Oh dat klinkt wel leuk, maar geen decolleté dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:34 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Heb alleen een schijtwebcam waar hij niet helemaal oppast. Hij is groen met een rechte hals, halflange mouwen en licht uitstaand rokje. Hij is strak, maar er zitten wel lusjes in voor een lint of riempje ter decoratie. De sluiting zit achter met een klein knoopje bovenaan, daaronder zie je een klein stuk van je rug.
Volgens mij heeft de jeugd een groter probleem met overgewicht dan met anorexia.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, altijd al zo geweest alleen vrouwen krijgen nu veel meer druk van alle kanten over hoe ze er uit horen te zien.
Gemiddelde lengte van een mannequin: 182 cm.
Gemiddelde lengte van een 'gewone' vrouw: 167 cm.
Gemiddelde overige maten van een mannequin (borsten-taille-heupen): 86-58-86 cm.
Gemiddelde overige maten van een 'gewone' vrouw: 94-74-102 cm.
En mensen zich maar afvragen hoe het komt dat er zoveel jonge meiden anorexia hebben.
Dit i.c.m. een kort rokje klinkt zeer aantrekkelijk, echter het probleem is mijn beeld van TS.quote:
Moet je kijken hoeveel jonge meiden dik zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, altijd al zo geweest alleen vrouwen krijgen nu veel meer druk van alle kanten over hoe ze er uit horen te zien.
Gemiddelde lengte van een mannequin: 182 cm.
Gemiddelde lengte van een 'gewone' vrouw: 167 cm.
Gemiddelde overige maten van een mannequin (borsten-taille-heupen): 86-58-86 cm.
Gemiddelde overige maten van een 'gewone' vrouw: 94-74-102 cm.
En mensen zich maar afvragen hoe het komt dat er zoveel jonge meiden anorexia hebben.
Dan zit je onder het gemiddelde en voldoe je nog niet aan dat belachelijke ideaalquote:Op zondag 8 januari 2012 16:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan je nagaan, mijn maten zijn
Lengte: 1.63
Omtrek Borst: 90
Omtrek Taille:72
Omtrek Heupen: 91
http://mens-en-gezondheid(...)norexia-nervosa.htmlquote:Op zondag 8 januari 2012 16:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de jeugd een groter probleem met overgewicht dan met anorexia.
Overigens geloof ik niet dat TV/modellen de grootste oorzaak is van anorexia. Daar zou ik wel eens een bron van willen zien.
Neequote:Op zondag 8 januari 2012 16:36 schreef Meloewa het volgende:
Het is wat...... is toch voor in zomer neem ik aan?
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk, maar geen decolleté dus?
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:37 schreef kedge het volgende:
[..]
Dit i.c.m. een kort rokje klinkt zeer aantrekkelijk, echter het probleem is mijn beeld van TS.
Ik zet mijn visualisering weer even uit.
Gewoon negeren joh, er zijn hier genoeg mensen die wel een positief beeld van je hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:41 schreef knight-errant het volgende:
[..]Wat? Heb je een negatief beeld van mij? Waarom?
Maar jij bent een kerel.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:41 schreef Broodje_Zaad het volgende:
ik vind t wel lekker als manne naar mijn kontje kijke
Haha, hoera. Als je hem wil?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Gewoon negeren joh, er zijn hier genoeg mensen die wel een positief beeld van je hebben.
Wil je misschien van die jurk af trouwens?
Haha ja dat dacht ik ook alquote:
Ja maar jij bent een erg foute troll dus dat telt niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:41 schreef Broodje_Zaad het volgende:
ik vind t wel lekker als manne naar mijn kontje kijke
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:26 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja, ok dan gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet hangen er allemaal dingen onderuit. Dat kan toch niet?!![]()
![]()
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een erg foute troll dus dat telt niet.
High five.quote:
Ik heb op zich wel interesse... jammer dat je geen foto's hebtquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:45 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Een ander iets kan misschien wezen dat ik ietsje dikker ben geworden, en dus de navel als het ware wat dichter gaat liggen. (Heb momenteel een BMI van 28, al zegt dat ook niet veel want volgens de BMI zou ik 57 kilo moeten wegen voor 'gezond' gewicht. Blijkbaar betekent gezond gewicht dat je graatmager bent waar de botten op je ribbekast te zien zijn. Welke volwassen man weegt nou 57 kiloDan heb je toch geen spier meer in je lijf zitten )
Iemand enige tips of ervaring?
Dat wel ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het was sowieso wel overduidelijk hoor.
Hahaha.quote:
OMG, dat is toch gewoon awkard?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Hahaha.
Wel: dat nare moment wanneer een man minder weegt dan jij![]()
Ik had geen keer een vriendje en we waren even lang en wogen evenveel. Toen woog ik nog 56 kilo. We konden elkaars kleren aan
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel interesse... jammer dat je geen foto's hebt.
Kun je ook niet iets via PM sturen?(bij voorkeur aan foto's, kan ik zien hoe die valt)
Nee sorry, wordt hem niet. Alleen onderbelichte foto's met maar een deel van de jurk eropquote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef Klipnap het volgende:
Heeft TS geen foto van de jurk zelf? Zonder TS erin dan.
Ja serieus. Mijn broek was een keer kapot gegaan bij hem thuis, en omdat het winter was was het niet zo handig om hem gewoon aan te houden, want fucking koud. Toen heeft hij me een broek van hem gegeven en die was me bijna te strakquote:
staat ie niet nog online op de site?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:56 schreef knight-errant het volgende:
[..]
[..]
Nee sorry, wordt hem niet. Alleen onderbelichte foto's met maar een deel van de jurk eropIk moet echt eens investeren in een camera.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |