quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:14 schreef SnuggLe het volgende:
Warrior
Geweldige film. Had me niet zo verdiept in alle reviews hier, maar toch nu eens gekeken. Wat een superfilm. Ondanks dat hij 2,5 uur duurt, geen moment verveeld. Goede spanning. Had zo nog een uur langer mogen duren. 8,5.
La Dolce Vita
Klassieker. Aardig. Maar er gebeurt zo ontzettend weinig dat het echt gewoon saai is, helaas. Maar wat een mooie vrouw is die Enkberg zeg, nondeju. 6je
Die film is toch wel heel duidelijk?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Fightclub, ik moet het boek eerst nog maar eens lezen
Redelijk, maar niet helemaal.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:51 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Die film is toch wel heel duidelijk?
Heeeerlijke film!quote:Columbus en Tallahassee hebben een manier gevonden om te ontsnappen aan de zombies die de wereld overnemen. Columbus is een bangerik, maar wanneer je bang bent om opgegeten te worden kan angst je in leven houden. Tallahassee is een stoere bad-ass zombie-killer met een passie voor wapens. Zijn doel is om de laatste Twinkie op aarde te bemachtigen. Ze vormen een groep met Wichita en Little Rock, die ook bijzondere manieren hebben gevonden om te ontsnappen aan de zombies. Nu moeten ze uitzoeken wat erger is, afhankelijk zijn van elkaar, of gevoerd worden aan de zombies.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:26 schreef Cheiron het volgende:
Vanavond The Hangover pt II gezien. Waar ik deel 1 hilarisch vond doet deze film mij iets minder. Bij vlagen nog steeds erg grappig, maar doordat de situaties extremer zijn dan in het eerste deelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik het wat moeilijker om overal de lol van in te zien.
Naast dat is de nieuwigheid er ook een beetje van af natuurlijk en is het trucje van Galifianakis ondertussen ook wel bekend.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Het boek is geniaal. Ik kan je sowieso alle boeken van Palahniuk aanradenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Fightclub, ik moet het boek eerst nog maar eens lezen
Eens!quote:Op zondag 18 december 2011 11:46 schreef picodealion het volgende:
Het boek is geniaal. Ik kan je sowieso alle boeken van Palahniuk aanraden.
Pygmy was moeilijk om door te komen, maar zeker de moeite waard. Alleen de laatste 2 (Snuff en Tell-all) vond ik minder boeiend.quote:Op zondag 18 december 2011 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens!
Haunted en Choke zijn adembenemend en Pygmy liet me onbedaarlijk lachen.
Misschien herken je gewoon The Matrix, die hele film is gepikt bij Dark City. Er zijn zelfs shots en gadgets die vrijwel identiek zijn: http://galeon.hispavista.com/cinerama/actu2/matrixdarkcity.htm. Sommige vergelijkingen zijn vergezocht, anderen zijn zo flagrant dat het ronduit beschamend is.quote:Op zondag 18 december 2011 12:27 schreef JDx het volgende:
Dark City
Wat een epic film, dat ik die nooit eerder heb gezien, hoewel ik het gevoel had, dat ik deze ooit wel eens laat op de avond half gezien heb op Veronica o.i.d. vroeger, wist ik niet waar het precies naartoe ging. Had wel meteen een vermoeden natuurlijk, daarvoor kijk ik teveel films denk ik.
omg nee die film is juist UBER UBER UBER cool, dikke 9!!quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef Prego het volgende:
Ik heb vanmiddag Kick Ass zitten kijken, misschien had ik het als puber leuker gevonden. Beetje platvloers allemaal, maar goed de film neemt zichzelf ook niet serieus.
Ik heb die film een aantal jaar terug gezien en ik vond hem daar weer op brazil lijken.quote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien herken je gewoon The Matrix, die hele film is gepikt bij Dark City. Er zijn zelfs shots en gadgets die vrijwel identiek zijn: http://galeon.hispavista.com/cinerama/actu2/matrixdarkcity.htm. Sommige vergelijkingen zijn vergezocht, anderen zijn zo flagrant dat het ronduit beschamend is.
met zo'n opmerking bevestig je het alleen maarquote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
omg nee die film is juist UBER UBER UBER cool, dikke 9!!
Deze film zat echt barstensvol potentie. Het eerste uur van de film was echt vetquote:De succesvolle uitgever Will Atenton stopt met zijn drukke baan in New York om een rustiger leven te kunnen leiden met zijn vrouw Libby en kinderen. Vol mooie plannen vertrekt het gezin naar een nieuw huis in een rustig stadje. Al snel blijkt dat het huis plaats delict is van een moord op de vorige bewoners. Wanneer Will en Libby erachter komen welke gruwelijkheden zich in het verleden hebben afgespeeld in hun nieuwe huis, gaan ze op zoek naar antwoorden. Ze komen in contact met buurvrouw Ann Paterson, die een goede band had met de vorige bewoners. Beetje bij beetje ontdekken Will en Libby samen hoe de verontrustende puzzel in elkaar zit.
Ik vond hem net te matig. Veel potentie waar weinig mee gedaan werd in mijn ogen, maar prettig gestoord. 7.quote:Op zondag 18 december 2011 12:27 schreef JDx het volgende:
Dark City
Wat een epic film, dat ik die nooit eerder heb gezien, hoewel ik het gevoel had, dat ik deze ooit wel eens laat op de avond half gezien heb op Veronica o.i.d. vroeger, wist ik niet waar het precies naartoe ging. Had wel meteen een vermoeden natuurlijk, daarvoor kijk ik teveel films denk ik.
Al met al weer dat heerlijke 90's gevoel, heb toch het idee dat ze de laatste 10 jaar een heel ander soort films maken.
8.
Als ie nu uitgebracht was ja, maar hij komt wel uit 98 hequote:Op maandag 19 december 2011 13:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vond hem net te matig. Veel potentie waar weinig mee gedaan werd in mijn ogen, maar prettig gestoord. 7.
gisteren begonnen met de serie, kijk de film daarna wel. Maar de eerste 2 afleveringen al flink gelachen. Een beetje de engelse variant op Superbadquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef casper019 het volgende:
The Inbetweeners Movie
[ afbeelding ]
Verenigd Koninkrijk
Komedie
97 minuten
geregisseerd door Ben Palmer
met Simon Bird, James Buckley en Blake Harrison
Will, Neil, Simon en Jay zijn vier onrustige en onaantrekkelijke achttien-jarige jongens uit het zuiden van Engeland. Als hun school is afgerond en een van de jongens wordt gedumpt door zijn vriendinnetje, besluiten de jongemannen op vakantie te gaan naar Kreta. Het zal een zoektocht naar zon, zee, drank, vrouwen en seks worden. De zoektocht verloopt echter niet van een leien dakje.
Coole film, geinig verhaal en goeie grappen! echt een aanrader om te zien.
moet de serie ook maaris gaan bekijken
dikke 7.5!
weet jij toevallig of die serie al te koop ismet nl subs?quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
gisteren begonnen met de serie, kijk de film daarna wel. Maar de eerste 2 afleveringen al flink gelachen. Een beetje de engelse variant op Superbad
geen idee, heb ze met engelse subs en is prima te volgen, de pubers hebben iig geen moeilijk taalgebruikquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef casper019 het volgende:
[..]
weet jij toevallig of die serie al te koop ismet nl subs?
Vond dit eigenlijk wel een hele toffe film. Het verhaal is misschien niet origineel, maar de uitwerking vond ik van wel. Het was allemaal vrij sober en naar. 7.5 van mij.quote:Op maandag 19 december 2011 13:42 schreef raptorix het volgende:
Contagion
IMDB: 7
Mijn oordeel: 2.5
Uitgemolken verhaal van ontsnapt virus van 12 in een dozijn.
Eigenlijk geen enkele spannende wending ten opzichte van andere films met dit thema.
http://www.imdb.com/title/tt1598778/
quote:Op maandag 19 december 2011 17:56 schreef Falco het volgende:
Easy A
flauw 5,5
EuroTrip
vrijwel nooit grappige bende 4,5
Wat ik vreemd vond aan die film, is dat er een half dozijn topacteurs meedoen die vrijwel geen meerwaarde hebben. Soderbergh heeft de laatste jaren al een paar van die films gemaakt die eigenlijk meer op een docu leken dan een film en stak dan vaak amateurs in de hoofdrollen, hier had hij dat ook perfect kunnen doen, het was misschien zelfs geloofwaardiger/beter geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Vond dit eigenlijk wel een hele toffe film. Het verhaal is misschien niet origineel, maar de uitwerking vond ik van wel. Het was allemaal vrij sober en naar. 7.5 van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vond aan die film, is dat er een half dozijn topacteurs meedoen die vrijwel geen meerwaarde hebben. Soderbergh heeft de laatste jaren al een paar van die films gemaakt die eigenlijk meer op een docu leken dan een film en stak dan vaak amateurs in de hoofdrollen, hier had hij dat ook perfect kunnen doen, het was misschien zelfs geloofwaardiger/beter geweest.Misschien wel waar. Dat op de automatische piloot acteren had ik niet zo door. Maarja, er moeten wel mensen naar de bioscoop komen natuurlijk. En volgens mij heeft Soderbergh juist wel veel sterren is z'n films zitten altijd, behalve dan The Girlfriend Experience.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het over films die meer van een docu hebben, zoals The Girlfriend Experience of Bubble. Tuurlijk zitten de Oceans films vol sterren, maar ik vind Contagion meer in het eerste rijtje thuishoren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:13 schreef ChickenMan het volgende:
En volgens mij heeft Soderbergh juist wel veel sterren is z'n films zitten altijd, behalve dan The Girlfriend Experience.
Ook gezien gister, wel met je recensie eens, al zou ik 'm op een 7 beoordelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:22 schreef Gillingham het volgende:
[ afbeelding ]
The Terminal (Steven Spielberg, 2004)
Zowel Spielberg als Hanks lijken deze film volledig op de automaat gemaakt te hebben. Het resultaat is niet slecht, noch erg interessant. Al direct valt op dat het script te wensen over laat. Hanks' eigenaardige karakter komt door omstandigheden in een fictieve staat, met de flauwe naam Krakozhia, vast the zitten in een terminal in de New Yorkse JFK luchthaven. Tijdens zijn verblijf in de terminal ontmoet hij allerlei mensen, waaronder vrienden, een geliefde en zijn nemesis. Hij wordt een levende legende op het vliegveld.
Uit een film als The Terminal blijkt dat Spielberg meer speelruimte nodig heeft dan de beperkte omgeving van een vliegveld. Zijn talenten komen niet uit bij films die om een toneelachtige setting vragen. Sinds The Terminal richt Spielberg zich gelukkig weer op meer epische films. Het blijft immers vooral een actie-regisseur.
6.5
Wist niet dat daar een film van was, gelijk gedownload.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef casper019 het volgende:
The Inbetweeners Movie
[ afbeelding ]
Verenigd Koninkrijk
Komedie
97 minuten
geregisseerd door Ben Palmer
met Simon Bird, James Buckley en Blake Harrison
Will, Neil, Simon en Jay zijn vier onrustige en onaantrekkelijke achttien-jarige jongens uit het zuiden van Engeland. Als hun school is afgerond en een van de jongens wordt gedumpt door zijn vriendinnetje, besluiten de jongemannen op vakantie te gaan naar Kreta. Het zal een zoektocht naar zon, zee, drank, vrouwen en seks worden. De zoektocht verloopt echter niet van een leien dakje.
Coole film, geinig verhaal en goeie grappen! echt een aanrader om te zien.
moet de serie ook maaris gaan bekijken
dikke 7.5!
Echt bazen hebben maar 1 pagina.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Edit: Haha! Ik zie nu pas dat de helft van de vorige pagina over deze film en serie gaat.
Heb je How to train your dragon al gezien? Erg leuk voor jong en oud.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand nog een leuke familie film wat geschikt is om bijvoorbeeld met kerst te kijken?
Van de week Rapunzel gezien. Erg leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand nog een leuke familie film wat geschikt is om bijvoorbeeld met kerst te kijken?
Een heel blik met bekende namen wordt open gemaakt: Matthew McConaughey, Samual L. Jackson, Sandra Bullock, Kevin Spacey, vader en zoon Donald/Kiefer Sutherland, Kurtwood Smith etc.quote:De Jonge en onervaren advocaat Jake Brigance (Matthew McConaughey) krijgt in een klein stadje in Mississippi de verdediging toegewezen van een zwarte vader (Samuel L. Jackson) die de blanke verkrachters van zijn jonge dochter heeft gedood. Hij zoekt hulp bij zijn oude mentor (Donald Sutherland) en een jonge rechtenstudente (Sandra Bullock).
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vond aan die film, is dat er een half dozijn topacteurs meedoen die vrijwel geen meerwaarde hebben. Soderbergh heeft de laatste jaren al een paar van die films gemaakt die eigenlijk meer op een docu leken dan een film en stak dan vaak amateurs in de hoofdrollen, hier had hij dat ook perfect kunnen doen, het was misschien zelfs geloofwaardiger/beter geweest.mee eens en om die reden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf nog Dream House gekeken..best een prima film, maar ik had helaas de trailer al gezien die iedere twist in de film al had verklapt. Wat je ook doet, sla die trailer over..gaat helemaal nergens over
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Die dude van 40 year old virgin... Steve Carell is geniaal!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef MrBarros het volgende:
Crazy, Stupid, Love
Een typische romcom. Romantische comedy met Ryan Gosling, Emma Stone en die dude van 40 year old virgin.... etc
Beethoven's Christmas of zo. Met die hondquote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |