Ah, die imitaties vond ik juist hilarisch, zo vaak in een deuk gelegen tijdens deze film.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Trip (2010, VK, Michael Winterbottom)
De film is op z'n leukst en best als het simpelweg gewoon de twee gasten zijn die wat bekvechten. Jammer genoeg is ook een heel overbodig liefdesplot om de film heen geweven. Maar mijn kijkplezier werd voor verminderd doordat Rob Brydon ontzettend irritant was met z'n constante imitaties.
cijfer: 6.8
Een film die qua setting, verhaal veel weg heeft van m'n eerdere besproken film Broken Trail (2006) met eveneens Robert Duvall. Duvall heeft speelt hier in feite een exact dezelfde rol. Costner zou je kunnen zien als vervanger van Thomas Haden Church uit die film als gunslinger. Niet dat het verhaal slecht is; een western moet geen ingewikkeld plot hebben met veel twists. Een eenvoudig verhaal voldoet.quote:Charley Waite (Kevin Costner) is een ex-gunfighter die nu veedrijver is in de crew van Boss Spearman. Wanneer ze op een dag met hun vee door het stadje Harmonville komen, worden ze bedreigd door een corrupte sheriff (James Russo). Hierdoor moeten ze actie ondernemen en ontmoeten ze onder andere de mooie dame Sue Barlow.
Is het maar 1 deel geworden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het jammer dat de Amerikaanse remake van The girl with the dragon tattoo niet een mini-serie van 5 of 6 afleveringen van een uur is geworden. Het verhaal komt volgens mij dan beter tot z'n recht dan in een film van 2,5 uur.
The girl with the dragon tattoo (Män som hatar kvinnor) is deel 1.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het maar 1 deel geworden?
Dat is wel heel slecht
En een film met een briljante verwijzing naar een 80's klassieker:quote:Op zondag 15 januari 2012 11:48 schreef casper019 het volgende:
New years eve
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Komedie / Romantiek
118 minuten
geregisseerd door Garry Marshall
met Ashton Kutcher, Robert De Niro en Katherine Heigl
De film gaat over de verstrengelde verhalen van een groep New Yorkers die hun weg naar romantiek proberen te vinden in de loop van Oudejaarsavond. We volgen onder andere een verbitterde stervende man in een ziekenhuis (De Niro), een gefrustreerde directiesecretaresse (Pfeiffer) die eindelijk haar onvervulde dromen probeert waar te maken, een vrouwelijke producer (Swank) van de befaamde Times Square Oudejaarsavond-show en een jongeman (Kutcher) die een hekel heeft aan Oudejaarsavond.
best leuke film, geen top film maar wel een film die lekker wegkijkt..... aan de ene kant zijn er gewoon teveel verhaallijnen door elkaar waardoor er totaal geen diepgang ofzo in de film zit maar aan de andere kant is dat ook weer een sterk punt van de film dat het leuk is om van allemaal verschillende soorten mensen te zien hoe ze nieuwjaar vieren enzo. Dus gewoon lekkere wegkijke film een 6.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]Ik denk dat je wat mensen door elkaar haalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 25-01-2012 22:24:52 ]
Die film is voor mij een 8.9quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
The Game
[ afbeelding ]
[..]
Vond hem wat traag, maar dat lag meer aan de muziek / manier van sceneselectie en alles dan echt aan het verhaal. Verhaal was goed en je wilde wel weten hoe het afliep en op het einde toch nog een beetje verrast.
een 7.5
Van het eerste boek is nu een Amerikaanse remake gemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het maar 1 deel geworden?
Dat is wel heel slecht
paar dagen geleden gezien, geweldige film.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef planethugo het volgende:
The Artist
[ afbeelding ]
Je vraagt je vantevoren af wat nu zo goed kan zijn aan een stomme film uit 2011 en na afloop heb je daar ook niet zo een heel goed antwoord op. Maar The Artist is gewoon een geinige filmervaring. Het kan komen dat dit mijn eerste volledige stomme film was maar hoe kleine dingen verteld worden zonder woorden is geweldig. Bovendien is het verhaal grappig en ontroerend, de cast overtuigend en de speelduur precies goed genoeg (circa 95 minuten). Kortom The Artist mag van mij die oscar wel winnen.
9.0
Heerlijke filmquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Trip (2010, VK, Michael Winterbottom)
De film is op z'n leukst en best als het simpelweg gewoon de twee gasten zijn die wat bekvechten. Jammer genoeg is ook een heel overbodig liefdesplot om de film heen geweven. Maar mijn kijkplezier werd voor verminderd doordat Rob Brydon ontzettend irritant was met z'n constante imitaties.
cijfer: 6.8
titels mensen, titels...quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:20 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Labeled an outcast by his brainy family, a bouncer overcomes long odds to lead a team of under performing misfits to semi-pro hockey glory, beating the crap out of everything that stands in his way.
Heerlijke gevechten om naar te kijken en met de nodige humor heb ik mij prima vermaakt. Het gaat niet zozeer om Hockey zelf maar juist het vechten staat centraal. Hoewel je het einde al mijlenver aanziet komen vond ik dat helemaal niet erg, en is dit prima vermaak.
7,5
Ik vond het een mooie film, met een goed script. Er gebeurt minder dan in de gemiddelde actiefilm, maar daar is het dan ook een drama voor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef Arquero het volgende:
The Descendants met George Clooney.
With his wife Elizabeth on life support after a boating accident, Hawaiian land baron Matt King takes his daughters on a trip from Oahu to Kauai to confront the young real estate broker, who was having an affair with Elizabeth before her misfortune.
Wat een baggerfilm.. gebeurt echt heel weinig in.. Wordt een affaire in gestopt om nog wat verhaal te krijgen, maar dat lukt niet echt.
Bij Mission Impossible is het toch standaard actie, actie, net niet doodgaan, mooie dame, actie, net niet doodgaan, actie, mooie dame, net niet doodgaan, actie, actie, net niet doodgaan, einde.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:28 schreef Roces18 het volgende:
Mission Impossible Ghost Protocol
[ afbeelding ]
Een film met een torenhoog budget door het vele product placement wat we voorbij zien komen. Hierdoor kon Tom Cruise mooi de Burj Khalifa beklimmen wat zeker voor mooie beelden zorgt. Het begint mooi maar het verhaal zakt steeds verder in, mede door alle onzinnige stunts en gadgets, terwijl Tom vanzelfsprekend al 100 keer dood hoorde te zijn. Dus typisch een dertien in een dozijn verhaal. En vooral het einde kon me totaal niet boeien, want het ging gewoon nergens meer overDesondanks door de prachtige beelden en de keiharde actie (de reden waarom je zo een film kijkt, krijgt de film toch net een 7
Hetzelfde stramien dus als de Bond-films.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij Mission Impossible is het toch standaard actie, actie, net niet doodgaan, mooie dame, actie, net niet doodgaan, actie, mooie dame, net niet doodgaan, actie, actie, net niet doodgaan, einde.
Overigens was het intro muziekje van Mission Impossible naar mijn weten een vorm van de James Bond tune...quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Hetzelfde stramien dus als de Bond-films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |