quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vond aan die film, is dat er een half dozijn topacteurs meedoen die vrijwel geen meerwaarde hebben. Soderbergh heeft de laatste jaren al een paar van die films gemaakt die eigenlijk meer op een docu leken dan een film en stak dan vaak amateurs in de hoofdrollen, hier had hij dat ook perfect kunnen doen, het was misschien zelfs geloofwaardiger/beter geweest.Misschien wel waar. Dat op de automatische piloot acteren had ik niet zo door. Maarja, er moeten wel mensen naar de bioscoop komen natuurlijk. En volgens mij heeft Soderbergh juist wel veel sterren is z'n films zitten altijd, behalve dan The Girlfriend Experience.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het over films die meer van een docu hebben, zoals The Girlfriend Experience of Bubble. Tuurlijk zitten de Oceans films vol sterren, maar ik vind Contagion meer in het eerste rijtje thuishoren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:13 schreef ChickenMan het volgende:
En volgens mij heeft Soderbergh juist wel veel sterren is z'n films zitten altijd, behalve dan The Girlfriend Experience.
Ook gezien gister, wel met je recensie eens, al zou ik 'm op een 7 beoordelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef Gillingham het volgende:
[ afbeelding ]
The Terminal (Steven Spielberg, 2004)
Zowel Spielberg als Hanks lijken deze film volledig op de automaat gemaakt te hebben. Het resultaat is niet slecht, noch erg interessant. Al direct valt op dat het script te wensen over laat. Hanks' eigenaardige karakter komt door omstandigheden in een fictieve staat, met de flauwe naam Krakozhia, vast the zitten in een terminal in de New Yorkse JFK luchthaven. Tijdens zijn verblijf in de terminal ontmoet hij allerlei mensen, waaronder vrienden, een geliefde en zijn nemesis. Hij wordt een levende legende op het vliegveld.
Uit een film als The Terminal blijkt dat Spielberg meer speelruimte nodig heeft dan de beperkte omgeving van een vliegveld. Zijn talenten komen niet uit bij films die om een toneelachtige setting vragen. Sinds The Terminal richt Spielberg zich gelukkig weer op meer epische films. Het blijft immers vooral een actie-regisseur.
6.5
Wist niet dat daar een film van was, gelijk gedownload.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef casper019 het volgende:
The Inbetweeners Movie
[ afbeelding ]
Verenigd Koninkrijk
Komedie
97 minuten
geregisseerd door Ben Palmer
met Simon Bird, James Buckley en Blake Harrison
Will, Neil, Simon en Jay zijn vier onrustige en onaantrekkelijke achttien-jarige jongens uit het zuiden van Engeland. Als hun school is afgerond en een van de jongens wordt gedumpt door zijn vriendinnetje, besluiten de jongemannen op vakantie te gaan naar Kreta. Het zal een zoektocht naar zon, zee, drank, vrouwen en seks worden. De zoektocht verloopt echter niet van een leien dakje.
Coole film, geinig verhaal en goeie grappen! echt een aanrader om te zien.
moet de serie ook maaris gaan bekijken
dikke 7.5!
Echt bazen hebben maar 1 pagina.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Edit: Haha! Ik zie nu pas dat de helft van de vorige pagina over deze film en serie gaat.
Heb je How to train your dragon al gezien? Erg leuk voor jong en oud.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand nog een leuke familie film wat geschikt is om bijvoorbeeld met kerst te kijken?
Van de week Rapunzel gezien. Erg leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand nog een leuke familie film wat geschikt is om bijvoorbeeld met kerst te kijken?
Een heel blik met bekende namen wordt open gemaakt: Matthew McConaughey, Samual L. Jackson, Sandra Bullock, Kevin Spacey, vader en zoon Donald/Kiefer Sutherland, Kurtwood Smith etc.quote:De Jonge en onervaren advocaat Jake Brigance (Matthew McConaughey) krijgt in een klein stadje in Mississippi de verdediging toegewezen van een zwarte vader (Samuel L. Jackson) die de blanke verkrachters van zijn jonge dochter heeft gedood. Hij zoekt hulp bij zijn oude mentor (Donald Sutherland) en een jonge rechtenstudente (Sandra Bullock).
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vond aan die film, is dat er een half dozijn topacteurs meedoen die vrijwel geen meerwaarde hebben. Soderbergh heeft de laatste jaren al een paar van die films gemaakt die eigenlijk meer op een docu leken dan een film en stak dan vaak amateurs in de hoofdrollen, hier had hij dat ook perfect kunnen doen, het was misschien zelfs geloofwaardiger/beter geweest.mee eens en om die reden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf nog Dream House gekeken..best een prima film, maar ik had helaas de trailer al gezien die iedere twist in de film al had verklapt. Wat je ook doet, sla die trailer over..gaat helemaal nergens over
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Die dude van 40 year old virgin... Steve Carell is geniaal!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef MrBarros het volgende:
Crazy, Stupid, Love
Een typische romcom. Romantische comedy met Ryan Gosling, Emma Stone en die dude van 40 year old virgin.... etc
Beethoven's Christmas of zo. Met die hondquote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |