Indeed, gemiddeld denk ik 30 nu.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een vriend van me is nu in SA.
Lekker weertje
Klopt, dat is ook heel liefquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zo lief als Facebookfoto’s in je Fobo
Wel leuke foto's overigens.quote:
Ik verwacht meer gezeik met real-life foto’s op Fok, dan Fok-vrienden op Facebookquote:
Word.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwacht meer gezeik met real-life foto’s op Fok, dan Fok-vrienden op Facebook
Dank u amice.quote:
Geen last van gehad. Maar jullie hebben elkaar ook in real-life gezien toch? Dus dan is het ook logischer dat jullie elkaar dan op Facebook toevoegenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwacht meer gezeik met real-life foto’s op Fok, dan Fok-vrienden op Facebook
Als je mensen niet kent dan versluier je dat vaak door het woord "gooozjuuur".quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
Amice, het 'vriend'-woord voor de elite.
Wij in Heutekneut zeggen gewoon 'gast' tegen elkaar.
Ewa zemmel!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
Amice, het 'vriend'-woord voor de elite.
Wij in Heutekneut zeggen gewoon 'gast' tegen elkaar.
Kehhhrrul!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je mensen niet kent dan versluier je dat vaak door het woord "gooozjuuur".
Blanda.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
Wou net zeggen, ik ben maar een eenvoudige jongen.
Cultureel erfgoed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
In Afrika zeiden de negers gewoon allemaal 'boss', zo hoort het.
Het is best grappig dat compleet vreemden je constant baas noemen.quote:
Iew.quote:
Dit. En soms ook gewoon vriendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef waht het volgende:
Ik noem m'n vrienden kerel, baas, koning, pimp, player, gast, amis, freund en heel soms dude.
Dude vind ik zo'n vreselijk geforceerd casual woord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef waht het volgende:
Ik noem m'n vrienden kerel, baas, koning, pimp, player, gast, amis, freund en heel soms dude.
Mwah, in de randstad zeg je 'vriend' tegen mensen die je vriend niet zijn.quote:
Ik gebruik voornamelijk kerel, amice, gozer en madame.quote:
Het geraakt uit de mode inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dude vind ik zo'n vreselijk geforceerd casual woord.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, in de randstad zeg je 'vriend' tegen mensen die je vriend niet zijn.
Dat is wel zo boers.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, de meeste vrienden noem ik gewoon bij de (achter)naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |