Dat flesje is dus geen single maltquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef beetotheizzo het volgende:
Single malt scotch heeft mijn voorkeur, maar ieder zijn ding.
Spaar voor dit flesje nu http://www.drinkupny.com/Johnnie_Walker_King_George_p/s0414.htm
Whiskeyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef Xetran het volgende:
waarom sowieso niet fatsoenlijke whiskey kopen?
Blendedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:10 schreef dragonborn het volgende:
[..]
Dat flesje is dus geen single malt
Johnnie walkers
Troll detected. Rokerige Islay whiskyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef Drinky het volgende:
Gewoon Famous Grouse, best lekkere whiskey
voor in de cola misschienquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef Drinky het volgende:
Waar zouden wij wel over mogen discussiëren dan, oh alwetende?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:59 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Whiskydiscussies
Je hebt bierdiscussies en dan nog een stapje sneuer.. dan kom je ongeveer bij whiskydiscussies uit.
Oh, dat probeer ik niet voor je te bepalen hoor..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:00 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Waar zouden wij wel over mogen discussiëren dan, oh alwetende?
Zeur dan niet zoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:06 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Oh, dat probeer ik niet voor je te bepalen hoor..discussieer zoveel je wilt.
Drink geen sterk alcoholische dranken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:29 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Ik vind gewoon al die (sterk) alcoholische dranken een walgelijke nasmaak hebben
Suggesties?
Vrouw, ga wassen of zoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef Drinky het volgende:
Mensen die whisky zonder cola drinkenquote:
zonder ijs op kamertemperatuurquote:
Opgroeienquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:29 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Ik vind gewoon al die (sterk) alcoholische dranken een walgelijke nasmaak hebben
Suggesties?
okequote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen die het met ijs drinken
Echte mannen drinken whisky.quote:
Falende troll is falend.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die whisky zonder cola drinken
Is echt smerig man, sterke drank zonder cola
Ik maak geen grappen, die shit is anders niet te verorberen. Wodka al helemaal, dat meurt naar ziekenhuisquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echte mannen drinken whisky.
En dit zijn echte mannen:
[ afbeelding ]
[..]
Falende troll is falend.
Mel Gibson een echte man noemenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echte mannen drinken whisky.
En dit zijn echte mannen:
[ afbeelding ]
huismerk wodka en rum gaat primaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:50 schreef 9611Niels het volgende:
Huismerkwhisky kopen en denken dat het puur te drinken is
Over de rum kan ik niet oordelen, G&G wodka is inderdaad prima te drinkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
huismerk wodka en rum gaat prima![]()
[ afbeelding ]
huh, hebben ze zelfs huismerk 43quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:46 schreef Yreal het volgende:
of de huiscognac![]()
[ afbeelding ]
De huisrum![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De huiswodka![]()
[ afbeelding ]
de huisgin![]()
[ afbeelding ]
de huistequila![]()
[ afbeelding ]
de huisbitter![]()
[ afbeelding ]
de huisjenever![]()
[ afbeelding ]
de huisvieux![]()
[ afbeelding ]
de huisbessenjenever![]()
[ afbeelding ]
huisammereto![]()
[ afbeelding ]
de huis sinasappelzooi![]()
[ afbeelding ]
huismalibu![]()
[ afbeelding ]
huis 43![]()
[ afbeelding ]
weet ik veel, ik ben geen homoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
huh, hebben ze zelfs huismerk 43Maar die is niet te drinken dus?
Ik mis nog een huisbailey's.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:46 schreef Yreal het volgende:
of de huiscognac![]()
[ afbeelding ]
De huisrum![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De huiswodka![]()
[ afbeelding ]
de huisgin![]()
[ afbeelding ]
de huistequila![]()
[ afbeelding ]
de huisbitter![]()
[ afbeelding ]
de huisjenever![]()
[ afbeelding ]
de huisvieux![]()
[ afbeelding ]
de huisbessenjenever![]()
[ afbeelding ]
huisammereto![]()
[ afbeelding ]
de huis sinasappelzooi![]()
[ afbeelding ]
huismalibu![]()
[ afbeelding ]
huis 43![]()
[ afbeelding ]
Mijn vriendje welquote:
Goede whisky ga je toch niet met cola drinken, doe normaal manquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik maak geen grappen, die shit is anders niet te verorberen. Wodka al helemaal, dat meurt naar ziekenhuis
Mensen die zogenaamd elitair doe. Over het puur drinken van iets
Drinkt veel makkelijker weg en smaakt ook beter.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Goede whisky ga je toch niet met cola drinken, doe normaal man
Dan kan je net zo goed goedkope whiskey halen. Aanlengen van fatsoenlijke whisk(-e-)ys is alsof je een drol in je koffie doet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Drinkt veel makkelijker weg en smaakt ook beter.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Drinkt veel makkelijker weg en smaakt ook beter.
Nee, daar raak je niet aangeschoten van.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:09 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Dan drink je lekker pure cola.
Koffie is ook ronduit smerig, dus een drol erin zou je niet eens merken. Ik weet me nog te herinneren dat een van de duurste koffie gemaakt wordt van de schijt van een of andere katquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:09 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed goedkope whiskey halen. Aanlengen van fatsoenlijke whisk(-e-)ys is alsof je een drol in je koffie doet.
jij drinkt maar meteen stroh 80 omdat jouw hele leven niks voorstelt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef Hello_Quickie het volgende:
Ah het topic voor mannen die iets te compenseren hebben en dus maar whisky zijn gaan drinken
zoals wat? ik was gewoon dat altijd en eeuwige bier zatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef Hello_Quickie het volgende:
Ah het topic voor mannen die iets te compenseren hebben en dus maar whisky zijn gaan drinken
Gerenommeerde mix whiskey en is goed te drinkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Ik heb nu Glen Talloch is goed te drinken.
Niet alle blended whiskey is goedkoop en single malt is niet per definitie beterquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:17 schreef Spritzr het volgende:
je moet er wel wat voor over hebben en dan ook genieten en niet alles opzuipen in 1 keer, if so dan kan je idd zo'n cheap ass blended whisky kopen
Mensen die geen whisk(e)y lusten, én kortzichtig zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef Hello_Quickie het volgende:
Nee maar alles kent zijn gelegenheid....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:37 schreef Spritzr het volgende:
ik vind (single malt) whisky lekker maar ik vind andere dranken zoals cognac of calvados niet lekker . zijn andere whiskydrinkers ook zo ?
Zal ik de drank wodka aan je introduceren?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:45 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
ik klap alleen whisky omdat het redelijk te shotten is en je er snel lam van wordt. g&g whisky is daar perfect voor.
Zie ik daar nou ijs?? Echte mannen doen daar geen ijs in. Drink dan gewoon cola, daar kan je ijs in doen zonder uit de mannengemeenschap verstoten te worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:31 schreef Shispeed het volgende:
[ afbeelding ]
echte mannen weten waarom
Als je whisk(e)y drinkt moet je sowieso verder kijken dan Johnnyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:55 schreef Airforce1 het volgende:
Sinds kort ook verder gekeken dan johnny walkah
[ afbeelding ]
De Red Label is zelfs smerig met cola er doorheen... zelfs als je daar Aldi cola in doet is het een belediging voor de colaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als je whisk(e)y drinkt moet je sowieso verder kijken dan Johnny
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |