Grappig, ik ben het totaal niet met je eens. Ik vond deze film een positieve verrassing, een goede 8.quote:Op zondag 25 december 2011 02:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Heb 'm ook gezien. Vond 'm eigenlijk erg kut...
*..knip .. *
..En vanaf het begin was al duidelijk hoe de film zou lopen en eindigen.. en het deed precies zo.
1/10
Een zeer goeie keus. Topfilm.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:41 schreef Klipnap het volgende:
We kijken op school momenteel Das Experiment. We hebben het begin gezien, na de vakantie het heftige
Met dit compleet eens. Is puur persoonlijk, maar ik vond het ook echt niks. Beperkte spanning en vooral veel drama, waar ik echt niets mee heb. Nadat de eerste vraag werd behandeld met een flashback dacht ik al 'oh, gaan we bij iedere vraag een deel van het levensverhaal zien'. En ja hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 02:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Heb 'm ook gezien. Vond 'm eigenlijk erg kut. verhaal ging nergens over, een quiz die gebaseerd is op geluk en met flashbacks tussen jeugd en heden... en natuurlijk de dramatische cliché 'je jeugdliefde redden en terugvinden' /yawn.
(...)
En dan tussenpauzes die weer erg traag waren, waarin niets verteld werd... nutteloos.
En vanaf het begin was al duidelijk hoe de film zou lopen en eindigen.. en het deed precies zo.
Die hoort erbij!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:35 schreef Klipnap het volgende:
Bad Santa
Dat ik deze nu pas zie! Geniaal!
Een 9.
Voor mij de reden hem niet te willen zien, al is ie wel in huis.quote:Op zondag 25 december 2011 08:07 schreef EddyAlbena het volgende:
...
Daarnaast zijn Indiërs niet mijn favoriete volk, dat werkte ook niet echt mee.
Herkenbaar, desondanks heb ik me toch vermaakt met Slumdog.quote:Op zondag 25 december 2011 08:07 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Daarnaast zijn Indiërs niet mijn favoriete volk, dat werkte ook niet echt mee.
Ook vandaag gezien, goed vermaak. Ook wel goed verhaal. Zag dat er geen los topic hierover wasquote:Op maandag 19 december 2011 13:49 schreef planethugo het volgende:
The Ides of March
[ afbeelding ]
Ryan Gosling is de persvoorlichter van presidentskandidaat George Clooney en geloofd heilig in zijn kandidaat, gaandeweg wordt hij gedwongen om mee te spelen met allerlei smerige spelletjes die o.a. Paul Giamatti en Philip Seymour Hoffman met hem spelen. Prima politieke thriller die vooral het eerste uur sterk is, het plot wat daarna overheerst vond ik wat minder maar desalniettemin een aardige film met een ijzersterke cast. Ook de regie van Clooney is niets op aan te merken.
7.6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk al uit naar deel 5.
[ Bericht 1% gewijzigd door -Strawberry- op 25-12-2011 16:23:56 ]
Om het nou een 1 te geven is ook zoiets...quote:Op zondag 25 december 2011 02:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Heb 'm ook gezien. Vond 'm eigenlijk erg kut. verhaal ging nergens over, een quiz die gebaseerd is op geluk en met flashbacks tussen jeugd en heden... en natuurlijk de dramatische cliché 'je jeugdliefde redden en terugvinden' /yawn.
Maar vooral, de personages: ik kon totaal geen band vormen of wat ook, het boeide me echt geen flikker als ze dood zouden gaan eerlijk gezegd. Zeer slecht geacteerd, en het script was crap.
En het was allemaal erg over de top, actie, spektakel etc gefilmed. Totaal out of place als je het mij vraagt. En dan tussenpauzes die weer erg traag waren, waarin niets verteld werd... nutteloos.
En vanaf het begin was al duidelijk hoe de film zou lopen en eindigen.. en het deed precies zo.
1/10
Naja het is een van de slechtste films die ik afgelopen, 5 of 10 jaar heb gezien voor mijn gevoel. Dat zegt toch wel iets wat ik probeer uit te drukken in een cijfer.quote:Op zondag 25 december 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Om het nou een 1 te geven is ook zoiets...Niet om die discussie weer nieuw leven in te blazen, maar ik vind dat echt onbegrijpelijk.
aangepastquote:Op maandag 26 december 2011 13:11 schreef Roces18 het volgende:
Terrero85 , je plaatje doet het niet.
Ik was verbaast toen ik las dat deze mini-serie/film maar 5 jaar oud is, het doet veel gedateerder aan.quote:Oregon, 1898. Print Ritter (Robert Duvall), zijn neef Tom Harte en Heck Gilpin moeten een kudde van zo'n 500 paarden afleveren in Sheridan, Ohio. Ze worden ongewild de beschermers van vijf mishandelde en in de steek gelaten Chinese meisjes. Hun pogingen om de meisjes zo goed mogelijk te beschermen worden bemoeilijkt doordat ze onderweg te maken krijgen met diverse outlaws, waaronder de medogenloze 'Big Ears', die de meisjes willen ontvoeren om ze af te leveren bij de bordeelhoudster 'Big Rump' Kate.
Helemaal mee eens, super goed acteerwerk, goede vechtscene's en mooi verhaal.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:30 schreef Leanishibe het volgende:
Warrior
[..]
Wow.
Ik had voor alle hoofdpersonages evenveel sympathie, het einde heeft mij wel een traantje doen laten.
1 van de beste films van dit jaar.
8.5/10.
Mee eens, prachtige paardenscenes, zal een werk zijn geweest zeg.quote:Op maandag 26 december 2011 16:03 schreef Iemand91 het volgende:[/b
[b]Broken Trail (2006)
[ afbeelding ]
[..]
Ik was verbaast toen ik las dat deze mini-serie/film maar 5 jaar oud is, het doet veel gedateerder aan.
Was gisteren op tv aan een stuk, (3 uur en 40 minuten inclusief reclames) en dat is een zit, een zit die veel mensen denk ik niet kunnen opbrengen. En dat kan ik begrijpen, deze film is niet voor iedereen weggelegd. Deze film is traag, het neemt de tijd, maar als je dat voor lief neemt is het samen met de passende muziek en prachtige natuurshots een echte western film.
ik ben geen meisje van 15, maar ik hou wel van twilight ha!quote:Op maandag 26 december 2011 12:59 schreef Roces18 het volgende:
Abduction
[ afbeelding ]
Tiener Nathan komt er op een dag achter dat zijn foto op een website voor vermiste kinderen staat. Hij confronteert zijn moeder, die hem vertelt dat ze niet zijn biologische ouder is, waarna ze hem doorverwijst naar zijn adoptievader. Voordat deze Nathan echter te spreken krijgt, breken twee mannen in en vermoorden zijn ‘ouders’.........
Wat een kneus is die Lautner, een gezichtsuitdrukking en dan met een misvormd gezicht irriteert hij mij kapot. En de betere cast krijgt weer minder screentijd zoals Sigourney Weaver & Maria Bello... Misschien heeft het verhaal een origineel begin maar de rest van de film is niet meer dan een onlogische namaaksel van een willekeurige Bourne film. Lekker laten liggen tenzij je een 15 jarig meisje bent dat van Twilight houdt...
Toch wel een teleurstelling. Waar de film tot wel erg sterk begon werd dit snel minder met als absoluut dieptepunt het einde. Voor de rest ook nog aardig veel op aan te merken (Wintertijd <> watertemperatuur etc.) Voor een film uit Nederland toch nog redelijk goed, het is ook niet zo dat ik me verveeld heb namelijk...quote:Als de 18-jarige Julia zwanger raakt, vertrekt haar vriendje met de noorderzon. In februari 1953 raakt ze haar zoontje kwijt bij de watersnoodramp in Zeeland. De jonge sergeant Aldo besluit om tegen de evacuatiestroom in op zoek te gaan naar Julia's zoontje.
quote:Starring: Halle Berry, Jessica Biel, Jon Bon Jovi, Abigail Breslin, Chris “Ludacris” Bridges, Robert De Niro, Josh Duhamel, Zac Efron, Hector Elizondo, Katherine Heigl, Ashton Kutcher, Seth Meyers, Lea Michele, Sarah Jessica Parker, Michelle Pfeiffer, Til Schweiger, Hilary Swank, Sofia Vergara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |