Alle vrouwen zijn toch hoeren, dus wat is hier het probleem van?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Iets met trashy en hoerig. + veel aandacht van buitenlanders.
warhammer, kk vet die gamequote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Heb niet zo'n grote bek dan, jongen. Heb je in het echte leven ook niet als je op je zolderkamer Warhammer aan het spelen bent.
Ik zie hem wel.quote:
En dit jaquote:
Mjah jij koopt natuurlijk alleen Gucci jurkjes voor je vriendin.quote:
Dezelfde jurk ligt in een andere winkel voor ¤450,- hoor. Voor de mensen met 'klasse'.quote:
Vergeet het embleem waar je ¤438,- extra voor neertelt niet!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:21 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dezelfde jurk ligt in een andere winkel voor ¤450,- hoor. Voor de mensen met 'klasse'.
DIT BEDOEL IK DUS!!! $#%$#%@$^$@%"e:Op zondag 8 januari 2012 15:25 schreef tuintegel het volgende:
Kun je geen foto van de jurk plaatsen? misschien is hij wel heel leuk met een strakke broek eronder?
Maat 38quote:Op zondag 8 januari 2012 14:50 schreef classpc het volgende:
Ach knight-errant, dan buk je toch gewoon niet? Huur je gewoon even de paus mobiel dan kan die je overal staand heen rijden.
Maare... wat is de maat? Misschien pas ik 'm wel.
Laat maar, dat wordt mij wat te gortig. Als ik zeekoeien wil zien ga ik wel naar de atlantische oceaan.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Laat maar, dat wordt mij wat te gortig. Als ik zeekoeien wil zien ga ik wel naar de atlantische oceaan.
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Laat maar, dat wordt mij wat te gortig. Als ik zeekoeien wil zien ga ik wel naar de atlantische oceaan.
Wat is dezequote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
1.76 m lang, 62-63 kg.quote:
Wilt u gelieve een foto maken zodat wij een conclusie kunnen trekken en je verder kunnen helpen.quote:
Zijn niet altijd mannen in de buurtquote:Op zondag 8 januari 2012 16:13 schreef FL_Freak het volgende:
Je bent een vrouw, dan vraag je toch aan mannen om je heen of ze willen bukken voor je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |