abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:27:06 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106505366

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:27:51 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106505415
En je tieten ook.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_106505436
Mijn haar zit.
Ja doei.
pi_106505443
Tieten heb ik nog steeds niet.
Ja doei.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:32:19 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106505669
Net per abuis XM gebeld :'). En omdat ik haar niet weggeklikt kreeg, moest ik m'n hele foon opnieuw opstarten _O-.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:33:06 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106505710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Net per abuis XM gebeld :'). En omdat ik haar niet weggeklikt kreeg, moest ik m'n hele foon opnieuw opstarten _O-.
Ik dacht al dat het een foutje was, dus daarom maar laten rinkelen :').

/sociofoob
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:33:48 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106505753
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef Viking84 het volgende:
:D

Shoarmarollade is serieus gewoon lekker
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:34:38 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106505801
En omdat m'n telefoon vervelend deed, wilde ik eigenlijk heel hard "godverdomme! kutding!" roepen, maar ik was bang dat XM al opgenomen had aan de andere kant :') (geen CI op).
Niet meer actief op Fok!
pi_106505819
Shoarmarollade kan idd best lekker zijn :Y

Hier staat volkorendeeg te rijzen voor morgenochtend :9 vers brood O+
Ja doei.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:35:32 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106505844
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef Viking84 het volgende:
En omdat m'n telefoon vervelend deed, wilde ik eigenlijk heel hard "godverdomme! kutding!" roepen, maar ik was bang dat XM al opgenomen had aan de andere kant :') (geen CI op).
*nu spijt heeft van het niet opnemen :') _O-
pi_106506025
_O- Zalmpizza morgen, Mo nog tips?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:39:47 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106506060
Eerste in lijstje telefoon is Phaidra :P
Dus als ik je bel Phaidra en je hoort iets heel vreemds dan bel ik jou per ongeluk.. /ingedekt

Mo, ga je die topic nog aanmaken? Volgens mij wel animo voor!
Vers volkorenbrood O+
pi_106506089
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
_O- Zalmpizza morgen, Mo nog tips?
Ik heb nog nooit een zalmpizza gemaakt! :@
Ja doei.
pi_106506112
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Eerste in lijstje telefoon is Phaidra :P
Dus als ik je bel Phaidra en je hoort iets heel vreemds dan bel ik jou per ongeluk.. /ingedekt

Mo, ga je die topic nog aanmaken? Volgens mij wel animo voor!
Vers volkorenbrood O+
Ik heb even in SPT FB gevraagd of hij daar kon of anders in UVT moest! Ik wacht even op dat antwoord :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Maakt me niet uit, kies maar :).
Hm, kan dus in allebei, zal morgen even topique aanmaken! :Y
Ja doei.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:44:51 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106506337
Wat is UVT? Liever daar dan niet :')
pi_106506468
Uitgaan en Vrije Tijd

Scrapbooken stond daar ook voordat CRE bestond.. :')
Ja doei.
pi_106506611
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Weet jij nog iets leuks om heen te gaan in juni/juli? Ik ben het spoor even bijster en dat ben ik niet gewend van mezelf. :') Wilde eigenlijk heel graag naar Nepal, maar dat is dan qua regenseizoen niet echt te doen.
Maar natuurlijk! Wat willen jullie? Hoe lang? En wat is het budget?

Voor 460 euro vlieg je al met Egypt Air naar Ethiopie bijvoorbeeld. Ga je een week (of 10 dagen) naar het zuiden om de stammen te bezoeken (4WD kost iets van 100 euro per dag inclusief benzine) en daarna nog wat naar het noorden om nog wat te wandelen of mooie steden te bekijken. :)
Bijvoorbeeld.

Emirates heeft ook goede aanbiedingen op dit moment, vliegen tot 30 juni.
Bijvoorbeeld voor 550 euro naar Japan, Zuid Afrika of China. Of voor 500 naar India. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_106506629
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Uitgaan en Vrije Tijd

Scrapbooken stond daar ook voordat CRE bestond.. :')
UVT is toch het drugs forum? :{
Doe wat je niet durft.
pi_106506769
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Voor 460 euro vlieg je al met Egypt Air naar Ethiopie bijvoorbeeld. Ga je een week (of 10 dagen) naar het zuiden om de stammen te bezoeken (4WD kost iets van 100 euro per dag inclusief benzine) en daarna nog wat naar het noorden om nog wat te wandelen of mooie steden te bekijken. :)
Bijvoorbeeld.

Bijvoorbeeld voor 550 euro naar Japan, Zuid Afrika of China. Of voor 500 naar India. :)
Japan lijkt me tof! O+

We willen ongeveer drie weken, budget is redelijk goed (2000 euro p.p. alles inclusief). We willen wel ergens heen waar we ook nog eens op het strand kunnen liggen, dus niet al te koud. En ik krijg de kriebels van stammen enzo bezoeken :@ Alleen in Nepal leek het me nog wel leuk, tijdens een trekking.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106506949
quote:

[..]

UVT is toch het drugs forum? :{
Ja, het is spuiten, slikken en scrapbooken :Y
Ja doei.
pi_106506979
quote:

[..]

Bijvoorbeeld.

Ethiopië klinkt voor ons ook wel O+
Maar waar vind je dan zo'n vlucht? Zijn er hendige Afrika sites voor vluchten ofzo?
Ja doei.
pi_106506993
Hmmz, ons weekje Madeira wordt een weekje Berlijn :') Alle vluchten in het weekend met een goede vertrektijd zijn al weg, ik kijk even een weekje niet :X

Dus dat doen we volgend jaar anders :+

Iemand nog ideeen met dingen die we moeten zien in Berlijn?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:58:54 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106507036
Joods museum, erg indrukwekkend.
pi_106507045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef _aurum_ het volgende:
Hmmz, ons weekje Madeira wordt een weekje Berlijn :') Alle vluchten in het weekend met een goede vertrektijd zijn al weg, ik kijk even een weekje niet :X

Dus dat doen we volgend jaar anders :+

Iemand nog ideeen met dingen die we moeten zien in Berlijn? [ afbeelding ]
Oh, wat balen! -O-

Gelukkig is Berlijn wel erg leuk!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106507116
Oeh dat is wel heel wat anders :o
Berlijn nog niet gezien dus kan er niets over zeggen.
pi_106507177
Japan is heel tof. Zie FB voor foto's. :P
Wel erg warm in de zomer naar het schijnt. Ik was er zelf in oktober.
Ik was destijds iets van 2000 euro kwijt voor 3 weken, inclusief alles.

Ik vond het heel bizar om de stammen te bezoeken, omdat het toch een soort aapjes kijken blijft. Maar tegelijkertijd vond ik het ook wel weer mooi, omdat zij soms net zo nieuwsgierig waren naar mij als ik naar hen. :)

Berlijn is ook erg tof overigens! Ik heb daar toen een free guided walking tour gedaan, was erg leuk. :)
En het Joods Museum was idd ook erg mooi. En naar de Reichstag natuurlijk.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:05:04 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106507325
Jullie durven allemaal wel hoor! Tof!
pi_106507420
ik wil ook nog een keer naar Japan :o /op lijst zet
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106507542
Japan, Madagascar, Canada, USA, IJsland, Australië, Nieuw-Zeeland, Peru, Tanzania.. en ik kan nog wel even doorgaan. Ik heb nog wat tijd nodig! :+
pi_106507742
Het enige waar ik echt eens naar toe wil heb ik hier nog nooit voorbij zien komen volgens mij, en dat is Nepal.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106507954
Madagascar is geweldig mooi, maar de tickets zijn belachelijk duur. 1243 euro op dit moment. -O-

Nepal lijkt me ook geweldig, maar dan ben je best seizoens gebonden.
Volg je het ticketaanbieidngen topic al GB? Daar komen soms best interessante dingen voorbij.
Doe wat je niet durft.
pi_106507974
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Het enige waar ik echt eens naar toe wil heb ik hier nog nooit voorbij zien komen volgens mij, en dat is Nepal.
Ik heb het er een paar posts geleden nog over!
pi_106508079
Reichstag kun je niet meer in toch? Neues Museum is mooi ook, net als Altes. Goed stappen ook.

Mo, jagen in de Sahara niet iets voor jou? Stukje van het traject Marrakech -> Dakar. Jagen is rijden hè.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_106508235
Met de motor die kant op ga ik zéker nog een keer doen uks! Maar voorlopig maar even een 'gewone' reis, zie het als 'verkenning'.
Ja doei.
pi_106508391
Mo: Ik ben verliefd geworden op Finland! Helsinki is echt een toffe stad. Geen metropool, maar een hele coole mix tussen een Scandinavische en Oost-Europese sfeer O+ :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 06-01-2012 23:59:32 ]
pi_106508738
Boh, mijn benen doen ineens zo'n zeer.
Ben het echt zat :{
  Vis een optie? vrijdag 6 januari 2012 @ 23:38:17 #37
70532 loveli
N
pi_106508959
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, het is spuiten, slikken en scrapbooken :Y
Scrapbooken een spuitje geven, dat snap ik.
crap in = crap out
pi_106509017
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Mo: Ik ben verliefd geworden op Finland! Helsinki is echt een toffe stad. Geen metropool, maar een hele coole mix tussen een Scandinavie en Oost-Europese sfeer O+ :Y
Staat óók nog op de wishlist O+

Boh, zoveel opties!

Maar ik ga de komende weken 's uitvissen wat de deadline voor de scriptie is, dan kunnen we daarmee eens rustig rond gaan struinen. We boeken alleen de vlucht, rugtassen mee en goan :Y
Ja doei.
pi_106509659
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit waar je naartoe gaat, als het een bestemming is waar je nog niet eerder bent geweest zie je toch wel mooie dingen en doe je toch wel leuke indrukken op of dat nou in het oriëntaalse Azië is, het donkere Afrika of het sfeervolle midden Amerika.

En op zo'n beetje de meeste plekken kun je ook wel lekker eten gok ik, niet onbelangrijk.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 02:09:58 #40
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_106515039
Oooohh vakanties!!

ik wil komende zomer naar Chili en colombia... Maarja dan is het wel hier zomer en daar winter.. zijn echter gebonden aan de schoolvakanties.. Wel of niet doen, wat zeggen jullie?

rouwes echt een hele leuk evaiond gehad! en heel veel duvel en ander ebelgische biertjes opgedronke Ik heb t
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 7 januari 2012 @ 02:10:12 #41
277802 _Calimero_
pi_106515049
Whhjoops, bijna goed:)
pi_106515208
Cali :D

M'n jetlag ligt me wakker te houden. Gek, want na de heenweg had ik er totaal geen last van en toen had het juist veel erger moeten zijn dan nu na de terugweg :?
pi_106515219
Onverantwoord
  zaterdag 7 januari 2012 @ 02:25:07 #44
277802 _Calimero_
pi_106515549
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:15 schreef Amsel het volgende:

M'n jetlag ligt me wakker te houden. Gek, want na de heenweg had ik er totaal geen last van en toen had het juist veel erger moeten zijn dan nu na de terugweg :?
ik ga maar skaoen :Z slpaen! SLAPEN juist :Y
pi_106515972
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb het er een paar posts geleden nog over!
Dat negeer ik gewoon.... huh? ... wat? ... Nepal, nooit niet gezien... :{w Heeft nooit iemand het over gehad...

En wie heeft Cali dronken gevoerd?! }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106516081
CALI IS NIET DRONKEN, EN NIEMAND HAD HET OVER NEPAL! JA!? OK!?
pi_106516134
WAAR BLIJFT GODVERDULLE DIE TAKSI?!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 04:09:12 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106517167
pi_106517678
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit waar je naartoe gaat, als het een bestemming is waar je nog niet eerder bent geweest zie je toch wel mooie dingen en doe je toch wel leuke indrukken op of dat nou in het oriëntaalse Azië is, het donkere Afrika of het sfeervolle midden Amerika.

En op zo'n beetje de meeste plekken kun je ook wel lekker eten gok ik, niet onbelangrijk.
Daar heb je een bijzonder goed punt. Maar het hangt ook wel weer van je intresses af natuurlijk. Vrienden van me zijn onwijze vogel liefhebbers, maar die zouden vogelparadijs Colombia verschrikkelijk vinden vanwege de hitte.
Doe wat je niet durft.
pi_106517684
Goedemorgen overigens vanuit de sportschool! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_106517820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:48 schreef V1z0R het volgende:
WAAR BLIJFT GODVERDULLE DIE TAKSI?!
Ik dacht aan het drankje, haha.

Goedemorgen vanuit mijn gerieflijke bedje.

Wat deed XM hier om vier uur!!

Oh gezien de tt moet ik deze editie eigenlijk overslaan :)
  Vis een optie? zaterdag 7 januari 2012 @ 09:05:38 #52
70532 loveli
N
pi_106517833
Boh. Tig keer gesnoozed, nu de deur uit met de afdruk van m'n kussen nog op m'n gezicht :')
crap in = crap out
pi_106517843
Heb een vogelnest op mijn hoofd :') net wakker is mijn excuus.
En weer redelijk pijnvrij *O*
M'n nieuwe spijkerbroek past *O* iets ruimte op de band maar was dan ook niet van plan hem zonder trui te dragen en riem :P

Cali en V1z :D
pi_106517860
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 08:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goedemorgen overigens vanuit de sportschool! B-)
Wauw!

Ik heb net McOZ gemaild dat ik vandaag ga hardlopen dus nu moet ik wel want we hebben afgesproken altijd eerlijk tegen elkaar te zijn :')
pi_106517876
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:10 schreef Amsel het volgende:

[..]

Wauw!

Ik heb net McOZ gemaild dat ik vandaag ga hardlopen dus nu moet ik wel want we hebben afgesproken altijd eerlijk tegen elkaar te zijn :')
_O- loopse!
Ik ga mezelf in kleding rollen euhh hijsen en dan naar mijn sport (huidtherapie) en vervolgens mijn met moeite verkregen kousen retouren. Het zal vast niet de bedoeling zijn dat mijn kwabloze benen O+ er kwabjes van krijgen (en pijn) doordat de steun niet goed verdeeld is.

:W HF
pi_106517931
Lijst van gister
• - niet roeien want vrijdag
• yoghurt & muesli
• 3 roggebroodjes pindakaas
• 1,25 kg groente/fruit
• - niet werklunch (met kroket) want vrijdag
• 1 haring
• - geen koekjes
• avondeten: rauwe witlof met gehakt/tomatensaus
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_106517938
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en vraag voor sigme:

Tent ging gewoon mee met vliegtuig toen jullie gingen wandelen op de Canarische eilanden? Of hadden jullie geen tent bij jullie?
Ja hoor, tent gewoon mee naar de Kanaren.
Vanwaar de vraag?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 7 januari 2012 @ 09:28:00 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106517957
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:03 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik dacht aan het drankje, haha.

Goedemorgen vanuit mijn gerieflijke bedje.

Wat deed XM hier om vier uur!!

Oh gezien de tt moet ik deze editie eigenlijk overslaan :)
Mn pijnstillers waren uitgewerkt :')
  zaterdag 7 januari 2012 @ 09:30:16 #59
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_106517975
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:09 schreef _Calimero_ het volgende:
heel veel duvel
Altijd goed.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_106518164
Mogge.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_106518429
O+ goedemorgen O+

Heerlijk weer, zo vers brood in de oven en vanmiddag voor de lunch hardlopen O+

Daarna even mijn essay verder bazen en dan is het alweer het einde van deze mooie zaterdag _O_
Ja doei.
pi_106518563

mooie cover! :o O+
En met vijf personen 1 gitaar bespelen _O_
Ja doei.
pi_106518614
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:05 schreef loveli het volgende:
Boh. Tig keer gesnoozed, nu de deur uit met de afdruk van m'n kussen nog op m'n gezicht :')
boh, dan is het wel heel erg :X succes vandaag he :P
pi_106518676
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja hoor, tent gewoon mee naar de Kanaren.
Vanwaar de vraag?
Omdat het ons wel eens leuk lijkt, wandelen daar. Mijn oom en tante doen het ook regelmatig daar en hebben nog wel wat kaarten en zulks voor ons in de aanbieding, maar die doen dan weer niet aan kamperen :+
Ja doei.
pi_106518921
Mogge.
Mijn wekenlang verkouden is gister omgeslagen naar echt ziek, bleh :(
Koortsig, keelpijn, van die vervelende griepspierpijn..
Maar ey, wel goed voor het balansen na de kerstvakantielekkernijen, dat dan weer wel.

Ik hou het voor vandaag op havermout, wat fruit en zelfgemaakte soep. Lukt meer dan dat, dan is het mooi. Zo niet, dan heb ik iig wat vitamientjes binnen.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:09:13 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106519072
Zo, terug van de tandarts. Zag er netjes uit, moet bepaalde plekken wel beter poetsen :'). En overstappen op elektrisch, maar dat was ik al van plan. Er zit wel een beginnend gaatje in m'n verstandskies rechtsonder en daar gaat ze niet bij kunnen, dus die moet er ooit nog eens uit. Maar dat gaat de kaakchirurg doen en dat valt toch onder de basisverzekering? :?.

Verder verkoopt Kruidvat de kokos conditioner blijkbaar echt niet meer ;(. Dus heb nu maar een paar andere conditioners meegenomen om uit te proberen. Hebben jullie nog tips w.b. (niet al te prijzige, niet-geparfumeerde) conditioners?
Niet meer actief op Fok!
pi_106519108
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Zo, terug van de tandarts. Zag er netjes uit, moet bepaalde plekken wel beter poetsen :'). En overstappen op elektrisch, maar dat was ik al van plan. Er zit wel een beginnend gaatje in m'n verstandskies rechtsonder en daar gaat ze niet bij kunnen, dus die moet er ooit nog eens uit. Maar dat gaat de kaakchirurg doen en dat valt toch onder de basisverzekering? :?.

Verder verkoopt Kruidvat de kokos conditioner blijkbaar echt niet meer ;(. Dus heb nu maar een paar andere conditioners meegenomen om uit te proberen. Hebben jullie nog tips w.b. (niet al te prijzige, niet-geparfumeerde) conditioners?
Een paar om te proberen? :D Ik heb conditioner bij m'n kapper gekocht, die is fijn. Maar ik denk dat ze die niet bij de drogist verkopen.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:12:36 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106519128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een paar om te proberen? :D Ik heb conditioner bij m'n kapper gekocht, die is fijn. Maar ik denk dat ze die niet bij de drogist verkopen.
Twee ja. Heb vorige week de kokos conditioner van Inection gekocht, maar die ruikt enorm zoet en chemisch, bah. En m'n haar werd er ook niet zachter van :').
Niet meer actief op Fok!
pi_106519179
Planning voor vandaag:

B: croissantje jam, kaiserbroodje achterham, kaiserbroodje gekookt ei, glas sap
T: kiwi, appel
S: half uurtje sport (wat spieroefeningen, touwtjespringen, etc.)
T: yoghurt met krokante muesli (diezelfde van Co, volgensmij. Wel volkoren! :D :') )
T: boterham
D: kippetjes uit de oven en een flinke portie gewokte groente er bij
T: chocolate chip cookie (gewoon een kleintje), 2 mandarijntjes
pi_106519225
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:15 schreef Goodbye het volgende:
Planning voor vandaag:

T: kiwi, appel
S: half uurtje sport (wat spieroefeningen, touwtjespringen, etc.)
T: yoghurt met krokante muesli (diezelfde van Co, volgensmij. Wel volkoren! :D :') )
T: boterham
D: kippetjes uit de oven en een flinke portie gewokte groente er bij
T: chocolate chip cookie (gewoon een kleintje), 2 mandarijntjes
Issie van de Appie? En biologisch? Dan heb je ook de verkruimelde koekjes te pakken! Score! :9
pi_106519395
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Issie van de Appie? En biologisch? Dan heb je ook de verkruimelde koekjes te pakken! Score! :9
Ja, die ja! :9
pi_106519512
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, die ja! :9
Ik vind het echt lekker, maar eet het, net als jij nu, alleen als tussendoortje, want een normale portie is volgens hen 40 gram en dat zijn echt 3 kruimels of zo, dus dat vult voor geen meter.

Ik eet nu iedere keer zo'n 30 gram, met een klein beetje melk en denk dan dat het een ieniemienie beetje beter is dan een stroopwafel. Minder slecht zou je ook kunnen zeggen. :+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:33:27 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106519569
Morning...

LIjst:
O: appel, wortels, 2 dropjes (nu)
L: Over een 3 kwartier: 2 boterhammen shoarmarollade, beschuit kaas, beker melk, gekookt ei
T's: cappuccino, biertje, blokje choco, hapjes,gebak, 2 mandarijn
D: Uit eten
T: kwark en vla

Gewogen: 52.8
pi_106519597
Uniek, kan jij om aan te komen niet dingen aanpassen in je eetpatroon? Volle in plaats van magere yoghurt? 48+ kaas? Vetter vlees/vis? Je eet qua hoeveelheden al redelijk veel (ik denk ten minste dat je avondeten wel redelijk veel gaat zijn), maar je moet echt aankomen hoor! :*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:37:53 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106519648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:35 schreef Goodbye het volgende:
Uniek, kan jij om aan te komen niet dingen aanpassen in je eetpatroon? Volle in plaats van magere yoghurt? 48+ kaas? Vetter vlees/vis? Je eet qua hoeveelheden al redelijk veel (ik denk ten minste dat je avondeten wel redelijk veel gaat zijn), maar je moet echt aankomen hoor! :*
Dat is wel een idee (als ze dat niet al doet ;)). Volle yoghurt is ook nog eens veel lekkerder :9.

Uniekje, kun je geen vier boterhammen doen bij je lunch? :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:38:05 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106519653
Kaas is 48+ en ik zal wat nootjes gaan eten.
Ben al 0.3 aangekomen dit jaar :D Komt goed hoor, de planning voor deze week qua eten heb ik al in het hoofd, waarvan 2 x stamppot met spekjes, gevulde paprika's met rijst en gehakt.
pi_106519661
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het echt lekker, maar eet het, net als jij nu, alleen als tussendoortje, want een normale portie is volgens hen 40 gram en dat zijn echt 3 kruimels of zo, dus dat vult voor geen meter.

Ik eet nu iedere keer zo'n 30 gram, met een klein beetje melk en denk dan dat het een ieniemienie beetje beter is dan een stroopwafel. Minder slecht zou je ook kunnen zeggen. :+
Als ontbijt lijkt het me ook niet zo geschikt, maar daarvoor heb ik eventueel nog muesli zonder suiker voor in de kast staan. Misschien kan ik ook wel een beetje een combi doen! :D
pi_106519700
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben al 0.3 aangekomen dit jaar :D Komt goed hoor, de planning voor deze week qua eten heb ik al in het hoofd, waarvan 2 x stamppot met spekjes, gevulde paprika's met rijst en gehakt.
Ik wou net zeggen, dat gewicht valt me reuze mee. Ik was bang dat je onder de 52 gezakt zou zijn :D.
pi_106519704
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, ik vind het ook zo lastig om jou advies te geven, omdat ik jouw lijstjes over het algemeen gewoon echt heel goed vind.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:41:46 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106519720
Lijstje:

T: banaan
O: twee boterhammen, twee gekookte eieren, glas jus
L: yoghurt met aardbeien
T: meringues met koffiesmaak :9
T: chocolademelk
D: weet nog niet, straks even boodschappen doen
T: fruit

Ik moet weer even opletten, dus ik eet niet heel veel, dat weet ik. Maandag begin ik met een schone lei, want dan is alles weer normaal hier (weekboodschappen e.d.)
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:42:54 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106519750
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook zo lastig om jou advies te geven, omdat ik jouw lijstjes over het algemeen gewoon echt heel goed vind.
vind het ook wel lastig en je kan het niet altijd vergelijken aangezien mijn werk ook lichamelijk veel vergt, dus kan ik/moet ik meer eten dan als je op kantoor zit.
Maar jullie zitten mij op mijn rug dus dat is goed :*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:43:20 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106519761
Als je op moet letten, zijn merenques en chocolademelk misschien niet de handigste keuzes :?.
pi_106519793
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Omdat het ons wel eens leuk lijkt, wandelen daar. Mijn oom en tante doen het ook regelmatig daar en hebben nog wel wat kaarten en zulks voor ons in de aanbieding, maar die doen dan weer niet aan kamperen :+
Aah, wandelkamperen. Eigenlijk denk ik dat alleen La Palma daarvoor een beetje geschikt is, daar zijn dan tenminste nog een handvol (niet meer!) campings (en je kan er wildkamperen al mag dat natuurlijk niet). Op la Palma zijn ook veel wandelroutes.
Lanzarote en Fuerteventura vond ik weinig geschikt om te wandelen, en ook ongeschikt voor wildkamperen. La Gomera heeft wel wandelmogelijkheden maar bij mijn weten geen camping, wildkamperen zou wel moeten kunnen. Gran Canaria weet ik niks van en La Hierro ook niet, maar er is in elk geval geen camping daar die ik kon vinden.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:45:57 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106519813
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je op moet letten, zijn merenques en chocolademelk misschien niet de handigste keuzes :?.
Zeg dus ook: maandag ;).

En tis weekend.
Niet meer actief op Fok!
pi_106519820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe voelt je mond nu? Ik hoop echt heel erg voor je dat het vanaf nu flink opknapt :*.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:47:48 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106519861
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe voelt je mond nu? Ik hoop echt heel erg voor je dat het vanaf nu flink opknapt :*.
Mijn tandarts omschreef het heel mooi:

"Alsof je een blauwe plek op je scheenbeen hebt en er is nog een keer even flink tegenaan geschopt"

O+ :')

En ik hoop ook dat het nu eindelijk beter gaat. Zit een luxe zonvakantie in die kies zo langzamerhand.

Thnx :*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:52:28 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106519970
Leuke tandarts :') Hoooi! O+

XMert :*

Gisteren was tof O+ De Bauchschmerzen uiteraard minder :+ Maar de Döner was wél lekk0r! :9
Treinen deden beetje raar, maar was uiteindelijk toch op de verwachte tijd thuis :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_106520034
Als het maar beter wordt XM. En vergeet niet om voldoende pijnstillers te slikken. :) Sinds een bepaald enkel incident en bijbehorende operatie, ben ik pijnstillers bijzonder gaan waarderen. :P

Ik zal jullie niet vermoeien met mijn lijstje, dat is bij voorbaat al slecht. Maar wel met voldoende beweging. Heb er al een uurtje spinnen opzitten en vanmiddag (beter gezegd, moet over 5 minuten weg) voetballen. Alhoewel mij al is verteld dat het eigenlijk met een biertje in je hand in het veld staan is. :D
Daarna bier. En snert. *)
Doe wat je niet durft.
pi_106520079
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Aah, wandelkamperen. Eigenlijk denk ik dat alleen La Palma daarvoor een beetje geschikt is, daar zijn dan tenminste nog een handvol (niet meer!) campings (en je kan er wildkamperen al mag dat natuurlijk niet). Op la Palma zijn ook veel wandelroutes.
Lanzarote en Fuerteventura vond ik weinig geschikt om te wandelen, en ook ongeschikt voor wildkamperen. La Gomera heeft wel wandelmogelijkheden maar bij mijn weten geen camping, wildkamperen zou wel moeten kunnen. Gran Canaria weet ik niks van en La Hierro ook niet, maar er is in elk geval geen camping daar die ik kon vinden.
La Palma zou dan inderdaad ook de bestemming worden :Y
Ja doei.
pi_106520096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

La Palma zou dan inderdaad ook de bestemming worden :Y
Misschien in juni wel een beetje druk?
pi_106520115
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Misschien in juni wel een beetje druk?
En te warm :Y dus dat is meer voor een weekje in voor- of najaar :)
Ja doei.
pi_106520382
Bluh, ik ben mijn ooit zo normale eetpatroon echt HELEMAAL kwijt..
Zoals jullie weten een tijdje veel en veel te weinig gegeten, nu over-eet ik mij al maanden..

Voor dit alles had ik echt een normaal eetpatroon, en ben nooit te dik geweest.. Tot ik ging lijnen en drastisch afviel.. nu weet ik gewoon niet meer wat normaal eten is! De kilo's vliegen eraan... Ben in 6 maanden tijd van 42 naar 51 kilo gegaan. 49 was mijn streefgewicht (nette bmi van 20) en daar zit ik nu dus al boven.....

Iemand tips om weer een beetje structuur te krijgen in wat normaal is...? :{
pi_106520669
:W saved by the Bell Bo is te groot voor haar jasje :D

Verder de grote biowinkel leeggekocht :9
Zoooo lekker allemaal!
Kousen ingeleverd, foutje :')
Ze hadden zich niet aan de voorschotten gehouden.

Verder :* voor XM, de beschrijving klinkt als au!! Zeker in combi met Eds.
pi_106520712
Damn. Waterleiding van de wastafel in de slaapkamer was gesprongen. Dan ligt er zomaar een hele hoop water. :X .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106520773
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn. Waterleiding van de wastafel in de slaapkamer was gesprongen. Dan ligt er zomaar een hele hoop water. :X .
Ach, zolang je niet in 't water eindigt met je auto...

[PAINT] Twee bakvisjes in blik

:')
Ja doei.
pi_106520792
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Met de motor die kant op ga ik zéker nog een keer doen uks! Maar voorlopig maar even een 'gewone' reis, zie het als 'verkenning'.
hoe gaat het met jullie wereldreis?
pi_106520834
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai, blijvende schade?
pi_106520904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe gaat het met jullie wereldreis?
We sparen wat we sparen kunnen :Y De plannen zijn nog ongewijzigd, maar met mijn studentschap gaat 't sparen niet zo heel hard... en in de tussentijd willen we ook graag nog op pad blijven gaan... :@
Ja doei.
pi_106520906
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ai, blijvende schade?
Tsja, even afwachten hoe blij het laminaat en het bed hiermee zijn.
pi_106520942
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Niet te snel willen laten drogen. Beter een raam open mits het niet regent dan de verwarming vol aan.

Wel alles goed afgedroogd?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 12:35:52 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106520946
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dit is zeker niet het moment om over een waterbed te beginnen he? :')

Maar, wel kut. Ik hoop dat het meevalt :Y.
pi_106520947
Als je het niet al te lang laat liggen en snel wegwerkt, het water, dan overleeft 't laminaat 't wel waarschijnlijk. 't Wordt pas een écht probleem als 't een tijd de tijd krijgt om in te trekken. Was je er snel bij?
Ja doei.
pi_106520967
balen, DaD!

Lijstje van gister:

O: 2 volkorenbroodjes bij de bakker, 1 helft met salami en kaas, 1 helft met ham, komkommer en ei, 1 hele met nutella.
L: 2 volkorenbroodjes met sla en gerookte zalm
D: zuurkoolovenschotel met aardappelpuree en geitenkaas
T: grote bak vruchtensalade (appel, banaan, druiven, ananas, abrikoos)
T: 2 glazen wijn, klein handje gezouten noten.

Planning voor vandaag:
O: soort van engels ontbijt. 3 volkorentoast (2 met boter, 1 met hagelslag :@ ), gebakken ei, 4 plakjes bacon, wat bonen in tomatensaus. koffie, bak vruchtensalade. Zie gister.
L: ?
D:

We gaan zo richting de stad, richting een Munch tentoonstelling een van de museums hier. En ik heb m'n koffers gepakt, morgen weer naar Zweden. Niet leuk om de duutser achter te laten, maar ik kijk er naar uit om weer in m'n eigen huisjes te zijn...
pi_106520981
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:36 schreef Jagärtrut het volgende:
We gaan zo richting de stad, richting een Munch tentoonstelling een van de museums hier. En ik heb m'n koffers gepakt, morgen weer naar Zweden. Niet leuk om de duutser achter te laten, maar ik kijk er naar uit om weer in m'n eigen huisjes te zijn...
Oh? Madame heeft meerdere optrekjes in het mooie Zweden? :D
Ja doei.
pi_106521064
Baardmans merkte het al vrij snel en heeft toen direct de hoofdkraan dicht gedraaid. Gelukkig was ie thuis, want ik ben te klein om zo bij de hoofdkraan te kunnen. :+. We hebben direct alle handdoeken op de grond gegooid, dus het was snel weggewerkt ja! Maar wel even schrikken.
pi_106521098
Ah, da's fijn, dat 't niet een hele nacht ligt ofzo :o
Ja doei.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 12:45:14 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106521142
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh? Madame heeft meerdere optrekjes in het mooie Zweden? :D
Je hebt werkpaarden en luxepaarden he :+ en luipaarden, aldus uks :') :D

Boh, zit te denken per wanneer ik mijn uitzendwerk zal opzeggen! Wil wel gewoon loonbelastingsheffing dinges voor mn nieuwe giiig laten toepassen :P Dus dan kan ik dat daar (bij uzb) niet hebben lopen. Maar ik heb nog wat dingetjes af te maken ook. oO< Denk dat ik ze maar moet mailen dat ik met ingang van maandag geen loonbelasting meer wil laten heffen en dat ik nog wel wat dingetjes afmaak, maar daarna zal moeten stoppen ofzo. </stream of consciousness-geneuzel>
  zaterdag 7 januari 2012 @ 12:52:06 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106521281
Siral, wat zegt je begeleiding ervan? Of word je niet meer begeleid?

Planning
o. omelet met hüttenkäse
t. kwark met bessen
s. kwartier stretchen
l. moot gerookte zalm met dressing, salade, banaan

t. muffin
d. Kassler, zuurkool, spekjes, aardappelpuree
t. iets lekkers
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_106521331
Iemand een suggestie wat voor groente lekker is bij een Indiase curry met oa room, kip en tomaat?
pi_106521341
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je hebt werkpaarden en luxepaarden he :+ en luipaarden, aldus uks :') :D

Boh, zit te denken per wanneer ik mijn uitzendwerk zal opzeggen! Wil wel gewoon loonbelastingsheffing dinges voor mn nieuwe giiig laten toepassen :P Dus dan kan ik dat daar (bij uzb) niet hebben lopen. Maar ik heb nog wat dingetjes af te maken ook. oO< Denk dat ik ze maar moet mailen dat ik met ingang van maandag geen loonbelasting meer wil laten heffen en dat ik nog wel wat dingetjes afmaak, maar daarna zal moeten stoppen ofzo. </stream of consciousness-geneuzel>
Aangeven dat ze de loonheffingskorting moeten stopzetten zodra je start bij je nieuwe wg.
Dus als je je contract hebt getekend is doorgeven vroeg zat toch?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 12:54:46 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106521343
Boontjes?
pi_106521344
sperziebonen
Ja doei.
pi_106521368
_O- XM! Goed bezig!
pi_106521373
GMTA :D

Sperziebonen worden het dan, denk ik. :) Ben benieuwd hoe het gaat smaken, ik heb het nog nooit op en nooit gemaakt.
pi_106521390
Als je ze goed laat garen is het lekker :Y ze nemen dan de currysmaak over.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 12:57:25 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106521411
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:56 schreef Ewelina het volgende:
GMTA :D

Sperziebonen worden het dan, denk ik. :) Ben benieuwd hoe het gaat smaken, ik heb het nog nooit op en nooit gemaakt.
Volgens mij kun je boontjes ook niet zelf maken.

pi_106521467
:') !
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:02:26 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106521541
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Aangeven dat ze de loonheffingskorting moeten stopzetten zodra je start bij je nieuwe wg.
Dus als je je contract hebt getekend is doorgeven vroeg zat toch?
O+
Okee da's fijn! Ik was bang dat ik een beetje last minute was :D Ga waarschijnlijk al snel starten 8-) Maar dat moet dus gewoon kunnen, mooi *O*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:07:10 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106521635
Zo naar de stad! :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:52 schreef Tinkepink het volgende:
Siral, wat zegt je begeleiding ervan? Of word je niet meer begeleid?

Lijkt me idd iets voor de profi begeleiding, die weet waarschijnlijk meer over het natuurlijke verloop van het lichaam laten bekomen van te weinig eten :Y
pi_106521749
Ik krijg momenteel geen begeleiding. Zie eens in de 2 weken de huisarts, verder heb ik af en toe consulten bij Monique Rosier...Maar die stimuleerd "eten wat je wil" juist... Maar ik zou zo graag weer strucuur willen ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106521803
Hey Siral, ik zou toch echt eens met iemand gaan praten. Want volgens mij heb jij niet helemaal een normale relatie met eten :)

Alternatief: hier elke dag lijstjes posten en je daar ook aan houden? Hoe gaat het trouwens met je familie enzo? Sterkte :*

Edit: Dat je op dat lijstje aankomt vind ik wel vreemd, ik eet een stuk meer en val af :P. Wat is je vetpercentage nu?
pi_106521848
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
Hey Siral, ik zou toch echt eens met iemand gaan praten. Want volgens mij heb jij niet helemaal een normale relatie met eten :)

Alternatief: hier elke dag lijstjes posten en je daar ook aan houden? Hoe gaat het trouwens met je familie enzo? Sterkte :*

Edit: Dat je op dat lijstje aankomt vind ik wel vreemd, ik eet een stuk meer en val af :P. Wat is je vetpercentage nu?
Met zo'n lijstje blijf ik op gewicht als het goed is, maar ik eet dus veel en veel meer momenteel, vooral in de weekenden ga ik mezelf enorm te buiten. (a 4000 kcal per dag.......) Mijn vetpercentage is nu 18% volgens Tanita denk ik. Met mijn streefgewicht zat ik op 49 kg en 16% bf.

Ik denk dat ik gemiddeld genomen soms zo'n 2600 kcal per dag eet, wat dus veel teveel is.
Soms ga ik weer lijnen en kom ik weer op 49 kilo, maar vreet ik er alles in een week of twee er weer aan...
pi_106521874
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+
Okee da's fijn! Ik was bang dat ik een beetje last minute was :D Ga waarschijnlijk al snel starten 8-) Maar dat moet dus gewoon kunnen, mooi *O*
Check wel even of ze het goed doen ;)
Het is zo vervelend als het ineens de Bdienst is die constateert dat er dubbel loonheffingskorting is toegepast.
pi_106521906
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:16 schreef Siral het volgende:

[..]

Met zo'n lijstje blijf ik op gewicht als het goed is, maar ik eet dus veel en veel meer momenteel, vooral in de weekenden ga ik mezelf enorm te buiten. Mijn vetpercentage is nu 175% volgens Tanita.
Dan geef je het antwoord zelf al meis, dat lijstje is een prima leidraad, maar als je vervolgens vele meer eet, dan is de regelmaat zoek.
Lijstjes hier posten en je eraan houden is wellicht een stok achter de deur en verder: je signaleert nu dat het niet meer goed gaat, trek dan de huisarts goed aan de mouw! Je hebt denk ik toch meer en diepere begeleiding nodig.
Succes!
pi_106521916
Gisteren:
O: 1x geroosterd Allison met filet A. en een gekookt eitje en een glaasje mandarijnsap
T: bospeentjes
L: 2x geroosterd Allison, 1x met mayo, sambal, paprika en komkommer en 1x met pindakaas, sambal en komkommer
T: mango Bakje op het aanrecht laten staan :')
S: hardlopen
T: wodka, chips (34 gram)
D: kliekje van eergisteren, dus puree, stoofpeertjes, gehakt en sperzieboontjes
T: stroopwafel x2
1866 kcals

Vandaag:
BR: gekookt eitje, 1x geroosterd Allison met filet A., cappuccino
T: cappuccino
T: kliekje opgebakken rijst
T: mango
S: hardlopen
T: wodka, chips
D: witlofschotel uit de oven, met puree en ham/kaassaus
T: stroopwafel
pi_106521941
Lijst vandaag:

O: wat plakken vers volkorenbrood
S: hardlopen! EINDELIJK weer! (dinsdag telde niet helemaal)
T: banaan
L: omeletje met spinazie en makreel
T: ?
D: falafel met volkorenpita's en wat saffraancouscous
T: yoghurt toe
Ja doei.
pi_106521973
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:17 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dan geef je het antwoord zelf al meis, dat lijstje is een prima leidraad, maar als je vervolgens vele meer eet, dan is de regelmaat zoek.
Lijstjes hier posten en je eraan houden is wellicht een stok achter de deur en verder: je signaleert nu dat het niet meer goed gaat, trek dan de huisarts goed aan de mouw! Je hebt denk ik toch meer en diepere begeleiding nodig.
Succes!
Die 175% die je quote is een typo overigens haha!

Klopt, maandag toch maar weer eens een afspraak maken...
Mijn ouders zijn trouwens een paar weken terug meegeweest en ook op de hoogte.
pi_106522049
En ik denk dat lijstjes posten misschien wel een goed idee is, soms probeer ik zelf dagboeken te maken maar niemand kan het dan controlen wat ik eet dus ga ik alsnog bizar eten..

Wat ik nu bijvoorbeeld al gegeten heb:
O: 2 boterhammen met hagelslag, 2 plakken peperkoek met boter, magere yoghurt met een kiwi
O: 4 waldkorn beschuiten, 2 met hagelslag, 2 met ham, grote beker halfvolle melk
T: 2 kerstkoekjes, appel

-O- Oh en ik sport vandaag niet want zit grieperig thuis. Overigens ga ik altijd eten wat ik "normaal" niet van mezelf mag hebben. Hagelslag, peperkoek/ander soortig koek, chocolade, veel boter op brood e.d..
pi_106522456
Maar Siral, denk je niet dat je eens echt aan de oorzaak moet werken? Want iedere keer als je hier komt, doen we aan een soort symptoombestrijding (for lack of a better word :P). Maar een structurele oplossing komt er niet! Wat denk je elf dat de oorzaak is dat je zo slecht met eten omgaat?

Mag evt ook via PM ofzo om de boel niet te vervuilen :P
pi_106522532
Ik kijk "geen cent te makken" :'). Wat erg, die families. Bijna 3000 euro netto (!!) per maand en toch niet rond kunnen komen, en dan ook nog 6000 schuld :o

Overigens ga ik zo een paar schoenen kopen, voor werk he! En kleding opruimen die ik een jaar niet gedragen heb :7.

En mijn O was: 2x boterham grillworst en een gekookt ei :9.
pi_106522798
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:16 schreef Siral het volgende:

[..]

Met zo'n lijstje blijf ik op gewicht als het goed is, maar ik eet dus veel en veel meer momenteel, vooral in de weekenden ga ik mezelf enorm te buiten. (a 4000 kcal per dag.......) Mijn vetpercentage is nu 18% volgens Tanita denk ik. Met mijn streefgewicht zat ik op 49 kg en 16% bf.

Ik denk dat ik gemiddeld genomen soms zo'n 2600 kcal per dag eet, wat dus veel teveel is.
Soms ga ik weer lijnen en kom ik weer op 49 kilo, maar vreet ik er alles in een week of twee er weer aan...
In ieder geval niks mis met je lichaam. Ik heb een een hoger vetpercentage (in de sportschool hadden ze dat gemeten). Normaal percentage voor een vrouw is 23% en ik had 20% en er mocht nog wel wat bij zeiden ze. Dus jij zit dan nog helemaal laag.
Overigens vind ik de vergelijking dan met ons BMI wel weer vreemd maar ja.

/lurker :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106522841
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:39 schreef Perruche het volgende:
Ik kijk "geen cent te makken" :'). Wat erg, die families. Bijna 3000 euro netto (!!) per maand en toch niet rond kunnen komen, en dan ook nog 6000 schuld :o

Overigens ga ik zo een paar schoenen kopen, voor werk he! En kleding opruimen die ik een jaar niet gedragen heb :7.

Boven je stand leven, ik zou het ook prima kunnen (en er vervolgens niet van slapen :P ).

Lijstje:
O: 4 el volle kwark (de yoghurt was op) en een peer erdoor.
L: 4 maïsboterhammen (filet AM, geitenkaas, jam, notenpasta).
S: De tuin in om bollen de planten enz enz.
D: zalmpizza en italiaanse pizza home made.
T: chocolade en ijs en een glas citroenlimo
pi_106522843
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
Maar Siral, denk je niet dat je eens echt aan de oorzaak moet werken? Want iedere keer als je hier komt, doen we aan een soort symptoombestrijding (for lack of a better word :P). Maar een structurele oplossing komt er niet! Wat denk je elf dat de oorzaak is dat je zo slecht met eten omgaat?

Mag evt ook via PM ofzo om de boel niet te vervuilen :P
Emoties, enorm zwart/wit denken.. 1 boterham met hagelslag kan mijn dag al vergallen en dan blijf ik eten... Ook weet ik gewoon niet meer wat normaal is ofzo... Als ik een keer iets afsla, heb ik het idee dat het niet normaal is naderhand, en dan wil ik het toch, met als conclusie dat ik MEER pak. Terwijl ik drommels goed weet hoeveel ik kan eten, en hoeveel ik momenteel eet, wat echt belachelijk is. Ik kan het maar niet doorbreken op de een of andere manier.
pi_106522869
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

In ieder geval niks mis met je lichaam. Ik heb een een hoger vetpercentage (in de sportschool hadden ze dat gemeten). Normaal percentage voor een vrouw is 23% en ik had 20% en er mocht nog wel wat bij zeiden ze. Dus jij zit dan nog helemaal laag.
Overigens vind ik de vergelijking dan met ons BMI wel weer vreemd maar ja.

/lurker :D
Ik sport erg veel en heb redelijk wat spiermassa, vandaar dat mijn bmi hoger is en mijn vetpercentage lager. Mijn lichaam is vind ik zelf ideaal op 49 kilo en 16% vet. Ik had dus ook gewoon 49 kg kunnen wegen met 20/23% vet ;)
pi_106522951
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:39 schreef Perruche het volgende:

Welke aflevering kijk je?
pi_106522964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:48 schreef Siral het volgende:

[..]

Emoties, enorm zwart/wit denken.. 1 boterham met hagelslag kan mijn dag al vergallen en dan blijf ik eten... Ook weet ik gewoon niet meer wat normaal is ofzo... Als ik een keer iets afsla, heb ik het idee dat het niet normaal is naderhand, en dan wil ik het toch, met als conclusie dat ik MEER pak. Terwijl ik drommels goed weet hoeveel ik kan eten, en hoeveel ik momenteel eet, wat echt belachelijk is. Ik kan het maar niet doorbreken op de een of andere manier.
Ja, dat begrijp ik, maar hoe komt dat? Je ziet toch zelf ook dat jouw relatie met eten en voedsel niet normaal is? Ik denk nog steeds hetzelfde over je wat dat betreft, volgens mij is dit niet iets wat je alleen kan oplossen. Je weet ook prima hoe het wel moet, maar je kan het niet. Een dietiste heeft dan, denk ik, ook niet zoveel zin. Jij moet gewoon een normaal idee over eten en wat erbij komt, hebben/krijgen.
pi_106522974
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Welke aflevering kijk je?
De tweede.

Edit: Ik vind het equally erg dat je blijkbaar 1500 euro subsidie krijgt en dan tot 3000 euro netto krijgt als je eigen inkomen maar 1500 ofzo is :'). Waarom werk ik eigenlijk nog? Hu.
pi_106523030
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik, maar hoe komt dat? Je ziet toch zelf ook dat jouw relatie met eten en voedsel niet normaal is? Ik denk nog steeds hetzelfde over je wat dat betreft, volgens mij is dit niet iets wat je alleen kan oplossen. Je weet ook prima hoe het wel moet, maar je kan het niet. Een dietiste heeft dan, denk ik, ook niet zoveel zin. Jij moet gewoon een normaal idee over eten en wat erbij komt, hebben/krijgen.
Dit inderdaad.
Dit topic kan je daarbij echt niet helpen.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:57:10 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106523135
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

De tweede.

Edit: Ik vind het equally erg dat je blijkbaar 1500 euro subsidie krijgt en dan tot 3000 euro netto krijgt als je eigen inkomen maar 1500 ofzo is :'). Waarom werk ik eigenlijk nog? Hu.
Is dat zo.? Dat wist ik niet. Overigens is 3000 euro veel geld, maar voor een familie met opgroeiende kinderen niet eens zo bizar veel. Al jan het inderdaad slechter.
pi_106523179
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 08:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Daar heb je een bijzonder goed punt. Maar het hangt ook wel weer van je intresses af natuurlijk. Vrienden van me zijn onwijze vogel liefhebbers, maar die zouden vogelparadijs Colombia verschrikkelijk vinden vanwege de hitte.
Ja, je moet ook wel een beetje een voorkeur hebben natuurlijk maar goed. Er zullen ongetwijfeld verschillen zijn maar ik denk dat de overeenkomst is dat je hoe dan ook mooie dingen mee maakt en mooie dingen ziet. Net als dat er ook dingen zullen tegenvallen.

Misschien is het ook wel goedpraten omdat ik er toch wel geen geld voor heb en het maar bij wat gratis/goedkope dingen houd :')

Nog niks gegeten :o slechts 2 koffie :')

[ Bericht 9% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 07-01-2012 14:08:24 ]
pi_106523190
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is dat zo.? Dat wist ik niet. Overigens is 3000 euro veel geld, maar voor een familie met opgroeiende kinderen niet eens zo bizar veel. Al jan het inderdaad slechter.
Ja, ik zag het ook niet. Ok, ze kreeg geloof ik 1600 euro en kreeg subsidie en weet ik veel tot 2900. Vind ik vrij veel, alleenstaande moeder maar ze had dus wel 5 (!!!!) kinderen. En tuurlijk is 2900 geen wereldbedrag, maar echt mensen zijn ZO ignorant als het op geld aan komt, niet normaal.

Edit: en je kan dan dus wel goedkoop wonen (ze zaten in en dorp met huursubsidie) enzo. En alle kleding via postorderbedirjven :'). Echt wtf. Anyway ik hou er nu over op haha.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:00:58 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106523233
5 kinderen? Holy moly. Ze kon geen nee zeggen? Of konden condooms niet worden besteld bij dat postorderbedrijf? :')
pi_106523240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:49 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik sport erg veel en heb redelijk wat spiermassa, vandaar dat mijn bmi hoger is en mijn vetpercentage lager. Mijn lichaam is vind ik zelf ideaal op 49 kilo en 16% vet. Ik had dus ook gewoon 49 kg kunnen wegen met 20/23% vet ;)
Dan sport je echt achterlijk veel want ik sport al op hoog niveau. Sport je zoveel om te compenseren?
En als 20% te laag is dan is 16% helemaaaaaal te laag natuurlijk, wat jij ideaal vind.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:01:21 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106523243
Aaargh! Smiley op de volgende regel o|O
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:14:32 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106523591
Tandartsrekening betaald 370 euro. Weer een rib minder :').
pi_106523648
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dan sport je echt achterlijk veel want ik sport al op hoog niveau. Sport je zoveel om te compenseren?
En als 20% te laag is dan is 16% helemaaaaaal te laag natuurlijk, wat jij ideaal vind.
Tja ik heb ook geen idee hoe ik zo laag zit? 16% is gewoon prima voor een atletische vrouw.

Ik sport minimaal 5x per week waaronder ook best intensieve krachttraining maar ook groepslessen zoals bodypump, xco en rpm, maar ook hardlopen e.d

Ik sport momenteel niet meer om te compenseren. Tijdje wel gedaan, maar ik vind sport gewoon heel erg leuk en ik vertik het om het te als een straf te gebruiken..
pi_106523854
Ik vind je ondertitel anders vrij veelzeggend Siral. Zoek ajb een goede psych, wat hiermee kunnen wij je echt niet helpen.
pi_106523920
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Scheelt weer gewicht en gelijk een smallere taille!

:*
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:33:53 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106524108
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Scheelt weer gewicht en gelijk een smallere taille!

:*
Mn bankrekening is inderdaad aardig gekrompen idd _O-
pi_106524155
Mja het is dubbel lijden inderdaad.

Zo ik ben lekker bezig geweest, de tuin is vast vrolijk in het non excistent voorjaar.

Nu even uitpuffen en dan planten overzetten.
pi_106524509
8-)

4 (1) 7 (2) 17 hardgelopen, zo'n 4,6km :)

En nog wat extra lusjes her en der om Mr.Mo niet te ver achter te laten lopen :P

[ Bericht 25% gewijzigd door motorbloempje op 07-01-2012 15:02:35 ]
Ja doei.
pi_106525212
Netjes Mo! Ik heb net 4 km gedaan. Vond ik toch best een prestatie van mezelf na (meer dan) een maand zonder sport!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:21:03 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106525366
Ik ga morgen weer even een rondje van 5 doen om er weer in te komen, en dan maar hopen dat ik geen hoestbuien krijg onderweg.

Ik zit de hele tijd met m'n tong over m'n tanden te gaan. Zo lekker schoon en glad O+.

Net boodschappen gedaan.

Weeklijst:

Za: risotto tomaat-limoen
Zo: lasagne, voor het eerst dit recept: http://www.smulweb.nl/recepten/126611/Lasagna). Benieuwd!
Ma: lasagne deel 2
Di: farfalle met spinazie, courgette, paprika, champignons
Wo: krieltjes, sla, stuk vlees
Do: groene tagliatelle met kip in mosterdsaus
Vrij: ovenchili met Mexicaanse groente en tortillachips

Pippa is met een M&M aan het voetballen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_106526676
Weinig met echt groente Vik?! Of ligt dat aan mij?
pi_106526724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:15 schreef Amsel het volgende:
Netjes Mo! Ik heb net 4 km gedaan. Vond ik toch best een prestatie van mezelf na (meer dan) een maand zonder sport!
Go you! *O*

Go us!

Is het in NL ook zulk lekker hardloopweer? :o Hier is 't nu precies goed O+
Ja doei.
pi_106526804
Ik zal ook ff cross posten:

Zaterdag: home made pizza's
Zondag: Dürüm
Maandag: Stoofpeertjes met een bieflapje en aardappelen
Dinsdag: Bloemkool met kipfilet en saté saus
Woensdag: Vriezer en uithuizig eten
Donderdag: Witlof uit de oven zo apart mogelijk en met opmaken restjes
Vrijdag: uit eten
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:12:54 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106526993
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:00 schreef V1z0R het volgende:
Weinig met echt groente Vik?! Of ligt dat aan mij?
Neuh, dat klopt wel.
De ene week lukt dat beter dan de andere en ik vind het al lastig genoeg om een weekmenu samen te stellen. Eet dan liever worteltjes of tomaten op het werk ofzo, dan krijg ik nog eens groente binnen. Of een salade.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:13:44 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527014
En ik heb net een elektrische tandenborstel uitgekocht op internet die ik van M. krijg voor m'n verjaardag. Whoeoeoeh *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_106527028
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:13 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb net een elektrische tandenborstel uitgekocht op internet die ik van M. krijg voor m'n verjaardag. Whoeoeoeh *O*.
Que?
Ja doei.
pi_106527090
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:02 schreef motorbloempje het volgende:

Is het in NL ook zulk lekker hardloopweer? :o Hier is 't nu precies goed O+
Ik vond het heerlijk ja! Niet te warm en niet te koud.

Denk dat Vik "uitgezocht" bedoelt.
pi_106527125
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijk je wel slanker :')
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:17:39 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527147
Uitgezocht idd :P.

Enorm veel hardlopers trouwens, vanochtend :o. Allemaal van die clubjes.
Niet meer actief op Fok!
pi_106527155
Ik probeer ook avondeten voor de komende week te verzinnen, maar ik heb echt totaal geen inspiraaaaasie!
pi_106527216
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Neuh, dat klopt wel.
De ene week lukt dat beter dan de andere en ik vind het al lastig genoeg om een weekmenu samen te stellen. Eet dan liever worteltjes of tomaten op het werk ofzo, dan krijg ik nog eens groente binnen. Of een salade.
Ok, dan valt het nog enigszins mee inderdaad.
En vertel me trouwens niet dat het ijsbergsla is, want dat is geen groente, dat is water. :P

GB, Bruine bonen :D, witlof, bloemkool, stampot andijvie/boerenkool, rode bieten, rode kool, zuurkool, witte kool, gevulde paprika's...
pi_106527231
Hmmz, ik moet eens mijn kasten uit gaan spitten. Het weekmenu zal wel zoiets worden:

Za: curry met sperzieonen en rijst
Zo: curry met sperziebonen en rijst
Ma: pasta bolognese
Di: gepofte aardappel + stukje vlees + doperwten
Wo: pasta bolognese
Do: sate met rijst en prei
Vrij: groene curry
Za: groene curry
pi_106527237
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:17 schreef Viking84 het volgende:
Uitgezocht idd :P.

Enorm veel hardlopers trouwens, vanochtend :o. Allemaal van die clubjes.
Die hadden allemaal hetzelfde briljante idee als ik, om vandaag weer te beginnen 8-)
Ja doei.
pi_106527248
Ooh, en bruine bonen met spek en ui. :9 Heb ik ook nog wel in huis.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:21:08 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527253
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik probeer ook avondeten voor de komende week te verzinnen, maar ik heb echt totaal geen inspiraaaaasie!
Smulweb.nl ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_106527257
Ik hoef alleen donderdag zelf te koken dus dat zie ik dan wel weer :')
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:21:46 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527278
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die hadden allemaal hetzelfde briljante idee als ik, om vandaag weer te beginnen 8-)
Ja, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor het weer rustiger is op straat _O-.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:23:09 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527329
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En vertel me trouwens niet dat het ijsbergsla is, want dat is geen groente, dat is water. :P

GB, Bruine bonen :D, witlof, bloemkool, stampot andijvie/boerenkool, rode bieten, rode kool, zuurkool, witte kool, gevulde paprika's...
Het is ijsbergsla :@ :'). Met croutons :P.

Zo beschouwd eet ik 3 keer groente bij het avondeten deze week, dat is wel weinig ja :'). Ik zie ook niks waar ik nog even groenten bij zou kunnen mikken zonder het gerecht te verpesten (als ik iets met tomatensaus maak, doe ik er wel altijd Italiaanse groenten doorheen, ook al staat dat niet in het recept).
Niet meer actief op Fok!
pi_106527343
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor het weer rustiger is op straat _O-.
Clubjes zijn meestal volhouders :Y
Ja doei.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:24:34 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527365
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Clubjes zijn meestal volhouders :Y
Ik zag rond het Malieveld clubjes, op de Scheveningseweg lopen vooral loners, zoals ik :). Alleen zie ik ze daarna nergens meer, dus ze lossen blijkbaar op in het niets :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_106527374
*poef*
Ja doei.
pi_106527382
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Boerenkool heb ik al in huis voor maandag, dus die kan ik afstrepen :7

Gevulde paprika's is lang geleden, misschien dat ik dat weer eens maak! :9
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:26:11 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Boerenkool heb ik al in huis voor maandag, dus die kan ik afstrepen :7

Gevulde paprika's is lang geleden, misschien dat ik dat weer eens maak! :9
Echt, even op Smulweb kijken. Staan heerlijke dingen tussen! :9. Zoek maar eens op Turkse tortilla's, dat is serieus het allerlekkerste wat ik ooit heb gegeten :9~. Afgelopen keer had de heer des huizes er te veel cayennepeper in gemikt, maar los daarvan: mmmmmmmmmmmmmmmm!!! :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_106527484
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt, even op Smulweb kijken. Staan heerlijke dingen tussen! :9. Zoek maar eens op Turkse tortilla's, dat is serieus het allerlekkerste wat ik ooit heb gegeten :9~. Afgelopen keer had de heer des huizes er te veel cayennepeper in gemikt, maar los daarvan: mmmmmmmmmmmmmmmm!!! :9~.
Ik ben al aan het kijken, thanks voor de tip! :Y)
pi_106527551
pi_106527578
Wat een moeite allemaal, gewoon groente in een pan met water flikkeren is makkelijker :P
pi_106527607
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
Heb een vogelnest op mijn hoofd :') net wakker is mijn excuus.
En weer redelijk pijnvrij *O*
M'n nieuwe spijkerbroek past *O* iets ruimte op de band maar was dan ook niet van plan hem zonder trui te dragen en riem :P

Cali en V1z :D
Ik heb ook een nieuwe broek, zo'n hoge!

Hij staat echt mooi, al zou je misschien denken van niet door het model.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:32:25 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527619
quote:
Yup! :9~.

Man, ik krijg er nu alweer zin in, maar wij eten het deze week niet ;(.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:32:52 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef Probability het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ziet eruit als een mooie broek (met die ribbeltjes bovenaan).
Niet meer actief op Fok!
pi_106527633
Ik heb nu ook honger. En nul concentratievermogen. Ga maar op huis aan denk ik, vanavond nog maar wat doen dan.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:33:24 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527647
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:31 schreef V1z0R het volgende:
Wat een moeite allemaal, gewoon groente in een pan met water flikkeren is makkelijker :P
Saai :O .
Niet meer actief op Fok!
pi_106527660
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ziet eruit als een mooie broek (met die ribbeltjes bovenaan).
Het is mijn eerste lichte en mijn eerste hoge broek. Echt heel fijn, ik kan gewoon zitten zonder een koude rug te krijgen!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:34:01 #186
229513 Blurred86
Live Positive
pi_106527667
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yup! :9~.

Man, ik krijg er nu alweer zin in, maar wij eten het deze week niet ;(.
das gewoon turkse pizza?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:34:42 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527695
Die tortilla's zijn wel veel werk btw, maar zó de moeite waard O+.

Ja, hoge broeken zijn fijn :). Hoef je ook niet bang te zijn voor zo'n mooi spleetje als je een keertje hurkt :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:36:01 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527725
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:34 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

das gewoon turkse pizza?
Dat schijnt. Maar dan in tortillavorm ipv pizza. Maar die keer dat ik een Turkse pizza at, vond ik hem wel anders dan zo'n tortilla. Een veel aanweziger smaak ofzo.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:36:48 #189
229513 Blurred86
Live Positive
pi_106527757
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat schijnt. Maar dan in tortillavorm ipv pizza. Maar die keer dat ik een Turkse pizza at, vond ik hem wel anders dan zo'n tortilla. Een veel aanweziger smaak ofzo.
turkse pizza is op een soort tortilla ja, ik hou er wel van :9
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_106527804
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Het is mijn eerste lichte en mijn eerste hoge broek. Echt heel fijn, ik kan gewoon zitten zonder een koude rug te krijgen!
Ik draag onderhemden daarvoor O+ vind het altijd weer erg als het in de zomer te warm wordt voor m'n hempies :')

Net eindelijk de pompoensoep gemaakt die bedoeld was voor Kerst :+ maar goed ook, teveel citroengras erin, het was meer citroensoep dan pompoensoep. Gelukkig lag er nog ergens een halve pompoen en daarmee heb ik het geheel wel een beetje kunnen redden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106527876
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik draag onderhemden daarvoor O+ vind het altijd weer erg als het in de zomer te warm wordt voor m'n hempies :')

Net eindelijk de pompoensoep gemaakt die bedoeld was voor Kerst :+ maar goed ook, teveel citroengras erin, het was meer citroensoep dan pompoensoep. Gelukkig lag er nog ergens een halve pompoen en daarmee heb ik het geheel wel een beetje kunnen redden.
Ik vind het altijd te warm voor een hemd ;(
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:42:33 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106527925
Die hemdjes van de H&M/LOGG. Met ribbeltjes O+. Had ik maar wat meer gekocht, want ik kan ze nu niet meer vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_106527986
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Die hemdjes van de H&M/LOGG. Met ribbeltjes O+. Had ik maar wat meer gekocht, want ik kan ze nu niet meer vinden.
Ze hebben nu weer andere die ook fijn zitten.
pi_106528039
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ze hebben nu weer andere die ook fijn zitten.
Heb ik inderdaad ook gezien!
Ik heb die van Anni Rolfi van de Kruidvat. De witte zijn alleen een tikje te lang.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106528079
Wil voor de wintersport nog strakke thermohemden dus ik zoek nog een goede aanbieding :+ met mouwen :P
pi_106528096
Hoe heet dat meisje van 't schaatsen op Nederland 1 nu?

-edit-

Anni Friesinger dus :+
pi_106528163
Meh, ik heb verse gist gekocht en wilde vanavond deeg maken voor broodjes, maar nu vind ik alleen recepten met gedroogde gist :')

Alternatief is vlaai :9 maar ik heb geen vulling. En er moet op de lijn worden gelet...dus.
pi_106528203
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:50 schreef Syrena het volgende:
Meh, ik heb verse gist gekocht en wilde vanavond deeg maken voor broodjes, maar nu vind ik alleen recepten met gedroogde gist :')

Alternatief is vlaai :9 maar ik heb geen vulling. En er moet op de lijn worden gelet...dus.
Hebben ze in het broodtopic geen suggesties? Of google even op verse of gedroogde gist en de omrekenfactor.

Volgens mij gebruik ik dan van de helft maar zeker weten doe ik het niet.
pi_106528255
Ik kom al wat meer recepten tegen als ik op volkorenbroodjes zoek, omrekenen zal ik ook eens op zoeken.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:56:01 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106528316
Ik gebruik meestal een blokje per 500 gram bloem
pi_106528476
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Saai :O .
Als jij nog loopt te roeren in je tomatensaus, zit ik al met een borrel in m'n hand op de bank en staat alle afwas al weer schoon in de kast :P
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:04:28 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106528533
Dus:

O: bakje havermoutpap
T: 1 snee kerstbrood, sinaasappel
L: 2 bth: 1x kipkerriesalade, 1x salami
D: lasagne met spinazie

Ik doe alleen nog een klein bakje rundergehakt door de lasagne voor de bite. Anders wordt 't een beetje saai denk ik.

Mja, weekendlijstje :).
pi_106528686
Als je er nu nog 2 boterhammen bij in zou gooien zou ik hem mooi vinden, XM!

Wij zijn net naar een erg leuke tentoonstelling van Munch geweest.

Lijstje:

O: 3 volkorenboterhammen. 2 met boter, 1 met hagelslag. gebakken ei, 4 reepjes bacon. wat witte bonen in tomatensaus. Grote bak vruchtensalade (Vers)
T: laugenstange met kaas (de helft, 2 grote happen)
T: 4 koekjes
D: champignonrisotto met veel parmezaanse kaas en wat bacon, salade.
T: iets lekkers en een wijntje of 2.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:25:12 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106529107
Siral, je moet hulp gaan zoeken.. Eten is niet het probleem, het is je uitlaatklep net zoals overmatig sporten.
Eerst je probleem opsporen en daamee handelen.

HOnger, straks lekker uit eten, zin in!
Nu eerst een flesje bier... Proost
pi_106529176
Proost uniek! :*
Ja doei.
pi_106529335
Vandaag:

O: kop thee, flesje actimel
L: 2 meergranen boterhammen met sandwichspread
T: meergranen boterham met sandwichspread
D: Broodjes/pitabroodjes met gemarineerde kip en groenten
T: ???
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:35:18 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106529469
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
Proost uniek! :*
:)
Goed gedaan met hardlopen trouwens!

Space: groente, fruit, zuivel?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:39:34 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106529596
Hmm, aan het koken en tegelijkertijd een halve zak chips leeggegeten. Niet goed
pi_106529881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus:

O: bakje havermoutpap
T: 1 snee kerstbrood, sinaasappel
L: 2 bth: 1x kipkerriesalade, 1x salami
D: lasagne met spinazie

Ik doe alleen nog een klein bakje rundergehakt door de lasagne voor de bite. Anders wordt 't een beetje saai denk ik.

Mja, weekendlijstje :).
Nog een klein beetje fruit erbij en evt nog iets na het eten (yoghurt) en dan is ie prima wmb.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:51:31 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106529938
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nog een klein beetje fruit erbij en evt nog iets na het eten (yoghurt) en dan is ie prima wmb.
Best kans hoor :)

En de lasagne staat hier in de oven *O*

Eet smakelijk uniek!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:52:06 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106529954
Oh ja, lunch vergeten :').
Straks nog maar even dan!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:52:08 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106529957
Ik ga ook weer aan de weekmenu's binnenkort denk ik zo :P

En whoop-whoop, winkelwin! Twee nette truien (1x Benetton en 1x Esprit), een legging (markt :D) en een sportshirtje (scapino), bij elkaar voor maar iets meer dan 50 euro 8-) En ik heb het allemaal ook daadwerkelijk nodig, win :9

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 07-01-2012 18:06:44 ]
pi_106530189
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef Probability het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Waar heb je die vandaan?
pi_106530302
Lijstje:

O: kom volle yoghurt met kiwi en een halve sinaasappel, de andere helft daarnaast gegeten.
L: 2 sneetjes roggebrood met een geprakte avocado
T: paar hapjes appeltaart
T: halve banaan
D: Volkoren pasta met zelfgemaakte tomatensaus met champignons en ui en knoflook
T: koffie, sneetje roggebrood met roomboter en jam, andere helft van banaan
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:08:37 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106530487
Ik heb ook een nieuwe hoge broek. En hij heeft dezelfde naam als SDB in het echt :').
Niet meer actief op Fok!
pi_106530527
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een nieuwe hoge broek. En hij heeft dezelfde naam als SDB in het echt :').
O+ dat kan geen toeval zijn O+
Ja doei.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:10:53 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106530577
Ik heb altijd al in SDB willen lopen ja! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_106530680
O: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren :9
T: stukje kruidkoek
T: mandarijn
D: curry met kip, tomaat, rijst en sperziebonen
T: nog een mandarijn
pi_106530720
lijst
• muesli & yoghurt
• 4 boterhammen mayo & filet americain
• 1 pak diepvriesspinazie a la creme
• 2 bonbons
1 glas wijn
pizza (125gr bloem, tomatensaus, gehakt, ham, 1/2 paprika, champignons, kaas
rijstepudding met boter, suiker en kaneel

Keurige lijst, zeker in aanmerking genomen dat het een alleen-thuisdag is. Verder is het een klotedag, alweer/nogsteeds familietroubles en nu wel in de fase dat ik de troubles schop omdat ik het zo zat ben.
pi_106530744
Hoe is het met de vrouw van je vader sigme?
pi_106531059
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:59 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan?
Monki, 15 euro. De grootste maat die ik zag was 29, die zat goed maar hij schijnt nog 1-2 maten uit te lopen zij een meisje in de winkel, dus uiteindelijk met maat 27 naar huis gegaan want die zat ook prima. Weet niet welke maat je hebt maar dat je daar wel rekening mee houdt!
pi_106531062
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:15 schreef Ewelina het volgende:
Hoe is het met de vrouw van je vader sigme?
Daar is het gelukkig heet goed mee! (Wat lief dat je daaraan denkt!)

Uiteindelijk bleek ze geen psychose te hebben gehad maar een paniekstoornos culminerend in een totale paniekaanval, veroorzaakt door een enorm slaaptekort. Veruit de meeste problemen verdwenen als sneeuw voor de zon na een week slaappillen :D. Komende week begint ze met een coach op het werk, om het werk weer op te gaan pakken, en de overige medicatie (antidepressiva, lage dosis) gaat binnenkort onder begeleiding van een psych worden afgebouwd.
pi_106531125
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Daar is het gelukkig heet goed mee! (Wat lief dat je daaraan denkt!)

Uiteindelijk bleek ze geen psychose te hebben gehad maar een paniekstoornis culminerend in een totale paniekaanval, veroorzaakt door een enorm slaaptekort. Veruit de meeste problemen verdwenen als sneeuw voor de zon na een week slaappillen :D. Komende week begint ze met een coach op het werk, om het werk weer op te gaan pakken, en de overige medicatie (antidepressiva, lage dosis) gaat binnenkort onder begeleiding van een psych worden afgebouwd.
Goed om te horen. Fijn dat het goed met haar gaat. :)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:35:25 #224
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_106531458
Ik mag ook niet in het topic posten, mijn haar zit langs geen kanten goed. Iets met dringende oproep van spoed toen ik juist mijn haarborstel in mijn handen had...

Lijstje:
O: / (want ik zat op spoed)
T: appel
L (om 15 uur): bak groenten, soep, rond broodje met geitenkaas
T: bloedsinasappel
D: groot bord savooikool met wat spekjes. 2 volkoren boterhammen met geitenkaas.
T: bak kwark met een appel en mandarijn
S: indien tijd straks half uurtje gaan lopen

Plan morgen:
O: bak kwark met pompelmoes en musli
L: witloof-appel salade
T: bloedsinasappel, iets lekkers eventueel
D: halve liter soep, 4 volkorenboterhammen
T: bak kwark
S: indien tijd half uurtje lopen
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_106531636
Mijn curry is goed gelukt. :9
pi_106531778
O: 3 bth, 2x grill worst 1x jam, 1 gekookt ei
T: muffin en koffie met melk
D: gamba's, salade (tomaat, komkommer, sla, dressing, pijnboompitjes),
T: wijntje
*O*

Ging de stad in maar ze hadden niets. Ja 1 paar schoenen dat ik echt vet vond maar 130 euro en ik heb ze echt niet nodig :').
pi_106531992
ik heb vannacht over vik gedroomd. En indirect over alle slankies, maar voornamelijk over vik. We waren op slank-weekend, the horror, en we moesten van allerlei wedstrijden doen. Zo'n parcours achtig iets. Vik en ik lagen voorop, en de laatste opdracht was 280 km. fietsen. In de regen, door de bergen, 's nachts. Vik had daar wel zin in...We gingen in ieder geval samen op weg, en toen werd ik wakker. :')
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:52:17 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106532029
Vik die zin heeft in fietsen, dat móet wel een droom zijn :D.
pi_106532049
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik die zin heeft in fietsen, dat móet wel een droom zijn :D.
Haha ja, idd. *denkt terug aan foto van fietsende Vik* _O-
pi_106532117
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:)
Goed gedaan met hardlopen trouwens!

Space: groente, fruit, zuivel?
actimel, groente bij kip en ik eet savonds altijd fruit dus dat staat er nog niet op :P . Meestal werk ik het dan niet meer bij zodat het lijkt alsof ik nooit fruit eet lol _O-
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:58:04 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106532249
Lol, leuk dat er ook eens over mij gedroomd wordt :P.
Fietsen is best leuk, spinnen niet :6.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:19:20 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106533126
Oh, die presentatrice van Kassa is leuk O+. Beter dan die Felix Meurders :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_106533157
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Oh, die presentatrice van Kassa is leuk O+. Beter dan die Felix Meurders :P.
Ja, Brecht is leuk
pi_106534107
Oh mèn, mijn haar zit ook zo goed. Sowieso ziet mijn gezicht er meestal geweldig uit bij mijn maximale overgewicht :+ , dat werkt beter dan welke antirimpelcrème dan ook.
De laatste maand heb ik alleen maar ongezond geleefd zonder sport, wel met veel stress, maar een paar topics doorlezen werkt best motiverend, dus ik denk dat ik maandag weer begin met een gezond regime.

O, en ik moet zo lachen om die exotische 'hoge' spijkerbroeken. Zo zagen toen ik op school zat alle spijkerbroeken eruit!
pi_106534383
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:48 schreef Laureline het volgende:
Oh mèn, mijn haar zit ook zo goed. Sowieso ziet mijn gezicht er meestal geweldig uit bij mijn maximale overgewicht :+ , dat werkt beter dan welke antirimpelcrème dan ook.
De laatste maand heb ik alleen maar ongezond geleefd zonder sport, wel met veel stress, maar een paar topics doorlezen werkt best motiverend, dus ik denk dat ik maandag weer begin met een gezond regime.

O, en ik moet zo lachen om die exotische 'hoge' spijkerbroeken. Zo zagen toen ik op school zat alle spijkerbroeken eruit!
Bij mij ook en nowayjose dat ik daar weer in ga lopen. Dan lijkt je bovenlijf echt zo idioot kort en je kont groot.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:55:48 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106534415
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij mij ook en nowayjose dat ik daar weer in ga lopen. Dan lijkt je bovenlijf echt zo idioot kort en je kont groot.
^^
pi_106534435
Ik heb er gelukkig nooit in hoeven lopen. Had mijn figuur geen goed gedaan, vrees ik :')
pi_106534445
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

^^
Heb dus for safety alvast een paar nieuwe lage ingeslagen :9
pi_106534601
Een broek is een broek.
pi_106534812
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Een broek is een broek.
Dacht het niet! :{w
  zaterdag 7 januari 2012 @ 20:11:23 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106535150
Ik had er nog een paar van liggen, van die ouderwetse hoge. Recentelijk weggegooid vanwege ' geen porum'. Net als de skinny die wel staat maar niet lekker zit. Ik draag alleen nog maar onmodieuze rechte modellen.

Voor de koolhydraat-minderaars onder ons: net de harzer kaas herontdekt. Vooral met schimmellaagje erg lekker. En 0 gram vet, 0 gram koolhydraten en 30 gram eiwit per 100 gram. De rest is water
  zaterdag 7 januari 2012 @ 20:18:23 #242
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_106535472
quote:

[..]

ORLY?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Vis een optie? zaterdag 7 januari 2012 @ 20:19:00 #243
70532 loveli
N
pi_106535487
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik had er nog een paar van liggen, van die ouderwetse hoge. Recentelijk weggegooid vanwege ' geen porum'. Net als de skinny die wel staat maar niet lekker zit. Ik draag alleen nog maar onmodieuze rechte modellen.

Voor de koolhydraat-minderaars onder ons: net de harzer kaas herontdekt. Vooral met schimmellaagje erg lekker. En 0 gram vet, 0 gram koolhydraten en 30 gram eiwit per 100 gram. De rest is water
Die rollen? Handkase ofzo?
crap in = crap out
  zaterdag 7 januari 2012 @ 20:19:28 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106535512
Ah mên :')
  Vis een optie? zaterdag 7 januari 2012 @ 20:21:12 #245
70532 loveli
N
pi_106535590
Amen.
crap in = crap out
  zaterdag 7 januari 2012 @ 20:21:32 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106535605
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Die rollen? Handkase ofzo?
Ja die. Met komijn, of juist niet. Ik vind ze het lekkerst met witte schimmel. Al is erg wel kwaliteitsverschil. Sommige ruiken en smaken naar zweterig voet-eelt
pi_106535870
Whooo lekker avondeten :9
pi_106535927
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja die. Met komijn, of juist niet. Ik vind ze het lekkerst met witte schimmel. Al is erg wel kwaliteitsverschil. Sommige ruiken en smaken naar zweterig voet-eelt
Getver _O-
pi_106536089
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Een broek is een broek.
Die man van mij denkt er gelukkig anders over :D
pi_106536152
Je weet het wel aan te prijzen, Tink! Dat zwetige voeteelt haalt de twijfelaars wel over de streep, denk ik.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 20:36:05 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106536224
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:34 schreef Laureline het volgende:
Je weet het wel aan te prijzen, Tink! Dat zwetige voeteelt haalt de twijfelaars wel over de streep, denk ik.
Ik hield al niet van kaas en de lust tot proberen is me voorlopig wel vergaan ja :').
pi_106536272
Kaas :9 zolang niet met iets blauwigs.
pi_106536422
Blauwschimmelkaas ben ik ook geen fan van :{
pi_106536465
Pizza met gorgonzola en spinazie O+ O+

Maar de falafel was ook weer héérlijk! :9

Ja doei.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 20:41:02 #255
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106536472
Een goed rolkaasje is dus erg lekker :')
pi_106536580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
Pizza met gorgonzola en spinazie O+ O+

Maar de falafel was ook weer héérlijk! :9

[ afbeelding ]
Oeh :9!

De makreel liep ik echt voor weg maar dit is nice!!
pi_106536616
Hoe is jouw pizza geworden? :9
Ja doei.
pi_106536959
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is jouw pizza geworden? :9
Goed maar vond het geen hoogvlieger.

Blijf fan van tomatensaus maken en dan verschillende spaanse worstsoorten en dan wat er nog in de koelkast ligt dat matcht. Vandaag kidneybonen-mais-kastanjechampi's-tomaat-ui.
pi_106537028
Mmm, pasta met gorgonzola-slagroomsaus met spekjes :9 Nouja, alles is lekker met spekjes :+

Pizza met zalm lijkt me dan weer niets, ik ben van de pizza-ansjovispartij.
pi_106537045
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef Laureline het volgende:
Mmm, pasta met gorgonzola-slagroomsaus met spekjes :9 Nouja, alles is lekker met spekjes :+
En peer en walnoten! :9
Ja doei.
pi_106537053
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef Laureline het volgende:

Pizza met zalm lijkt me dan weer niets, ik ben van de pizza-ansjovispartij.
Dat is beter ja :Y spekjes komen er hier niet op :P
pi_106537261
Lijstje vandaag:
O: grapefruitsap, mandarijn, yoghurt met banaan
T: 3 cappuccino
L: niets, geen tijd vanwege werk (dit gebeurt mij bijna nooit! Maar let op, later haal ik dit weer in:)
T: glas witte wijn, stokbrood met kruidenboter
D: gebakken sliptong, friet met aioli, beetje groente, nog een glas witte wijn
T: cappuccino met slagroom
T: witte wijn, toastjes met filet americain en toastjes met semi-zongedroogde tomaatjes (van de week bij de Makro 2 kilopakken van die krengen gehaald :9 Lekker! Zoet en vet ook, volgens mij zit er al 200 kcals in per stukje tomaat, zo voelt het tenminste)
pi_106537338
Lijstje van vandaag:

O - 250 gr volle citroenkwark
L - 2 krentenbollen met roomboter
S - 4 km hardlopen
D - kip in citroensaus met groene couscous, halve fles prosecco
pi_106537345
En dan bijt je op zo'n stukje tomaat, en dan spuit de olie zo je neusgat in _O- !
pi_106537441
Siral, velen hebben 't al gezegd maar zoek externe hulp. Als je je lichaam met 16% nog normaal vindt dan is er iets niet jofel. Negen van de tien keer zijn je borsten dan al met de noorderzon vertrokken....
En hoelang ben je ook alweer?

Lijstje is weer chaos galore :X

O: smoothie+pindakaas
T: kip en zoete aardappel
L: boterham met kip en mosterd
T: 2 stukjes gebak uit lala land
D: 2 borden Tagliatelle Genovese met lavialla pesto om nom nom nom en 1 wijntje
T: 2 appelbeignets, zelfgemaakt met zwagertje. Ging beter dan verwacht!
T: 1/2 zak doritos
pi_106537476
O en Amsel, wel veel blijven posten over de nieuwe Mac O+ hoor! Heerlijk leesvoer c_/ En DAD en Kwak over het samenwonen (ik moest zo lachen om het enthousiaste 'ojee'commentaar van Baardmans op het geklus :P ), en UKS over de nieuwe eet-en relatieperikelen...
pi_106537772
Had ik al verteld dat ie de spijkers er gewoon zelf nog een keer in heeft geslagen?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 21:16:46 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106537977
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had ik al verteld dat ie de spijkers er gewoon zelf nog een keer in heeft geslagen?
:D :')
pi_106537994
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
je weet nu iig dat als je de volgende keer iets wil ophangen, je het gewoon direkt aan hem vraagt om het te doen :+
pi_106538254
Voetballen was leuk, prijs gewonnen voor de tofste outfitjes en veel bier en vettigheid naar binnen gewerkt.
En nu stink ik naar rook en ga ik zo maar lekker vroeg naar bed ofzo. :P

Morgen denk maar een rondje rennen en een lesje body balance doen. En gezond eten. Ter compensatie. :P
Doe wat je niet durft.
pi_106538367
:') Pas bij bodybalance keek ik naar de nickname en dacht, 'He da's HPKW en niet UKS :')'
pi_106538449
Hahaha, zou UKS dan ook de prijs winnen voor de tofste outfitjes? :D
Doe wat je niet durft.
pi_106538458
:+ .

[ Bericht 64% gewijzigd door DevilsAndDust op 07-01-2012 22:11:57 ]
pi_106538698
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb altijd al in SDB willen lopen ja! O+.
Lolz :P
  zaterdag 7 januari 2012 @ 21:33:09 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106538714
Debat op 2 van vandaag gaat over dik zijn. Best boeiend
  Vis een optie? zaterdag 7 januari 2012 @ 21:36:52 #276
70532 loveli
N
pi_106538850
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Een goed rolkaasje is dus erg lekker :')
^^ Prima snack/tussendoortje, goedkoop ook. Ben het in NL nog nergens tegengekomen.
crap in = crap out
pi_106538851
quote:

[..]

Ik draag eigenlijk alleen rokjes/jurkjes maar ik heb twee van die spijkerbroeken die ik dus heel mooi vind zitten, ik heb een hekel aan broeken die zo laag zitten. Maar begrijp wel dat mensen ze raar/lelijk vinden.
pi_106538955
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Monki, 15 euro. De grootste maat die ik zag was 29, die zat goed maar hij schijnt nog 1-2 maten uit te lopen zij een meisje in de winkel, dus uiteindelijk met maat 27 naar huis gegaan want die zat ook prima. Weet niet welke maat je hebt maar dat je daar wel rekening mee houdt!
Ah, broeken van de Monki zitten altijd zo raar bij mij. Ik heb geen spijkerbroeken lijf }:|
pi_106539058
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:04 schreef Laureline het volgende:
O en Amsel, wel veel blijven posten over de nieuwe Mac O+ hoor! Heerlijk leesvoer c_/
Zelfs al zou ik willen dan lukt het me niet, ik kan over niks anders meer praten lijkt het wel :')
  zaterdag 7 januari 2012 @ 21:48:25 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106539315
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:42 schreef Amsel het volgende:

[..]

Zelfs al zou ik willen dan lukt het me niet, ik kan over niks anders meer praten lijkt het wel :')
Volgens mij vindt niemand dat erg. Het is toch leuk om te lezen?
pi_106540143
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij vindt niemand dat erg. Het is toch leuk om te lezen?
^^ O+
pi_106540459
O: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren
T: stukje kruidkoek
D: curry met kip, tomaat, rijst + sperziebonen
S: mijn halve huis verbouwen (lees: herinrichten) :+
pi_106540465
Ik vertelde vandaag een vriendin erover en die reageerde echt heel sceptisch :{ Wat ik wel begrijp, maar aan een negatieve insteek heb ik gewoon helemaal niks. Ik ben heus wel realistisch, maar waarom zou ik het geen kans geven..? Nouja, over dat soort dingen kan ik me nu dus heel druk maken. Dus ik vind het heel lief dat jullie allemaal zo enthousiast reageren O+ En nu bedtijd, ik val om!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:19:23 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106540545
Ik val ook om, dus ook maar naar bed zo.
Net De Storm teruggezien via Uitzending Gemist. Had al heel snel door hoe de vork in de steel zat, maar het einde was niet zo voorspelbaar als gevreesd, gelukkig maar :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_106540631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:17 schreef Amsel het volgende:
Ik vertelde vandaag een vriendin erover en die reageerde echt heel sceptisch :{ Wat ik wel begrijp, maar aan een negatieve insteek heb ik gewoon helemaal niks. Ik ben heus wel realistisch, maar waarom zou ik het geen kans geven..? Nouja, over dat soort dingen kan ik me nu dus heel druk maken. Dus ik vind het heel lief dat jullie allemaal zo enthousiast reageren O+ En nu bedtijd, ik val om!
Ik snap nooit zo goed dat mensen dat doen. Zij is niet degene die in de situatie zit en hoeft zich dus ook geen zorgen te maken over de bijkomende problemen, ze kan alleen maar zien dat jij er gelukkig van wordt. En zo hoort het, toch? O+

Trusten!
pi_106540737
Mijn lijstje van vandaag

S: drie kwartier sporten
T: kiwi, mandarijn
T: klein bakje yoghurt met een mix van muesli en cruesli
T: boterham sandwichspread
D: kom ossenstaartsoep, 3 kippenboutjes, gewokte groente
T: 2 chocolate chip cookies :9 nog ééntje over voor morgen O+
pi_106540881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

^^ O+
^^
pi_106542290
quote:

[..]

Dan is je kont al groot :P
pi_106542326
Hoi :W
Ik wil me hier ook aanmelden als het mag.
Wil ook wel de nodige kilo's kwijt, zonder te gaan dieeten, maar meer te letten op mijn eten en vooral minder te snaaien.
Ik heb soms een beetje een vreemd eetpatroon, agv onregelmatige diensten.
Ik zie dat jullie hier lijstjes posten, zal ook eens een poging wagen vandaag.

O: -
L: 4 boterhammen 2x zalm, 1x rundvleessalade en 1x chocoladevlokken
T: stukje appeltaart
D: nasi (met kip en veel groente) met monapudding en ijs toe.
T: appel
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:58:43 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106542436
Amsel, juist als mensen dat tegen je zeggen dan JUIST is het tegendeel zoveel fijner O+
En waarom moet liefde makkelijk gaan er zijn zat mensen die heel veel moeite moeten doen voor liefde. Het is niet rozengeur en maneschijn.

Chinees buffet was weer voortreffelijk
We komen binnen, serveerster: 2 flesje bier?
En gelijk komt er ook een extra portie paksoi bij het buffet :D :@
Maar 2 uur buffetten vinden ze ook altijd wel vermakelijk :')
pi_106542441
Hi Sethiwe :)

Welkom. Nou je eerste lijstje is al flink bagger :7. Waar is je ontbijt' En je zuivel en je groente?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:59:26 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106542456
Ow dan moet ik een hoge spijkerbroek, lijkt mij heerlijk zitten en een grotere kont dat kan wel :P
pi_106542461
Welkom Sethiwe :) :W
Ja doei.
pi_106542485
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:58 schreef Perruche het volgende:

Welkom. Nou je eerste lijstje is al flink bagger :7. Waar is je ontbijt' En je zuivel en je groente?
:D! Ik had al zo'n ontzettend aardige post gemaakt, maar het vervolgens toch maar gehouden bij alleen welkom! :@
Ja doei.
pi_106542518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:58 schreef Perruche het volgende:

In de nasi ;)
pi_106542542
Wie verstopt er nou groente in nasi :{w
Ja doei.
pi_106542581
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
:6 welke mod jaagt er nu users weg!
pi_106542582
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

In de nasi ;)
Ja doei nasi is hooguit gebakken rijst met ei en prei en tauge en misschien nog wat verloren groenten.

Oh en Sethiwe lust je broccoli? Hoeveel weeg je nu, hoe lang ben je en hoeveel wil je ervan af?
pi_106542602
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ja dat dus.
pi_106542608
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja doei nasi is hooguit gebakken rijst met ei en prei en tauge en misschien nog wat verloren groenten.

Oh en Sethiwe lust je broccoli? Hoeveel weeg je nu, hoe lang ben je en hoeveel wil je ervan af?
_O- kom jij bij mij maar eens nasi eten, broccoli gegarandeerd.
pi_106542615
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:6 welke mod jaagt er nu users weg!
Hé! Per noemde dat lijstje bagger! Ik zei alleen welkom O-)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')