SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Sponge hoi?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben ik de enige die sponge hoi niet ziet? Is dat expres?
nee joh, als het niet te veel ampère is overleef je het welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
lobii
[..]
Ga je dan niet dood? D:
Beter 500 duiven dood. Duivenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beter 500 duiven in de lucht dan 500 op de dam
juquote:
ik ben bang voor jouquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben bang voor meeuwen en duiven.
Geen grapje, vraag maar aan Furdi.
Ik ben altijd bang dat die beesten op me gaan schijten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben bang voor meeuwen en duiven.
Geen grapje, vraag maar aan Furdi.
Dan ben je gezegend als ze dat doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat die beesten op me gaan schijten.
Ik wil jou ook best wel zegenenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ben je gezegend als ze dat doen.
Is ze ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Omdatappel lijkt me een strenge vrouw.
ijjssssquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef dralion13 het volgende:
OMG er zit een ijsvogel in mijn tuin![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
deze dus
Gooi je dan een waterkoker naar het beestje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ijjssssglad
koud
ik zet de waterkoker aan als die hier is
Wat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ijjssssglad
koud
Met gekookt water van 100 graden erin jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gooi je dan een waterkoker naar het beestje?
Ja vooruit dan maar weer.quote:
Rare kwibus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Met gekookt water van 100 graden erin ja
Eigenlijk vreemde naam voor de vogel, het is de eerste vogel die het moeilijk heeft als het een strenge winter net als het winterkoninkjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ijjssssglad
koud
Ja dit dus want ik ben wel degelijk bang van appel.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dit dus want ik ben wel degelijk bang van appel.
Ja eigen schuld.quote:
Toen ik je voor de eerste keer zag.quote:
Familie van jou zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is boven alleen aan het Wii-enEn geluiden maken en alles
Hij
Juh.quote:
Ik deed nog zo mijn best om normaal te doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen ik je voor de eerste keer zag.
Is niet gelukt helaas.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik deed nog zo mijn best om normaal te doen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef JanPiraat het volgende:
Jeetje alsof je superman roept bammm daar is ze
OH WAT LIEFquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OH BLOEMPJE! Ik heb een Disneyshirt gekocht in Londen.Met Stampertje (?) erop van Bambi.
Ninja, niet supermanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef JanPiraat het volgende:
Jeetje alsof je superman roept bammm daar is ze
Ghehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik zag haar aanmelden op msn dit dat.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tot wederziens FOK!vrindjes en vrindinnetjes. Ik ga weer hard aan het werk voor school.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goedzo! Ik ook!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tot wederziens FOK!vrindjes en vrindinnetjes. Ik ga weer hard aan het werk voor school.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |