quote:The Issue
Citizens all over Parodico have been petitioning for firmer action on public graffiti.
The Debate
"It's a disgrace!" declares Mohammed Singh, middle class and proud of it. "I can't even go downtown without seeing these hideous eyesores debasing the streets! We need to arrest the scumbags at the root of this, lock them up, and teach them a jolly good lesson! More policemen on the beat should do the ticket, even if it does require a slight augmentation in taxes!"
"I don't see what's so bad," comments Jack de Vries, a famous art critic. "This is urban art at its finest. It's vibrant, colourful, and simply reeks of culture! Just look at the form displayed in this string of racist expletives! Wonderful. Simply wonderful. I think we should really be encouraging these budding Rembrandts, not putting them down! I say we legalise it, in the name of culture!"
De Stapelgekke Universiteit Tilburg, het licht in de duisternis van de moderne geschiedschrijving. Een begrip gedefinieerd en zo miljoenen mensen monddood gemaakt. "Met fascisten praat je niet".quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
Kut TT.
Kut PVV.
Kut zweefteef opleidingen.
Kut Tilburg.
Precies.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Stapelgekke Universiteit Tilburg, het licht in de duisternis van de moderne geschiedschrijving. Een begrip gedefinieerd en zo miljoenen mensen monddood gemaakt. "Met fascisten praat je niet".
Het is werkelijk te schandalig voor woorden, maar voor de vegetarische vrijwilligers van Diederikje toch ook weer niet zo opzienbarend.
Slikze.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
Anyhow, ik ga genieten van Turks fruit, niet de film en niet het eten.
Tabee POL.
Godsamme, wat een kutpost zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef mlg het volgende:
[..]
ZweefteefjesDeze meldt ik aan bij vandale.
Master of Bachelorthesis?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:55 schreef Friek_ het volgende:
Oh shit, Henk Bovekerk is één van mijn maten op de universiteit.Nog serieus een jaartje mee in een raad gezeten.
Ik lachte me kapot.
Who gives a crap.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zweefteef is overigens een achterhaald woord, gebruikte het zon 12 jaar geleden al voor blowende sletjes.
't Is een bachelorthesis wat hij geschreven heeft. Wel een leuke analyse zoals ik het las, maar om het nu als 'academisch briljant' te bestempelen (met daarbij in het notenapparaat te refereren aan nu.nl en dumpert.nl als blijkbaar geldige academische bronnen?) vind ik simpelweg een politieke move van de beoordelaars.quote:
Excuustruus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind arbeidershoer wel een leuk woord.
Ik mis wikipedia en cbs om het academisch kader compleet te maken inderdaad!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
't Is een bachelorthesis wat hij geschreven heeft. Wel een leuke analyse zoals ik het las, maar om het nu als 'academisch briljant' te bestempelen (met daarbij in het notenapparaat te refereren aan nu.nl en dumpert.nl als blijkbaar geldige academische bronnen?) vind ik simpelweg een politieke move van de beoordelaars.
Wikipedia is een prima bron. Knal hem er altijd in.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis wikipedia en cbs om het academisch kader compleet te maken inderdaad!
Als ik Wilders was zou ik eerst maar eens subsidie/donaties gebruiken om een onderzoeksbureau op te starten, de helft van de kamervragen die zijn partij stelt zijn goedkoper op te lossen met een telefoontje van iemand bij dat bureau, dan met het dagloon van een ambtenaar vanwege zo'n kamervraag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef Picchia het volgende:
Als ik Wilders was zou ik een onderzoek laten instellen naar de kwaliteit van het onderwijs daar.
Er is één groot verschil tussen de VS en Europa. In de VS zijn ze nooit onderdrukt geweest door fascisten. Vandaar dat het daar meer geaccepteerd is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:17 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap ook zelf niet zo waarom men de PVV zo graag wil zien als fascistisch. Ga eens naar de Verenigde Staten en praat eens met de (neo)conservatieven daar. Grote kans dat je 90% van het gedachtegoed wat Geert Wilders propageert terugziet in andere bewoordingen. Misschien moet ik daar ook weer eens zo'n 'theorietje' op loslaten; nog meer modder over de schutting.
Maar goed, dit is ook mijn probleem met de alfawetenschappen in het algemeen (en ik ben zelf ook een typische alfa): het is vaak teveel 'weer een theorietje', geserveerd in een bepaald sausje met een selectie bronnen en argumenten die erg hypothetisch (maar niet noodzakelijk) van aard zijn.
In Groot-Britannië ook niet, of bedoel je Thatcher?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is één groot verschil tussen de VS en Europa. In de VS zijn ze nooit onderdrukt geweest door fascisten. Vandaar dat het daar meer geaccepteerd is.
Tienen halen voor recht is goed te doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wikipedia is een prima bron. Knal hem er altijd in.
Hoe is het met jouw hobbystudie eigenlijk? Toch ook al een jaartje of 6 bezig?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tienen halen voor recht is goed te doen.
Nee, maar in het VK hebben ze wel voor hun leven moeten vechten en zijn hun steden uitgebreid in puin gegooid ("coventriert") door fascisten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Groot-Britannië ook niet, of bedoel je Thatcher?
Het had niet veel gescheeld of de britten waren dat wel geweest, waar de Amerikanen afgezien van de aanval op een eilandje nooit echte bedreiging hebben gehad op eigen grondgebied tot dan toe.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Groot-Britannië ook niet, of bedoel je Thatcher?
Op een ander forum waar ik zit is De Derde Kamer het serieuze gedeelte. Dat is zowat leeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:25 schreef remlof het volgende:
Hmm Room, POLCAFE... We kunnen deze SC natuurlijk ook de Derde Kamer noemen.
Alhoewel het hoge borrelpraatgehalte de naam Café meer rechtvaardigt
Nee, dat waren nazi's.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar in het VK hebben ze wel voor hun leven moeten vechten en zijn hun steden uitgebreid in puin gegooid ("coventriert") door fascisten.
GS al zolang bezig? Ik dacht dat ie 20 was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw hobbystudie eigenlijk? Toch ook al een jaartje of 6 bezig?
Die is ouder volgens mij. Ik dacht dat hij redelijk gevorderd was met zijn studie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS al zolang bezig? Ik dacht dat ie 20 was.
Prima. Minderquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw hobbystudie eigenlijk? Toch ook al een jaartje of 6 bezig?
Dat mag ik hopen als je zo lang bezig bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die is ouder volgens mij. Ik dacht dat hij redelijk gevorderd was met zijn studie.
Was ik maar 20quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS al zolang bezig? Ik dacht dat ie 20 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |