Argh, het is beschamend hoe vaak ik die fout gemaakt heb door de jaren heen. Heeft nog wel eens geresulteerd in een experiment met rokerig resultaat...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:03 schreef starla het volgende:
Kleine rectificatie: salpeterzuur moet zoutzuur zijn. Verder een goed betoog.
Voor sommige BNWers wel vermoed ik, al was het alleen maar omdat het géén youtube filmpje is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het is verder ook niet echt een eye opener je betoog.
Je bent geheel vrij om m'n betoog te overtreffen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het is verder ook niet echt een eye opener je betoog.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:29 schreef Bankfurt het volgende:
Tandpasta met fluoroide is chemisch afval (zware categorie) bij de afvalverwerking; en terecht ...
Tja, dat doen al die antipsychotica met je. Zelfs als je stopt met innemen speelt dat nog lang door.quote:
Laat die eens zien dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
richtlijnen Milieustaat plaatselijke gemeente.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:38 schreef sientelo het volgende:
ach zoals ik net ook al schreef met woorden overtuigen is zinloos...
als je in contact staat met je lichaam voel je vanzelf aan wat wel en niet natuurlijk is om te eten en drinken.. dan voel je aan wat iets met je lichaam en geest doet..
Dat van luisteren naar het eigen lichaam ben ik het helemaal mee eens. Wel betekent het soms dat je ook bepaalde signalen uit het lichaam moet negeren, want wat het lichaam wil en wat het lichaam nodig heeft, is niet altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:38 schreef sientelo het volgende:
ach zoals ik net ook al schreef met woorden overtuigen is zinloos...
als je in contact staat met je lichaam voel je vanzelf aan wat wel en niet natuurlijk is om te eten en drinken.. dan voel je aan wat iets met je lichaam en geest doet..
Ik ben gek op kaas, hoe ouder hoe beter.Eet het elke dag. Maar dat is dus slecht?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als nederlanders iets veel te veel eten is het kaas. dat is supervet, en ook nog van het soort waar je niet teveel van wilt binnenkrijgen. komt door de jarenlange propaganda dat kaas en zuivel gezond zouden zijn, wat gewoon zwaar ongenuanceerde onzin is.
Ja die drie dingen heb ik het ook bij.. alleen weer op andere manieren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is waar.
Van softijs moet ik hoesten, van energy-drink krijg ik het koud. Tijdens een pannenkoek-eet-bui kreeg ik plotseling trek in een boterham met kaas. Ik vond het vreemd van mezelf maar ik at toen die boterham met kaas en mijn honger was acuut weg.
Je lichaam weet uitstekend wat het nodig heeft en je moet leren daar naar te luisteren, helaas hebben sommige mensen het te druk, of hebben (psychische) problemen of zitten onder de medicijnen waardoor dat niet goed lukt.
Wat bedoel je met signalen die je lichaam wil, maar niet nodig heeft?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat van luisteren naar het eigen lichaam ben ik het helemaal mee eens. Wel betekent het soms dat je ook bepaalde signalen uit het lichaam moet negeren, want wat het lichaam wil en wat het lichaam nodig heeft, is niet altijd hetzelfde.
pure suiker is sowieso iets wat niet gezond lijkt, en snoep valt daar vaak wel onder. naar je lichaam luisteren? wat denk je dat al die vette amerikanen doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:04 schreef sientelo het volgende:
tis zo dat zuivel niet echt gezond is... vandaar dat mensen ook veganistisch zijn bv..
melk dat weten redelijk veel mensen.. vooral ook uit andere culturen..
ik denk dat je vooral moet luisteren hoe je lichaam erop reageert..
kaas is naar mijn idee zoiezo beter dan snoep van allerlei e nummers ofzo...
ik heb vroeger wel kaas gegeten en eet het nu eigenlijk niet meer...maar mag het best eten.. dus als ergens een keer kaas doorheen zit ofzo doe ik niet moeilijk
Ik heb er nooit last van gehad en ik eet het praktisch elke dag. Verder heb ik altijd geleerd dat het gezond is, en dat geloof ik ook. Mij doet het iig helemaal geen kwaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:04 schreef sientelo het volgende:
tis zo dat zuivel niet echt gezond is... vandaar dat mensen ook veganistisch zijn bv..
melk dat weten redelijk veel mensen.. vooral ook uit andere culturen..
ik denk dat je vooral moet luisteren hoe je lichaam erop reageert..
kaas is naar mijn idee zoiezo beter dan snoep van allerlei e nummers ofzo...
ik heb vroeger wel kaas gegeten en eet het nu eigenlijk niet meer...maar mag het best eten.. dus als ergens een keer kaas doorheen zit ofzo doe ik niet moeilijk
de amerikanen die overgewicht hebben luisteren niet naar hun lichaam...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pure suiker is sowieso iets wat niet gezond lijkt, en snoep valt daar vaak wel onder. naar je lichaam luisteren? wat denk je dat al die vette amerikanen doen.
dat merk je pas na vele jaren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van gehad en ik eet het praktisch elke dag. Verder heb ik altijd geleerd dat het gezond is, en dat geloof ik ook. Mij doet het iig helemaal geen kwaad.
Maar veganisten eten toch wel kaas? Of zelfs dat niet?
ik zou wat jij omschrijft meer bewust eten willen noemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:12 schreef sientelo het volgende:
waar je mond of geest trek in heeft bedoel ik niet he...
snoep ofzo kan lekker zijn in je mond, maar je buik vind het vreselijk..
verder heb je vreetbuien... das geestelijke honger wat vertaald wordt naar lichamelijke honger... maar je eet dus over je grenzen heen.. steeds weer... en maag word steeds iets groter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |