Uitverkoop.quote:
Nee, ga hem morgen terugbrengen.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:22 schreef Omdatappel het volgende:
Verkapt zeg-dat-het-niets-uitmaakt-en-vraag-om-pics-topic.
Dan kan je nu nog pics makenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:23 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee, ga hem morgen terugbrengen.
Nee, voel me echt niet gemakkelijk zo. De hele tijd het idee dat iedereen alles kan zienquote:
Meh, dan koop ik er wel een. Zonde zo, heb geen top nodig, maar wel een leuke jurk.quote:
Nee. Klacht over de lengte van hedendaagse jurken-topic.quote:
Geen pics van mijn achterwerk, sorry.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:33 schreef jcdragon het volgende:
TT was veelbelovend, maar inhoud minder.
Heb niet zo'n grote bek dan, jongen. Heb je in het echte leven ook niet als je op je zolderkamer Warhammer aan het spelen bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:48 schreef JustinK het volgende:
Of je plaatst pics of je gaat met die dikke reet van je die jurk terugbrengen
Duidelijk, een dikke reet.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Heb niet zo'n grote bek dan, jongen. Heb je in het echte leven ook niet als je op je zolderkamer Warhammer aan het spelen bent.
TS bepaalt zelf wel of ze pics plaatstquote:Op zondag 8 januari 2012 11:48 schreef JustinK het volgende:
Of je plaatst pics of je gaat met die dikke reet van je die jurk terugbrengen
Klopt. Verder lang en slank.quote:
Warhammer?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Heb niet zo'n grote bek dan, jongen. Heb je in het echte leven ook niet als je op je zolderkamer Warhammer aan het spelen bent.
Als je zo'n topic opent, dan horen daar pics bijquote:Op zondag 8 januari 2012 11:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
TS bepaalt zelf wel of ze pics plaatst
Leer quoten danquote:
Alsof ik het al niet gevraagd hebquote:Op zondag 8 januari 2012 11:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je zo'n topic opent, dan horen daar pics bij
quote:
Ninja editquote:Op zondag 8 januari 2012 11:54 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Leer quoten danMisschien ben je meer van de Magic, sorry.
Thanks.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Alsof ik het al niet gevraagd heb![]()
Volgende keer wel passen en morgen maar terugbrengen. Veel succes ermee TS !
High fivequote:
Aww yeah.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:02 schreef powerflux het volgende:
het is dan wel niet zijn quote, maar toch : make it so. *high five*
Ik zag wel dat het kiele kiele werd, maar had niet bedacht dat ze zoiets zouden verkopenquote:Op zondag 8 januari 2012 12:03 schreef Chai het volgende:
Faal.Je kan in de winkel toch wel zien of het kielekiele wordt met de lengte (en je dus toch maar even moet passen) of dat het sowieso makkelijk kan.
Dan geef ik hem aan een minder lange vriendin. Naar van het geld, maar leuk om iemand anders blij te maken.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:08 schreef Cracka-ass het volgende:
En er dan in de winkel achterkomen dat aanbiedings artikelen niet geruild kunnen worden.
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:09 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dan geef ik hem aan een minder lange vriendin. Naar van het geld, maar leuk om iemand anders er als skank bij te laten lopen.
True. Beter dan dat ik helemaal een strijkplank ben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |