Ik dacht al dat het een foutje was, dus daarom maar laten rinkelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Net per abuis XM gebeld. En omdat ik haar niet weggeklikt kreeg, moest ik m'n hele foon opnieuw opstarten
.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Net per abuis XM gebeld. En omdat ik haar niet weggeklikt kreeg, moest ik m'n hele foon opnieuw opstarten
.
*nu spijt heeft van het niet opnemenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Viking84 het volgende:
En omdat m'n telefoon vervelend deed, wilde ik eigenlijk heel hard "godverdomme! kutding!" roepen, maar ik was bang dat XM al opgenomen had aan de andere kant(geen CI op).
Ik heb even in SPT FB gevraagd of hij daar kon of anders in UVT moest! Ik wacht even op dat antwoordquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Eerste in lijstje telefoon is Phaidra
Dus als ik je bel Phaidra en je hoort iets heel vreemds dan bel ik jou per ongeluk.. /ingedekt
Mo, ga je die topic nog aanmaken? Volgens mij wel animo voor!
Vers volkorenbrood
Hm, kan dus in allebei, zal morgen even topique aanmaken!quote:
Maar natuurlijk! Wat willen jullie? Hoe lang? En wat is het budget?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet jij nog iets leuks om heen te gaan in juni/juli? Ik ben het spoor even bijster en dat ben ik niet gewend van mezelf.Wilde eigenlijk heel graag naar Nepal, maar dat is dan qua regenseizoen niet echt te doen.
UVT is toch het drugs forum?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Uitgaan en Vrije Tijd
Scrapbooken stond daar ook voordat CRE bestond..
Japan lijkt me tof!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Wat willen jullie? Hoe lang? En wat is het budget?
Voor 460 euro vlieg je al met Egypt Air naar Ethiopie bijvoorbeeld. Ga je een week (of 10 dagen) naar het zuiden om de stammen te bezoeken (4WD kost iets van 100 euro per dag inclusief benzine) en daarna nog wat naar het noorden om nog wat te wandelen of mooie steden te bekijken.![]()
Bijvoorbeeld.
Emirates heeft ook goede aanbiedingen op dit moment, vliegen tot 30 juni.
Bijvoorbeeld voor 550 euro naar Japan, Zuid Afrika of China. Of voor 500 naar India.
Ja, het is spuiten, slikken en scrapbookenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
UVT is toch het drugs forum?
Ethiopië klinkt voor ons ook welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Wat willen jullie? Hoe lang? En wat is het budget?
Voor 460 euro vlieg je al met Egypt Air naar Ethiopie bijvoorbeeld. Ga je een week (of 10 dagen) naar het zuiden om de stammen te bezoeken (4WD kost iets van 100 euro per dag inclusief benzine) en daarna nog wat naar het noorden om nog wat te wandelen of mooie steden te bekijken.![]()
Bijvoorbeeld.
Emirates heeft ook goede aanbiedingen op dit moment, vliegen tot 30 juni.
Bijvoorbeeld voor 550 euro naar Japan, Zuid Afrika of China. Of voor 500 naar India.
Oh, wat balen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef _aurum_ het volgende:
Hmmz, ons weekje Madeira wordt een weekje BerlijnAlle vluchten in het weekend met een goede vertrektijd zijn al weg, ik kijk even een weekje niet
Dus dat doen we volgend jaar anders
Iemand nog ideeen met dingen die we moeten zien in Berlijn? [ afbeelding ]
Ik heb het er een paar posts geleden nog over!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Het enige waar ik echt eens naar toe wil heb ik hier nog nooit voorbij zien komen volgens mij, en dat is Nepal.
Scrapbooken een spuitje geven, dat snap ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, het is spuiten, slikken en scrapbooken
Staat óók nog op de wishlistquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Mo: Ik ben verliefd geworden op Finland! Helsinki is echt een toffe stad. Geen metropool, maar een hele coole mix tussen een Scandinavie en Oost-Europese sfeer![]()
ik ga maar skaoenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:15 schreef Amsel het volgende:
Cali
M'n jetlag ligt me wakker te houden. Gek, want na de heenweg had ik er totaal geen last van en toen had het juist veel erger moeten zijn dan nu na de terugweg
Dat negeer ik gewoon.... huh? ... wat? ... Nepal, nooit niet gezien...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het er een paar posts geleden nog over!
Daar heb je een bijzonder goed punt. Maar het hangt ook wel weer van je intresses af natuurlijk. Vrienden van me zijn onwijze vogel liefhebbers, maar die zouden vogelparadijs Colombia verschrikkelijk vinden vanwege de hitte.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit waar je naartoe gaat, als het een bestemming is waar je nog niet eerder bent geweest zie je toch wel mooie dingen en doe je toch wel leuke indrukken op of dat nou in het oriëntaalse Azië is, het donkere Afrika of het sfeervolle midden Amerika.
En op zo'n beetje de meeste plekken kun je ook wel lekker eten gok ik, niet onbelangrijk.
Ik dacht aan het drankje, haha.quote:
Wauw!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goedemorgen overigens vanuit de sportschool!
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:10 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wauw!
Ik heb net McOZ gemaild dat ik vandaag ga hardlopen dus nu moet ik wel want we hebben afgesproken altijd eerlijk tegen elkaar te zijn
Ja hoor, tent gewoon mee naar de Kanaren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en vraag voor sigme:
Tent ging gewoon mee met vliegtuig toen jullie gingen wandelen op de Canarische eilanden? Of hadden jullie geen tent bij jullie?
Mn pijnstillers waren uitgewerktquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik dacht aan het drankje, haha.
Goedemorgen vanuit mijn gerieflijke bedje.
Wat deed XM hier om vier uur!!
Oh gezien de tt moet ik deze editie eigenlijk overslaan
boh, dan is het wel heel ergquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:05 schreef loveli het volgende:
Boh. Tig keer gesnoozed, nu de deur uit met de afdruk van m'n kussen nog op m'n gezicht
Omdat het ons wel eens leuk lijkt, wandelen daar. Mijn oom en tante doen het ook regelmatig daar en hebben nog wel wat kaarten en zulks voor ons in de aanbieding, maar die doen dan weer niet aan kamperenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja hoor, tent gewoon mee naar de Kanaren.
Vanwaar de vraag?
Een paar om te proberen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Zo, terug van de tandarts. Zag er netjes uit, moet bepaalde plekken wel beter poetsen. En overstappen op elektrisch, maar dat was ik al van plan. Er zit wel een beginnend gaatje in m'n verstandskies rechtsonder en daar gaat ze niet bij kunnen, dus die moet er ooit nog eens uit. Maar dat gaat de kaakchirurg doen en dat valt toch onder de basisverzekering?
.
Verder verkoopt Kruidvat de kokos conditioner blijkbaar echt niet meer. Dus heb nu maar een paar andere conditioners meegenomen om uit te proberen. Hebben jullie nog tips w.b. (niet al te prijzige, niet-geparfumeerde) conditioners?
Twee ja. Heb vorige week de kokos conditioner van Inection gekocht, maar die ruikt enorm zoet en chemisch, bah. En m'n haar werd er ook niet zachter vanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een paar om te proberen?Ik heb conditioner bij m'n kapper gekocht, die is fijn. Maar ik denk dat ze die niet bij de drogist verkopen.
Issie van de Appie? En biologisch? Dan heb je ook de verkruimelde koekjes te pakken! Score!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Planning voor vandaag:
B: croissantje jam, kaiserbroodje achterham, kaiserbroodje gekookt ei, glas sap
T: kiwi, appel
S: half uurtje sport (wat spieroefeningen, touwtjespringen, etc.)
T: yoghurt met krokante muesli (diezelfde van Co, volgensmij. Wel volkoren!![]()
)
T: boterham
D: kippetjes uit de oven en een flinke portie gewokte groente er bij
T: chocolate chip cookie (gewoon een kleintje), 2 mandarijntjes
Ja, die ja!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Issie van de Appie? En biologisch? Dan heb je ook de verkruimelde koekjes te pakken! Score!
Ik vind het echt lekker, maar eet het, net als jij nu, alleen als tussendoortje, want een normale portie is volgens hen 40 gram en dat zijn echt 3 kruimels of zo, dus dat vult voor geen meter.quote:
Dat is wel een idee (als ze dat niet al doetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:35 schreef Goodbye het volgende:
Uniek, kan jij om aan te komen niet dingen aanpassen in je eetpatroon? Volle in plaats van magere yoghurt? 48+ kaas? Vetter vlees/vis? Je eet qua hoeveelheden al redelijk veel (ik denk ten minste dat je avondeten wel redelijk veel gaat zijn), maar je moet echt aankomen hoor!
Als ontbijt lijkt het me ook niet zo geschikt, maar daarvoor heb ik eventueel nog muesli zonder suiker voor in de kast staan. Misschien kan ik ook wel een beetje een combi doen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker, maar eet het, net als jij nu, alleen als tussendoortje, want een normale portie is volgens hen 40 gram en dat zijn echt 3 kruimels of zo, dus dat vult voor geen meter.
Ik eet nu iedere keer zo'n 30 gram, met een klein beetje melk en denk dan dat het een ieniemienie beetje beter is dan een stroopwafel. Minder slecht zou je ook kunnen zeggen.
Ik wou net zeggen, dat gewicht valt me reuze mee. Ik was bang dat je onder de 52 gezakt zou zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Kaas is 48+ en ik zal wat nootjes gaan eten.
Ben al 0.3 aangekomen dit jaarKomt goed hoor, de planning voor deze week qua eten heb ik al in het hoofd, waarvan 2 x stamppot met spekjes, gevulde paprika's met rijst en gehakt.
Ja, ik vind het ook zo lastig om jou advies te geven, omdat ik jouw lijstjes over het algemeen gewoon echt heel goed vind.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Kaas is 48+ en ik zal wat nootjes gaan eten.
Ben al 0.3 aangekomen dit jaarKomt goed hoor, de planning voor deze week qua eten heb ik al in het hoofd, waarvan 2 x stamppot met spekjes, gevulde paprika's met rijst en gehakt.
vind het ook wel lastig en je kan het niet altijd vergelijken aangezien mijn werk ook lichamelijk veel vergt, dus kan ik/moet ik meer eten dan als je op kantoor zit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook zo lastig om jou advies te geven, omdat ik jouw lijstjes over het algemeen gewoon echt heel goed vind.
Aah, wandelkamperen. Eigenlijk denk ik dat alleen La Palma daarvoor een beetje geschikt is, daar zijn dan tenminste nog een handvol (niet meer!) campings (en je kan er wildkamperen al mag dat natuurlijk niet). Op la Palma zijn ook veel wandelroutes.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat het ons wel eens leuk lijkt, wandelen daar. Mijn oom en tante doen het ook regelmatig daar en hebben nog wel wat kaarten en zulks voor ons in de aanbieding, maar die doen dan weer niet aan kamperen
Zeg dus ook: maandagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je op moet letten, zijn merenques en chocolademelk misschien niet de handigste keuzes.
Hoe voelt je mond nu? Ik hoop echt heel erg voor je dat het vanaf nu flink opknaptquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je op moet letten, zijn merenques en chocolademelk misschien niet de handigste keuzes.
Mijn tandarts omschreef het heel mooi:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe voelt je mond nu? Ik hoop echt heel erg voor je dat het vanaf nu flink opknapt.
La Palma zou dan inderdaad ook de bestemming wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Aah, wandelkamperen. Eigenlijk denk ik dat alleen La Palma daarvoor een beetje geschikt is, daar zijn dan tenminste nog een handvol (niet meer!) campings (en je kan er wildkamperen al mag dat natuurlijk niet). Op la Palma zijn ook veel wandelroutes.
Lanzarote en Fuerteventura vond ik weinig geschikt om te wandelen, en ook ongeschikt voor wildkamperen. La Gomera heeft wel wandelmogelijkheden maar bij mijn weten geen camping, wildkamperen zou wel moeten kunnen. Gran Canaria weet ik niks van en La Hierro ook niet, maar er is in elk geval geen camping daar die ik kon vinden.
Misschien in juni wel een beetje druk?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
La Palma zou dan inderdaad ook de bestemming worden
En te warmquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien in juni wel een beetje druk?
Ach, zolang je niet in 't water eindigt met je auto...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn. Waterleiding van de wastafel in de slaapkamer was gesprongen. Dan ligt er zomaar een hele hoop water..
hoe gaat het met jullie wereldreis?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Met de motor die kant op ga ik zéker nog een keer doen uks! Maar voorlopig maar even een 'gewone' reis, zie het als 'verkenning'.
Ai, blijvende schade?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn. Waterleiding van de wastafel in de slaapkamer was gesprongen. Dan ligt er zomaar een hele hoop water..
We sparen wat we sparen kunnenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe gaat het met jullie wereldreis?
Tsja, even afwachten hoe blij het laminaat en het bed hiermee zijn.quote:
Niet te snel willen laten drogen. Beter een raam open mits het niet regent dan de verwarming vol aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja, even afwachten hoe blij het laminaat en het bed hiermee zijn.
Dit is zeker niet het moment om over een waterbed te beginnen he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja, even afwachten hoe blij het laminaat en het bed hiermee zijn.
Oh? Madame heeft meerdere optrekjes in het mooie Zweden?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:36 schreef Jagärtrut het volgende:
We gaan zo richting de stad, richting een Munch tentoonstelling een van de museums hier. En ik heb m'n koffers gepakt, morgen weer naar Zweden. Niet leuk om de duutser achter te laten, maar ik kijk er naar uit om weer in m'n eigen huisjes te zijn...
Je hebt werkpaarden en luxepaarden hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh? Madame heeft meerdere optrekjes in het mooie Zweden?
Aangeven dat ze de loonheffingskorting moeten stopzetten zodra je start bij je nieuwe wg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en luxepaarden heen luipaarden, aldus uks
![]()
![]()
Boh, zit te denken per wanneer ik mijn uitzendwerk zal opzeggen! Wil wel gewoon loonbelastingsheffing dinges voor mn nieuwe giiig laten toepassenDus dan kan ik dat daar (bij uzb) niet hebben lopen. Maar ik heb nog wat dingetjes af te maken ook.
Denk dat ik ze maar moet mailen dat ik met ingang van maandag geen loonbelasting meer wil laten heffen en dat ik nog wel wat dingetjes afmaak, maar daarna zal moeten stoppen ofzo. </stream of consciousness-geneuzel>
Volgens mij kun je boontjes ook niet zelf maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:56 schreef Ewelina het volgende:
GMTA
Sperziebonen worden het dan, denk ik.Ben benieuwd hoe het gaat smaken, ik heb het nog nooit op en nooit gemaakt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aangeven dat ze de loonheffingskorting moeten stopzetten zodra je start bij je nieuwe wg.
Dus als je je contract hebt getekend is doorgeven vroeg zat toch?
Lijkt me idd iets voor de profi begeleiding, die weet waarschijnlijk meer over het natuurlijke verloop van het lichaam laten bekomen van te weinig etenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:52 schreef Tinkepink het volgende:
Siral, wat zegt je begeleiding ervan? Of word je niet meer begeleid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zo'n lijstje blijf ik op gewicht als het goed is, maar ik eet dus veel en veel meer momenteel, vooral in de weekenden ga ik mezelf enorm te buiten. (a 4000 kcal per dag.......) Mijn vetpercentage is nu 18% volgens Tanita denk ik. Met mijn streefgewicht zat ik op 49 kg en 16% bf.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
Hey Siral, ik zou toch echt eens met iemand gaan praten. Want volgens mij heb jij niet helemaal een normale relatie met eten
Alternatief: hier elke dag lijstjes posten en je daar ook aan houden? Hoe gaat het trouwens met je familie enzo? Sterkte
Edit: Dat je op dat lijstje aankomt vind ik wel vreemd, ik eet een stuk meer en val af. Wat is je vetpercentage nu?
Check wel even of ze het goed doenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee da's fijn! Ik was bang dat ik een beetje last minute wasGa waarschijnlijk al snel starten
Maar dat moet dus gewoon kunnen, mooi
Dan geef je het antwoord zelf al meis, dat lijstje is een prima leidraad, maar als je vervolgens vele meer eet, dan is de regelmaat zoek.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Met zo'n lijstje blijf ik op gewicht als het goed is, maar ik eet dus veel en veel meer momenteel, vooral in de weekenden ga ik mezelf enorm te buiten. Mijn vetpercentage is nu 175% volgens Tanita.
Die 175% die je quote is een typo overigens haha!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan geef je het antwoord zelf al meis, dat lijstje is een prima leidraad, maar als je vervolgens vele meer eet, dan is de regelmaat zoek.
Lijstjes hier posten en je eraan houden is wellicht een stok achter de deur en verder: je signaleert nu dat het niet meer goed gaat, trek dan de huisarts goed aan de mouw! Je hebt denk ik toch meer en diepere begeleiding nodig.
Succes!
In ieder geval niks mis met je lichaam. Ik heb een een hoger vetpercentage (in de sportschool hadden ze dat gemeten). Normaal percentage voor een vrouw is 23% en ik had 20% en er mocht nog wel wat bij zeiden ze. Dus jij zit dan nog helemaal laag.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Met zo'n lijstje blijf ik op gewicht als het goed is, maar ik eet dus veel en veel meer momenteel, vooral in de weekenden ga ik mezelf enorm te buiten. (a 4000 kcal per dag.......) Mijn vetpercentage is nu 18% volgens Tanita denk ik. Met mijn streefgewicht zat ik op 49 kg en 16% bf.
Ik denk dat ik gemiddeld genomen soms zo'n 2600 kcal per dag eet, wat dus veel teveel is.
Soms ga ik weer lijnen en kom ik weer op 49 kilo, maar vreet ik er alles in een week of twee er weer aan...
Boven je stand leven, ik zou het ook prima kunnen (en er vervolgens niet van slapenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:39 schreef Perruche het volgende:
Ik kijk "geen cent te makken". Wat erg, die families. Bijna 3000 euro netto (!!) per maand en toch niet rond kunnen komen, en dan ook nog 6000 schuld
Overigens ga ik zo een paar schoenen kopen, voor werk he! En kleding opruimen die ik een jaar niet gedragen heb.
En mijn O was: 2x boterham grillworst en een gekookt ei.
Emoties, enorm zwart/wit denken.. 1 boterham met hagelslag kan mijn dag al vergallen en dan blijf ik eten... Ook weet ik gewoon niet meer wat normaal is ofzo... Als ik een keer iets afsla, heb ik het idee dat het niet normaal is naderhand, en dan wil ik het toch, met als conclusie dat ik MEER pak. Terwijl ik drommels goed weet hoeveel ik kan eten, en hoeveel ik momenteel eet, wat echt belachelijk is. Ik kan het maar niet doorbreken op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
Maar Siral, denk je niet dat je eens echt aan de oorzaak moet werken? Want iedere keer als je hier komt, doen we aan een soort symptoombestrijding (for lack of a better word). Maar een structurele oplossing komt er niet! Wat denk je elf dat de oorzaak is dat je zo slecht met eten omgaat?
Mag evt ook via PM ofzo om de boel niet te vervuilen
Ik sport erg veel en heb redelijk wat spiermassa, vandaar dat mijn bmi hoger is en mijn vetpercentage lager. Mijn lichaam is vind ik zelf ideaal op 49 kilo en 16% vet. Ik had dus ook gewoon 49 kg kunnen wegen met 20/23% vetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In ieder geval niks mis met je lichaam. Ik heb een een hoger vetpercentage (in de sportschool hadden ze dat gemeten). Normaal percentage voor een vrouw is 23% en ik had 20% en er mocht nog wel wat bij zeiden ze. Dus jij zit dan nog helemaal laag.
Overigens vind ik de vergelijking dan met ons BMI wel weer vreemd maar ja.
/lurker
Welke aflevering kijk je?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:39 schreef Perruche het volgende:
Ik kijk "geen cent te makken". Wat erg, die families. Bijna 3000 euro netto (!!) per maand en toch niet rond kunnen komen, en dan ook nog 6000 schuld
Overigens ga ik zo een paar schoenen kopen, voor werk he! En kleding opruimen die ik een jaar niet gedragen heb.
En mijn O was: 2x boterham grillworst en een gekookt ei.
Ja, dat begrijp ik, maar hoe komt dat? Je ziet toch zelf ook dat jouw relatie met eten en voedsel niet normaal is? Ik denk nog steeds hetzelfde over je wat dat betreft, volgens mij is dit niet iets wat je alleen kan oplossen. Je weet ook prima hoe het wel moet, maar je kan het niet. Een dietiste heeft dan, denk ik, ook niet zoveel zin. Jij moet gewoon een normaal idee over eten en wat erbij komt, hebben/krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Emoties, enorm zwart/wit denken.. 1 boterham met hagelslag kan mijn dag al vergallen en dan blijf ik eten... Ook weet ik gewoon niet meer wat normaal is ofzo... Als ik een keer iets afsla, heb ik het idee dat het niet normaal is naderhand, en dan wil ik het toch, met als conclusie dat ik MEER pak. Terwijl ik drommels goed weet hoeveel ik kan eten, en hoeveel ik momenteel eet, wat echt belachelijk is. Ik kan het maar niet doorbreken op de een of andere manier.
De tweede.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar hoe komt dat? Je ziet toch zelf ook dat jouw relatie met eten en voedsel niet normaal is? Ik denk nog steeds hetzelfde over je wat dat betreft, volgens mij is dit niet iets wat je alleen kan oplossen. Je weet ook prima hoe het wel moet, maar je kan het niet. Een dietiste heeft dan, denk ik, ook niet zoveel zin. Jij moet gewoon een normaal idee over eten en wat erbij komt, hebben/krijgen.
Is dat zo.? Dat wist ik niet. Overigens is 3000 euro veel geld, maar voor een familie met opgroeiende kinderen niet eens zo bizar veel. Al jan het inderdaad slechter.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
De tweede.
Edit: Ik vind het equally erg dat je blijkbaar 1500 euro subsidie krijgt en dan tot 3000 euro netto krijgt als je eigen inkomen maar 1500 ofzo is. Waarom werk ik eigenlijk nog? Hu.
Ja, je moet ook wel een beetje een voorkeur hebben natuurlijk maar goed. Er zullen ongetwijfeld verschillen zijn maar ik denk dat de overeenkomst is dat je hoe dan ook mooie dingen mee maakt en mooie dingen ziet. Net als dat er ook dingen zullen tegenvallen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar heb je een bijzonder goed punt. Maar het hangt ook wel weer van je intresses af natuurlijk. Vrienden van me zijn onwijze vogel liefhebbers, maar die zouden vogelparadijs Colombia verschrikkelijk vinden vanwege de hitte.
Ja, ik zag het ook niet. Ok, ze kreeg geloof ik 1600 euro en kreeg subsidie en weet ik veel tot 2900. Vind ik vrij veel, alleenstaande moeder maar ze had dus wel 5 (!!!!) kinderen. En tuurlijk is 2900 geen wereldbedrag, maar echt mensen zijn ZO ignorant als het op geld aan komt, niet normaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat zo.? Dat wist ik niet. Overigens is 3000 euro veel geld, maar voor een familie met opgroeiende kinderen niet eens zo bizar veel. Al jan het inderdaad slechter.
Dan sport je echt achterlijk veel want ik sport al op hoog niveau. Sport je zoveel om te compenseren?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik sport erg veel en heb redelijk wat spiermassa, vandaar dat mijn bmi hoger is en mijn vetpercentage lager. Mijn lichaam is vind ik zelf ideaal op 49 kilo en 16% vet. Ik had dus ook gewoon 49 kg kunnen wegen met 20/23% vet
Tja ik heb ook geen idee hoe ik zo laag zit? 16% is gewoon prima voor een atletische vrouw.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan sport je echt achterlijk veel want ik sport al op hoog niveau. Sport je zoveel om te compenseren?
En als 20% te laag is dan is 16% helemaaaaaal te laag natuurlijk, wat jij ideaal vind.
Scheelt weer gewicht en gelijk een smallere taille!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tandartsrekening betaald 370 euro. Weer een rib minder.
Mn bankrekening is inderdaad aardig gekrompen iddquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Scheelt weer gewicht en gelijk een smallere taille!
Go you!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:15 schreef Amsel het volgende:
Netjes Mo! Ik heb net 4 km gedaan. Vond ik toch best een prestatie van mezelf na (meer dan) een maand zonder sport!
Neuh, dat klopt wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:00 schreef V1z0R het volgende:
Weinig met echt groente Vik?! Of ligt dat aan mij?
Que?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:13 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb net een elektrische tandenborstel uitgekocht op internet die ik van M. krijg voor m'n verjaardag. Whoeoeoeh.
Ik vond het heerlijk ja! Niet te warm en niet te koud.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Is het in NL ook zulk lekker hardloopweer?Hier is 't nu precies goed
Lijk je wel slankerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tandartsrekening betaald 370 euro. Weer een rib minder.
Ok, dan valt het nog enigszins mee inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, dat klopt wel.
De ene week lukt dat beter dan de andere en ik vind het al lastig genoeg om een weekmenu samen te stellen. Eet dan liever worteltjes of tomaten op het werk ofzo, dan krijg ik nog eens groente binnen. Of een salade.
Die hadden allemaal hetzelfde briljante idee als ik, om vandaag weer te beginnenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:17 schreef Viking84 het volgende:
Uitgezocht idd.
Enorm veel hardlopers trouwens, vanochtend. Allemaal van die clubjes.
Smulweb.nlquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik probeer ook avondeten voor de komende week te verzinnen, maar ik heb echt totaal geen inspiraaaaasie!
Ja, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor het weer rustiger is op straatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die hadden allemaal hetzelfde briljante idee als ik, om vandaag weer te beginnen
Het is ijsbergslaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ok, dan valt het nog enigszins mee inderdaad.
En vertel me trouwens niet dat het ijsbergsla is, want dat is geen groente, dat is water.
GB, Bruine bonen, witlof, bloemkool, stampot andijvie/boerenkool, rode bieten, rode kool, zuurkool, witte kool, gevulde paprika's...
Clubjes zijn meestal volhoudersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor het weer rustiger is op straat.
Ik zag rond het Malieveld clubjes, op de Scheveningseweg lopen vooral loners, zoals ikquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Clubjes zijn meestal volhouders
Boerenkool heb ik al in huis voor maandag, dus die kan ik afstrepenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ok, dan valt het nog enigszins mee inderdaad.
En vertel me trouwens niet dat het ijsbergsla is, want dat is geen groente, dat is water.
GB, Bruine bonen, witlof, bloemkool, stampot andijvie/boerenkool, rode bieten, rode kool, zuurkool, witte kool, gevulde paprika's...
Echt, even op Smulweb kijken. Staan heerlijke dingen tussen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Boerenkool heb ik al in huis voor maandag, dus die kan ik afstrepen![]()
Gevulde paprika's is lang geleden, misschien dat ik dat weer eens maak!
Ik ben al aan het kijken, thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt, even op Smulweb kijken. Staan heerlijke dingen tussen!. Zoek maar eens op Turkse tortilla's, dat is serieus het allerlekkerste wat ik ooit heb gegeten
. Afgelopen keer had de heer des huizes er te veel cayennepeper in gemikt, maar los daarvan: mmmmmmmmmmmmmmmm!!!
.
Ik heb ook een nieuwe broek, zo'n hoge!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
Heb een vogelnest op mijn hoofdnet wakker is mijn excuus.
En weer redelijk pijnvrij
M'n nieuwe spijkerbroek pastiets ruimte op de band maar was dan ook niet van plan hem zonder trui te dragen en riem
Cali en V1z
Yup!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:30 schreef Ewelina het volgende:
Vik, bedoel je deze: http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Ziet eruit als een mooie broek (met die ribbeltjes bovenaan).quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe broek, zo'n hoge!
[ afbeelding ]
Hij staat echt mooi, al zou je misschien denken van niet door het model.
Saaiquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:31 schreef V1z0R het volgende:
Wat een moeite allemaal, gewoon groente in een pan met water flikkeren is makkelijker
Het is mijn eerste lichte en mijn eerste hoge broek. Echt heel fijn, ik kan gewoon zitten zonder een koude rug te krijgen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een mooie broek (met die ribbeltjes bovenaan).
das gewoon turkse pizza?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yup!.
Man, ik krijg er nu alweer zin in, maar wij eten het deze week niet.
Dat schijnt. Maar dan in tortillavorm ipv pizza. Maar die keer dat ik een Turkse pizza at, vond ik hem wel anders dan zo'n tortilla. Een veel aanweziger smaak ofzo.quote:
turkse pizza is op een soort tortilla ja, ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat schijnt. Maar dan in tortillavorm ipv pizza. Maar die keer dat ik een Turkse pizza at, vond ik hem wel anders dan zo'n tortilla. Een veel aanweziger smaak ofzo.
Ik draag onderhemden daarvoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Het is mijn eerste lichte en mijn eerste hoge broek. Echt heel fijn, ik kan gewoon zitten zonder een koude rug te krijgen!
Ik vind het altijd te warm voor een hemdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik draag onderhemden daarvoorvind het altijd weer erg als het in de zomer te warm wordt voor m'n hempies
![]()
Net eindelijk de pompoensoep gemaakt die bedoeld was voor Kerstmaar goed ook, teveel citroengras erin, het was meer citroensoep dan pompoensoep. Gelukkig lag er nog ergens een halve pompoen en daarmee heb ik het geheel wel een beetje kunnen redden.
Ze hebben nu weer andere die ook fijn zitten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Die hemdjes van de H&M/LOGG. Met ribbeltjes. Had ik maar wat meer gekocht, want ik kan ze nu niet meer vinden.
Heb ik inderdaad ook gezien!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hebben nu weer andere die ook fijn zitten.
Hebben ze in het broodtopic geen suggesties? Of google even op verse of gedroogde gist en de omrekenfactor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:50 schreef Syrena het volgende:
Meh, ik heb verse gist gekocht en wilde vanavond deeg maken voor broodjes, maar nu vind ik alleen recepten met gedroogde gist![]()
Alternatief is vlaaimaar ik heb geen vulling. En er moet op de lijn worden gelet...dus.
Als jij nog loopt te roeren in je tomatensaus, zit ik al met een borrel in m'n hand op de bank en staat alle afwas al weer schoon in de kastquote:
quote:
Nog een klein beetje fruit erbij en evt nog iets na het eten (yoghurt) en dan is ie prima wmb.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus:
O: bakje havermoutpap
T: 1 snee kerstbrood, sinaasappel
L: 2 bth: 1x kipkerriesalade, 1x salami
D: lasagne met spinazie
Ik doe alleen nog een klein bakje rundergehakt door de lasagne voor de bite. Anders wordt 't een beetje saai denk ik.
Mja, weekendlijstje.
Best kans hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nog een klein beetje fruit erbij en evt nog iets na het eten (yoghurt) en dan is ie prima wmb.
Waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe broek, zo'n hoge!
[ afbeelding ]
Hij staat echt mooi, al zou je misschien denken van niet door het model.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een nieuwe hoge broek. En hij heeft dezelfde naam als SDB in het echt.
Monki, 15 euro. De grootste maat die ik zag was 29, die zat goed maar hij schijnt nog 1-2 maten uit te lopen zij een meisje in de winkel, dus uiteindelijk met maat 27 naar huis gegaan want die zat ook prima. Weet niet welke maat je hebt maar dat je daar wel rekening mee houdt!quote:
Daar is het gelukkig heet goed mee! (Wat lief dat je daaraan denkt!)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:15 schreef Ewelina het volgende:
Hoe is het met de vrouw van je vader sigme?
Goed om te horen. Fijn dat het goed met haar gaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar is het gelukkig heet goed mee! (Wat lief dat je daaraan denkt!)
Uiteindelijk bleek ze geen psychose te hebben gehad maar een paniekstoornis culminerend in een totale paniekaanval, veroorzaakt door een enorm slaaptekort. Veruit de meeste problemen verdwenen als sneeuw voor de zon na een week slaappillen. Komende week begint ze met een coach op het werk, om het werk weer op te gaan pakken, en de overige medicatie (antidepressiva, lage dosis) gaat binnenkort onder begeleiding van een psych worden afgebouwd.
Haha ja, idd. *denkt terug aan foto van fietsende Vik*quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik die zin heeft in fietsen, dat móet wel een droom zijn.
actimel, groente bij kip en ik eet savonds altijd fruit dus dat staat er nog niet opquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed gedaan met hardlopen trouwens!
Space: groente, fruit, zuivel?
Ja, Brecht is leukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Oh, die presentatrice van Kassa is leuk. Beter dan die Felix Meurders
.
Bij mij ook en nowayjose dat ik daar weer in ga lopen. Dan lijkt je bovenlijf echt zo idioot kort en je kont groot.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:48 schreef Laureline het volgende:
Oh mèn, mijn haar zit ook zo goed. Sowieso ziet mijn gezicht er meestal geweldig uit bij mijn maximale overgewicht, dat werkt beter dan welke antirimpelcrème dan ook.
De laatste maand heb ik alleen maar ongezond geleefd zonder sport, wel met veel stress, maar een paar topics doorlezen werkt best motiverend, dus ik denk dat ik maandag weer begin met een gezond regime.
O, en ik moet zo lachen om die exotische 'hoge' spijkerbroeken. Zo zagen toen ik op school zat alle spijkerbroeken eruit!
^^quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij ook en nowayjose dat ik daar weer in ga lopen. Dan lijkt je bovenlijf echt zo idioot kort en je kont groot.
Heb dus for safety alvast een paar nieuwe lage ingeslagenquote:
Dacht het niet!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Een broek is een broek.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij ook en nowayjose dat ik daar weer in ga lopen. Dan lijkt je bovenlijf echt zo idioot kort en je kont groot.
Die rollen? Handkase ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had er nog een paar van liggen, van die ouderwetse hoge. Recentelijk weggegooid vanwege ' geen porum'. Net als de skinny die wel staat maar niet lekker zit. Ik draag alleen nog maar onmodieuze rechte modellen.
Voor de koolhydraat-minderaars onder ons: net de harzer kaas herontdekt. Vooral met schimmellaagje erg lekker. En 0 gram vet, 0 gram koolhydraten en 30 gram eiwit per 100 gram. De rest is water
Ja die. Met komijn, of juist niet. Ik vind ze het lekkerst met witte schimmel. Al is erg wel kwaliteitsverschil. Sommige ruiken en smaken naar zweterig voet-eeltquote:
Getverquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja die. Met komijn, of juist niet. Ik vind ze het lekkerst met witte schimmel. Al is erg wel kwaliteitsverschil. Sommige ruiken en smaken naar zweterig voet-eelt
Die man van mij denkt er gelukkig anders overquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Een broek is een broek.
Ik hield al niet van kaas en de lust tot proberen is me voorlopig wel vergaan jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:34 schreef Laureline het volgende:
Je weet het wel aan te prijzen, Tink! Dat zwetige voeteelt haalt de twijfelaars wel over de streep, denk ik.
Oehquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
Pizza met gorgonzola en spinazie![]()
Maar de falafel was ook weer héérlijk!
[ afbeelding ]
Goed maar vond het geen hoogvlieger.quote:
En peer en walnoten!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef Laureline het volgende:
Mmm, pasta met gorgonzola-slagroomsaus met spekjesNouja, alles is lekker met spekjes
![]()
Dat is beter jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef Laureline het volgende:
Mmm, pasta met gorgonzola-slagroomsaus met spekjesNouja, alles is lekker met spekjes
![]()
Pizza met zalm lijkt me dan weer niets, ik ben van de pizza-ansjovispartij.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had ik al verteld dat ie de spijkers er gewoon zelf nog een keer in heeft geslagen?
je weet nu iig dat als je de volgende keer iets wil ophangen, je het gewoon direkt aan hem vraagt om het te doenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had ik al verteld dat ie de spijkers er gewoon zelf nog een keer in heeft geslagen?
Lolzquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb altijd al in SDB willen lopen ja!.
^^ Prima snack/tussendoortje, goedkoop ook. Ben het in NL nog nergens tegengekomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Een goed rolkaasje is dus erg lekker
Ik draag eigenlijk alleen rokjes/jurkjes maar ik heb twee van die spijkerbroeken die ik dus heel mooi vind zitten, ik heb een hekel aan broeken die zo laag zitten. Maar begrijp wel dat mensen ze raar/lelijk vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ah, broeken van de Monki zitten altijd zo raar bij mij. Ik heb geen spijkerbroeken lijfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Monki, 15 euro. De grootste maat die ik zag was 29, die zat goed maar hij schijnt nog 1-2 maten uit te lopen zij een meisje in de winkel, dus uiteindelijk met maat 27 naar huis gegaan want die zat ook prima. Weet niet welke maat je hebt maar dat je daar wel rekening mee houdt!
Zelfs al zou ik willen dan lukt het me niet, ik kan over niks anders meer praten lijkt het welquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:04 schreef Laureline het volgende:
O en Amsel, wel veel blijven posten over de nieuwe Machoor! Heerlijk leesvoer
![]()
Volgens mij vindt niemand dat erg. Het is toch leuk om te lezen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:42 schreef Amsel het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik willen dan lukt het me niet, ik kan over niks anders meer praten lijkt het wel
^^quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand dat erg. Het is toch leuk om te lezen?
Ik snap nooit zo goed dat mensen dat doen. Zij is niet degene die in de situatie zit en hoeft zich dus ook geen zorgen te maken over de bijkomende problemen, ze kan alleen maar zien dat jij er gelukkig van wordt. En zo hoort het, toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:17 schreef Amsel het volgende:
Ik vertelde vandaag een vriendin erover en die reageerde echt heel sceptischWat ik wel begrijp, maar aan een negatieve insteek heb ik gewoon helemaal niks. Ik ben heus wel realistisch, maar waarom zou ik het geen kans geven..? Nouja, over dat soort dingen kan ik me nu dus heel druk maken. Dus ik vind het heel lief dat jullie allemaal zo enthousiast reageren
En nu bedtijd, ik val om!
Dan is je kont al grootquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:54 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:58 schreef Perruche het volgende:
Hi Sethiwe
Welkom. Nou je eerste lijstje is al flink bagger. Waar is je ontbijt' En je zuivel en je groente?
In de nasiquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:58 schreef Perruche het volgende:
Hi Sethiwe
Welkom. Nou je eerste lijstje is al flink bagger. Waar is je ontbijt' En je zuivel en je groente?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
Wie verstopt er nou groente in nasi
Ja doei nasi is hooguit gebakken rijst met ei en prei en tauge en misschien nog wat verloren groenten.quote:
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
Wie verstopt er nou groente in nasi
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja doei nasi is hooguit gebakken rijst met ei en prei en tauge en misschien nog wat verloren groenten.
Oh en Sethiwe lust je broccoli? Hoeveel weeg je nu, hoe lang ben je en hoeveel wil je ervan af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |