Blanda.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
Wou net zeggen, ik ben maar een eenvoudige jongen.
Cultureel erfgoed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
In Afrika zeiden de negers gewoon allemaal 'boss', zo hoort het.
Het is best grappig dat compleet vreemden je constant baas noemen.quote:
Iew.quote:
Dit. En soms ook gewoon vriendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef waht het volgende:
Ik noem m'n vrienden kerel, baas, koning, pimp, player, gast, amis, freund en heel soms dude.
Dude vind ik zo'n vreselijk geforceerd casual woord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef waht het volgende:
Ik noem m'n vrienden kerel, baas, koning, pimp, player, gast, amis, freund en heel soms dude.
Mwah, in de randstad zeg je 'vriend' tegen mensen die je vriend niet zijn.quote:
Ik gebruik voornamelijk kerel, amice, gozer en madame.quote:
Het geraakt uit de mode inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dude vind ik zo'n vreselijk geforceerd casual woord.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, in de randstad zeg je 'vriend' tegen mensen die je vriend niet zijn.
Dat is wel zo boers.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, de meeste vrienden noem ik gewoon bij de (achter)naam.
Of kk bezemquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze gebruiken ook vaak 'zemmer'
Dan liever de Duitse versie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wel zo boers.
Zet er dan tenminste meneer/madame voor.
Boers?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wel zo boers.
Madame vind ik iets te bordello.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wel zo boers.
Mwah, corporaal wordt de achternaam ook veel gebruikt, "heeey van Voorst tot Voorst, alles lekkur?".quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wel zo boers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |