HET nut? Ze zijn bezig aan een tweede Smurfenfilm en het toernooi wordt gesponsord door die filmstudio. Volgend jaar een nieuwe Hulkfilm, ben benieuwdquote:
quote:
quote:It is the brainchild of Ion Tiriac, a former player who won a French Open doubles title in 1970, who is convinced the switch of colors will benefit the sport's star players and spectators watching in person and on television.
The blue clay is made exactly the same way as the red, with specially dyed bricks being ground into tiny fragments, before two different layers are spread over the court.
Tiriac also pioneered the first blue hard courts and says the switch to blue clay is a logical step.
"On the blue court, the contrast is much better," he told CNN. "I'm sure the spectators are going to say, 'Wow, we can see the ball better.' It's proved scientifically the ball and the contrast is at least 15 per cent better on the blue than the red.
"I spent a lot of time thinking about the game, thinking about how can you be better, not only for the players, who are the most important thing on the court, but also for the viewers."
Tiriac's idea has been years in the making and involved prolonged consultation with the men's ATP Tour, the women's WTA Tour and the International Tennis Federation.
The blue clay has been ratified for use in 2012 and could become a permanent feature of the Madrid Open if organizers can satisfy the authorities, spectators, television companies and crucially, the players, come May.
Ja, maar ik ben me aan het aanpassen aan de moderne wereld.quote:
Dan zal het wel groen gravel worden.quote:Ze zijn bezig aan een tweede Smurfenfilm en het toernooi wordt gesponsord door die filmstudio. Volgend jaar een nieuwe Hulkfilm, ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
In San Jose een enkelblessure opgelopen en schijnbaar ook nog last van zijn hamstring. Die kwam dus gewoon zijn centjes ophalen lijkt mequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Roddick alweer verloren in Memphis, waar hij titelverdediger was.Eerste ronde eruit tegen Malisse: 6-7 (6-8) 5-7.
![]()
Wat echt Hewitt alweer? wtf manquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Roddick alweer verloren in Memphis, waar hij titelverdediger was.Eerste ronde eruit tegen Malisse: 6-7 (6-8) 5-7.
![]()
En Hewitt ligt er weer vier maanden uit wegens een operatie aan zijn voet. Wordt me straks toch een geweldige comeback.
Ja, las ik hier.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat echt Hewitt alweer? wtf man
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
En Fish is aan het verliezen van Olivetti
Kan 'ie voor de rest nog een beetje tennissen? Anders hoef ik het niet te zienquote:
Ja, leuk om te zien. Gewoon zo'n alles of niets beuker. Als die serve doorkomt zie je hem amper gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef .C het volgende:
[..]
Kan 'ie voor de rest nog een beetje tennissen? Anders hoef ik het niet te zien.
Nalbandian tikt Monaco eventjes met 6-3 6-1 de baan af!
Nu tegen Llodra. Twee of drie tiebreaks?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, leuk om te zien. Gewoon zo'n alles of niets beuker. Als die serve doorkomt zie je hem amper gaan
Dat is de vraag iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Nu tegen Llodra. Twee of drie tiebreaks?
104kg volgens ATP site. Normaal gewicht voor iemand met zijn lengte of niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Wat een beest die Olivetti..echt een servicekanon. GSM
Hij is totaal niet dik in ieder geval. Wel forser gebouwd dan een Raonic..die is 7 cm kleiner en weegt 90 kilo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:46 schreef Hazzard het volgende:
[..]
104kg volgens ATP site. Normaal gewicht voor iemand met zijn lengte of niet?
Was wel een overduidelijke tankjob van Fish. De enige reden dat hij hier speelde en niet in Memphis was de 300.000 dollar (quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:59 schreef Tim86 het volgende:
Olivetti vandaag verloren van Llodra, 7-6 7-5. Die serve is echt huge, maar in de rally stelt het toch weinig voor. Gisteren tegen Fish was het bij vlagen nog wel aardig, maar die enkelhandige backhand van hem is eigenlijk echt van amateurniveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |