Idd...welke mongool heeft dat ooit verzonnen. Waarom moet het voetbal 5 weken stilliggen?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben die winterstop scheitzat. Ik wil verdomme weer over voetbal lullen, en weer mijn regenbogen kotsen over ons elftal.
[ afbeelding ]
"Guidetti bla... Clasie... AHMADI
![]()
![]()
... Neuzen
"
Echt, winterstop.
En het mooie is, straks is de winterstop voorbij en dan komt de winterquote:Op zondag 8 januari 2012 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...welke mongool heeft dat ooit verzonnen. Waarom moet het voetbal 5 weken stilliggen?
Niet ernstig, maar gaat niet mee naar Marbellaquote:Op zondag 8 januari 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over de blessure van de Vrij?
Gaat zo'n fysiotherapeut dan niet ook gewoon mee naar Marbella? Waarom moet zo'n jongen dan in Rotterdam achterblijven als het niet ernstig is?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet ernstig, maar gaat niet mee naar Marbella
Dat is idd altijd zo. Gaan we weer van start, vriest het ineens 10 graden en komt en een allejezus lading sneeuw naar beneden.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
En het mooie is, straks is de winterstop voorbij en dan komt de winter
quote:Koeman: Ik heb bij andere clubs wel meer verdiend
Ronald Koeman en Feyenoord openen deze week de onderhandelingen die op korte termijn moeten leiden tot een contractverlenging van de succesvolle oefenmeester.
De 78-voudig international bestrijdt dat een akkoord nog slechts een kwestie is van het inwilligen van zijn salariseisen.
'Beide partijen hebben aangegeven graag verder te willen', aldus Koeman in AD Sportwereld.
'Maar er moeten nog wel spijkers met koppen worden geslagen. Het gaat niet alleen om het financiële plaatje, want als dat zo zou zijn was ik vorig jaar niet eens trainer van Feyenoord geworden. Ik heb hier en daar echt wel wat meer verdiend in mijn voetbalcarrière.' (Redactie)
Zijn techniek.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Achahbar vind ik wel een erg leuk spelertje. Kan het niet helemaal beoordelen echter. Heb hem op de herdgang eens een hele goeie wedstrijd zien spelen en op het EK u17 was het een goeie combi met Depay, Tony de Trinididad de filet americain en Ebecilio. Waar ligt eigenlijk zijn kracht?
Mooi dat hij blijft.quote:
Vergelijk hem eens met een andere spits.quote:
Lastig, maar hij heeft wat betreft techniek en inzicht veel weg van El Hamdaoui, Achahbar is vrij klein maar is toch heel erg slim in de duels met zijn lichaam,erg lastig te stoppen voor de fysiek sterkere verdedigers, omdat ze snel een overtreding maken of omdat hij gewoon te wendbaar/snel is.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vergelijk hem eens met een andere spits.
Hij deed mij een beetje denken aan Suarez, maar dat is enerzijds een gevaarlijke vergelijking omdat ik hem niet heel vaak heb zien spelen, anderzijds omdat ik dit in het Feyenoord topic plaats.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lastig, maar hij heeft wat betreft techniek en inzicht veel weg van El Hamdaoui, Achahbar is vrij klein maar is toch heel erg slim in de duels met zijn lichaam,erg lastig te stoppen voor de fysiek sterkere verdedigers, omdat ze snel een overtreding maken of omdat hij gewoon te wendbaar/snel is.
Suarez is veel rommeliger meer een frommelaar, Achahbar is veel gepolijster.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij deed mij een beetje denken aan Suarez, maar dat is enerzijds een gevaarlijke vergelijking omdat ik hem niet heel vaak heb zien spelen, anderzijds omdat ik dit in het Feyenoord topic plaats.
quote:Koeman krijgt ruimte om één speler te huren
Geschreven op 2012-01-09 om 10:46:24
Het Algemeen Dagblad meldt dat Ronald Koeman van technisch directeur Martin van Geel te horen heeft gekregen dat hij ruimte heeft gecreëerd binnen het budget om één speler te huren voor de tweede seizoenshelft. De coach van Feyenoord wil eerst tijdens het trainingskamp de zes jeugdtalenten aan het werk zien om te kijken of die een versterking kunnen vormen van de selectie, alvorens te besluiten eventueel een speler te huren.
Klopt. Achahbar heeft meer wat weg van Messi. Maar dan beter uiteraard.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Suarez is veel rommeliger meer een frommelaar, Achahbar is veel gepolijster.
Lijkt me sterk dat Roda daaraan mee gaat werken, of het moet financieel wel heel interessant voor ze zijn maar daar hebben we de middelen niet voor.quote:
Ryo is tweebenig.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
Een rechtspoot voor op de flanken bitte.
En dan weer Mokotjo (en Leerdam) in de weg zitten?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij Arsenal was toch ook nog zo'n Nederlands talentje op het middenveld die wel graag naar Feyenoord wou (verhuurd dan toch). Ozyakup volgens mij.
Ik denk dat een mid de beste optie is.
Ruud Vormer ook maar afzeggen dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan weer Mokotjo (en Leerdam) in de weg zitten?
Ja doe maar, we willen geen kampioen meer worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ruud Vormer ook maar afzeggen dan?
Er is wel een verschil tussen een huurling die andere in de wegzit (waar je dus toch nooit op gaat verdienen) of spelers die gewoon een vast contract hebben bij Feyenoord, gezonde concurrentie.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Ryo zou komen dan gaat Koeman echt niet ineens Schaken op de reservebank zetten.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:09 schreef Grifte het volgende:
Gewoon Ryo, krijg je een heerlijke aanval, Schaken/Cissé als back-up, sta je ook de talentontwikkeling van Cabral niet in de weg.
Ja, dat is natuurlijk precies dezelfde situatie.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mokotjo haalt imo lang niet het niveau van ons huidige middenveld. Het huidige middenveld bepaalt in grote mate de opleving van Feyenoord dit seizoen. Nu El Ahmadi een maand weg is (en sowieso de spoeling daar dun is) lijkt mij een middenvelder de grootste prioriteit.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk precies dezelfde situatie.
Overigens denk ik dat Arsenal Ryo alleen hier naartoe laat komen als hij (bijna) elke week speelt. Als Koeman, zoals ik het liever zie, de voorkeur gaat geven aan eigen spelers zal Wenger hem niet zo snel hier stallen denk ik. Een Twente zou hem denk ik ook wel willen huren.
Mokotjo heeft nu een perfecte mogelijkheid om zijn kans te grijpen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mokotjo haalt imo lang niet het niveau van ons huidige middenveld. Het huidige middenveld bepaalt in grote mate de opleving van Feyenoord dit seizoen. Nu El Ahmadi een maand weg is (en sowieso de spoeling daar dun is) lijkt mij een middenvelder de grootste prioriteit.
Ik vind het even belangrijker om dit seizoen goed af te sluiten dan de ontwikkeling van Mokotjo. Bovendien zou je hem gewoon een half seizoen kunnen verhuren aan Excelsior oid waar hij iedere week kan spelen.
Mokotjo kan niet verhuurd worden, zelfs Van Haaren is nodig. Ik ben van mening dat Mokotjo en Leerdam wel het niveau hebben/kunnen halen waar Feyenoord naar streeft op het middenveld.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mokotjo haalt imo lang niet het niveau van ons huidige middenveld. Het huidige middenveld bepaalt in grote mate de opleving van Feyenoord dit seizoen. Nu El Ahmadi een maand weg is (en sowieso de spoeling daar dun is) lijkt mij een middenvelder de grootste prioriteit.
Ik vind het even belangrijker om dit seizoen goed af te sluiten dan de ontwikkeling van Mokotjo. Bovendien zou je hem gewoon een half seizoen kunnen verhuren aan Excelsior oid waar hij iedere week kan spelen.
Zou toch nog wel graag een sterkhouder op het middenveld hebben als (waardig) vervanger van El Ahmadi voor de 29e...quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
Ryo en Cabral op de flanken![]()
Meng back staat dan kotsend op het veld
Maar naar mijn mening hebbrn we helemaal geen huurspeler nodig.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
Ryo en CabralRuben op de flanken![]()
Meng back staat dan kotsend op het veld
Maar naar mijn mening hebbrn we helemaal geen huurspeler nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |