Ja, maar om nou voor 1 wedstrijd een speler te hurenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou toch nog wel graag een sterkhouder op het middenveld hebben als (waardig) vervanger van El Ahmadi voor de 29e...
Karim is toch langer weg? Als er dan toch iemand moet komen, dan het liefst vóór de 29e...quote:Op maandag 9 januari 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar om nou voor 1 wedstrijd een speler te huren
Lekker beleid zou dat zijn.
quote:• Feyenoord is met de nodige vertraging aangekomen in het Spaanse Marbella • De selectie moest een tussenlanding maken in Granada waarna de mist het toestel van de Rotterdammers aan de grond hield • Later is de ploeg alsnog doorgevlogen en vanmiddag om 16.00 uur staat de eerste training van Ronald Koeman gepland •
quote:Feyenoord heeft zich geërgerd aan berichtgeving van diverse media over vermeende grootscheepse misdragingen van supporters rond de benefietwedstrijd tegen IJsselmeervogels van afgelopen zaterdag. In diverse kranten en op websites is het hele weekend en ook vandaag nog melding gemaakt van onder meer confrontaties tussen ‘Feyenoord-hooligans’ en de Mobiele Eenheid en vechtpartijen tussen supporters van Spakenburg en die van Feyenoord. Uit eigen waarneming en uit navraag bij meegereisde vertegenwoordigers van de voetbaleenheid van de politie Rotterdam-Rijnmond is gebleken dat hiervan geen sprake is geweest en dat er welgeteld sprake is van één kortstondig incident waarbij een enkele supporter is aangehouden en na later bleek onterecht.
Genoemd incident had plaats kort voor afloop van de door Feyenoord met 2-4 gewonnen wedstrijd. Feyenoord benadrukt dat elk incident er een teveel is en dat de aanhouding daarmee ook door de club als een smetje wordt gezien op een verder in prima sfeer verlopen benefietwedstrijd die in het teken stond van kinderen met kanker.
De honderd aanwezige patiëntjes beleefden net als enkele duizenden andere bezoekers en de spelers een mooie voethalmiddag. Na afloop hebben de spelers nog volop handtekeningen uitgedeeld en zijn vele kinderen met hen op de foto gegaan. Met de benefietwedstrijd werd een mooi geldbedrag ingezameld voor het goede doelenproject.
Feyenoord heeft daar ter plekke niets dan lof voor gekregen. Wie niet aanwezig was maar puur afgaat op sommige berichten uit de media, krijgt nu geheel ten onrechte zo ongeveer de indruk dat er sprake is geweest van een veldslag in plaats van een mooi voetbalfeest. Het in sommige media geschetste beeld brengt de club en haar supporters ten onrechte in diskrediet, aldus een woordvoerder van Feyenoord.
Feyenoord.nl
Bron?quote:
Staat op Feyenoord.nlquote:Op maandag 9 januari 2012 14:49 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Bron?
Stond zelfs op de voorpagina van het AD inderdaad. Is wel heel triest dan als het niet waar is.
Feyenoord.nlquote:Op maandag 9 januari 2012 14:49 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Bron?
Stond zelfs op de voorpagina van het AD inderdaad. Is wel heel triest dan als het niet waar is.
Het zou eens tijd worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:02 schreef Muto het volgende:
Moet niet gekker worden: Feyenoord die het AD afvalt. Omgekeerde wereld.
quote:Feyenoord heeft afgelopen weekend de 1908ste halve seizoenkaart verkocht. Dat aantal is meer dan een verdubbeling ten opzichte van het aantal verkochte halve seizoenkaarten een jaar eerder. De koper van de 1908ste kaart, een bijzonder getal in verband met het oprichtingsjaar van de club, is de 24-jarige Ido Caaij uit Leeuwarden. Hij krijgt zijn kaart volledig vergoed door Feyenoord. Caaij reageerde verheugd toen hij maandag het nieuws kreeg. ‘Dit is een heel mooi bericht om de week mee te beginnen’, zei hij. ‘Ik ben er hartstikke blij mee.’
Caaij, die tot aan afgelopen seizoen al drie jaar een seizoenkaart had bij Feyenoord, ging samen met drie vrienden al naar de wedstrijd tegen FC Twente in De Kuip. ‘Zij waren direct verkocht’, vertelde Caaij. ‘Ze wilden allemaal ook naar de wedstrijd tegen Ajax, maar daarvoor waren geen losse kaarten meer te koop. Toen hebben we besloten om alle vier een halve seizoenkaart te nemen voor vak W3.’
De vier zullen daarom voor alle negen thuiswedstrijden die in de tweede seizoenshelft op het programma staan – plus eventuele duels in de play-offs – vanuit Leeuwarden naar Rotterdam reizen. ‘Dat is ruim twee uur rijden, maar dat hebben we er graag voor over’, zei Caaij. ‘Ik hoop dat Feyenoord in de tweede seizoenshelft de goede lijn van de afgelopen weken doorzet. Het zou hartstikke mooi zijn als de ploeg Europees voetbal haalt.’
Er zijn nog steeds halve seizoenkaarten beschikbaar, vanaf 109 euro per stuk. Met een halve seizoenkaart heb je toegang tot alle thuiswedstrijden in de tweede seizoenshelft, waaronder het duel met Ajax. Voor deze Klassieker zijn geen losse kaarten meer verkrijgbaar. Kijk voor meer informatie op
Saviola?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vergelijk hem eens met een andere spits.
quote:Heerenveen wil Janmaat liever nu verkopen
Geschreven op 2012-01-09 om 15:28:51 | Bekeken: 1096 | Reacties: 15 | Foto: OrangePictures | Bron: LC
Daryl Janmaat gaat zijn contract bij sc Heerenveen waarschijnlijk niet uitdienen. De rechtsback is komende zomer transfervrij en als de Friezen nog geld voor hem willen zien, moet Janmaat deze maand verkassen.
Technisch directeur Johan Hansma heeft bevestigd dat de club de sportieve belangen moet afwegen tegen de financiële als er een bod op de verdediger wordt uitgebracht. De deur staat dus wijd open.
quote:Koeman verlengt contact in Marbella
Geschreven op 2012-01-09 om 16:02:27 | Bekeken: 7 | Reacties: 0 | Foto: OrangePictures |
Ronald Koeman zal eind deze week zijn contract aflopende contract bij Feyenoord gaan verlengen. De oefenmeester zal in Marbella zijn handtekening onder de aanbieding van de Rotterdamse club zetten. Koeman's contract wordt door technisch directeur Martin van Geel flink opgewaardeerd, zo weet Voetbal International te melden.
Door het vertrek van onder andere Diego Biseswar is er genoeg ruimte in het budget om Koeman een goede en gepaste aanbieding te doen. Beide partijen hebben de handen daarom al geschud, maar de officiële ondertekening gebeurt eind deze week.
Play-offs zijn voor ons toch niet van toepassing want wij gaan direct Europa in. En als we wel play-offs moeten spelen kunnen we net zo goed niet spelen want volgens mij heeft Feyenoord 1 PO wedstrijd gewonnen? Of nog niet eens 1?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
Zitten die play offs ook bij je scc dan. Dacht dat dat exclusief was.
Arsenal wil maar 3 miljoen betalen, dan krijgt Feyenoord sowieso niet veelquote:Op maandag 9 januari 2012 15:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Arsenal wil Kalou, levert dat nog iets voor ons op?
Nee, binnenlandse transferquote:Op maandag 9 januari 2012 15:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Arsenal wil Kalou, levert dat nog iets voor ons op?
Klein dribbelaartje dus. Geen aanspeelpunt. Erg benieuwd of hij het bij Feyenoord gaat halen en of dat hij niet ook op korte termijn weg is naar een grotere competitie.quote:
Als we straks Goossens hebben dan moeten we Achahbar telkens die vrije trap laten verdienen. Makkelijke goals.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klein dribbelaartje dus. Geen aanspeelpunt. Erg benieuwd of hij het bij Feyenoord gaat halen en of dat hij niet ook op korte termijn weg is naar een grotere competitie.
quote:Ronald Koeman zal eind deze week zijn aflopende contract bij Feyenoord gaan verlengen. De oefenmeester zal in Marbella, waar Feyenoord haar trainingskamp belegt, zijn handtekening onder de nieuwe aanbieding van de Rotterdamse club zetten. Koeman's contract wordt door technisch directeur Martin van Geel flink opgewaardeerd, zo weet Voetbal International vandaag te melden.
Door het vertrek van onder andere Diego Biseswar (die ruim 7 ton aan salaris opeiste) is er genoeg ruimte in het budget om Koeman een goede en gepaste aanbieding te doen. Beide partijen hebben de handen daarom al geschud, maar de officiële ondertekening van het contract gebeurt eind deze week.
Koeman was in de zomer de opvolger van Mario Been. De Zaandammer leek een moeilijk jaar met Feyenoord tegemoet te gaan, maar onder zijn bewind presteert de havenclub boven alle verwachtingen. Spelers bloeien op en tegenstanders komen weer met angst naar De Kuip.
Denk gewoon weer 1 jaar met een optie tot nog een jaar.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:35 schreef OProg het volgende:
Mooi zo. Ben benieuwd voor hoe lang hij gaat tekenen.
Hopelijk wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk gewoon weer 1 jaar met een optie tot nog een jaar.
Nou, als Koeman weer op een trein springt kan het je toch een bak geld opleveren.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk wel.
Geen langjarige contracten meer voor (hoofd)trainers.
De voordelen zijn minimaal en het kan alleen maar geld kosten.
Volgens mij is het in Nederland nog nooit voorgekomen dat een club heel veel geld overhield aan het vertrek van een trainer.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, als Koeman weer op een trein springt kan het je toch een bak geld opleveren.
Ado een half miljoen aan VD Brom, toch leuk meegenomen. Meer dan dat is er volgens mij nooit betaald. Voor hoeveel geld ging villas Boas naar Chelsea? 15 miljoen?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Nederland nog nooit voorgekomen dat een club heel veel geld overhield aan het vertrek van een trainer.
Nog meer volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ado een half miljoen aan VD Brom, toch leuk meegenomen. Meer dan dat is er volgens mij nooit betaald. Voor hoeveel geld ging villas Boas naar Chelsea? 15 miljoen?
Ze zitten er vanaf dit seizoen bij.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
Zitten die play offs ook bij je scc dan. Dacht dat dat exclusief was.
Kreeg PSV niet dik een miljoen van Valencia?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Nederland nog nooit voorgekomen dat een club heel veel geld overhield aan het vertrek van een trainer.
PSV toch aan Koeman ? meer dan 1 miljoenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te laat.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
PSV toch aan Koeman ? meer dan 1 miljoen
haha tegelijk, ja volgens mij kregen ze alleen al 1 miljoen omdat Valencia later de CL haalde (onder andere trainer)quote:Op maandag 9 januari 2012 16:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kreeg PSV niet dik een miljoen van Valencia?
Vind ik voor voetbal-begrippen niet zo heel veel. Beter een 'potentieel' miljoen mislopen dan jezelf op zeker voor een miljoen aan afkoopsom vastleggen in een contract.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kreeg PSV niet dik een miljoen van Valencia?
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef Muto het volgende:
Is er vandaag al FC Rijnmond of begint dat volgende week pas?
Toch wel blij dat we weer op de radio Feyenoord-wedstrijden horen uit de mond van:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, mijn opmerking was schertsend bedoeld.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik voor voetbal-begrippen niet zo heel veel. Beter een 'potentieel' miljoen mislopen dan jezelf op zeker voor een miljoen aan afkoopsom vastleggen in een contract.
Iddquote:Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef Muto het volgende:
Is er vandaag al FC Rijnmond of begint dat volgende week pas?
Toch wel blij dat we weer op de radio Feyenoord-wedstrijden horen uit de mond van:
[ afbeelding ]
Excusesquote:Op maandag 9 januari 2012 17:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, mijn opmerking was schertsend bedoeld.
trainingen live maar wedstrijden achter gesloten deuren? Ik mis de logica...quote:Op maandag 9 januari 2012 18:04 schreef Paul-89 het volgende:
Ik dacht dat die trainingen live te zien waren ?
Die wedstrijd achter gesloten deuren zal nog wel een gevolg zijn van die rellen in Basel een aantal jaren terug.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:15 schreef eight het volgende:
[..]
trainingen live maar wedstrijden achter gesloten deuren? Ik mis de logica...
Zou het? Er zitten daar 20 clubs momenteel, had dan een andere oponnent gekozen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die wedstrijd achter gesloten deuren zal nog wel een gevolg zijn van die rellen in Basel een aantal jaren terug.
Buiten dat bericht op twitter heb ik er verder niks over gelezen gisteren of vandaag. Denk dat het wel mee zal vallen. Zit toch een mannetje of 40-45 in Marbella komende week. Weet zeker dat ze niet allemaal rustig zullen accepteren, dat ze de wedstrijd niet mogen bekijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die wedstrijd achter gesloten deuren zal nog wel een gevolg zijn van die rellen in Basel een aantal jaren terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |