Maar die drinken het alleen na 7 savonds, dan ziet Allah het niet, echt waarquote:Op zondag 8 januari 2012 13:34 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Voor zo ver ik heb begrepen heeft ook Marokko zeer goede wijnen en bieren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Moroccan_wine
http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_in_Morocco
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Frezer het volgende:
Idd schande dit! Kamervragen!!
[ afbeelding ]
Dat telt niet want Nederland heeft een Judeo-Christelijke traditie, wat dat ook moge weze.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Frezer het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb niet alles gevolgd omdat het topic best snel gaat maar jij vind de islam verkeerd of achterhaald of iets dergelijks?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar die drinken het alleen na 7 savonds, dan ziet Allah het niet, echt waar
Hoorde het zeggen in Essouaria
Volgens Johan Remkes zouden kamervragen zo een 1750 euro per stuk kosten. Hieboven dus voor 7000 euro aan werk voor de minister en zijn ambtenaren.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:40 schreef De_Nuance het volgende:
De PVV bedient mij op mijn wenken
[ afbeelding ]
Islam is dom, maar dat vind ik van iedere godsdienstquote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb niet alles gevolgd omdat het topic best snel gaat maar jij vind de islam verkeerd of achterhaald of iets dergelijks?
dan is dit toch stap 1
dat zijn jongeren die de islam los laten
hoe denk je dat dat jaren geleden is gegaan met het christendom?
Waarom idioot? Dus een land moet zich aan de gebruiken van Nederland aanpassen? Nu vind ik het voorbeeld over Nederlanders en hoe ze zjjn erg extreem en ook niet mee eens, maar in een Moskee pas jij je gewoon aan. Net als in een kerk of bij mensen thuis. Dat heet beleefdheid. Dat is je toch niet onbekend?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:16 schreef S1nn3rz het volgende:
Idioot en achterlijk, maar dat is wel passend bij een koningshuis dat zegt dat we wat moeten matigen en minderen terwijl ze zelf voor miljarden in onroerend goed en aandelen hebben zitten en nog steeds geen belasting betalen.
De beste meneer heeft hoogst persoonlijk het kopvod van de dame op de achtergrond verwijdert? Zo niet, kamervragen!!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Dat telt niet want Nederland heeft een Judeo-Christelijke traditie, wat dat ook moge weze.
Joden = zowel een etniciteit als een geloof.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Etniciteit vergelijken met geloof, oké dan.
Hypocriete zooiquote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Frezer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Vragen PVV over wanvertoning in Abu Dhabi
Vragen van de leden Van Klaveren, Elissen en Wilders (allen PVV) aan de minister van Algemene Zaken en de minister van Immigratie, Integratie en Asiel over de islamitische hoofddoek van ons staatshoofd.
1.)
Bent u bekend met het bericht 'Beatrix draagt hoofddoek voor moskeebezoek Abu Dhabi'(*)?
2.)
In hoeverre bent u het eens met de PVV dat de hoofddoek een symbool van islamisering, onderdrukking en discriminatie van de vrouw is?
3.)
En realiseert u zich dat ons staathoofd op deze wijze de onderdrukking van vrouwen legitimeert?
4.)
Had deze trieste wanvertoning niet voorkomen kunnen worden? Zo neen, waarom niet?
(*) Elsevier, 8 januari 2012
Nee dat maakt die clown ervan. Joden waren er in ons land pas aantoonbaar aan het eind van de middeleeuwen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Dat telt niet want Nederland heeft een Judeo-Christelijke traditie, wat dat ook moge weze.
Doe die dan achter POL, goed voor de viewsquote:Op zondag 8 januari 2012 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat achter een filter
Ben ik blij dat r@b er niet meer is
Ten eerste :quote:Op zondag 8 januari 2012 13:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Joden = zowel een etniciteit als een geloof.
Ten tweede:quote:
Ook goed, ik kom toch nooit in Polquote:Op zondag 8 januari 2012 13:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Doe die dan achter POL, goed voor de views![]()
* paddy duikt weg voor du-ke
En Joden hebben hier geen gemakkelijk bestaan gehadquote:Op zondag 8 januari 2012 13:41 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee dat maakt die clown ervan. Joden waren er in ons land pas aantoonbaar aan het eind van de middeleeuwen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 08-01-2012 om 13:34:26Wat heeft de Koningin te zoeken in moskee in Abu Dhabi? Met abaya en hoofddoek? Vragen met collegae vKlaveren/Elissen: http://t.co/RKe3h9tb reageer retweet
Wel dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ten eerste :
[..]
Ten tweede:
Joden = etniciteit
joden = religieus aanhang.
Dus: Nee.
Ze zijn niet de enige bevolkingsgroep die dat heeft gehad.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En Joden hebben hier geen gemakkelijk bestaan gehad
Maar we beroepen ons niet op de lange traditie van negers die we voor een habbekrats verpatst hebben of de dure spulletjes die we bij de Aziaten hebben gestolen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige bevolkingsgroep die dat heeft gehad.
Zoals ik in het andere topic al zei (kan het topic zo niet weer vinden) hypocrietquote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Frezer het volgende:
[ afbeelding ]
Wist ik.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar we beroepen ons niet op de lange traditie van negers die we voor een habbekrats verpatst hebben of de dure spulletjes die we bij de Aziaten hebben gestolen.
Ik ben er al lang, had je kunnen weten.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij komt er wel, maar dat wist je ook al natuurlijk.
Vraag een willekeurige burger het verschil, en ze kunnen je geen antwoord geven.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ten eerste :
[..]
Ten tweede:
Joden = etniciteit
joden = religieus aanhang.
Dus: Nee.
Nee natuurlijk niet, dan zouden we slecht ter boek staan. Heeft onze Limburgse clown het daar overigens al eens over gehad?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar we beroepen ons niet op de lange traditie van negers die we voor een habbekrats verpatst hebben of de dure spulletjes die we bij de Aziaten hebben gestolen.
Dan moet je er ook niet over spreken imho.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Vraag een willekeurige burger het verschil, en ze kunnen je geen antwoord geven.
een Jood is ongeacht zijn of haar aanhang van het geloof behorende tot de etniciteit van een al dan niet beleidende andere Jood.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Vraag een willekeurige burger het verschil, en ze kunnen je geen antwoord geven.
Nee hoor, Jood als etniciteit is een modern begrip, niet toepasbaar op historisch documentatie.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
een Jood is ongeacht zijn of haar aanhang van het geloof behorende tot de etniciteit van een al dan niet beleidende andere Jood.
En denk jij nu werkelijk dat dit in andere landen anders is? Hoe denk je datt het Ottomaanse rijk is ontstaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nederland kent een Christelijke traditie en dat niet eens één maar twee. Gevormd door een generaties lange traditie van bloedvergieten en twist.
https://twitter.com/#!/YvonHeslinga/status/155993924228489218quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef Supertolll het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 08-01-2012 om 13:34:26Wat heeft de Koningin te zoeken in moskee in Abu Dhabi? Met abaya en hoofddoek? Vragen met collegae vKlaveren/Elissen: http://t.co/RKe3h9tb reageer retweet
_!
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/YvonHeslinga/status/155993924228489218
[..]
Wat heeft hij dan te zoeken op Joodse heilige plaatsen? Ik wil die vraag toch maar even mailen danquote:Op zondag 8 januari 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kamervragen wmbquote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan te zoeken op Joodse heilige plaatsen? Ik wil die vraag toch maar even mailen dan
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan te zoeken op Joodse heilige plaatsen? Ik wil die vraag toch maar even mailen dan
Ik heb ze dit ook al gemaild, ik ben het zo enorm beuquote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Prima toepasbaar ook. Handig in het kader van het zoeken van erfelijke afwijkingen binnen die etniciteit en het doen naar de frequentie van het optreden van etnisch specifieke afwijkingen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, Jood als etniciteit is een modern begrip, niet toepasbaar op historisch documentatie.
Erfelijke afwijkingen worden onderzocht op grond van Chromosomen en DNA niet op grond van etnisch afkomst, zeker niet om een 'Joods' afkomst wat over vrijwel heel de wereld zich spreidt.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Prima toepasbaar ook. Handig in het kader van het zoeken van erfelijke afwijkingen binnen die etniciteit en het doen naar de frequentie van het optreden van etnisch specifieke afwijkingen.
Dan geloof ik werkelijk niet meer in al die partijen wanneer ze hier serieus op in gaanquote:
Terechte vraag.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach het duurt niet lang meer of je vrouw / vriendin mag niet meer in Egypte rondlopen zonder hoofddoekquote:Op zondag 8 januari 2012 13:52 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn respect voor Wilders heeft zojuist een nieuw dieptepunt bereikt.
[..]
Nee, ik ook niet. Daarnaast zijn er belangrijkere dingen atm aan de hand dan je druk maken om dat Bea en Maxima wat respect tonen. Laat hij zich daar eens druk over maken en niet gaan dreigen met verkiezingen via Twitter.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan geloof ik werkelijk niet meer in al die partijen wanneer ze hier serieus op in gaan
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erfelijke afwijkingen worden onderzocht op grond van Chromosomen en DNA niet op grond van etnisch afkomst, zeker niet om een 'Joods' afkomst wat over vrijwel heel de wereld zich spreidt.
Over het Iberisch schiereiland. Ik zie daar toch duidelijk onderzoek naar genetica op basis van geloof en etniciteit.quote:The genetic legacy of religious diversity and intolerance: paternal lineages of Christians, Jews, and Muslims in the Iberian Peninsula.
Adams SM, Bosch E, Balaresque PL, Ballereau SJ, Lee AC, A
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19061982
quote:Jewish genetic screening grows despite questions about breadth.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21647128
Laat hem dat eens doorzetten? De SP is enorm in opkomstquote:Op zondag 8 januari 2012 13:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Daarnaast zijn er belangrijkere dingen atm aan de hand dan je druk maken om dat Bea en Maxima wat respect tonen. Laat hij zich daar eens druk over maken en niet gaan dreigen met verkiezingen via Twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |