Denk gewoon weer 1 jaar met een optie tot nog een jaar.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:35 schreef OProg het volgende:
Mooi zo. Ben benieuwd voor hoe lang hij gaat tekenen.
Hopelijk wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk gewoon weer 1 jaar met een optie tot nog een jaar.
Nou, als Koeman weer op een trein springt kan het je toch een bak geld opleveren.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk wel.
Geen langjarige contracten meer voor (hoofd)trainers.
De voordelen zijn minimaal en het kan alleen maar geld kosten.
Volgens mij is het in Nederland nog nooit voorgekomen dat een club heel veel geld overhield aan het vertrek van een trainer.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, als Koeman weer op een trein springt kan het je toch een bak geld opleveren.
Ado een half miljoen aan VD Brom, toch leuk meegenomen. Meer dan dat is er volgens mij nooit betaald. Voor hoeveel geld ging villas Boas naar Chelsea? 15 miljoen?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Nederland nog nooit voorgekomen dat een club heel veel geld overhield aan het vertrek van een trainer.
Nog meer volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ado een half miljoen aan VD Brom, toch leuk meegenomen. Meer dan dat is er volgens mij nooit betaald. Voor hoeveel geld ging villas Boas naar Chelsea? 15 miljoen?
Ze zitten er vanaf dit seizoen bij.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
Zitten die play offs ook bij je scc dan. Dacht dat dat exclusief was.
Kreeg PSV niet dik een miljoen van Valencia?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Nederland nog nooit voorgekomen dat een club heel veel geld overhield aan het vertrek van een trainer.
PSV toch aan Koeman ? meer dan 1 miljoenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te laat.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
PSV toch aan Koeman ? meer dan 1 miljoen
haha tegelijk, ja volgens mij kregen ze alleen al 1 miljoen omdat Valencia later de CL haalde (onder andere trainer)quote:Op maandag 9 januari 2012 16:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kreeg PSV niet dik een miljoen van Valencia?
Vind ik voor voetbal-begrippen niet zo heel veel. Beter een 'potentieel' miljoen mislopen dan jezelf op zeker voor een miljoen aan afkoopsom vastleggen in een contract.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kreeg PSV niet dik een miljoen van Valencia?
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef Muto het volgende:
Is er vandaag al FC Rijnmond of begint dat volgende week pas?
Toch wel blij dat we weer op de radio Feyenoord-wedstrijden horen uit de mond van:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, mijn opmerking was schertsend bedoeld.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik voor voetbal-begrippen niet zo heel veel. Beter een 'potentieel' miljoen mislopen dan jezelf op zeker voor een miljoen aan afkoopsom vastleggen in een contract.
Iddquote:Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef Muto het volgende:
Is er vandaag al FC Rijnmond of begint dat volgende week pas?
Toch wel blij dat we weer op de radio Feyenoord-wedstrijden horen uit de mond van:
[ afbeelding ]
Excusesquote:Op maandag 9 januari 2012 17:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, mijn opmerking was schertsend bedoeld.
trainingen live maar wedstrijden achter gesloten deuren? Ik mis de logica...quote:Op maandag 9 januari 2012 18:04 schreef Paul-89 het volgende:
Ik dacht dat die trainingen live te zien waren ?
Die wedstrijd achter gesloten deuren zal nog wel een gevolg zijn van die rellen in Basel een aantal jaren terug.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:15 schreef eight het volgende:
[..]
trainingen live maar wedstrijden achter gesloten deuren? Ik mis de logica...
Zou het? Er zitten daar 20 clubs momenteel, had dan een andere oponnent gekozen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die wedstrijd achter gesloten deuren zal nog wel een gevolg zijn van die rellen in Basel een aantal jaren terug.
Buiten dat bericht op twitter heb ik er verder niks over gelezen gisteren of vandaag. Denk dat het wel mee zal vallen. Zit toch een mannetje of 40-45 in Marbella komende week. Weet zeker dat ze niet allemaal rustig zullen accepteren, dat ze de wedstrijd niet mogen bekijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die wedstrijd achter gesloten deuren zal nog wel een gevolg zijn van die rellen in Basel een aantal jaren terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |