies aan top van de pyramide dan moeten de meerderheid der mensen een slavenstructuur hebben of en is dat niet dan gaan ze je stalken.Stel echter ook dat soort mensen wordt gestalkt dan kan het zo zijn dat deze mensen ook eigenschappen hebben dat niet in hun toekomstplan past ( helaas is dat plan geheim anders wisten we meer.)
Okay, gezien ik me de voorstelling niet kan maken, wens ik je succes met je topique!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:12 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo sta ik er voorlopig ook in, tenzij de TS mij weet te overtuigen door middel van bewijzen.
[..]
Ik hoef niets te bewijzen,ik heb het als filosofisch gedachte experiment gewoonweg gesteld en deze topic gaat om het vinden van antwoorden op de vraag hoe de stalking georganiseerd wordt en niet of het bestaat.
En met wie moet er dan contact worden opgenomen? Peter Mooring?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik heb na talloze gesprekken met slachtoffers veel info over de straattoneelstukjes verzameld die de naam eer aan doen,echt een soort absurdistisch theater.Ik vraag op dit podium of een romanschrijver of filmregisseur belangstelling heeft,dit moet een uitermate goed boek/film op kunnen leveren wat het grote publiek wakker kan schudden.Dus bij belangstelling,neem svp even contact op.
Toch fijn, scheelt mij weer formulerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
Het kan natuurlijk ook allemaal nog paranoïde schizofrenie zijn; door een redelijk intelligent persoon omgezet in een vaag soort grootschalig complot, waardoor hij of zij als een soort laatste strohalm met de gevolgen van zijn of haar aandoening nog min of meer een redelijk alledaags leven kan leiden...
Nou lees ik op die site van Mooring dat schizofrenie niet bestaat, maar dat lijkt me precies dezelfde uitspraak als de extreemrechtse user die beweert dat racisme niet bestaat, maar een uitvinding is van alles wat links is...
Het lijkt mij dat niemand zoiets afschuwelijks wenst.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:44 schreef heartz het volgende:
ALS het niet echt is zien ze dus iets wat zij zelf willen zien: wishfull thinking.
Dat gedrag zie je regelmatig bij verschillende overtuigingen.
Of ze leiden allemaal aan een geesteziekte.
Doet me een beetje denken aan de Truman show, of juist Fallen. Dat mensen op straat je allemaal kennen en aanspreken alsof ze iets weten wat jij niet weet... Brrr!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik heb na talloze gesprekken met slachtoffers veel info over de straattoneelstukjes verzameld die de naam eer aan doen,echt een soort absurdistisch theater.Ik vraag op dit podium of een romanschrijver of filmregisseur belangstelling heeft,dit moet een uitermate goed boek/film op kunnen leveren wat het grote publiek wakker kan schudden.Dus bij belangstelling,neem svp even contact op.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they aren't chasing me!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef HighLander het volgende:
[..]
Toch fijn, scheelt mij weer formuleren
Selffullfilling paranoia.
Schitterende film,alleen heb ik nog een veel beter script,hopelijk kan er ooit iets gerealiseerd worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de Truman show, of juist Fallen. Dat mensen op straat je allemaal kennen en aanspreken alsof ze iets weten wat jij niet weet... Brrr!
Zo iemand zit toch gewoon midden in een psychose?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik heb het dan voornamelijk over de zogenaamde straattheaterstukjes.Het stalkingsslachtoffer wordt elke dag op straat lastig gevallen door (on) bekende mensen die duidelijk of cryptisch dingen doorgeven via gesprekken of gedragingen in het voorbijgaan die slaan op iets in het leven van het slachtoffer.Deze info moet dan toch eerst dus aan hen zijn doorgegeven plus hoe het slachtoffer uitziet en waar ie is!
Nee, maar je kunt je idee voor een filmscript goed verpatsen in Hollywood bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef Copycat het volgende:
Een film maak je niet voor een habbekrats. Heb je daar de financiële middelen voor?
Vorige week was The Game weer eens op televisie. Hetgeen Michael Douglas overkomt, heeft ook wel iets weg van gangstalking. Blijft een goede film.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:07 schreef Copycat het volgende:
Doe er je voordeel mee! Wie weet wordt het wel een blockbuster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |