abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:27:06 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106505366

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:27:51 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106505415
En je tieten ook.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_106505436
Mijn haar zit.
Ja doei.
pi_106505443
Tieten heb ik nog steeds niet.
Ja doei.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:32:19 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106505669
Net per abuis XM gebeld :'). En omdat ik haar niet weggeklikt kreeg, moest ik m'n hele foon opnieuw opstarten _O-.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:33:06 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106505710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Net per abuis XM gebeld :'). En omdat ik haar niet weggeklikt kreeg, moest ik m'n hele foon opnieuw opstarten _O-.
Ik dacht al dat het een foutje was, dus daarom maar laten rinkelen :').

/sociofoob
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:33:48 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106505753
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Viking84 het volgende:
:D

Shoarmarollade is serieus gewoon lekker
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:34:38 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106505801
En omdat m'n telefoon vervelend deed, wilde ik eigenlijk heel hard "godverdomme! kutding!" roepen, maar ik was bang dat XM al opgenomen had aan de andere kant :') (geen CI op).
Niet meer actief op Fok!
pi_106505819
Shoarmarollade kan idd best lekker zijn :Y

Hier staat volkorendeeg te rijzen voor morgenochtend :9 vers brood O+
Ja doei.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:35:32 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106505844
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Viking84 het volgende:
En omdat m'n telefoon vervelend deed, wilde ik eigenlijk heel hard "godverdomme! kutding!" roepen, maar ik was bang dat XM al opgenomen had aan de andere kant :') (geen CI op).
*nu spijt heeft van het niet opnemen :') _O-
pi_106506025
_O- Zalmpizza morgen, Mo nog tips?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:39:47 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106506060
Eerste in lijstje telefoon is Phaidra :P
Dus als ik je bel Phaidra en je hoort iets heel vreemds dan bel ik jou per ongeluk.. /ingedekt

Mo, ga je die topic nog aanmaken? Volgens mij wel animo voor!
Vers volkorenbrood O+
pi_106506089
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
_O- Zalmpizza morgen, Mo nog tips?
Ik heb nog nooit een zalmpizza gemaakt! :@
Ja doei.
pi_106506112
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Eerste in lijstje telefoon is Phaidra :P
Dus als ik je bel Phaidra en je hoort iets heel vreemds dan bel ik jou per ongeluk.. /ingedekt

Mo, ga je die topic nog aanmaken? Volgens mij wel animo voor!
Vers volkorenbrood O+
Ik heb even in SPT FB gevraagd of hij daar kon of anders in UVT moest! Ik wacht even op dat antwoord :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Maakt me niet uit, kies maar :).
Hm, kan dus in allebei, zal morgen even topique aanmaken! :Y
Ja doei.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:44:51 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106506337
Wat is UVT? Liever daar dan niet :')
pi_106506468
Uitgaan en Vrije Tijd

Scrapbooken stond daar ook voordat CRE bestond.. :')
Ja doei.
pi_106506611
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Weet jij nog iets leuks om heen te gaan in juni/juli? Ik ben het spoor even bijster en dat ben ik niet gewend van mezelf. :') Wilde eigenlijk heel graag naar Nepal, maar dat is dan qua regenseizoen niet echt te doen.
Maar natuurlijk! Wat willen jullie? Hoe lang? En wat is het budget?

Voor 460 euro vlieg je al met Egypt Air naar Ethiopie bijvoorbeeld. Ga je een week (of 10 dagen) naar het zuiden om de stammen te bezoeken (4WD kost iets van 100 euro per dag inclusief benzine) en daarna nog wat naar het noorden om nog wat te wandelen of mooie steden te bekijken. :)
Bijvoorbeeld.

Emirates heeft ook goede aanbiedingen op dit moment, vliegen tot 30 juni.
Bijvoorbeeld voor 550 euro naar Japan, Zuid Afrika of China. Of voor 500 naar India. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_106506629
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Uitgaan en Vrije Tijd

Scrapbooken stond daar ook voordat CRE bestond.. :')
UVT is toch het drugs forum? :{
Doe wat je niet durft.
pi_106506769
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Voor 460 euro vlieg je al met Egypt Air naar Ethiopie bijvoorbeeld. Ga je een week (of 10 dagen) naar het zuiden om de stammen te bezoeken (4WD kost iets van 100 euro per dag inclusief benzine) en daarna nog wat naar het noorden om nog wat te wandelen of mooie steden te bekijken. :)
Bijvoorbeeld.

Bijvoorbeeld voor 550 euro naar Japan, Zuid Afrika of China. Of voor 500 naar India. :)
Japan lijkt me tof! O+

We willen ongeveer drie weken, budget is redelijk goed (2000 euro p.p. alles inclusief). We willen wel ergens heen waar we ook nog eens op het strand kunnen liggen, dus niet al te koud. En ik krijg de kriebels van stammen enzo bezoeken :@ Alleen in Nepal leek het me nog wel leuk, tijdens een trekking.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106506949
quote:

[..]

UVT is toch het drugs forum? :{
Ja, het is spuiten, slikken en scrapbooken :Y
Ja doei.
pi_106506979
quote:

[..]

Bijvoorbeeld.

Ethiopië klinkt voor ons ook wel O+
Maar waar vind je dan zo'n vlucht? Zijn er hendige Afrika sites voor vluchten ofzo?
Ja doei.
pi_106506993
Hmmz, ons weekje Madeira wordt een weekje Berlijn :') Alle vluchten in het weekend met een goede vertrektijd zijn al weg, ik kijk even een weekje niet :X

Dus dat doen we volgend jaar anders :+

Iemand nog ideeen met dingen die we moeten zien in Berlijn?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:58:54 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106507036
Joods museum, erg indrukwekkend.
pi_106507045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef _aurum_ het volgende:
Hmmz, ons weekje Madeira wordt een weekje Berlijn :') Alle vluchten in het weekend met een goede vertrektijd zijn al weg, ik kijk even een weekje niet :X

Dus dat doen we volgend jaar anders :+

Iemand nog ideeen met dingen die we moeten zien in Berlijn? [ afbeelding ]
Oh, wat balen! -O-

Gelukkig is Berlijn wel erg leuk!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106507116
Oeh dat is wel heel wat anders :o
Berlijn nog niet gezien dus kan er niets over zeggen.
pi_106507177
Japan is heel tof. Zie FB voor foto's. :P
Wel erg warm in de zomer naar het schijnt. Ik was er zelf in oktober.
Ik was destijds iets van 2000 euro kwijt voor 3 weken, inclusief alles.

Ik vond het heel bizar om de stammen te bezoeken, omdat het toch een soort aapjes kijken blijft. Maar tegelijkertijd vond ik het ook wel weer mooi, omdat zij soms net zo nieuwsgierig waren naar mij als ik naar hen. :)

Berlijn is ook erg tof overigens! Ik heb daar toen een free guided walking tour gedaan, was erg leuk. :)
En het Joods Museum was idd ook erg mooi. En naar de Reichstag natuurlijk.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:05:04 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106507325
Jullie durven allemaal wel hoor! Tof!
pi_106507420
ik wil ook nog een keer naar Japan :o /op lijst zet
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106507542
Japan, Madagascar, Canada, USA, IJsland, Australië, Nieuw-Zeeland, Peru, Tanzania.. en ik kan nog wel even doorgaan. Ik heb nog wat tijd nodig! :+
pi_106507742
Het enige waar ik echt eens naar toe wil heb ik hier nog nooit voorbij zien komen volgens mij, en dat is Nepal.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106507954
Madagascar is geweldig mooi, maar de tickets zijn belachelijk duur. 1243 euro op dit moment. -O-

Nepal lijkt me ook geweldig, maar dan ben je best seizoens gebonden.
Volg je het ticketaanbieidngen topic al GB? Daar komen soms best interessante dingen voorbij.
Doe wat je niet durft.
pi_106507974
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Het enige waar ik echt eens naar toe wil heb ik hier nog nooit voorbij zien komen volgens mij, en dat is Nepal.
Ik heb het er een paar posts geleden nog over!
pi_106508079
Reichstag kun je niet meer in toch? Neues Museum is mooi ook, net als Altes. Goed stappen ook.

Mo, jagen in de Sahara niet iets voor jou? Stukje van het traject Marrakech -> Dakar. Jagen is rijden hč.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_106508235
Met de motor die kant op ga ik zéker nog een keer doen uks! Maar voorlopig maar even een 'gewone' reis, zie het als 'verkenning'.
Ja doei.
pi_106508391
Mo: Ik ben verliefd geworden op Finland! Helsinki is echt een toffe stad. Geen metropool, maar een hele coole mix tussen een Scandinavische en Oost-Europese sfeer O+ :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 06-01-2012 23:59:32 ]
pi_106508738
Boh, mijn benen doen ineens zo'n zeer.
Ben het echt zat :{
  Vis een optie? vrijdag 6 januari 2012 @ 23:38:17 #37
70532 loveli
N
pi_106508959
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, het is spuiten, slikken en scrapbooken :Y
Scrapbooken een spuitje geven, dat snap ik.
crap in = crap out
pi_106509017
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Mo: Ik ben verliefd geworden op Finland! Helsinki is echt een toffe stad. Geen metropool, maar een hele coole mix tussen een Scandinavie en Oost-Europese sfeer O+ :Y
Staat ķķk nog op de wishlist O+

Boh, zoveel opties!

Maar ik ga de komende weken 's uitvissen wat de deadline voor de scriptie is, dan kunnen we daarmee eens rustig rond gaan struinen. We boeken alleen de vlucht, rugtassen mee en goan :Y
Ja doei.
pi_106509659
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit waar je naartoe gaat, als het een bestemming is waar je nog niet eerder bent geweest zie je toch wel mooie dingen en doe je toch wel leuke indrukken op of dat nou in het oriëntaalse Azië is, het donkere Afrika of het sfeervolle midden Amerika.

En op zo'n beetje de meeste plekken kun je ook wel lekker eten gok ik, niet onbelangrijk.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 02:09:58 #40
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_106515039
Oooohh vakanties!!

ik wil komende zomer naar Chili en colombia... Maarja dan is het wel hier zomer en daar winter.. zijn echter gebonden aan de schoolvakanties.. Wel of niet doen, wat zeggen jullie?

rouwes echt een hele leuk evaiond gehad! en heel veel duvel en ander ebelgische biertjes opgedronke Ik heb t
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 7 januari 2012 @ 02:10:12 #41
277802 _Calimero_
pi_106515049
Whhjoops, bijna goed:)
pi_106515208
Cali :D

M'n jetlag ligt me wakker te houden. Gek, want na de heenweg had ik er totaal geen last van en toen had het juist veel erger moeten zijn dan nu na de terugweg :?
pi_106515219
Onverantwoord
  zaterdag 7 januari 2012 @ 02:25:07 #44
277802 _Calimero_
pi_106515549
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:15 schreef Amsel het volgende:

M'n jetlag ligt me wakker te houden. Gek, want na de heenweg had ik er totaal geen last van en toen had het juist veel erger moeten zijn dan nu na de terugweg :?
ik ga maar skaoen :Z slpaen! SLAPEN juist :Y
pi_106515972
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb het er een paar posts geleden nog over!
Dat negeer ik gewoon.... huh? ... wat? ... Nepal, nooit niet gezien... :{w Heeft nooit iemand het over gehad...

En wie heeft Cali dronken gevoerd?! }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106516081
CALI IS NIET DRONKEN, EN NIEMAND HAD HET OVER NEPAL! JA!? OK!?
pi_106516134
WAAR BLIJFT GODVERDULLE DIE TAKSI?!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 04:09:12 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106517167
pi_106517678
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit waar je naartoe gaat, als het een bestemming is waar je nog niet eerder bent geweest zie je toch wel mooie dingen en doe je toch wel leuke indrukken op of dat nou in het oriëntaalse Azië is, het donkere Afrika of het sfeervolle midden Amerika.

En op zo'n beetje de meeste plekken kun je ook wel lekker eten gok ik, niet onbelangrijk.
Daar heb je een bijzonder goed punt. Maar het hangt ook wel weer van je intresses af natuurlijk. Vrienden van me zijn onwijze vogel liefhebbers, maar die zouden vogelparadijs Colombia verschrikkelijk vinden vanwege de hitte.
Doe wat je niet durft.
pi_106517684
Goedemorgen overigens vanuit de sportschool! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_106517820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:48 schreef V1z0R het volgende:
WAAR BLIJFT GODVERDULLE DIE TAKSI?!
Ik dacht aan het drankje, haha.

Goedemorgen vanuit mijn gerieflijke bedje.

Wat deed XM hier om vier uur!!

Oh gezien de tt moet ik deze editie eigenlijk overslaan :)
  Vis een optie? zaterdag 7 januari 2012 @ 09:05:38 #52
70532 loveli
N
pi_106517833
Boh. Tig keer gesnoozed, nu de deur uit met de afdruk van m'n kussen nog op m'n gezicht :')
crap in = crap out
pi_106517843
Heb een vogelnest op mijn hoofd :') net wakker is mijn excuus.
En weer redelijk pijnvrij *O*
M'n nieuwe spijkerbroek past *O* iets ruimte op de band maar was dan ook niet van plan hem zonder trui te dragen en riem :P

Cali en V1z :D
pi_106517860
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 08:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goedemorgen overigens vanuit de sportschool! B-)
Wauw!

Ik heb net McOZ gemaild dat ik vandaag ga hardlopen dus nu moet ik wel want we hebben afgesproken altijd eerlijk tegen elkaar te zijn :')
pi_106517876
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:10 schreef Amsel het volgende:

[..]

Wauw!

Ik heb net McOZ gemaild dat ik vandaag ga hardlopen dus nu moet ik wel want we hebben afgesproken altijd eerlijk tegen elkaar te zijn :')
_O- loopse!
Ik ga mezelf in kleding rollen euhh hijsen en dan naar mijn sport (huidtherapie) en vervolgens mijn met moeite verkregen kousen retouren. Het zal vast niet de bedoeling zijn dat mijn kwabloze benen O+ er kwabjes van krijgen (en pijn) doordat de steun niet goed verdeeld is.

:W HF
pi_106517931
Lijst van gister
• - niet roeien want vrijdag
• yoghurt & muesli
• 3 roggebroodjes pindakaas
• 1,25 kg groente/fruit
• - niet werklunch (met kroket) want vrijdag
• 1 haring
• - geen koekjes
• avondeten: rauwe witlof met gehakt/tomatensaus
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_106517938
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en vraag voor sigme:

Tent ging gewoon mee met vliegtuig toen jullie gingen wandelen op de Canarische eilanden? Of hadden jullie geen tent bij jullie?
Ja hoor, tent gewoon mee naar de Kanaren.
Vanwaar de vraag?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 7 januari 2012 @ 09:28:00 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106517957
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:03 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik dacht aan het drankje, haha.

Goedemorgen vanuit mijn gerieflijke bedje.

Wat deed XM hier om vier uur!!

Oh gezien de tt moet ik deze editie eigenlijk overslaan :)
Mn pijnstillers waren uitgewerkt :')
  zaterdag 7 januari 2012 @ 09:30:16 #59
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_106517975
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:09 schreef _Calimero_ het volgende:
heel veel duvel
Altijd goed.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_106518164
Mogge.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_106518429
O+ goedemorgen O+

Heerlijk weer, zo vers brood in de oven en vanmiddag voor de lunch hardlopen O+

Daarna even mijn essay verder bazen en dan is het alweer het einde van deze mooie zaterdag _O_
Ja doei.
pi_106518563

mooie cover! :o O+
En met vijf personen 1 gitaar bespelen _O_
Ja doei.
pi_106518614
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:05 schreef loveli het volgende:
Boh. Tig keer gesnoozed, nu de deur uit met de afdruk van m'n kussen nog op m'n gezicht :')
boh, dan is het wel heel erg :X succes vandaag he :P
pi_106518676
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja hoor, tent gewoon mee naar de Kanaren.
Vanwaar de vraag?
Omdat het ons wel eens leuk lijkt, wandelen daar. Mijn oom en tante doen het ook regelmatig daar en hebben nog wel wat kaarten en zulks voor ons in de aanbieding, maar die doen dan weer niet aan kamperen :+
Ja doei.
pi_106518921
Mogge.
Mijn wekenlang verkouden is gister omgeslagen naar echt ziek, bleh :(
Koortsig, keelpijn, van die vervelende griepspierpijn..
Maar ey, wel goed voor het balansen na de kerstvakantielekkernijen, dat dan weer wel.

Ik hou het voor vandaag op havermout, wat fruit en zelfgemaakte soep. Lukt meer dan dat, dan is het mooi. Zo niet, dan heb ik iig wat vitamientjes binnen.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:09:13 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106519072
Zo, terug van de tandarts. Zag er netjes uit, moet bepaalde plekken wel beter poetsen :'). En overstappen op elektrisch, maar dat was ik al van plan. Er zit wel een beginnend gaatje in m'n verstandskies rechtsonder en daar gaat ze niet bij kunnen, dus die moet er ooit nog eens uit. Maar dat gaat de kaakchirurg doen en dat valt toch onder de basisverzekering? :?.

Verder verkoopt Kruidvat de kokos conditioner blijkbaar echt niet meer ;(. Dus heb nu maar een paar andere conditioners meegenomen om uit te proberen. Hebben jullie nog tips w.b. (niet al te prijzige, niet-geparfumeerde) conditioners?
Niet meer actief op Fok!
pi_106519108
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Zo, terug van de tandarts. Zag er netjes uit, moet bepaalde plekken wel beter poetsen :'). En overstappen op elektrisch, maar dat was ik al van plan. Er zit wel een beginnend gaatje in m'n verstandskies rechtsonder en daar gaat ze niet bij kunnen, dus die moet er ooit nog eens uit. Maar dat gaat de kaakchirurg doen en dat valt toch onder de basisverzekering? :?.

Verder verkoopt Kruidvat de kokos conditioner blijkbaar echt niet meer ;(. Dus heb nu maar een paar andere conditioners meegenomen om uit te proberen. Hebben jullie nog tips w.b. (niet al te prijzige, niet-geparfumeerde) conditioners?
Een paar om te proberen? :D Ik heb conditioner bij m'n kapper gekocht, die is fijn. Maar ik denk dat ze die niet bij de drogist verkopen.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:12:36 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106519128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een paar om te proberen? :D Ik heb conditioner bij m'n kapper gekocht, die is fijn. Maar ik denk dat ze die niet bij de drogist verkopen.
Twee ja. Heb vorige week de kokos conditioner van Inection gekocht, maar die ruikt enorm zoet en chemisch, bah. En m'n haar werd er ook niet zachter van :').
Niet meer actief op Fok!
pi_106519179
Planning voor vandaag:

B: croissantje jam, kaiserbroodje achterham, kaiserbroodje gekookt ei, glas sap
T: kiwi, appel
S: half uurtje sport (wat spieroefeningen, touwtjespringen, etc.)
T: yoghurt met krokante muesli (diezelfde van Co, volgensmij. Wel volkoren! :D :') )
T: boterham
D: kippetjes uit de oven en een flinke portie gewokte groente er bij
T: chocolate chip cookie (gewoon een kleintje), 2 mandarijntjes
pi_106519225
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Planning voor vandaag:

B: croissantje jam, kaiserbroodje achterham, kaiserbroodje gekookt ei, glas sap
T: kiwi, appel
S: half uurtje sport (wat spieroefeningen, touwtjespringen, etc.)
T: yoghurt met krokante muesli (diezelfde van Co, volgensmij. Wel volkoren! :D :') )
T: boterham
D: kippetjes uit de oven en een flinke portie gewokte groente er bij
T: chocolate chip cookie (gewoon een kleintje), 2 mandarijntjes
Issie van de Appie? En biologisch? Dan heb je ook de verkruimelde koekjes te pakken! Score! :9
pi_106519395
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Issie van de Appie? En biologisch? Dan heb je ook de verkruimelde koekjes te pakken! Score! :9
Ja, die ja! :9
pi_106519512
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, die ja! :9
Ik vind het echt lekker, maar eet het, net als jij nu, alleen als tussendoortje, want een normale portie is volgens hen 40 gram en dat zijn echt 3 kruimels of zo, dus dat vult voor geen meter.

Ik eet nu iedere keer zo'n 30 gram, met een klein beetje melk en denk dan dat het een ieniemienie beetje beter is dan een stroopwafel. Minder slecht zou je ook kunnen zeggen. :+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:33:27 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106519569
Morning...

LIjst:
O: appel, wortels, 2 dropjes (nu)
L: Over een 3 kwartier: 2 boterhammen shoarmarollade, beschuit kaas, beker melk, gekookt ei
T's: cappuccino, biertje, blokje choco, hapjes,gebak, 2 mandarijn
D: Uit eten
T: kwark en vla

Gewogen: 52.8
pi_106519597
Uniek, kan jij om aan te komen niet dingen aanpassen in je eetpatroon? Volle in plaats van magere yoghurt? 48+ kaas? Vetter vlees/vis? Je eet qua hoeveelheden al redelijk veel (ik denk ten minste dat je avondeten wel redelijk veel gaat zijn), maar je moet echt aankomen hoor! :*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:37:53 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106519648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:35 schreef Goodbye het volgende:
Uniek, kan jij om aan te komen niet dingen aanpassen in je eetpatroon? Volle in plaats van magere yoghurt? 48+ kaas? Vetter vlees/vis? Je eet qua hoeveelheden al redelijk veel (ik denk ten minste dat je avondeten wel redelijk veel gaat zijn), maar je moet echt aankomen hoor! :*
Dat is wel een idee (als ze dat niet al doet ;)). Volle yoghurt is ook nog eens veel lekkerder :9.

Uniekje, kun je geen vier boterhammen doen bij je lunch? :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:38:05 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106519653
Kaas is 48+ en ik zal wat nootjes gaan eten.
Ben al 0.3 aangekomen dit jaar :D Komt goed hoor, de planning voor deze week qua eten heb ik al in het hoofd, waarvan 2 x stamppot met spekjes, gevulde paprika's met rijst en gehakt.
pi_106519661
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het echt lekker, maar eet het, net als jij nu, alleen als tussendoortje, want een normale portie is volgens hen 40 gram en dat zijn echt 3 kruimels of zo, dus dat vult voor geen meter.

Ik eet nu iedere keer zo'n 30 gram, met een klein beetje melk en denk dan dat het een ieniemienie beetje beter is dan een stroopwafel. Minder slecht zou je ook kunnen zeggen. :+
Als ontbijt lijkt het me ook niet zo geschikt, maar daarvoor heb ik eventueel nog muesli zonder suiker voor in de kast staan. Misschien kan ik ook wel een beetje een combi doen! :D
pi_106519700
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben al 0.3 aangekomen dit jaar :D Komt goed hoor, de planning voor deze week qua eten heb ik al in het hoofd, waarvan 2 x stamppot met spekjes, gevulde paprika's met rijst en gehakt.
Ik wou net zeggen, dat gewicht valt me reuze mee. Ik was bang dat je onder de 52 gezakt zou zijn :D.
pi_106519704
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, ik vind het ook zo lastig om jou advies te geven, omdat ik jouw lijstjes over het algemeen gewoon echt heel goed vind.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:41:46 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106519720
Lijstje:

T: banaan
O: twee boterhammen, twee gekookte eieren, glas jus
L: yoghurt met aardbeien
T: meringues met koffiesmaak :9
T: chocolademelk
D: weet nog niet, straks even boodschappen doen
T: fruit

Ik moet weer even opletten, dus ik eet niet heel veel, dat weet ik. Maandag begin ik met een schone lei, want dan is alles weer normaal hier (weekboodschappen e.d.)
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:42:54 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106519750
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook zo lastig om jou advies te geven, omdat ik jouw lijstjes over het algemeen gewoon echt heel goed vind.
vind het ook wel lastig en je kan het niet altijd vergelijken aangezien mijn werk ook lichamelijk veel vergt, dus kan ik/moet ik meer eten dan als je op kantoor zit.
Maar jullie zitten mij op mijn rug dus dat is goed :*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:43:20 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106519761
Als je op moet letten, zijn merenques en chocolademelk misschien niet de handigste keuzes :?.
pi_106519793
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Omdat het ons wel eens leuk lijkt, wandelen daar. Mijn oom en tante doen het ook regelmatig daar en hebben nog wel wat kaarten en zulks voor ons in de aanbieding, maar die doen dan weer niet aan kamperen :+
Aah, wandelkamperen. Eigenlijk denk ik dat alleen La Palma daarvoor een beetje geschikt is, daar zijn dan tenminste nog een handvol (niet meer!) campings (en je kan er wildkamperen al mag dat natuurlijk niet). Op la Palma zijn ook veel wandelroutes.
Lanzarote en Fuerteventura vond ik weinig geschikt om te wandelen, en ook ongeschikt voor wildkamperen. La Gomera heeft wel wandelmogelijkheden maar bij mijn weten geen camping, wildkamperen zou wel moeten kunnen. Gran Canaria weet ik niks van en La Hierro ook niet, maar er is in elk geval geen camping daar die ik kon vinden.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:45:57 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106519813
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je op moet letten, zijn merenques en chocolademelk misschien niet de handigste keuzes :?.
Zeg dus ook: maandag ;).

En tis weekend.
Niet meer actief op Fok!
pi_106519820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe voelt je mond nu? Ik hoop echt heel erg voor je dat het vanaf nu flink opknapt :*.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:47:48 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106519861
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe voelt je mond nu? Ik hoop echt heel erg voor je dat het vanaf nu flink opknapt :*.
Mijn tandarts omschreef het heel mooi:

"Alsof je een blauwe plek op je scheenbeen hebt en er is nog een keer even flink tegenaan geschopt"

O+ :')

En ik hoop ook dat het nu eindelijk beter gaat. Zit een luxe zonvakantie in die kies zo langzamerhand.

Thnx :*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:52:28 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106519970
Leuke tandarts :') Hoooi! O+

XMert :*

Gisteren was tof O+ De Bauchschmerzen uiteraard minder :+ Maar de Döner was wél lekk0r! :9
Treinen deden beetje raar, maar was uiteindelijk toch op de verwachte tijd thuis :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_106520034
Als het maar beter wordt XM. En vergeet niet om voldoende pijnstillers te slikken. :) Sinds een bepaald enkel incident en bijbehorende operatie, ben ik pijnstillers bijzonder gaan waarderen. :P

Ik zal jullie niet vermoeien met mijn lijstje, dat is bij voorbaat al slecht. Maar wel met voldoende beweging. Heb er al een uurtje spinnen opzitten en vanmiddag (beter gezegd, moet over 5 minuten weg) voetballen. Alhoewel mij al is verteld dat het eigenlijk met een biertje in je hand in het veld staan is. :D
Daarna bier. En snert. *)
Doe wat je niet durft.
pi_106520079
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Aah, wandelkamperen. Eigenlijk denk ik dat alleen La Palma daarvoor een beetje geschikt is, daar zijn dan tenminste nog een handvol (niet meer!) campings (en je kan er wildkamperen al mag dat natuurlijk niet). Op la Palma zijn ook veel wandelroutes.
Lanzarote en Fuerteventura vond ik weinig geschikt om te wandelen, en ook ongeschikt voor wildkamperen. La Gomera heeft wel wandelmogelijkheden maar bij mijn weten geen camping, wildkamperen zou wel moeten kunnen. Gran Canaria weet ik niks van en La Hierro ook niet, maar er is in elk geval geen camping daar die ik kon vinden.
La Palma zou dan inderdaad ook de bestemming worden :Y
Ja doei.
pi_106520096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

La Palma zou dan inderdaad ook de bestemming worden :Y
Misschien in juni wel een beetje druk?
pi_106520115
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Misschien in juni wel een beetje druk?
En te warm :Y dus dat is meer voor een weekje in voor- of najaar :)
Ja doei.
pi_106520382
Bluh, ik ben mijn ooit zo normale eetpatroon echt HELEMAAL kwijt..
Zoals jullie weten een tijdje veel en veel te weinig gegeten, nu over-eet ik mij al maanden..

Voor dit alles had ik echt een normaal eetpatroon, en ben nooit te dik geweest.. Tot ik ging lijnen en drastisch afviel.. nu weet ik gewoon niet meer wat normaal eten is! De kilo's vliegen eraan... Ben in 6 maanden tijd van 42 naar 51 kilo gegaan. 49 was mijn streefgewicht (nette bmi van 20) en daar zit ik nu dus al boven.....

Iemand tips om weer een beetje structuur te krijgen in wat normaal is...? :{
pi_106520669
:W saved by the Bell Bo is te groot voor haar jasje :D

Verder de grote biowinkel leeggekocht :9
Zoooo lekker allemaal!
Kousen ingeleverd, foutje :')
Ze hadden zich niet aan de voorschotten gehouden.

Verder :* voor XM, de beschrijving klinkt als au!! Zeker in combi met Eds.
pi_106520712
Damn. Waterleiding van de wastafel in de slaapkamer was gesprongen. Dan ligt er zomaar een hele hoop water. :X .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106520773
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn. Waterleiding van de wastafel in de slaapkamer was gesprongen. Dan ligt er zomaar een hele hoop water. :X .
Ach, zolang je niet in 't water eindigt met je auto...

[PAINT] Twee bakvisjes in blik

:')
Ja doei.
pi_106520792
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Met de motor die kant op ga ik zéker nog een keer doen uks! Maar voorlopig maar even een 'gewone' reis, zie het als 'verkenning'.
hoe gaat het met jullie wereldreis?
pi_106520834
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai, blijvende schade?
pi_106520904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe gaat het met jullie wereldreis?
We sparen wat we sparen kunnen :Y De plannen zijn nog ongewijzigd, maar met mijn studentschap gaat 't sparen niet zo heel hard... en in de tussentijd willen we ook graag nog op pad blijven gaan... :@
Ja doei.
pi_106520906
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ai, blijvende schade?
Tsja, even afwachten hoe blij het laminaat en het bed hiermee zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106520942
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tsja, even afwachten hoe blij het laminaat en het bed hiermee zijn.
Niet te snel willen laten drogen. Beter een raam open mits het niet regent dan de verwarming vol aan.

Wel alles goed afgedroogd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')