Dat flesje is dus geen single maltquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef beetotheizzo het volgende:
Single malt scotch heeft mijn voorkeur, maar ieder zijn ding.
Spaar voor dit flesje nu http://www.drinkupny.com/Johnnie_Walker_King_George_p/s0414.htm
Whiskeyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef Xetran het volgende:
waarom sowieso niet fatsoenlijke whiskey kopen?
Blendedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:10 schreef dragonborn het volgende:
[..]
Dat flesje is dus geen single malt
Johnnie walkers
Troll detected. Rokerige Islay whiskyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef Drinky het volgende:
Gewoon Famous Grouse, best lekkere whiskey
voor in de cola misschienquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef Drinky het volgende:
Waar zouden wij wel over mogen discussiëren dan, oh alwetende?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:59 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Whiskydiscussies
Je hebt bierdiscussies en dan nog een stapje sneuer.. dan kom je ongeveer bij whiskydiscussies uit.
Oh, dat probeer ik niet voor je te bepalen hoor..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:00 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Waar zouden wij wel over mogen discussiëren dan, oh alwetende?
Zeur dan niet zoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:06 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Oh, dat probeer ik niet voor je te bepalen hoor..discussieer zoveel je wilt.
Drink geen sterk alcoholische dranken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:29 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Ik vind gewoon al die (sterk) alcoholische dranken een walgelijke nasmaak hebben
Suggesties?
Vrouw, ga wassen of zoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef Drinky het volgende:
Mensen die whisky zonder cola drinkenquote:
zonder ijs op kamertemperatuurquote:
Opgroeienquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:29 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Ik vind gewoon al die (sterk) alcoholische dranken een walgelijke nasmaak hebben
Suggesties?
okequote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen die het met ijs drinken
Echte mannen drinken whisky.quote:
Falende troll is falend.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die whisky zonder cola drinken
Is echt smerig man, sterke drank zonder cola
Ik maak geen grappen, die shit is anders niet te verorberen. Wodka al helemaal, dat meurt naar ziekenhuisquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echte mannen drinken whisky.
En dit zijn echte mannen:
[ afbeelding ]
[..]
Falende troll is falend.
Mel Gibson een echte man noemenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echte mannen drinken whisky.
En dit zijn echte mannen:
[ afbeelding ]
huismerk wodka en rum gaat primaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:50 schreef 9611Niels het volgende:
Huismerkwhisky kopen en denken dat het puur te drinken is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |