Ik weet niet wat voor vertekend beeld jij hebt maar de gemiddelde Nederlandse vrouwenmaat is 42.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Laat maar, dat wordt mij wat te gortig. Als ik zeekoeien wil zien ga ik wel naar de atlantische oceaan.
nee.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:14 schreef damirovic het volgende:
[..]
Wilt u gelieve een foto maken zodat wij een conclusie kunnen trekken en je verder kunnen helpen.
Waarom nou weer? Wil je weten of ik een Shamu ben?quote:
Ik dacht 40! Nice.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:15 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vertekend beeld jij hebt maar de gemiddelde Nederlandse vrouwenmaat is 42.
Zeg, dit is geen Facebook topic.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:17 schreef damirovic het volgende:
Ts, je hebt een BMI van 20. Wees er trots op
Volgens mij wordt dat met het jaar 2 maten groter.quote:
diabeetus.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat met het jaar 2 maten groter.
Het is een vraag die relevant is voor het topic, een vrouw van 50 met een kort jurkje ziet er niet uit.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:18 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Zeg, dit is geen Facebook topic.
Nee, altijd al zo geweest alleen vrouwen krijgen nu veel meer druk van alle kanten over hoe ze er uit horen te zien.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat met het jaar 2 maten groter.
De fuckquote:Op zondag 8 januari 2012 16:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, altijd al zo geweest alleen vrouwen krijgen nu veel meer druk van alle kanten over hoe ze er uit horen te zien.
Gemiddelde lengte van een mannequin: 182 cm.
Gemiddelde lengte van een 'gewone' vrouw: 167 cm.
Gemiddelde overige maten van een mannequin (borsten-taille-heupen): 86-58-86 cm.
Gemiddelde overige maten van een 'gewone' vrouw: 94-74-102 cm.
En mensen zich maar afvragen hoe het komt dat er zoveel jonge meiden anorexia hebben.
Ja, ok dan gvd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet hangen er allemaal dingen onderuit. Dat kan toch niet?!Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:26 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja, ok dan gvd.Hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet hangen er allemaal dingen onderuit. Dat kan toch niet?!¯_(ツ)_/¯
Inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:29 schreef knight-errant het volgende:
[..]
InderdaadIk begrijp de link niet helemaal, maargoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Geen begrijpend vermogen hebben naast je slechte muzieksmaakquote:Op zondag 8 januari 2012 16:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik begrijp de link niet helemaal, maargoed.
En vrouwen dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:14 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Zijn niet altijd mannen in de buurt
Muzieksmaak heeft niets te maken met dit topic, sorry.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:31 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Geen begrijpend vermogen hebben naast je slechte muzieksmaak
Heb alleen een schijtwebcam waar hij niet helemaal oppast. Hij is groen met een rechte hals, halflange mouwen en licht uitstaand rokje. Hij is strak, maar er zitten wel lusjes in voor een lint of riempje ter decoratie. De sluiting zit achter met een klein knoopje bovenaan, daaronder zie je een klein stuk van je rug.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:32 schreef classpc het volgende:
[..]
En vrouwen dan?
Maare... heb je ook pics van die jurk?
Kan je nagaan, mijn maten zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 16:25 schreef knight-errant het volgende:
[..]
De fuckIk weet wel dat al die perfecte foto's van modellen en artiesten ook zwaar geshopt worden.
Ben je dom of trol jequote:Op zondag 8 januari 2012 16:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Muzieksmaak heeft niets te maken met dit topic, sorry.
Ik ben klein en heb maat 38, misschien is hij bij mij niet te kortquote:Op zondag 8 januari 2012 16:34 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Heb alleen een schijtwebcam waar hij niet helemaal oppast. Hij is groen met een rechte hals, halflange mouwen en licht uitstaand rokje. Hij is strak, maar er zitten wel lusjes in voor een lint of riempje ter decoratie. De sluiting zit achter met een klein knoopje bovenaan, daaronder zie je een klein stuk van je rug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |