quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:45 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Welke volwassen man weegt nou 57 kilo
Verschil tussen mannen en vrouwen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:04 schreef zarGon het volgende:
Een gezonde BMI ligt tussen de 18,5/20* en 25. Lijkt me sterk dat 57 kilo gelijk staat aan een BMI van 25 bij jou.
* Ik lees twee verschillende dingen op het internet: gezond tussen de 18,5 - 25 en gezond tussen 20 - 25. Welke van die twee klopt?
Waarschijnlijk. Als je zo'n BMI check doet op internet word er ook gevraagt of je man of vrouw bent.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:14 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Verschil tussen mannen en vrouwen?
Het zou ook je lul kunnen zijn die stinkt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Het ruikt naar pure difterie en aids. Daar hoef ik echt niet met mijn neus in mijn navel te zitten.
Sterker nog, als ik dat zou doen, zou ik eerst overgeven en daarna schuimbekkend doodgaan omdat het zo een nare geur is.
(ik weeg 81 kilo en ben 1,72meter) (en een gezond BMI is 20-25) Ik zit daar dus 3 boven
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het zou ook je lul kunnen zijn die stinkt.
Ga dan gewoon naar de huisarts. Krijg je een zalfje, opgelost! Voor nu, calendulan creme gebruiken. Verzacht en haalt de geur een beetje wegquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Het ruikt naar pure difterie en aids. Daar hoef ik echt niet met mijn neus in mijn navel te zitten.
Sterker nog, als ik dat zou doen, zou ik eerst overgeven en daarna schuimbekkend doodgaan omdat het zo een nare geur is.
(ik weeg 81 kilo en ben 1,72meter) (en een gezond BMI is 20-25) Ik zit daar dus 3 boven
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bloedende navel. Ik wil je niet bang maken ofzo, maar ik zou 'm de tering stressen als ik dat bij mij zou zien
.
Maar waarom ruik je aan je navel?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:44 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ik had een ontstoken navel
Moest er een zalfje op smeren en nu is t genezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |