Heh?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:09 schreef Re het volgende:
Ons DNA heeft een halfwaardetijd die overeenkomt met een leeftijd van rond de 50 jaar
Ik meende dat halfwaardetijd te maken had met radioactieve straling (al is m'n natuurkunde wel een beetje roestig).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
na 50 jaar 50% van het DNA gemuteerd of beschadigd ?
Bron?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:09 schreef Re het volgende:
Ons DNA heeft een halfwaardetijd die overeenkomt met een leeftijd van rond de 50 jaar
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
richtlijnen Milieustaat plaatselijke gemeente.
Hey Bankfurt, heb je de bron al opgespoord. Ik ben er erg benieuwd naar...quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[..]
Hey Bankfurt, heb je de bron al opgespoord. Ik ben er erg benieuwd naar...
De term halfwaardetijd wordt gebruikt als je het over isotopen hebt, niet bij DNA.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:09 schreef Re het volgende:
Of bij medicatie. De periode wanneer er nog maar de helft van de dosis aanwezig is in het lichaam.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
De term halfwaardetijd wordt gebruikt als je het over isotopen hebt, niet bij DNA.
Ja, want elke arts is natuurlijk fout bezig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.trosradar.nl/u(...)-de-gezondheidszorg/
Je bent aan de honden overgeleverd.
uh ja. Het is inherent aan het systeem. Goed bezig zijn en patient in het vandel hebben is geen optie. Je wordt er uit gewerkt als je goed wil doen. Kijk naar bv van der Linde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want elke arts is natuurlijk fout bezig.
Tief toch even een end op met zulke beledigingen zegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/(...)tenschapsfraude-aan/
Wetenschappers zijn doortrapt slecht en van de pot gerukt. Niks geen ongelukjes of meetfouten. Gewoon willens en wetens de boel flessen.
Wel mooi om te zien dat er elke dag weer meer aan het licht komt hoe walgelijk corrupt de wetenschap en medische zorg inmiddels is.
Let op je taalgebruik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tief toch even een end op met zulke beledigingen zegJe generaliseert als een domme malloot weer zonder zorgen een paar uitzonderingen naar de volledige groep.
Neen hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
Mwah. Ik denk dat je deze vermaning aan de verkeerde persoon richt.
Zit je nu de voormalige moderator te verbeteren?quote:
Voormalig is the keyword D_Kquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zit je nu de voormalige moderator te verbeteren?
Lees F&L FB eens! Daar vind je mijn mening en een note daaroverquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voormalig is the keyword D_K
Niks meer in te brengen, behalve mijn mening
Oeh, daar kom ik eigenlijk nooit, zal eens kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lees F&L FB eens! Daar vind je mijn mening en een note daarover
Kan iemand mij uitleggen waarom dit onder fraude valt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/(...)tenschapsfraude-aan/
Wetenschappers zijn doortrapt slecht en van de pot gerukt. Niks geen ongelukjes of meetfouten. Gewoon willens en wetens de boel flessen.
Wel mooi om te zien dat er elke dag weer meer aan het licht komt hoe walgelijk corrupt de wetenschap en medische zorg inmiddels is.
Het gaat dus om scoren, niet of je feitelijk iets moois ontdekt hebt of dat het 'nuttig' voor de mensheid, natuur en kennis in het algemeen is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom dit onder fraude valt?
"- Strategisch publiceren: een mooi onderzoek opknippen in meerdere hapklare publicatiebrokjes en deze dan in verschillende wetenschappelijke bladen publiceren om zoveel mogelijk publicaties te scoren"
tja je kiest zelf voor een beroep wat tegenwoordig in de picture staat als fraude, bedrog en besodemietering.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tief toch even een end op met zulke beledigingen zegJe generaliseert als een domme malloot weer zonder zorgen een paar uitzonderingen naar de volledige groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |