jij drinkt maar meteen stroh 80 omdat jouw hele leven niks voorstelt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef Hello_Quickie het volgende:
Ah het topic voor mannen die iets te compenseren hebben en dus maar whisky zijn gaan drinken
zoals wat? ik was gewoon dat altijd en eeuwige bier zatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef Hello_Quickie het volgende:
Ah het topic voor mannen die iets te compenseren hebben en dus maar whisky zijn gaan drinken
Gerenommeerde mix whiskey en is goed te drinkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Ik heb nu Glen Talloch is goed te drinken.
Niet alle blended whiskey is goedkoop en single malt is niet per definitie beterquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:17 schreef Spritzr het volgende:
je moet er wel wat voor over hebben en dan ook genieten en niet alles opzuipen in 1 keer, if so dan kan je idd zo'n cheap ass blended whisky kopen
Mensen die geen whisk(e)y lusten, én kortzichtig zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef Hello_Quickie het volgende:
Nee maar alles kent zijn gelegenheid....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:37 schreef Spritzr het volgende:
ik vind (single malt) whisky lekker maar ik vind andere dranken zoals cognac of calvados niet lekker . zijn andere whiskydrinkers ook zo ?
Zal ik de drank wodka aan je introduceren?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:45 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
ik klap alleen whisky omdat het redelijk te shotten is en je er snel lam van wordt. g&g whisky is daar perfect voor.
Zie ik daar nou ijs?? Echte mannen doen daar geen ijs in. Drink dan gewoon cola, daar kan je ijs in doen zonder uit de mannengemeenschap verstoten te worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:31 schreef Shispeed het volgende:
[ afbeelding ]
echte mannen weten waarom
Als je whisk(e)y drinkt moet je sowieso verder kijken dan Johnnyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:55 schreef Airforce1 het volgende:
Sinds kort ook verder gekeken dan johnny walkah
[ afbeelding ]
De Red Label is zelfs smerig met cola er doorheen... zelfs als je daar Aldi cola in doet is het een belediging voor de colaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als je whisk(e)y drinkt moet je sowieso verder kijken dan Johnny
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |