SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Sponge hoi?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben ik de enige die sponge hoi niet ziet? Is dat expres?
nee joh, als het niet te veel ampère is overleef je het welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
lobii
[..]
Ga je dan niet dood? D:
Beter 500 duiven dood. Duivenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beter 500 duiven in de lucht dan 500 op de dam
juquote:
ik ben bang voor jouquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben bang voor meeuwen en duiven.
Geen grapje, vraag maar aan Furdi.
Ik ben altijd bang dat die beesten op me gaan schijten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben bang voor meeuwen en duiven.
Geen grapje, vraag maar aan Furdi.
Dan ben je gezegend als ze dat doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat die beesten op me gaan schijten.
Ik wil jou ook best wel zegenenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ben je gezegend als ze dat doen.
Is ze ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Omdatappel lijkt me een strenge vrouw.
ijjssssquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef dralion13 het volgende:
OMG er zit een ijsvogel in mijn tuin![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
deze dus
Gooi je dan een waterkoker naar het beestje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ijjssssglad
koud
ik zet de waterkoker aan als die hier is
Wat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ijjssssglad
koud
Met gekookt water van 100 graden erin jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gooi je dan een waterkoker naar het beestje?
Ja vooruit dan maar weer.quote:
Rare kwibus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Met gekookt water van 100 graden erin ja
Eigenlijk vreemde naam voor de vogel, het is de eerste vogel die het moeilijk heeft als het een strenge winter net als het winterkoninkjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ijjssssglad
koud
Ja dit dus want ik ben wel degelijk bang van appel.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dit dus want ik ben wel degelijk bang van appel.
Ja eigen schuld.quote:
Toen ik je voor de eerste keer zag.quote:
Familie van jou zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is boven alleen aan het Wii-enEn geluiden maken en alles
Hij
Juh.quote:
Ik deed nog zo mijn best om normaal te doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen ik je voor de eerste keer zag.
Is niet gelukt helaas.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik deed nog zo mijn best om normaal te doen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef JanPiraat het volgende:
Jeetje alsof je superman roept bammm daar is ze
OH WAT LIEFquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OH BLOEMPJE! Ik heb een Disneyshirt gekocht in Londen.Met Stampertje (?) erop van Bambi.
Ninja, niet supermanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef JanPiraat het volgende:
Jeetje alsof je superman roept bammm daar is ze
Ghehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik zag haar aanmelden op msn dit dat.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tot wederziens FOK!vrindjes en vrindinnetjes. Ik ga weer hard aan het werk voor school.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goedzo! Ik ook!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tot wederziens FOK!vrindjes en vrindinnetjes. Ik ga weer hard aan het werk voor school.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maken we volgende keer wel weer goed, toch?quote:
Met een knuffel en een biertje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maken we volgende keer wel weer goed, toch?
Ja.quote:
Jan toch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil je zo hard in je billen knijpen dat ik mn vingers breek
Sinds een paar dagen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef Bloempje. het volgende:
Henk, sinds wanneer ben jij weer terug?
LIKEquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:54 schreef Klinkertje het volgende:
I can call you bettyyyy and Betty you can call me allllll
Te veel Rare Candy gebruiken waardoor al je Pokémon nu vadsige monsters zijn en 0 speed hebbenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te veel Rare Candy gebruiken waardoor al je Pokémon nu vadsige monsters zijn en 0 speed hebben
quote:
Dat gevoel. Meowth(?) is wel een lekkere Pokémon daarvoor, die heeft soberso Cut en Flash.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:19 schreef Henkie94 het volgende:
Even Pokeman Blauw uitspelen met 1 pokeman (en een paar extra pokeman voor cut enzo jwt).
Voor Fly gewoon een fucking Pidgey jwz. Voor Surf hossel ik wel een leipe G.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat gevoel. Meowth(?) is wel een lekkere Pokémon daarvoor, die heeft soberso Cut en Flash.
Soberso is Fly goed, kan je 1 x niet worden aangevallen en het doet redelijk wat schade. Surf gaf dacht ik ook een debuff.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Voor Fly gewoon een fucking Pidgey jwz. Voor Surf hossel ik wel een leipe G.
Surf nie mang, Fly wel. :3quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soberso is Fly goed, kan je 1 x niet worden aangevallen en het doet redelijk wat schade. Surf gaf dacht ik ook een debuff.
Pokémon is voor ieder en allen. Onterechte klacht.quote:
Ook jij kunt dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:37 schreef Klinkertje het volgende:
Ja, op de gameboy, niet op zo'n emulatording.
Gameboy is wel fijner ja. Voelt beter aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:37 schreef Klinkertje het volgende:
Ja, op de gameboy, niet op zo'n emulatording.
18+ zijn en Pokémon niet herinneren.quote:
Ik ben 18+++++++. En ik ken Pokémon natuurlijk wel, maar ik leefde zelf meer in de tijd van Dragonball Z.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
18+ zijn en Pokémon niet herinneren.
Henkie! Terug van weggeweestquote:
Hey.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben 18+++++++. En ik ken Pokémon natuurlijk wel, maar ik leefde zelf meer in de tijd van Dragonball Z.
[..]
Henkie! Terug van weggeweest
Het is goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben 18+++++++. En ik ken Pokémon natuurlijk wel, maar ik leefde zelf meer in de tijd van Dragonball Z.
Maar ik wil niet naar de kapper.. dus het moet niet te lang worden.quote:
Hmm, lastig lastig. Ik weetniet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar de kapper.. dus het moet niet te lang worden.
Ik had het een paar dagen geleden, toen jij het niet had. Puhuh.quote:
Oh oh, ok ok, sorry.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:59 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Ik had het een paar dagen geleden, toen jij het niet had. Puhuh.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh oh, ok ok, sorry.
Welke had je?
Nee. JA! Maar ook jaloers.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
Hallo!
Ik heb goed aan school gezeten vandaag, zijn jullie trots?
Tuurlijk zijn we trots!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
Hallo!
Ik heb goed aan school gezeten vandaag, zijn jullie trots?
oh oke die pipi is te grootquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:05 schreef Beach het volgende:
Ex-Arg7 klant Danger.Mouse in een voor hem kenmerkende pose, die Cosmo2.0 zomaar verwijderde terwijl hij geen mod is.
Ja, maar, wat ga je dan doen dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zal ik kappen met de opleiding? Ik heb er echt zo geen zin in meer.
Een rustig leven beginnen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar, wat ga je dan doen dan?
En de rest van je leven bij de hema werken?quote:
Natuurlijk niet, maar niet dat deze opleiding een meerwaarde gaat zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En de rest van je leven bij de hema werken?
Oh, nou, in dat geval, dan kun je beter iets gaan doen waar je wel wat aan hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar niet dat deze opleiding een meerwaarde gaat zijn..
En wat als ik op beide het antwoord niet weet? Dus waar ik iets aan heb, en iets wat ik leuk vind? Eigenlijk vind ik gewoon een opleiding volgen niet leuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, nou, in dat geval, dan kun je beter iets gaan doen waar je wel wat aan hebtEn wat je echt leuk vindt
Maar, school is ook niet echt leuk, maar heb je wel een baan die je leuk lijkt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En wat als ik op beide het antwoord niet weet? Dus waar ik iets aan heb, en iets wat ik leuk vind? Eigenlijk vind ik gewoon een opleiding volgen niet leuk..
Ik weet niet meer wat ik later wil gaan doen toch.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar, school is ook niet echt leuk, maar heb je wel een baan die je leuk lijkt?Want dan zul je helaas toch de opleiding daarvoor moeten volgen...
Maar weetje, ik wil geen studie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:08 schreef Renesite het volgende:
Op bijvoorbeeld de Hanzehogeschool heb je zo'n studiekeuzetraject. Kost centjes en je hebt 'bijeenkomsten' maar het helpt echt wel!
En je fokt terwijl je hard bezig moet zijn nuquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:09 schreef Klinkertje het volgende:
Hier bij mij is dat nie. Maar ik wil het wel gewoon nog blijven doen maar ik faal een beetje op stage dus.
En nu even stoppen om een tijdje dingen voor jezelf te doen en dan weer opnieuw beginnen met iets wat je echt tof vindt? Is ook wel zonde van veel tijd, maar allemaal dingen doen die je niet afmaakt ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar weetje, ik wil geen studie.. Ik wil geen verplichting erbij eigenlijk. Ik wil geen tijd kwijt raken aan zoiets... Ik heb het druk genoeg nu alles dat ik niet eens echt tijd heb voor mezelf om iets te ondernemen.
Veel ik ja, maar ik denk even aan mezelf..
Hmmm ok. Eigen keuzequote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar weetje, ik wil geen studie.. Ik wil geen verplichting erbij eigenlijk. Ik wil geen tijd kwijt raken aan zoiets... Ik heb het druk genoeg nu alles dat ik niet eens echt tijd heb voor mezelf om iets te ondernemen.
Veel ik ja, maar ik denk even aan mezelf..
Ook lekker, maar afgelopen tijd iets te veel gedaanquote:
Maar ik zie er natuurlijk uit als een supermodel!quote:
EXACTLY!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar ik zie er natuurlijk uit als een supermodel!
...
...
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:54 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
EXACTLY!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zal een poging doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:57 schreef Klinkertje het volgende:
Bloempje jij moet achterhalen wat Jan voor cadeau gekocht heeft voor mij en het dan tegen mij zeggen. Lukt je dat? Hm? Hm! Hm?!?!
Houdgreep leren!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef Klinkertje het volgende:
Ik heb al een aantal hints gekregen en hij kan inderdaad niet tegen kietelen. Maar als ik hem wil kietelen gaat hij mij kietelenEn das niet handig..
Wat zijn de hints, misschien kan ik helpenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:01 schreef Klinkertje het volgende:
maar die hints zijn zo vaaag als wat
Den, Heg, Reiger, Oh Oh, Babelfish, het is geen boek of dvd.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat zijn de hints, misschien kan ik helpen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:04 schreef HappyBob het volgende:
Het zegt gewoon random dingen zodat hij van het gezeur af is.
Niet?! NIET?! ECHT?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:04 schreef HappyBob het volgende:
WAT?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:03 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Den, Heg, Reiger, Oh Oh, Babelfish, het is geen boek of dvd.
Ik denk het welquote:
I know right?!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WAT?Daar is niets van te maken
.
Behalve dat jullie naar Den Haag gaan om de cast van OhOhCherso met een reiger tot vis te slaan.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk het welHij is minder zwak dan Klips
Neenee dit is Sherlock niveautjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:04 schreef HappyBob het volgende:
Stalen Rita en het warme bord met vlaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:07 schreef HappyBob het volgende:
Ik zoek nog een titel voor mijn topic
Ik zal 'm bij de jury neerleggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Stalen Rita en het warme bord met vla
quote:
Nou ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neenee dit is Sherlock niveautje
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:13 schreef Klinkertje het volgende:
Dinsdag eis ik het cadeautje op Jan.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:13 schreef Klinkertje het volgende:
Dinsdag eis ik het cadeautje op Jan.
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:15 schreef Klinkertje het volgende:
D. ga je het verklappen aan mij als ik op msn tegen je begin te praten?
Dat kunnen meisjes nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef HappyBob het volgende:
Waarom niet gewoon wachten en het een verrassing laten?
Is het leuk?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NeeWant, dan vertrouwt Jan mij nooit meer
Ik hou niet van verrassingen. Ik lijk net een klein kind he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef HappyBob het volgende:
Waarom niet gewoon wachten en het een verrassing laten?
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:17 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Is het leuk?
[..]
Ik hou niet van verrassingen. Ik lijk net een klein kind he?
Meisje, je zit zo verkeerdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:20 schreef Klinkertje het volgende:
Maar het heeft iets te maken met Den Haag, kan niet anders.
reiger is het teken van ado den haag
oh oh cherso is met hagenezen
den staat voor haag
en een haag is een heg
Oke geradenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:22 schreef HappyBob het volgende:
Hij neemt je mee naar een wedstrijd van ADO
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oke geraden![]()
Dan kan ik ook meteen het 2e cadeau verklappen... een Ajax shirt voor ons beiden die we dan aan doen
Ja jeetje. En ik mag het niet verklappenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oke geraden![]()
Dan kan ik ook meteen het 2e cadeau verklappen... een Ajax shirt voor ons beiden die we dan aan doen
Geweldig goed!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:28 schreef Bloempje. het volgende:
IK GA WEER HARDLOPEN, GOED HE?!
Volgende week, met een vriendin. Hoef ik niet alleen in de kou
en als ik eenmaal weer begonnen ben ga ik wel
Ja doeiii.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan kan je daar mensen in elkaar slaan wiens passie het is
Ik heb net gefrituurd dus durf er niet te reagerenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:39 schreef HappyBob het volgende:
Topic was geen succesMisschien moet ik m'n doelgroep wat vergroten.
Jij dikzakquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb net gefrituurd dus durf er niet te reageren
Pics.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij is zo dik dat ik mn voeten niet meer kan zien
Geloof me.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lastig. Ik weet nog niet of fapwaardig..
Ook geen topic voor depressieve kraspanda's.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is niet een begroetingstopic hoor.
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook geen topic voor depressieve kraspanda's.
Ultimate 'pot verwijt de ketel' opmerking.quote:
We hadden veel plezier. Jij?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar hoe was jullie weekend Reneeee en Patterrrrt?
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ultimate 'pot verwijt de ketel' opmerking.
Edoch desalniettemin.
HATERRRRRquote:Op zondag 8 januari 2012 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is niet een begroetingstopic hoor.
[epistel waarom een PI veelzeggend kan zijn in een post]quote:Op zondag 8 januari 2012 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Lobii.
Ik snap alleen niet waarom je mij een krassende emopanda noemt?Ik snij niet? Ben ook niet emo?
Mn PI is emo. Ik hou hem bij me, want emo's verdienen ook liefde JAAA.
Hahahahaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb een ijsje met smarties. Ik zweer, ik poep straks een regenboog![]()
IJsje is al opquote:Op zondag 8 januari 2012 14:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HahahahaPics van je ijsje !
En je poep ook.
Ohhh, lekker.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
IJsje is al opMaar was gewoon zo'n roomijsje in een beker, met allemaal smarties erin
En foto's van de poep krijg je alleen als het echt een regenboog is, want dat moet gedeeld worden
Natuurlijk doe ik datquote:Op zondag 8 januari 2012 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh, lekker.Ouwe snoeperd.
Wij hebben nooit van die hippe dingen in huis.
Denk ik.
Zet je je poep dan op 9gag?
Heb je altijd dat ding bij je ofzoquote:Op zondag 8 januari 2012 14:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik datEn ik ben bij Klips thuis, zelf heb ik ook geen hippe dingen
Ja, behalve mijn cupcakemaker
Neehee, die staat juist thuis. Daarom is er nog iets tofs bij mij thuisquote:Op zondag 8 januari 2012 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je altijd dat ding bij je ofzo
Haha echt tofquote:Op zondag 8 januari 2012 14:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehee, die staat juist thuis. Daarom is er nog iets tofs bij mij thuis![]()
Hoewel, ik had m wel meegenomen naar een vriendin laatst omdat we bij haar cupcakes gingen maken. Waren dr huisgenootjes heel blij mee
Ehhh, dat zou ik even aan mijn mama moeten vragen. Bij mij in het dorp zit een cupcakewinkeltjedingest, daar verkopen ze m, maar ze hadden m ook een tijdje bij het kruidvat. Maar misschien wel gewoon op bol.com?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha echt tofWaar kun je zo'n ding kopen?
Lekker makkelijk en bespaart weer ovenkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |