Ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:16 schreef Mishu het volgende:
Hmm ok, ik dacht dat er vroegah meer bij stond.
nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:57 schreef scrub_nurse het volgende:
mwa voel me iets beter,maar nog steeds niet lekker. En zoo met mezelf in gevecht....eerlijk zijn of mn mond houden....
Lekker gaan slapen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:55 schreef Daalder82 het volgende:
Damn, ik heb een tijd het gevoel dat niets meer klopt.. En ik weet niet wat eraan te doen. Verder ongelooflijk verward (over mezelf) en er komt teveel shit op me af. Ik wil rust en ik krijg alleen maar verwarring en shit ...
Ik verveel me momenteel de tering, ik zit eraan te denken om zo maar de stad in te gaan en zien wat er gebeurt... Of misschien wat nachtrust, gister slecht geslapen (5:00 erin, 17:00 wakker geworden). Ik moet iets doen nu.. maar weet niet goed wat ...
Laat ik dat maar eens gaan doen danquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen.Morgen zie je alles heel anders.
Welterusten!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Laat ik dat maar eens gaan doen dan, truste iedereen!
Troosten met de gedachte dat als ze oud genoeg zijn ze beseffen dat moeder moedwillig het contact met vader heeft lopen verzieken.quote:Op zondag 8 januari 2012 05:09 schreef welkominspace het volgende:
wat heb je aan kinderen als je ze niet mag zien?
ik heb m'n moeder anders altijd op d'r woord geloofd....quote:Op zondag 8 januari 2012 05:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Troosten met de gedachte dat als ze oud genoeg zijn ze beseffen dat moeder moedwillig het contact met vader heeft lopen verzieken.
En reken maar dat moeder dan haar portie krijgt.
Dat heb ik twee nachten geleden geprobeerd. Zoals je ziet heeft dat niet veel geholpen.quote:Op zondag 8 januari 2012 07:05 schreef welkominspace het volgende:
misschien een nachtje overslaan, maar dan voel ik me de rest van de dag echt vreselijk
Het is zondag dus wat maakt het uit?quote:Op zondag 8 januari 2012 07:05 schreef welkominspace het volgende:
misschien een nachtje overslaan, maar dan voel ik me de rest van de dag echt vreselijk
ja, ik heb nu een oxazepammetje genomen want wil toch wel ff slapen.quote:Op zondag 8 januari 2012 07:06 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat heb ik twee nachten geleden geprobeerd. Zoals je ziet heeft dat niet veel geholpen.
als ik niet slaap en dan dingen ga doen dan word ik heel snel duizelig en kortademig enzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 07:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is zondag dus wat maakt het uit?
Oeh das kut.quote:Op zondag 8 januari 2012 07:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik heb nu een oxazepammetje genomen want wil toch wel ff slapen.
[..]
als ik niet slaap en dan dingen ga doen dan word ik heel snel duizelig en kortademig enzo.
moet wel echt m'n rust pakken eigenlijk.
en krijg vanmiddag ook weer bezoek enzo dus kan ook niet pas om 12 uur ofzo gaan slapen
Dan kun je beter gaan slapenquote:Op zondag 8 januari 2012 07:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik heb nu een oxazepammetje genomen want wil toch wel ff slapen.
[..]
als ik niet slaap en dan dingen ga doen dan word ik heel snel duizelig en kortademig enzo.
moet wel echt m'n rust pakken eigenlijk.
en krijg vanmiddag ook weer bezoek enzo dus kan ook niet pas om 12 uur ofzo gaan slapen
Aii moeilijk. Sterktequote:Op zondag 8 januari 2012 07:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Raar.. vriendin vertrekt straks voor 6 maanden
Hier hetzelfde. Verdomme nog maar 4 dagen en nog niks gedaan. Iedereen is bezig met blijkbaar belangrijkere dingen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef Sooph het volgende:
Gefrustreerd, sommige mensen uit mijn projectgroep reageren gewoon niet op whatsapp terwijl we nog wat moeten doen
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef Sooph het volgende:
Gefrustreerd, sommige mensen uit mijn projectgroep reageren gewoon niet op whatsapp terwijl we nog wat moeten doen
Wtf, hier ook hetzelfde. Moet een groot dossier inleveren en heb daarbij de reflecties van projectgenoten nodig, maar twee 'lifters' laten geen kut van zich horenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Verdomme nog maar 4 dagen en nog niks gedaan. Iedereen is bezig met blijkbaar belangrijkere dingen.
Hahaha, dat zou perfect zijn!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:36 schreef Lithia het volgende:
Kunnen jullie geen project met elkaar doen?
Denk niet dat ik de opleiding doe die zij doenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:36 schreef Lithia het volgende:
Kunnen jullie geen project met elkaar doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |