Dat flesje is dus geen single maltquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef beetotheizzo het volgende:
Single malt scotch heeft mijn voorkeur, maar ieder zijn ding.
Spaar voor dit flesje nu http://www.drinkupny.com/Johnnie_Walker_King_George_p/s0414.htm
Whiskeyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef Xetran het volgende:
waarom sowieso niet fatsoenlijke whiskey kopen?
Blendedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:10 schreef dragonborn het volgende:
[..]
Dat flesje is dus geen single malt
Johnnie walkers
Troll detected. Rokerige Islay whiskyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef Drinky het volgende:
Gewoon Famous Grouse, best lekkere whiskey
voor in de cola misschienquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef Drinky het volgende:
Waar zouden wij wel over mogen discussiėren dan, oh alwetende?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:59 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Whiskydiscussies
Je hebt bierdiscussies en dan nog een stapje sneuer.. dan kom je ongeveer bij whiskydiscussies uit.
Oh, dat probeer ik niet voor je te bepalen hoor..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:00 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Waar zouden wij wel over mogen discussiėren dan, oh alwetende?
Zeur dan niet zoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:06 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Oh, dat probeer ik niet voor je te bepalen hoor..discussieer zoveel je wilt.
Drink geen sterk alcoholische dranken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:29 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Ik vind gewoon al die (sterk) alcoholische dranken een walgelijke nasmaak hebben
Suggesties?
Vrouw, ga wassen of zoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:41 schreef Drinky het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |