Nogmaals: Secularisme betekent niet scheiding van kerk en staat, maar dat de overheid op evenredig afstand blijft tov alle levensbeschouwingen. Dat is Turkije niet, nooit geweest.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het wordt niet eens meer geregistreerd is wie behoort tot welke religie en welke niet. Ze hebben wel de macht in handen maar dwingen het niet anderen op.
Turklugu papaliga tercih ederim.quote:
Nederland aan de Spanjaarden of Romeinen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaan we dan ook Israel 'teruggeven' aan de Arabieren? Volgens jouw redenering moet dat namelijk.
Alsof dat DE reden van de val van Byzantium was.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die door de kruisvaarders lekker geplunderd in 1204. Dat die stad nu bij de vijand behoort hebben we aan ons zelf te danken. Deus vult!
En dat is diep triestquote:Op zondag 8 januari 2012 13:27 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nee, maar omdat we respect moeten hebben voor andere culturen leren we ook dat die andere culturen respect een teken van zwakte vinden
Daar maken mensen zoals Wilders vervolgens slim gebruik van voor goedkoop politiek succes. Dat succes wordt vervolgens gevoed door dit soort acties van het vorstenhuis.
Conclusie: we hebben in Nederland nu het interessante probleem dat je beschaafd gedragen er voor zorgt dat de onbeschaafden meer macht en invloed krijgen. Een leuk dilemma dat de koningin tot een keuze dwingt om te besluiten wat zwaarder weegt: interne politiek of externe.
Stella is ook een Egyptisch Bierquote:Op zondag 8 januari 2012 13:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben er net 2 maanden terug geweest en kon alleen stella krijgen. Maar ben niet in een toeristenoord als hurhugada geweest.
quote:Al Ahram Brewery
Al Ahram (Al Ahram Beverages Company or ABC) is an Egyptian brewery previously in Giza, Egypt and currently in Obour City, founded in 1897. The company was nationalized in 1963 during the tenure of Egypt's second president, Gamal Abdel Nasser.[47] It was privatized in 1997.[48] It was bought by Heineken International in 2002.[49]
ABC produces the local brands [50] along with a range of soft drinks.
Local Beers
Stella 50cl, 33cl - 4.5% Alc/vol (Flagship Brand)
Stella 50cl returnable bottle - 4.5%Alc/vol
Please note: The "Stella" above should not be confused with Stella Artois, a widely sold Belgian lager.
Sakara Gold 50cl, 33cl - 4.0%Alc/vol
Sakara King 50cl - 10.0%Alc/vol
Meister Max - 8.0%Alc/vol
Heineken 50cl, 33cl - 5.0%Alc/vol
Het jodendom dateert ongeveer uit de derde dynastie van Ur. En dat is langer dan dat de romeinen, arabieren, en Engelsen het in bezit hadden.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaan we dan ook Israel 'teruggeven' aan de Arabieren? Volgens jouw redenering moet dat namelijk.
Het was een grapje, Equus caballus penis.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel van de stad. Daarna kregen de Grieken het weer in handen. En toen was de stad zo verzwakt dat het een makkelijke prooi was voor de vijand van het ware geloof.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alsof dat DE reden van de val van Byzantium was.
is een knopje voor "niet volgen"quote:Op zondag 8 januari 2012 13:33 schreef Olga het volgende:
He yvonne, kan er geen Wildersforum komen?Hoef ik al dat nonnieuws niet meer te lezen
Het Jodendom is geen politieke staat enzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het jodendom dateert ongeveer uit de derde dynastie van Ur. En dat is langer dan dat de romeinen, arabieren, en Engelsen het in bezit hadden.
joh echtquote:Op zondag 8 januari 2012 13:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
is een knopje voor "niet volgen"
En dat achter een filterquote:Op zondag 8 januari 2012 13:33 schreef Olga het volgende:
He yvonne, kan er geen Wildersforum komen?Hoef ik al dat nonnieuws niet meer te lezen
Alsof Arabieren wel een staat zijn. Dat is een verzameling clans uit het M-Oosten.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het Jodendom is geen politieke staat enzo.
Voor zo ver ik heb begrepen heeft ook Marokko zeer goede wijnen en bieren.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Jij komt er ook al niet
Egypte heeft de beste brouwerijen die eigendom zijn van Heineken
[ afbeelding ]
[..]
Etniciteit vergelijken met geloof, oké dan.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof Arabieren wel een staat zijn. Dat is een verzameling clans uit het M-Oosten.
Anders had hij daar wel mod van mogen worden toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat achter een filter
Ben ik blij dat r@b er niet meer is
Maar die drinken het alleen na 7 savonds, dan ziet Allah het niet, echt waarquote:Op zondag 8 januari 2012 13:34 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Voor zo ver ik heb begrepen heeft ook Marokko zeer goede wijnen en bieren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Moroccan_wine
http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_in_Morocco
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Frezer het volgende:
Idd schande dit! Kamervragen!!
[ afbeelding ]
Dat telt niet want Nederland heeft een Judeo-Christelijke traditie, wat dat ook moge weze.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Frezer het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb niet alles gevolgd omdat het topic best snel gaat maar jij vind de islam verkeerd of achterhaald of iets dergelijks?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar die drinken het alleen na 7 savonds, dan ziet Allah het niet, echt waar
Hoorde het zeggen in Essouaria
Volgens Johan Remkes zouden kamervragen zo een 1750 euro per stuk kosten. Hieboven dus voor 7000 euro aan werk voor de minister en zijn ambtenaren.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:40 schreef De_Nuance het volgende:
De PVV bedient mij op mijn wenken
[ afbeelding ]
Islam is dom, maar dat vind ik van iedere godsdienstquote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb niet alles gevolgd omdat het topic best snel gaat maar jij vind de islam verkeerd of achterhaald of iets dergelijks?
dan is dit toch stap 1
dat zijn jongeren die de islam los laten
hoe denk je dat dat jaren geleden is gegaan met het christendom?
Waarom idioot? Dus een land moet zich aan de gebruiken van Nederland aanpassen? Nu vind ik het voorbeeld over Nederlanders en hoe ze zjjn erg extreem en ook niet mee eens, maar in een Moskee pas jij je gewoon aan. Net als in een kerk of bij mensen thuis. Dat heet beleefdheid. Dat is je toch niet onbekend?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:16 schreef S1nn3rz het volgende:
Idioot en achterlijk, maar dat is wel passend bij een koningshuis dat zegt dat we wat moeten matigen en minderen terwijl ze zelf voor miljarden in onroerend goed en aandelen hebben zitten en nog steeds geen belasting betalen.
De beste meneer heeft hoogst persoonlijk het kopvod van de dame op de achtergrond verwijdert? Zo niet, kamervragen!!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Dat telt niet want Nederland heeft een Judeo-Christelijke traditie, wat dat ook moge weze.
Joden = zowel een etniciteit als een geloof.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Etniciteit vergelijken met geloof, oké dan.
Hypocriete zooiquote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Frezer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Vragen PVV over wanvertoning in Abu Dhabi
Vragen van de leden Van Klaveren, Elissen en Wilders (allen PVV) aan de minister van Algemene Zaken en de minister van Immigratie, Integratie en Asiel over de islamitische hoofddoek van ons staatshoofd.
1.)
Bent u bekend met het bericht 'Beatrix draagt hoofddoek voor moskeebezoek Abu Dhabi'(*)?
2.)
In hoeverre bent u het eens met de PVV dat de hoofddoek een symbool van islamisering, onderdrukking en discriminatie van de vrouw is?
3.)
En realiseert u zich dat ons staathoofd op deze wijze de onderdrukking van vrouwen legitimeert?
4.)
Had deze trieste wanvertoning niet voorkomen kunnen worden? Zo neen, waarom niet?
(*) Elsevier, 8 januari 2012
Nee dat maakt die clown ervan. Joden waren er in ons land pas aantoonbaar aan het eind van de middeleeuwen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Dat telt niet want Nederland heeft een Judeo-Christelijke traditie, wat dat ook moge weze.
Doe die dan achter POL, goed voor de viewsquote:Op zondag 8 januari 2012 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat achter een filter
Ben ik blij dat r@b er niet meer is
Ten eerste :quote:Op zondag 8 januari 2012 13:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Joden = zowel een etniciteit als een geloof.
Ten tweede:quote:
Ook goed, ik kom toch nooit in Polquote:Op zondag 8 januari 2012 13:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Doe die dan achter POL, goed voor de views![]()
* paddy duikt weg voor du-ke
En Joden hebben hier geen gemakkelijk bestaan gehadquote:Op zondag 8 januari 2012 13:41 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee dat maakt die clown ervan. Joden waren er in ons land pas aantoonbaar aan het eind van de middeleeuwen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 08-01-2012 om 13:34:26Wat heeft de Koningin te zoeken in moskee in Abu Dhabi? Met abaya en hoofddoek? Vragen met collegae vKlaveren/Elissen: http://t.co/RKe3h9tb reageer retweet
Wel dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ten eerste :
[..]
Ten tweede:
Joden = etniciteit
joden = religieus aanhang.
Dus: Nee.
Ze zijn niet de enige bevolkingsgroep die dat heeft gehad.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En Joden hebben hier geen gemakkelijk bestaan gehad
Maar we beroepen ons niet op de lange traditie van negers die we voor een habbekrats verpatst hebben of de dure spulletjes die we bij de Aziaten hebben gestolen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige bevolkingsgroep die dat heeft gehad.
Zoals ik in het andere topic al zei (kan het topic zo niet weer vinden) hypocrietquote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Frezer het volgende:
[ afbeelding ]
Wist ik.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar we beroepen ons niet op de lange traditie van negers die we voor een habbekrats verpatst hebben of de dure spulletjes die we bij de Aziaten hebben gestolen.
Ik ben er al lang, had je kunnen weten.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij komt er wel, maar dat wist je ook al natuurlijk.
Vraag een willekeurige burger het verschil, en ze kunnen je geen antwoord geven.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ten eerste :
[..]
Ten tweede:
Joden = etniciteit
joden = religieus aanhang.
Dus: Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |