Nee natuurlijk niet, dan zouden we slecht ter boek staan. Heeft onze Limburgse clown het daar overigens al eens over gehad?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar we beroepen ons niet op de lange traditie van negers die we voor een habbekrats verpatst hebben of de dure spulletjes die we bij de Aziaten hebben gestolen.
Dan moet je er ook niet over spreken imho.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Vraag een willekeurige burger het verschil, en ze kunnen je geen antwoord geven.
een Jood is ongeacht zijn of haar aanhang van het geloof behorende tot de etniciteit van een al dan niet beleidende andere Jood.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Vraag een willekeurige burger het verschil, en ze kunnen je geen antwoord geven.
Nee hoor, Jood als etniciteit is een modern begrip, niet toepasbaar op historisch documentatie.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
een Jood is ongeacht zijn of haar aanhang van het geloof behorende tot de etniciteit van een al dan niet beleidende andere Jood.
En denk jij nu werkelijk dat dit in andere landen anders is? Hoe denk je datt het Ottomaanse rijk is ontstaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nederland kent een Christelijke traditie en dat niet eens één maar twee. Gevormd door een generaties lange traditie van bloedvergieten en twist.
https://twitter.com/#!/YvonHeslinga/status/155993924228489218quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef Supertolll het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 08-01-2012 om 13:34:26Wat heeft de Koningin te zoeken in moskee in Abu Dhabi? Met abaya en hoofddoek? Vragen met collegae vKlaveren/Elissen: http://t.co/RKe3h9tb reageer retweet
_!
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/YvonHeslinga/status/155993924228489218
[..]
Wat heeft hij dan te zoeken op Joodse heilige plaatsen? Ik wil die vraag toch maar even mailen danquote:Op zondag 8 januari 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kamervragen wmbquote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan te zoeken op Joodse heilige plaatsen? Ik wil die vraag toch maar even mailen dan
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan te zoeken op Joodse heilige plaatsen? Ik wil die vraag toch maar even mailen dan
Ik heb ze dit ook al gemaild, ik ben het zo enorm beuquote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Prima toepasbaar ook. Handig in het kader van het zoeken van erfelijke afwijkingen binnen die etniciteit en het doen naar de frequentie van het optreden van etnisch specifieke afwijkingen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, Jood als etniciteit is een modern begrip, niet toepasbaar op historisch documentatie.
Erfelijke afwijkingen worden onderzocht op grond van Chromosomen en DNA niet op grond van etnisch afkomst, zeker niet om een 'Joods' afkomst wat over vrijwel heel de wereld zich spreidt.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Prima toepasbaar ook. Handig in het kader van het zoeken van erfelijke afwijkingen binnen die etniciteit en het doen naar de frequentie van het optreden van etnisch specifieke afwijkingen.
Dan geloof ik werkelijk niet meer in al die partijen wanneer ze hier serieus op in gaanquote:
Terechte vraag.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach het duurt niet lang meer of je vrouw / vriendin mag niet meer in Egypte rondlopen zonder hoofddoekquote:Op zondag 8 januari 2012 13:52 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn respect voor Wilders heeft zojuist een nieuw dieptepunt bereikt.
[..]
Nee, ik ook niet. Daarnaast zijn er belangrijkere dingen atm aan de hand dan je druk maken om dat Bea en Maxima wat respect tonen. Laat hij zich daar eens druk over maken en niet gaan dreigen met verkiezingen via Twitter.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan geloof ik werkelijk niet meer in al die partijen wanneer ze hier serieus op in gaan
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erfelijke afwijkingen worden onderzocht op grond van Chromosomen en DNA niet op grond van etnisch afkomst, zeker niet om een 'Joods' afkomst wat over vrijwel heel de wereld zich spreidt.
Over het Iberisch schiereiland. Ik zie daar toch duidelijk onderzoek naar genetica op basis van geloof en etniciteit.quote:The genetic legacy of religious diversity and intolerance: paternal lineages of Christians, Jews, and Muslims in the Iberian Peninsula.
Adams SM, Bosch E, Balaresque PL, Ballereau SJ, Lee AC, A
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19061982
quote:Jewish genetic screening grows despite questions about breadth.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21647128
Laat hem dat eens doorzetten? De SP is enorm in opkomstquote:Op zondag 8 januari 2012 13:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Daarnaast zijn er belangrijkere dingen atm aan de hand dan je druk maken om dat Bea en Maxima wat respect tonen. Laat hij zich daar eens druk over maken en niet gaan dreigen met verkiezingen via Twitter.
Daar gaat het niet om. Van mij mag hij vraagtekens zetten bij handelen in Nederland. Het is alleen onmogelijk om een politicus serieus te nemen wanneer hij precies hetzelfde doet waarmee hij ageert. En dat dit soort basisbeleefdheden in de kamer besproken moet worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ach het duurt niet lang meer of je vrouw / vriendin mag niet meer in Egypte rondlopen zonder hoofddoek
Your point being?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ach het duurt niet lang meer of je vrouw / vriendin mag niet meer in Egypte rondlopen zonder hoofddoek
Agree. Dat dreigen is gewoon kinderachtigquote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat hem dat eens doorzetten? De SP is enorm in opkomst
Ik zeg: doen!
Dear God.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Over het Iberisch schiereiland. Ik zie daar toch duidelijk onderzoek naar genetica op basis van geloof en etniciteit.
Of alleen over Joden:
[..]
Je kunt daarmee Joden in kaart brengen ja, niet onderzoek verrichten op basis van etnisch afkomst, maar onderzoek naar.quote:Erfelijke afwijkingen worden onderzocht op grond van Chromosomen en DNA niet op grond van etnisch afkomst, zeker niet om een 'Joods' afkomst wat over vrijwel heel de wereld zich spreidt.
Fight ! Fight !quote:Op zondag 8 januari 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geert negeert toch altijd iedereen op Twitterquote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Fight ! Fight !
Zal Geert terugslaan met:
1. "het keppeltje is geen symbool van vrouwenonderdrukking" of een dergelijke opmerking,
2. "doe ff normaal, FOK!poedel"
3. Een compleet negeren van Yvonne omdat hij in een hoekje zit te huilen.
Place your bets !
Wel schouderklopjes van Ome Geert?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:05 schreef Olga het volgende:
[..]
Geert negeert toch altijd iedereen op Twitter
Ik zie weinig discussies
Mja, zeg dat tegen die burger die er geen verschil en weet en ze überhaupt alleen maar ondergeschikt wil zien bestaan, of niet bestaand.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet over spreken imho.
Dat kan prima, ze traceren terug aan de hand van bekende markers naar de oorsprong. Binnen het jodendom is het trouwen met iemand van hetzelfde geloof uitermate belangrijk gezien deze verloopt via vrouwelijke lijn. Als je er geen verstand van hebt trigger moet je er ook niet aan wagen.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dear God.
Lees anders even in wat genetics is.
en daarna mijn reactie opnieuw:
[..]
Je kunt daarmee Joden in kaart brengen ja, niet onderzoek verrichten op basis van etnisch afkomst, maar onderzoek naar.
Hij heeft toch mooi gereageerd op Pechtold ?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:05 schreef Olga het volgende:
[..]
Geert negeert toch altijd iedereen op Twitter
Ik zie weinig discussies
twitter:APechtold twitterde op zondag 08-01-2012 om 11:09:01De Koningin naar een moskee? Heel NL zit trillend te wachten op reactie collega @geertwilderspvv ... Al wakker? reageer retweet
Ik gebruik geen Twitter meer dus volg hem niet. Alleen als hij weer eens iets blaat wat in de media komtquote:Op zondag 8 januari 2012 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel schouderklopjes van Ome Geert?
Die heb ik aan de OP toegevoegd. Duidelijker kan nietquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:06 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij heeft toch mooi gereageerd op Pechtold ?twitter:APechtold twitterde op zondag 08-01-2012 om 11:09:01De Koningin naar een moskee? Heel NL zit trillend te wachten op reactie collega @geertwilderspvv ... Al wakker? reageer retweet
Jammerquote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef BobW het volgende:
Hij krijgt zo wel weer zijn aandacht en alle tweecijferige IQs geloven hem.
Dit is ook zwak. Iedereen die het niet eens is met Wilders of Eurofielen over een kam scherenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Jammer
Dat is zo zwak om andere meningen weg te zetten met tweecijferig IQ, is ook een kenmerk van Eurofielen, die doen dat ook
Ja, ik kom over als zijnde er geen verstand van te hebben, true.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan prima, ze traceren terug aan de hand van bekende markers naar de oorsprong. Binnen het jodendom is het trouwen met iemand van hetzelfde geloof uitermate belangrijk gezien deze verloopt via vrouwelijke lijn. Als je er geen verstand van hebt trigger moet je er ook niet aan wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |