Uitverkoop.quote:
Nee, ga hem morgen terugbrengen.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:22 schreef Omdatappel het volgende:
Verkapt zeg-dat-het-niets-uitmaakt-en-vraag-om-pics-topic.
Dan kan je nu nog pics makenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:23 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee, ga hem morgen terugbrengen.
Nee, voel me echt niet gemakkelijk zo. De hele tijd het idee dat iedereen alles kan zienquote:
Meh, dan koop ik er wel een. Zonde zo, heb geen top nodig, maar wel een leuke jurk.quote:
Nee. Klacht over de lengte van hedendaagse jurken-topic.quote:
Geen pics van mijn achterwerk, sorry.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:33 schreef jcdragon het volgende:
TT was veelbelovend, maar inhoud minder.
Heb niet zo'n grote bek dan, jongen. Heb je in het echte leven ook niet als je op je zolderkamer Warhammer aan het spelen bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:48 schreef JustinK het volgende:
Of je plaatst pics of je gaat met die dikke reet van je die jurk terugbrengen
Duidelijk, een dikke reet.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Heb niet zo'n grote bek dan, jongen. Heb je in het echte leven ook niet als je op je zolderkamer Warhammer aan het spelen bent.
TS bepaalt zelf wel of ze pics plaatstquote:Op zondag 8 januari 2012 11:48 schreef JustinK het volgende:
Of je plaatst pics of je gaat met die dikke reet van je die jurk terugbrengen
Klopt. Verder lang en slank.quote:
Warhammer?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Heb niet zo'n grote bek dan, jongen. Heb je in het echte leven ook niet als je op je zolderkamer Warhammer aan het spelen bent.
Als je zo'n topic opent, dan horen daar pics bijquote:Op zondag 8 januari 2012 11:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
TS bepaalt zelf wel of ze pics plaatst
Leer quoten danquote:
Alsof ik het al niet gevraagd hebquote:Op zondag 8 januari 2012 11:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je zo'n topic opent, dan horen daar pics bij
quote:
Ninja editquote:Op zondag 8 januari 2012 11:54 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Leer quoten danMisschien ben je meer van de Magic, sorry.
Thanks.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Alsof ik het al niet gevraagd heb![]()
Volgende keer wel passen en morgen maar terugbrengen. Veel succes ermee TS !
High fivequote:
Aww yeah.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:02 schreef powerflux het volgende:
het is dan wel niet zijn quote, maar toch : make it so. *high five*
Ik zag wel dat het kiele kiele werd, maar had niet bedacht dat ze zoiets zouden verkopenquote:Op zondag 8 januari 2012 12:03 schreef Chai het volgende:
Faal.Je kan in de winkel toch wel zien of het kielekiele wordt met de lengte (en je dus toch maar even moet passen) of dat het sowieso makkelijk kan.
Dan geef ik hem aan een minder lange vriendin. Naar van het geld, maar leuk om iemand anders blij te maken.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:08 schreef Cracka-ass het volgende:
En er dan in de winkel achterkomen dat aanbiedings artikelen niet geruild kunnen worden.
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:09 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dan geef ik hem aan een minder lange vriendin. Naar van het geld, maar leuk om iemand anders er als skank bij te laten lopen.
True. Beter dan dat ik helemaal een strijkplank ben.quote:
Nee man, als die chick minder lang is werkt het misschien wel. Het is trouwens een jurk met hoge hals en halflange mouwen, dus snap niet waarom het zo kort moetquote:
Ik snap dat welquote:Op zondag 8 januari 2012 12:11 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee man, als die chick minder lang is werkt het misschien wel. Het is trouwens een jurk met hoge hals en halflange mouwen, dus snap niet waarom het zo kort moet
Dit.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:22 schreef Omdatappel het volgende:
Verkapt zeg-dat-het-niets-uitmaakt-en-vraag-om-pics-topic.
Ik droeg toen een korte jurkquote:Op zondag 8 januari 2012 12:14 schreef kedge het volgende:
Misschien had je je laatste date wel kunnen scoren met dit jurkje. Hoeft die arme jongen ook niet terug te komen om je te vertellen dat het niks wordt.
Nee, het is echt een winterjurk van robuuste stof.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:14 schreef soklos het volgende:
Kan je de jurk niet als pyjama gebruiken? Anders terugbrengen idd.
Meh, waarom? Het is helemaal geen sexy jurk, hij is alleen kort.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik snap dat welmaar als het te voor je is gewoon ruilen; kan je niet een foto van de jurk zonder jou er in plaatsen?
Eindelijk iemand die de klacht snapt. Om te kotsen inderdaad. Of van die vrouwen die lange shirts gebruiken als jurk met zwarte legging (uiteraard doorzichtig bij het kruis) en bruine Uggs (waarom, God?).quote:Op zondag 8 januari 2012 12:20 schreef Arriviste het volgende:
True. Die jurkjes worden steeds korter tegenwoordig. Zie regelmatig halve billen (en soms een bultje tussen de billen) onder die jurkjes tevoorschijn komen.![]()
![]()
Niet vergeten te noemen dat het vaak de wat forsere dames zijn.![]()
Wellicht omdat het bij hun nog kleiner/korter uitvalt?
quote:
Ik ook, daarom heb ik hem thuis gepast. Meestal sta ik er ook op om het in de winkel te passen, maar dat ging hem echt niet worden. Ze hadden bij die rij bordjes moeten plaatsen met 'Vanaf hier nog 45 minuten', etc.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:22 schreef Marie30 het volgende:
Terechte klacht. De jurken worden steeds korter... Altijd passen TS... En naar zo'n uitverkoop moet je eigenlijk voorbereid gaan. Een legging en goed bedekkende ondershirt aan, kan je zo in de winkel passen.Niet dat ik het ooit doe, haat grote uitverkoop en die grote hamsterende massa's.
Vrouwenlogica.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:25 schreef Isegrim het volgende:
Ze zouden juist langer moeten worden gezien de economische toestand.
Zou je het chill vinden als je vriendin in te korte jurkjes rondloopt waarbij haar kruis en billen zichtbaar is voor anderen?quote:
Gezien de economische toestand zou ik zeggen: Neequote:Op zondag 8 januari 2012 12:29 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Zou je het chill vinden als je vriendin in te korte jurkjes rondloopt waarbij haar kruis en billen zichtbaar is voor anderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Gewoon houden, kun je je kerel overhalen eindelijk je dikke reet eens te pakken.
Volgens die theorie draai jij oorzaak en gevolg om.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is geen vrouwenlogica, google skirt length theory.
waarom als je niet dik bent maakt het echt niet uit hoe kortquote:Op zondag 8 januari 2012 11:23 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee, ga hem morgen terugbrengen.
Iets met trashy en hoerig. + veel aandacht van buitenlanders.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:48 schreef vipergts het volgende:
[..]
waarom als je niet dik bent maakt het echt niet uit hoe kort
Alle vrouwen zijn toch hoeren, dus wat is hier het probleem van?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Iets met trashy en hoerig. + veel aandacht van buitenlanders.
warhammer, kk vet die gamequote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik zie hem wel.quote:
En dit jaquote:
Mjah jij koopt natuurlijk alleen Gucci jurkjes voor je vriendin.quote:
Dezelfde jurk ligt in een andere winkel voor ¤450,- hoor. Voor de mensen met 'klasse'.quote:
Vergeet het embleem waar je ¤438,- extra voor neertelt niet!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:21 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dezelfde jurk ligt in een andere winkel voor ¤450,- hoor. Voor de mensen met 'klasse'.
DIT BEDOEL IK DUS!!! $#%$#%@$^$@%"e:Op zondag 8 januari 2012 15:25 schreef tuintegel het volgende:
Kun je geen foto van de jurk plaatsen? misschien is hij wel heel leuk met een strakke broek eronder?
Maat 38quote:Op zondag 8 januari 2012 14:50 schreef classpc het volgende:
Ach knight-errant, dan buk je toch gewoon niet? Huur je gewoon even de paus mobiel dan kan die je overal staand heen rijden.
Maare... wat is de maat? Misschien pas ik 'm wel.
Laat maar, dat wordt mij wat te gortig. Als ik zeekoeien wil zien ga ik wel naar de atlantische oceaan.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Laat maar, dat wordt mij wat te gortig. Als ik zeekoeien wil zien ga ik wel naar de atlantische oceaan.
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Laat maar, dat wordt mij wat te gortig. Als ik zeekoeien wil zien ga ik wel naar de atlantische oceaan.
Wat is dezequote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
1.76 m lang, 62-63 kg.quote:
Wilt u gelieve een foto maken zodat wij een conclusie kunnen trekken en je verder kunnen helpen.quote:
Zijn niet altijd mannen in de buurtquote:Op zondag 8 januari 2012 16:13 schreef FL_Freak het volgende:
Je bent een vrouw, dan vraag je toch aan mannen om je heen of ze willen bukken voor je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |