Eensch. Een aanrader voor de Nolan-fan.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef buishuis het volgende:
Following
Had gister geen zin om een dikke 1,5/2 uur film te kijken dus begon ik aan het eerste pareltje van Christopher Nolan. De film duurt maar 1:09 uur een ik vind het een erg geslaagde film! Ben sowieso fan van veel van zijn films maar had deze nog nooit gezien.
IMDB: 7.7
Mijn cijfer: 8
Duurde. Zo. Ontzettend. Laaaaaaaaaaaang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren en vandaag gezien:
New Year`s Eve
Een romantische mozaïek comedy in de trant van Love Actually,die zich afspeelt in New York op (uiteraard) oudejaarsavond. Het is uiteraard éxtreem voorspelbaar en compleet niet vernieuwend maar kijkt wel lekker weg. Een fijne date film.
IMDB Cijfer: 4,9/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
Heb hem per ongeluk in 2 delen binnengehaald, en gisteren deel 1 gezien, en vanmiddag deel 2, maar wat is dat tot nu toe een gave film! Heb echt zin in vanmiddagquote:Op maandag 19 december 2011 23:34 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ] Hanna
Hanna is een 16-jarig meisje dat door haar vader in de buurt van de Noordpool wordt getraind om een vechtmachine c.q. huurmoordenaar te worden. Dit doet hij omdat een CIA-agente op haar jaagt en maar één doel heeft: Hanna omleggen. Als Hanna weer in de bewoonde wereld is, begint het kat- en muisspel tussen haar en de CIA-agente en zoals haar vader al aankondigde in het begin: het is pas over als een van beide dames dood is.
Ik had eigenlijk nog nooit van deze film gehoord, en zag de dvd in de winkel liggen vanmiddag. Het verhaal sprak me wel aan, dus toch maar eens gekeken of het wat was. En ik werd niet teleurgesteld. Gaandeweg de film wordt duidelijk wie Hanna is en waarom de jacht op haar is geopend. Wel leken sommige dingen wat te gemakkelijk te gaan en hingen gebeurtenissen in mijn beleving toch wat te veel van toevalligheden samen. Desalniettemin vond ik het wel een interessant verhaal en heb ik me eigenlijk geen moment verveeld tijdens deze film.
De muziek in de film is overigens ook goed, één nummer blijft maar in mijn hoofd zitten nu.
De film krijgt een 7,5 van me.
Vond ik wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Duurde. Zo. Ontzettend. Laaaaaaaaaaaang.
Wow.quote:Warrior is a 2011 American sports action-drama film directed by Gavin O'Connor and starring Tom Hardy, Joel Edgerton, Nick Nolte, Jennifer Morrison, and Frank Grillo. Warrior tells the story of two estranged brothers entering a mixed martial arts tournament, and deals with the brothers' struggling relationship with each other and with their father.
Als je wilt dat iemand Warrior gaat kijken moet je iig niet die trailer laten zienquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:30 schreef Leanishibe het volgende:
Warrior
[..]
Wow.
Ik had voor alle hoofdpersonages evenveel sympathie, het einde heeft mij wel een traantje doen laten.
1 van de beste films van dit jaar.
8.5/10.
Bijzonder film? Neuh, niet echt. De tegenstellingen in de twee 'levens' mocht van mij wel wat sterker. Ook de keuze ertussen mocht wel wat beter uitgewerkt worden. Goed genoeg om een keer te kijken, dat wél. En Téa Leoni in deze filmquote:Jack Campbell heeft het helemaal voorelkaar: een perfecte job, luxe penthouse, een Ferrari, en zijn firma staat op het punt een belangrijke deal te maken. Na kerstavond wordt Jack wakker in een ander bed, naast zijn vroegere vriendin en met kinderen. Hij komt erachter dat hij meemaakt hoe zijn leven eruit had kunnen zien als hij vroeger een andere beslissing had genomen.
Even voor je aangepast.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:37 schreef jabbahabba het volgende:
Als je wilt dat iemand Warrior welke film dan ook gaat kijken moet je iig niet die trailer laten zien
minimaal een 7 omdatquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:13 schreef tjoptjop het volgende:
Horrible bosses,
Klonk veelbelovend, Spacey natuurlijk![]()
Maar wat een flutfilm, ik kan echt heel slecht tegen acteurs met debiele stemmen en dat overdreven chaotisch gebler van die drie gasten tegelijkertijd
een 4, maar alleen vanwege Spacey als sadistische baas en Ferrell als junkie
Eens. Daarnaast waren die figuren ook tergend dom. Ik kan het niet aanzien als de hoofdpersonages dom zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:13 schreef tjoptjop het volgende:
Horrible bosses,
Klonk veelbelovend, Spacey natuurlijk![]()
Maar wat een flutfilm, ik kan echt heel slecht tegen acteurs met debiele stemmen en dat overdreven chaotisch gebler van die drie gasten tegelijkertijd
een 4, maar alleen vanwege Spacey als sadistische baas en Ferrell als junkie
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
minimaal een 7 omdat [ afbeelding ]maar ik vond deze wel erg geslaagd, sommige grappen zijn te flauw maar voor de rest prima komedie
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:52 schreef Mr_DG het volgende:
K-PAX (2001)
Op een dag komt er een man een psychiatrische inrichting binnen die beweert van de planeet K-Pax te komen. Deze man noemt zich Prot (Kevin Spacey). Dr. Powell (Jeff Bridges) raakt geintrigeerd door deze Prot, omdat hij niet alleen rare ideeën heeft maar ook wetenschappelijk inzicht. Als Prot ook de andere bewoners van de psychiatrische inrichting probeert te helpen gaat Dr. Powell intensief op zoek naar de ware identiteit van Prot.
Geweldige film, het verhaal is gewoon goed maar vooral de geweldige acteerprestatie van Spacey en ook wel van Bridges maken dit verhaal tot een prachtige film.
Mijn cijfer: 8,5
IMDB: 7,3
Ik ben altijd een traag persoon geweest met nieuw uitgekomen films dus eindelijk eens deze gezien en ben zeer positief verrast. Met een plot als deze kun je zeer snel vervallen in vaak gebruikte cliché van Hollywood maar dat is gelukkig niet helemaal gebeurd. Niet erg verrassende plotwendingen maar het houdt de aandacht zeker vast.quote:Jamal, een weesjongen uit de sloppen van Mumbai, besluit mee te doen aan de Hindi versie van het televisieprogramma 'Weekend Miljonairs'. Hij staat op het punt de hoofdprijs van 20 miljoen roepies te winnen met nog één vraag te gaan. Maar voor het zover komt, wordt hij gearresteerd op verdenking van oplichting. De politie kan niet geloven dat een jongen zoals hij dergelijke kennis kan bezitten. Is het A: hij speelde vals, B: hij had geluk, C: hij is een genie of D: het is het lot? Wat volgt is een reis naar het verleden van Jamal en alles wat hij heeft moeten doorstaan om aan de spelshow mee te kunnen doen.
Amitab Bachchan!!!quote:Op zondag 25 december 2011 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
Slumdog Millionaire (2008)
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben altijd een traag persoon geweest met nieuw uitgekomen films dus eindelijk eens deze gezien en ben zeer positief verrast. Met een plot als deze kun je zeer snel vervallen in vaak gebruikte cliché van Hollywood maar dat is gelukkig niet helemaal gebeurd. Niet erg verrassende plotwendingen maar het houdt de aandacht zeker vast.
De productie van deze film is ook opmerkelijk...
Die film krijgt van mij zelfs een 9.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:52 schreef Mr_DG het volgende:
K-PAX (2001)
Op een dag komt er een man een psychiatrische inrichting binnen die beweert van de planeet K-Pax te komen. Deze man noemt zich Prot (Kevin Spacey). Dr. Powell (Jeff Bridges) raakt geintrigeerd door deze Prot, omdat hij niet alleen rare ideeën heeft maar ook wetenschappelijk inzicht. Als Prot ook de andere bewoners van de psychiatrische inrichting probeert te helpen gaat Dr. Powell intensief op zoek naar de ware identiteit van Prot.
Geweldige film, het verhaal is gewoon goed maar vooral de geweldige acteerprestatie van Spacey en ook wel van Bridges maken dit verhaal tot een prachtige film.
Mijn cijfer: 8,5
IMDB: 7,3
Heb 'm ook gezien. Vond 'm eigenlijk erg kut. verhaal ging nergens over, een quiz die gebaseerd is op geluk en met flashbacks tussen jeugd en heden... en natuurlijk de dramatische cliché 'je jeugdliefde redden en terugvinden' /yawn.quote:Op zondag 25 december 2011 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
Slumdog Millionaire (2008)
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben altijd een traag persoon geweest met nieuw uitgekomen films dus eindelijk eens deze gezien en ben zeer positief verrast. Met een plot als deze kun je zeer snel vervallen in vaak gebruikte cliché van Hollywood maar dat is gelukkig niet helemaal gebeurd. Niet erg verrassende plotwendingen maar het houdt de aandacht zeker vast.
De productie van deze film is ook opmerkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |