Kan ook niet. Mijn verwachting van je was ff te hoog.quote:
skills.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel er ditmaal weer een kloon volgt.
Je moet uit je stoel?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ook niet. Mijn verwachting van je was ff te hoog.
Anniewee, de bel gaat. Ik ga neuken.
Als we een soort FOK!-speeltuin voor elke mongool die op FOK! kwam konden maken, zou ik direct voor stemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:20 schreef Zeeland het volgende:
Kun je niet zorgen dat php wel kan posten maar niemand het kan lezen? Dan kan hij lekker posten, maar heeft niemand er last van.
Is toch al een keer geprobeerd met IED?, was volgensmij niet echt een succes.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als we een soort FOK!-speeltuin voor elke mongool die op FOK! kwam konden maken, zou ik direct voor stemmen.
Wat was IED ook alweer?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is toch al een keer geprobeerd met IED?, was volgensmij niet echt een succes.
Je heet Thom York?quote:
Wie?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:27 schreef betyar het volgende:
Drievoud is weg en PHP komt op de proppen........![]()
![]()
.
Ow die. Nou ja, het is geen down maar hij heeft wel een aandoening.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ander figuur met het Syndroom van Down.
fjkdkskdiciso oskdjdkdlcpofquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die anime waar je je avatar van hebt is trouwens raar
Volgens mij kan je alleen op anime geilen als je nog nooit seks met iemand anders dan jezelf hebt gehadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
fjkdkskdiciso oskdjdkdlcpof
HOE DURF JE?
Ik vind het echt een leuke anime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |