Ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:16 schreef Mishu het volgende:
Hmm ok, ik dacht dat er vroegah meer bij stond.
nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:57 schreef scrub_nurse het volgende:
mwa voel me iets beter,maar nog steeds niet lekker. En zoo met mezelf in gevecht....eerlijk zijn of mn mond houden....
Lekker gaan slapen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:55 schreef Daalder82 het volgende:
Damn, ik heb een tijd het gevoel dat niets meer klopt.. En ik weet niet wat eraan te doen. Verder ongelooflijk verward (over mezelf) en er komt teveel shit op me af. Ik wil rust en ik krijg alleen maar verwarring en shit ...
Ik verveel me momenteel de tering, ik zit eraan te denken om zo maar de stad in te gaan en zien wat er gebeurt... Of misschien wat nachtrust, gister slecht geslapen (5:00 erin, 17:00 wakker geworden). Ik moet iets doen nu.. maar weet niet goed wat ...
Laat ik dat maar eens gaan doen danquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen.Morgen zie je alles heel anders.
Welterusten!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Laat ik dat maar eens gaan doen dan, truste iedereen!
Troosten met de gedachte dat als ze oud genoeg zijn ze beseffen dat moeder moedwillig het contact met vader heeft lopen verzieken.quote:Op zondag 8 januari 2012 05:09 schreef welkominspace het volgende:
wat heb je aan kinderen als je ze niet mag zien?
ik heb m'n moeder anders altijd op d'r woord geloofd....quote:Op zondag 8 januari 2012 05:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Troosten met de gedachte dat als ze oud genoeg zijn ze beseffen dat moeder moedwillig het contact met vader heeft lopen verzieken.
En reken maar dat moeder dan haar portie krijgt.
Dat heb ik twee nachten geleden geprobeerd. Zoals je ziet heeft dat niet veel geholpen.quote:Op zondag 8 januari 2012 07:05 schreef welkominspace het volgende:
misschien een nachtje overslaan, maar dan voel ik me de rest van de dag echt vreselijk
Het is zondag dus wat maakt het uit?quote:Op zondag 8 januari 2012 07:05 schreef welkominspace het volgende:
misschien een nachtje overslaan, maar dan voel ik me de rest van de dag echt vreselijk
ja, ik heb nu een oxazepammetje genomen want wil toch wel ff slapen.quote:Op zondag 8 januari 2012 07:06 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat heb ik twee nachten geleden geprobeerd. Zoals je ziet heeft dat niet veel geholpen.
als ik niet slaap en dan dingen ga doen dan word ik heel snel duizelig en kortademig enzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 07:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is zondag dus wat maakt het uit?
Oeh das kut.quote:Op zondag 8 januari 2012 07:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik heb nu een oxazepammetje genomen want wil toch wel ff slapen.
[..]
als ik niet slaap en dan dingen ga doen dan word ik heel snel duizelig en kortademig enzo.
moet wel echt m'n rust pakken eigenlijk.
en krijg vanmiddag ook weer bezoek enzo dus kan ook niet pas om 12 uur ofzo gaan slapen
Dan kun je beter gaan slapenquote:Op zondag 8 januari 2012 07:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik heb nu een oxazepammetje genomen want wil toch wel ff slapen.
[..]
als ik niet slaap en dan dingen ga doen dan word ik heel snel duizelig en kortademig enzo.
moet wel echt m'n rust pakken eigenlijk.
en krijg vanmiddag ook weer bezoek enzo dus kan ook niet pas om 12 uur ofzo gaan slapen
Aii moeilijk. Sterktequote:Op zondag 8 januari 2012 07:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Raar.. vriendin vertrekt straks voor 6 maanden
Hier hetzelfde. Verdomme nog maar 4 dagen en nog niks gedaan. Iedereen is bezig met blijkbaar belangrijkere dingen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef Sooph het volgende:
Gefrustreerd, sommige mensen uit mijn projectgroep reageren gewoon niet op whatsapp terwijl we nog wat moeten doen
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef Sooph het volgende:
Gefrustreerd, sommige mensen uit mijn projectgroep reageren gewoon niet op whatsapp terwijl we nog wat moeten doen
Wtf, hier ook hetzelfde. Moet een groot dossier inleveren en heb daarbij de reflecties van projectgenoten nodig, maar twee 'lifters' laten geen kut van zich horenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Verdomme nog maar 4 dagen en nog niks gedaan. Iedereen is bezig met blijkbaar belangrijkere dingen.
Hahaha, dat zou perfect zijn!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:36 schreef Lithia het volgende:
Kunnen jullie geen project met elkaar doen?
Denk niet dat ik de opleiding doe die zij doenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:36 schreef Lithia het volgende:
Kunnen jullie geen project met elkaar doen?
Zorg dat je altijd leuke dingen op je planning blijft houden. Een oogje op een losbollig iemand hebben is inderdaad een beetje jammer, maar laat los en kijk verder. Je bent single en mag elk meisje leukvinden die je tegenkomtquote:Op zondag 8 januari 2012 16:51 schreef Daalder82 het volgende:
En ik voel me nog kutter dan normaal, degene waar ik een oogje op had is een ongelooflijke losbol en dat moet ik loslaten. Verder heb ik er steeds minder zin in en zie ik de zin van het leven niet meer in.
Voor mijn ouders en familie houd ik een front op want dat kan ik ze niet aandoen. ZUCHT, FUCK FUCK FUCK.
Heh, ik heb mijn gevoel/emoties laten spreken over de losbol en ze is daar denk ik wel iets volwassener in maar ja (niet verwacht maar ik heb dingen weer eens persoonlijk aangetrokken, fuck). Niet echt spijt van maar ik heb zoveel te leren dat ik er niet vrolijk van wordtquote:Op zondag 8 januari 2012 17:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zorg dat je altijd leuke dingen op je planning blijft houden. Een oogje op een losbollig iemand hebben is inderdaad een beetje jammer, maar laat los en kijk verder. Je bent single en mag elk meisje leukvinden die je tegenkomt
Plan leuke avonden met vrienden of desnoods een vakantie. Zolang er dingen in het verschiet zijn (en die plan je zelf, ze komen niet uit de lucht vallen), heb je ook altijd dingen om naar uit te kijken. En voorpret is ook pret.
Dat zou echt een flinke afknapper voor mij zijn..quote:Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef Avaron het volgende:
Sneu. Had eigenlijk afgesproken met een vriend van me en meneer komt én niet opdagen én laat vervolgens niks van zich horen.
Mensen die zich niet kunnen houden aan afspraken.
wel voor eventjes..quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef H1N1 het volgende:
Naar en in de war..bier drinken zorgt er niet voor dat je verdriet weg is.
waarom?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Pijnlijk. Zo stom geweest om een gaspit vast te pakken, terwijl er iets mis was en de vlammetjes er tijdens het koken bovenuit waren gekomen.
Wel een mooie afdruk op m'n vinger nu.
De vlammetjes "stonden" niet zoals ze hoorden en ik heb afgelopen nacht het gasfornuis schoongemaakt, dus ik dacht dat er misschien wat schoonmaakmiddel in was gekomen.quote:
Fixedquote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef H1N1 het volgende:
Naar en in de war.. Chocolade eten zorgt er niet voor dat je verdriet weg is.
Ja 2012 bevalt mij ook wel goed tot nu toe.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:21 schreef Under_Score het volgende:
voel me super eigenlijkalles lijkt toch nog goed te komen. dus nu lekker zorgeloos genieten van het nieuwe jaar en al het nieuwe wat er bij is komen kijken
Hoezo schuldigquote:Op maandag 9 januari 2012 00:13 schreef Høken het volgende:
Raar, vanmiddag brommerongeluk gehad, ik verga van de pijn maar voel me alleen maar schuldig voor m'n vriend.
We reden in een buurt die ik wel ken. In m'n achterhoofd wist ik dat er een weg rechts lag, maar nooit aangedacht, want ik ging langs een weg die ik normaal nooit reed, maar er was een omleiding. Ik reed voorop, zag de auto te laat, m'n vriend ook, ik rem keihard af, die kerel in die auto ook heel even, en gaf toen een pluim gas, ondertussen gleden wij door op de weg, 't was wat glad.. Ik hoor tik; ik knal tegen de auto aan, ik hoor BAM; m'n vriend knalt vollop tegen de auto met z'n brommer. Nog wel met een aardige vaart ook. En nu zit de voorkant van z'n brommer in elkaar. Maar even zelf wat geld opzij leggen voor meebetaling aan de reparatie...quote:
Wat fijn voor je!!quote:Op maandag 9 januari 2012 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
Wel goed eigenlijk met maar 1 morfine vandaag
Bramquote:Op maandag 9 januari 2012 00:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nadat iemand me deze link stuurde
![]()
Neuh, brommerriedn blef 'n mooie bezigheid.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voortaan dan maar eem brommers kiekn ipv riedn..
Ja mijn laatste droom was ook belachelijk vervelend.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:55 schreef scrub_nurse het volgende:
moe,weer de hele nacht vreemde dromen
Dit dus..,en kut!quote:Op maandag 9 januari 2012 08:55 schreef scrub_nurse het volgende:
moe,weer de hele nacht vreemde dromen
die stinkt tochquote:Op maandag 9 januari 2012 15:28 schreef Houniet het volgende:
KUTZOOI
Geheel nieuwe Jean Paul Gaultier kapot op de grond, dag ¤60.
Dit. Slechter dan ooit tevoren.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dit dus..,en kut!
Ik vraag me af hoe ik de draad ooit weer moet oppaken![]()
Vragen of je ouders het even mailen?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Enorm kwaad omdat ik dit weekend bij m'n ouders een enorm stuk aan een project heb gewerkt, en nu blijkt dat ik dat niet op de mail heb gezet en het alleen op de computer bij m'n ouders staat die 160km verderop wonen
Waarom word je daarom in godsnaam ENORM kwaad om. Je kan toch gewoon ff je ouders bellen dat ze je spullen mailen?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Enorm kwaad omdat ik dit weekend bij m'n ouders een enorm stuk aan een project heb gewerkt, en nu blijkt dat ik dat niet op de mail heb gezet en het alleen op de computer bij m'n ouders staat die 160km verderop wonen
Al gebeld maar niemand neemt op. Verder wordt het lastig omdat ik niet weet in welke map het exact staat.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vragen of je ouders het even mailen?
Omdat ik me dom voel. Tijdens het typen van dat ding dacht ik nog bij mezelf 'vergeet het niet naar jezelf te mailen'quote:Op maandag 9 januari 2012 17:20 schreef Zapato het volgende:
[..]
Waarom word je daarom in godsnaam ENORM kwaad om. Je kan toch gewoon ff je ouders bellen dat ze je spullen mailen?
Maar als je de bestandsnaam weet kunnen ze wel even zoeken toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Al gebeld maar niemand neemt op. Verder wordt het lastig omdat ik niet weet in welke map het exact staat.
Ja das waar. Ik bel straks nog een keer en als ik ze niet te pakken krijg, dan wordt het morgen 4 uur lang reizen. Het is meer werk om het allemaal opnieuw te maken, dan die 4 uur te reizen namelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar als je de bestandsnaam weet kunnen ze wel even zoeken toch?
vertel eens als je wiltquote:Op maandag 9 januari 2012 18:17 schreef dwergplaneet het volgende:
Matig. Blij dat ik in de gesprekken van vandaag mag merken dat men achter me staat. Maar toch..
Het ging over gedoe op mijn werk en mijn persoonlijke leven. Voor de rest wil ik er niets meer over vertellen.quote:
Succesquote:Op maandag 9 januari 2012 23:18 schreef Daalder82 het volgende:
Morgen naar de psychiater, eens serieus hebben over wat me mankeert, ik heb er eigenlijk geen zin in maar dit is nodig ...
Succes en sterkte.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:18 schreef Daalder82 het volgende:
Morgen naar de psychiater, eens serieus hebben over wat me mankeert, ik heb er eigenlijk geen zin in maar dit is nodig ...
Fapperdiefap?quote:
nee dat hoeft straks niet meerquote:
Baasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee dat hoeft straks niet meer![]()
Hier alleen moe en heel kut. Zo maar een poging doen tot slapen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
OT: moe en goed maar tegelijk heel kut..
jeweetsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Baas
Voor mij toch al 4 maanden geledenFFFUUUUUUU
quote:
Paars is cool!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:40 schreef Muck het volgende:
Jeej!
Gips is een afneembare spalk geworden, dus ik kan weer douchen zonder hindernissen
En hij is nog paars ook
Je huisarts weet er vast wel een te vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 04:11 schreef Bugreport het volgende:
Wie weet er nog een goede psycholoog
geeft knuf om op te vrolijken,quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Voel me zo alleen op dit moment....bah wat een klote gevoel
hoop niet dat je je nog zo voelt,quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:55 schreef Daalder82 het volgende:
Damn, ik heb een tijd het gevoel dat niets meer klopt.. En ik weet niet wat eraan te doen. Verder ongelooflijk verward (over mezelf) en er komt teveel shit op me af. Ik wil rust en ik krijg alleen maar verwarring en shit ...
Ik verveel me momenteel de tering, ik zit eraan te denken om zo maar de stad in te gaan en zien wat er gebeurt... Of misschien wat nachtrust, gister slecht geslapen (5:00 erin, 17:00 wakker geworden). Ik moet iets doen nu.. maar weet niet goed wat ...
arme jongen, kusje eropquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
NaarTijdje geleden een fixe ruzie gehad met een vriendin, werd weer ietsjes beter na een verloop van tijd maar toen stopte ze helemaal met praten. Er was blijkbaar nog meer dingen waar ze zich aan stoorde maar ze wou me niet vertellen wat. Nu zit ik de hele tijd te bedenken wat ik nou precies heb gedaan.
Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef Flippiee het volgende:
Bah, net 2 weken terug mijn oma crematie gehad, ligt nu mijn opa (van andere kant) weer in het ziekenhuis en dit keer ziet het er erg slecht uit voor hem. Gaat ook nog een oom (terminaal) hard achteruit. Zo wordt de winter wel helemaal afschuwelijk
Wow, dat gaat hard. Veel sterkte ermee!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef Flippiee het volgende:
Bah, net 2 weken terug mijn oma crematie gehad, ligt nu mijn opa (van andere kant) weer in het ziekenhuis en dit keer ziet het er erg slecht uit voor hem. Gaat ook nog een oom (terminaal) hard achteruit.
Sterkte.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef Flippiee het volgende:
Bah, net 2 weken terug mijn oma crematie gehad, ligt nu mijn opa (van andere kant) weer in het ziekenhuis en dit keer ziet het er erg slecht uit voor hem. Gaat ook nog een oom (terminaal) hard achteruit. Zo wordt de winter wel helemaal afschuwelijk
dit, en morgen komt ze langs, dus zenuwachtigquote:
Projectgroepen zijn echt irritant ja. Althans bij m'n vorige opleiding, bij m'n huidige zit iedereen gelukkig op één lijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:58 schreef Sooph het volgende:
AAARGH, de bom is gebarsten in m'n projectgroep, ik ben echt compleet uit m'n vel gesprongen op de WhatsApp en nu weer even rustig worden, pfff, adem in, adem uit![]()
Dus gefrustreerd en moe en gestresst
Bij ons zit iedereen op één lijn, behalve één persoonquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Projectgroepen zijn echt irritant ja. Althans bij m'n vorige opleiding, bij m'n huidige zit iedereen gelukkig op één lijn.
Sterktequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Verdrieting, ex-schoonvader heeft longkanker en vandaag gehoord dat ze niet meer verder gaan behandelen omdat hij zo snel achteruit gaatdenk niet dat hij het weekend gaat overleven....
Sterktequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Verdrieting, ex-schoonvader heeft longkanker en vandaag gehoord dat ze niet meer verder gaan behandelen omdat hij zo snel achteruit gaatdenk niet dat hij het weekend gaat overleven....
Ahjaquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:38 schreef Dizer het volgende:
Anders ga je gewoon janken bij een treurige aflevering van The Simpsons.
Damn, kennelijk ben ik emotioneel nog steeds niet helemaal op de been.
Enige goede is dat ik mijn ex totaal niet meer mis.
awwwwquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:38 schreef Dizer het volgende:
Anders ga je gewoon janken bij een treurige aflevering van The Simpsons.
Damn, kennelijk ben ik emotioneel nog steeds niet helemaal op de been.
Enige goede is dat ik mijn ex totaal niet meer mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |